Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HET IS PATAT![]()
Huh. Hij gaf bij mij aan dat ik hem gewoon opende.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
quote:Op donderdag 5 september 2024 18:05 schreef aeque het volgende:
Huh. Hij gaf bij mij aan dat ik hem gewoon opende.![]()
![]()
Jij had ook een lege tt?quote:
Nou, toeval...?!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
ah..DTS weer open?
Voor hoelang nu weer?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Nee, hij heeft een ander aandachtsgebied. Ik heb vooral mn eigen werk en wat extra werk van mn afdeling, maar daarvoor mag/moet ik wat van mn eigen werk laten liggen. Mja mn team mist nog 2 personen, dus beetje werk herverdeeld.quote:Op donderdag 5 september 2024 17:52 schreef DerRabbit het volgende: [..] Heb jij nu niet zijn/haar werk lading erbij?
Lemme hear you say this shit is bananas
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
Nog 2 dagenquote:Op donderdag 5 september 2024 18:09 schreef HiDiHo het volgende:
ah..DTS weer open?
Voor hoelang nu weer?![]()
Ach hij was na opening al binnen 24 uur weer dicht, dus ik gok eigenlijk op morgen.quote:
SWJ blijft 24 slapen?quote:Op donderdag 5 september 2024 18:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Ach hij was na opening al binnen 24 uur weer dicht, dus ik gok eigenlijk op morgen.![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik dacht laat ik eens positief zijnquote:Op donderdag 5 september 2024 18:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Ach hij was na opening al binnen 24 uur weer dicht, dus ik gok eigenlijk op morgen.![]()
![]()
Ah, dan heb je geluk met je eigen kantoorquote:Op donderdag 5 september 2024 18:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, hij heeft een ander aandachtsgebied. Ik heb vooral mn eigen werk en wat extra werk van mn afdeling, maar daarvoor mag/moet ik wat van mn eigen werk laten liggen. Mja mn team mist nog 2 personen, dus beetje werk herverdeeld.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nee, nog 10 dagen! Dan kunnen we discussiėren of het lang genoeg open is geweest om de nr 2 als winnaar uit te roepenquote:
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
De tering!Ik ben behoorlijk vermoeid van de verhuizing, alle emoties er omheen, de financiėle tegenslagen en alle werk wat er hier in huis moest en nog steeds moet gebeuren.
"Gezellig ff met Mini-ToT en zijn vriendinnetje naar het strand toe!"Goed ideeee!!!
Ik ben kapot!![]()
![]()
Dan roepen we jou als winnaar uitquote:Op donderdag 5 september 2024 18:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, nog 10 dagen! Dan kunnen we discussiėren of het lang genoeg open is geweest om de nr 2 als winnaar uit te roepen![]()
![]()
Zelfs met 1 gemiste dag mag er geen winnaar zijn. Punt.quote:Op donderdag 5 september 2024 18:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan roepen we jou als winnaar uitOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Je mag hier ff lekker uitblazenquote:Op donderdag 5 september 2024 18:14 schreef ToT het volgende:
De tering!Ik ben behoorlijk vermoeid van de verhuizing, alle emoties er omheen, de financiėle tegenslagen en alle werk wat er hier in huis moest en nog steeds moet gebeuren.
"Gezellig ff met Mini-ToT en zijn vriendinnetje naar het strand toe!"Goed ideeee!!!
Ik ben kapot!![]()
![]()
![]()
Nee, zo werkt dat niet. En ik ga zeker geen nr 2 worden.quote:Op donderdag 5 september 2024 18:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan roepen we jou als winnaar uit
Nummer 11 is mn streven
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
En waar staat dat in de regels?quote:Op donderdag 5 september 2024 18:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Zelfs met 1 gemiste dag mag er geen winnaar zijn. Punt.![]()
![]()
Oooh en iedereen zeggen dat dts zo vaak dichtgaat. Als ik kijk bij de winnaars van vorige seizoenen, is het maar 2 keer dicht geweestquote:Op donderdag 5 september 2024 18:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Zelfs met 1 gemiste dag mag er geen winnaar zijn. Punt.
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
Valt reuze meequote:Op donderdag 5 september 2024 18:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oooh en iedereen zeggen dat dts zo vaak dichtgaat. Als ik kijk bij de winnaars van vorige seizoenen, is het maar 2 keer dicht geweest![]()
![]()
Er staat helemaal niks over dus tja. Net zoals dat er niks staat over mensen die vaker achter elkaar winnen. Ook dat mag wel aangepast worden om het spel leuk te houden voor anderen.quote:Op donderdag 5 september 2024 18:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
En waar staat dat in de regels?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Echt hequote:Op donderdag 5 september 2024 18:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Stelletje aanstellers zijn het ook![]()
![]()
![]()
Sporters die te vaak achter elkaar winnen vind je zeker ook niet leuk?quote:Op donderdag 5 september 2024 18:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Er staat helemaal niks over dus tja. Net zoals dat er niks staat over mensen die vaker achter elkaar winnen. Ook dat mag wel aangepast worden om het spel leuk te houden voor anderen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: