Owzquote:Op donderdag 5 september 2024 17:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zodadelijk, eerst even een pilletje poppen, hoofdpijn en misselijk, werken is niet gezond voor mij geloof ik
Ahw, wat ben jij toch altijd complimenteusquote:
@hemarookworst krijgt betaald om 5 dagen in de week te slapen en enkel tussendoor wakker te worden om te hopen en te lunchen op kosten van zijn 'werkgever'quote:Op donderdag 5 september 2024 17:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Owz
Het moet in je aard liggenToch, @:hemarookworst ?
Droombaanquote:Op donderdag 5 september 2024 17:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
@:hemarookworst krijgt betaald om 5 dagen in de week te slapen en enkel tussendoor wakker te worden om te hopen en te lunchen op kosten van zijn 'werkgever'
Haha moest wel een beetje gniffelen, want de collega die klaagde over de warmte was niet degene die het raam open wilde hebben, maar zij delen een kantoor.quote:Op donderdag 5 september 2024 17:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom ook de verplichte kantoor wet: Eigen Kantoor Eerst![]()
En in het weekend is hij 'kwaliteits controleur van het bier' waarbij hij natuurlijk iedere 5 minuten een volledig bier moet nuttigen om de kwaliteit te kunnen garanderen. Wederom onder een 8 dubbel uurtarief want weekendquote:
Onze hema makker heeft het goed voor elkaarquote:Op donderdag 5 september 2024 17:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En in het weekend is hij 'kwaliteits controleur van het bier' waarbij hij natuurlijk iedere 5 minuten een volledig bier moet nuttigen om de kwaliteit te kunnen garanderen. Wederom onder een 8 dubbel uurtarief want weekend
Heb jij nu niet zijn/haar werk lading erbij?quote:Op donderdag 5 september 2024 17:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha moest wel een beetje gniffelen, want de collega die klaagde over de warmte was niet degene die het raam open wilde hebben, maar zij delen een kantoor.
Mijn kantoorgenoot is al sinds februari ziek, dus ik mag mn raam en airco nu zelfstandig bedienen
Je bent zelf gek, maar nu maak je ons gekquote:Op donderdag 5 september 2024 17:52 schreef MizzezAmy het volgende:
En nu eerst maar eens wat minder kleren aan gaan doen.
Hema is een echte strijder. Iemand die zijn leven geeft om de economie en het land draaiende te houdenquote:Op donderdag 5 september 2024 17:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Onze hema makker heeft het goed voor elkaar
@hemarookworstquote:Op donderdag 5 september 2024 17:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hema is een echte strijder. Iemand die zijn leven geeft om de economie en het land draaiende te houden
Nog maar 80 jaar en hij verdient het laagste lintje dat ik hem kan geven als zijne konijnlijkheidquote:
Dat is nog eens een eerquote:Op donderdag 5 september 2024 17:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nog maar 80 jaar en hij verdient het laagste lintje dat ik hem kan geven als zijne konijnlijkheid
Als hij zijn huidige functies 450 jaar lang blijft vervullen ga ik ter eren van hem de 'Ridderlijke ter hopen Orde in ere van HemaRookWorst' invoerenquote:
Deze manquote:Op donderdag 5 september 2024 17:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als hij zijn huidige functies 450 jaar lang blijft vervullen ga ik ter eren van hem de 'Ridderlijke ter hopen Orde in ere van HemaRookWorst' invoeren
Met een jaartje of 40/50 ligt hij al tussen een paar planken te rotten gok ik zo.quote:Op donderdag 5 september 2024 17:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als hij zijn huidige functies 450 jaar lang blijft vervullen ga ik ter eren van hem de 'Ridderlijke ter hopen Orde in ere van HemaRookWorst' invoeren
Ja van een troll. Bijna tijd voor een nieuwequote:Op donderdag 5 september 2024 18:02 schreef Sally het volgende:
Rare TT('s).
Succes met de volgende![]()
Einde werkdag!
Dat zeg ikquote:
Hoax, Hema is een echte strijder. Die behoud zijn functie voor 40 tot 45 miljoen miljard jaarquote:Op donderdag 5 september 2024 18:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Met een jaartje of 40/50 ligt hij al tussen een paar planken te rotten gok ik zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |