Zit op de eerste en tevens bovenste verdieping.quote:Op donderdag 5 september 2024 19:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja als je niet in de zon zit scheelt al heel veel.
Welke verdieping zit je? Nog een beetje leuk uitzicht vanaf je balkon?
Oh, het is dus niet echt een flat maar meer een bovenwoning? Wel fijn, dan heb je ook geen lawaai van je bovenburen!quote:Op donderdag 5 september 2024 19:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zit op de eerste en tevens bovenste verdieping.
Maar omdat ik een mooie zolder heb geen platdak ellende meer gelukkig ik kijk vooral uit op tuinen maar vind wel lekker rustig zo overdag.
Ben meer van de tomatensausquote:Op donderdag 5 september 2024 18:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat zou raarrrr zijn.
Maar champignon roomsaus ofzo, had gekund?
Whehe, oh?quote:Op donderdag 5 september 2024 19:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als je een goede UI voor @:loveyoulongtime maakt, kun je een abo winnen geloof ik
Dan heb je en naast je mensen wonen. Niet meer boven je?quote:Op donderdag 5 september 2024 19:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zit op de eerste en tevens bovenste verdieping.
Maar omdat ik een mooie zolder heb geen platdak ellende meer gelukkig ik kijk vooral uit op tuinen maar vind wel lekker rustig zo overdag.
Pikante tomatensaus zeker?quote:
Ja bovenwoning zitten met 4 appartementen in het gebouw.quote:Op donderdag 5 september 2024 19:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, het is dus niet echt een flat maar meer een bovenwoning? Wel fijn, dan heb je ook geen lawaai van je bovenburen!
Liefst wel pittigquote:Op donderdag 5 september 2024 19:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Pikante tomatensaus zeker?
Maar zonder geraspte kaas, dat vind ik maar raar
Holaquote:
Volgens mij zag ik de eerste al weer op 21 augustus liggenquote:
Lang noet gezien. Alles goed?quote:
Standaard eind augustusquote:Op donderdag 5 september 2024 19:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik de eerste al weer op 21 augustus liggen
Van die mensen die in de stress schieten omdat ze eind augustus in de winkel liggen.quote:
Lekker boeiend allemaal iddquote:Op donderdag 5 september 2024 19:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Van die mensen die in de stress schieten omdat ze eind augustus in de winkel liggen.
Dan pas?quote:
Jawel hoor...was een beetje klaar met zoveel fokkenquote:
Kruidnoten in je broekje zekerquote:Op donderdag 5 september 2024 19:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan pas?![]()
Ik zag ze al op 3e kerstdag liggen
Helemaal boos en op sociale media zetten.quote:
Ja en zeggen dat ze elk jaar eerder komenquote:Op donderdag 5 september 2024 19:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Helemaal boos en op sociale media zetten.
Is voor de winkels mooi gratis reclame geworden.
Eentje pas?quote:Op donderdag 5 september 2024 19:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
Eerste zak is al opperdepop
in kaas wat gerijpt is zit sws nauwelijks lactosequote:Op donderdag 5 september 2024 19:27 schreef DerRabbit het volgende:
Geen kaas eten![]()
Een oermens zijn die lactose intolerant is![]()
Soberso intolerant zijn
Dat zijn uit de kluiten gewassen Chernobyl eikels aan een zeer stevige boomstamquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |