Er zijn er meerdere op diverse FOK!-gerelateerde sites.quote:Op donderdag 5 september 2024 18:52 schreef greysbones het volgende:
Waarom hebben we geen badderemoji
Kom maar langs.quote:Op donderdag 5 september 2024 18:48 schreef Lovely het volgende:
Ik zou wel in een koudbad willen liggen
Schikt het morgen?quote:
Ja hoor.quote:
Heb veel geoefendquote:
Top, zie je mij morgenquote:
quote:
Moest daar wel aan denken toen ik deze langs zag komenquote:
Ja als je niet in de zon zit scheelt al heel veel.quote:Op donderdag 5 september 2024 19:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het was gewoon lekker op mijn balkonnetje vanmiddag staat daar nauwelijks zon op en er waaide een lekker windje.
Met de wind is het wel lekker buitenquote:Op donderdag 5 september 2024 19:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het was gewoon lekker op mijn balkonnetje vanmiddag staat daar nauwelijks zon op en er waaide een lekker windje.
Hey Hidiquote:Op donderdag 5 september 2024 18:09 schreef HiDiHo het volgende:
ah..DTS weer open?
Voor hoelang nu weer?
Zit op de eerste en tevens bovenste verdieping.quote:Op donderdag 5 september 2024 19:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja als je niet in de zon zit scheelt al heel veel.
Welke verdieping zit je? Nog een beetje leuk uitzicht vanaf je balkon?
Oh, het is dus niet echt een flat maar meer een bovenwoning? Wel fijn, dan heb je ook geen lawaai van je bovenburen!quote:Op donderdag 5 september 2024 19:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zit op de eerste en tevens bovenste verdieping.
Maar omdat ik een mooie zolder heb geen platdak ellende meer gelukkig ik kijk vooral uit op tuinen maar vind wel lekker rustig zo overdag.
Ben meer van de tomatensausquote:Op donderdag 5 september 2024 18:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat zou raarrrr zijn.
Maar champignon roomsaus ofzo, had gekund?
Whehe, oh?quote:Op donderdag 5 september 2024 19:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als je een goede UI voor @:loveyoulongtime maakt, kun je een abo winnen geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |