Er zijn er meerdere op diverse FOK!-gerelateerde sites.quote:Op donderdag 5 september 2024 18:52 schreef greysbones het volgende:
Waarom hebben we geen badderemoji
Kom maar langs.quote:Op donderdag 5 september 2024 18:48 schreef Lovely het volgende:
Ik zou wel in een koudbad willen liggen
Schikt het morgen?quote:
Ja hoor.quote:
Heb veel geoefendquote:
Top, zie je mij morgenquote:
quote:
Moest daar wel aan denken toen ik deze langs zag komenquote:
Ja als je niet in de zon zit scheelt al heel veel.quote:Op donderdag 5 september 2024 19:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het was gewoon lekker op mijn balkonnetje vanmiddag staat daar nauwelijks zon op en er waaide een lekker windje.
Met de wind is het wel lekker buitenquote:Op donderdag 5 september 2024 19:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het was gewoon lekker op mijn balkonnetje vanmiddag staat daar nauwelijks zon op en er waaide een lekker windje.
Hey Hidiquote:Op donderdag 5 september 2024 18:09 schreef HiDiHo het volgende:
ah..DTS weer open?
Voor hoelang nu weer?
Zit op de eerste en tevens bovenste verdieping.quote:Op donderdag 5 september 2024 19:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja als je niet in de zon zit scheelt al heel veel.
Welke verdieping zit je? Nog een beetje leuk uitzicht vanaf je balkon?
Oh, het is dus niet echt een flat maar meer een bovenwoning? Wel fijn, dan heb je ook geen lawaai van je bovenburen!quote:Op donderdag 5 september 2024 19:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zit op de eerste en tevens bovenste verdieping.
Maar omdat ik een mooie zolder heb geen platdak ellende meer gelukkig ik kijk vooral uit op tuinen maar vind wel lekker rustig zo overdag.
Ben meer van de tomatensausquote:Op donderdag 5 september 2024 18:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat zou raarrrr zijn.
Maar champignon roomsaus ofzo, had gekund?
Whehe, oh?quote:Op donderdag 5 september 2024 19:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als je een goede UI voor @:loveyoulongtime maakt, kun je een abo winnen geloof ik
Dan heb je en naast je mensen wonen. Niet meer boven je?quote:Op donderdag 5 september 2024 19:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zit op de eerste en tevens bovenste verdieping.
Maar omdat ik een mooie zolder heb geen platdak ellende meer gelukkig ik kijk vooral uit op tuinen maar vind wel lekker rustig zo overdag.
Pikante tomatensaus zeker?quote:
Ja bovenwoning zitten met 4 appartementen in het gebouw.quote:Op donderdag 5 september 2024 19:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, het is dus niet echt een flat maar meer een bovenwoning? Wel fijn, dan heb je ook geen lawaai van je bovenburen!
Liefst wel pittigquote:Op donderdag 5 september 2024 19:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Pikante tomatensaus zeker?
Maar zonder geraspte kaas, dat vind ik maar raar
Holaquote:
Volgens mij zag ik de eerste al weer op 21 augustus liggenquote:
Lang noet gezien. Alles goed?quote:
Standaard eind augustusquote:Op donderdag 5 september 2024 19:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik de eerste al weer op 21 augustus liggen
Van die mensen die in de stress schieten omdat ze eind augustus in de winkel liggen.quote:
Lekker boeiend allemaal iddquote:Op donderdag 5 september 2024 19:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Van die mensen die in de stress schieten omdat ze eind augustus in de winkel liggen.
Dan pas?quote:
Jawel hoor...was een beetje klaar met zoveel fokkenquote:
Kruidnoten in je broekje zekerquote:Op donderdag 5 september 2024 19:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan pas?![]()
Ik zag ze al op 3e kerstdag liggen
Helemaal boos en op sociale media zetten.quote:
Ja en zeggen dat ze elk jaar eerder komenquote:Op donderdag 5 september 2024 19:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Helemaal boos en op sociale media zetten.
Is voor de winkels mooi gratis reclame geworden.
Eentje pas?quote:Op donderdag 5 september 2024 19:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
Eerste zak is al opperdepop
in kaas wat gerijpt is zit sws nauwelijks lactosequote:Op donderdag 5 september 2024 19:27 schreef DerRabbit het volgende:
Geen kaas eten![]()
Een oermens zijn die lactose intolerant is![]()
Soberso intolerant zijn
Dat zijn uit de kluiten gewassen Chernobyl eikels aan een zeer stevige boomstamquote:
Dus je bent een enorme zak?quote:Op donderdag 5 september 2024 19:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zijn uit de kluiten gewassen Chernobyl eikels aan een zeer stevige boomstam
quote:Op donderdag 5 september 2024 19:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dus je bent een enorme zak?
Snap ik. Ben er. Zelf ook een stuk minder.quote:Op donderdag 5 september 2024 19:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jawel hoor...was een beetje klaar met zoveel fokken
Jij ook alles goed?
quote:Op donderdag 5 september 2024 19:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dus je bent een enorme zak?
Hey Birdie.quote:Op donderdag 5 september 2024 19:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
Eerste zak is al opperdepop
lolquote:Op donderdag 5 september 2024 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is Joost Klein in het topic?
Zo dan. Jij heb goed gescoord vandaag.quote:
Ow heeft Kaatje eindelijk geneukt?quote:Op donderdag 5 september 2024 19:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dan. Jij heb goed gescoord vandaag.
Helaas. Punten heeft hij gescoord. Of hij geneukt heeft weet ik niet. Was er niet bij 🤣quote:
Ow, net ff wat minder spannend dus, want punten scoren doet hij al dik een half jaar als geen ander!quote:Op donderdag 5 september 2024 19:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helaas. Punten heeft hij gescoord. Of hij geneukt heeft weet ik niet. Was er niet bij 🤣
Je kan zeggen wat je wilt. Het is een echte strijder.quote:Op donderdag 5 september 2024 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow, net ff wat minder spannend dus, want punten scoren doet hij al dik een half jaar als geen ander!
En het is zo zonde dat hij aan DTS verloren is geraakt ook!quote:Op donderdag 5 september 2024 19:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wilt. Het is een echte strijder.
quote:Op donderdag 5 september 2024 19:54 schreef ToT het volgende:
Er zouden regels moeten zijn dat je geen 2x achter elkaar kunt winnen!
En als een topic te lang gesloten is, dat de nummer 2 wint, verdulleme!
Het is hopeloosquote:Op donderdag 5 september 2024 19:54 schreef ToT het volgende:
[..]
En het is zo zonde dat hij aan DTS verloren is geraakt ook!
Miste je al. Ben je druk drukkiesquote:
quote:Op donderdag 5 september 2024 19:54 schreef ToT het volgende:
Er zouden regels moeten zijn dat je geen 2x achter elkaar kunt winnen!
En als een topic te lang gesloten is, dat de nummer 2 wint, verdulleme!
Heb er geen moeite mee hoor. Of het nu druk of rustig hij gaat er voor.quote:Op donderdag 5 september 2024 19:54 schreef ToT het volgende:
[..]
En het is zo zonde dat hij aan DTS verloren is geraakt ook!
Vanmorgen had ik veel hoofdpijn en wel wat dingen gedaan vanmiddag.quote:Op donderdag 5 september 2024 19:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Miste je al. Ben je druk drukkies
Ow mijn imitaties zijn dus iets te overtuigend!quote:Op donderdag 5 september 2024 20:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb er geen moeite mee hoor. Of het nu druk of rustig hij gaat er voor.
Ik dacht al: ik ruik kaas!quote:Op donderdag 5 september 2024 20:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo eerst maar eens douchen want ik stink
Klopt, loopt tot eind september dat men iets mag bedenkenquote:Op donderdag 5 september 2024 19:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als je een goede UI voor @:loveyoulongtime maakt, kun je een abo winnen geloof ik
eerste is minder. Hier ook wel drukke dag gehad. Eerst op luna gepast tot 15.30 uur. Toen vroeg dochterlief of ik mee wilde naar de kermis. En dan een pizza eten. Heb het gedaan voor de kleintjes. Ik en kermis ppff niks aan Hier in de stad heb je op de markt allemaal van die kinderkopjes. Je wordt helemaal door elkaar geschud op de scootmobiel. Maar goed tsnden op elkaar en gaan.quote:Op donderdag 5 september 2024 20:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Vanmorgen had ik veel hoofdpijn en wel wat dingen gedaan vanmiddag.
Heb je geen offroader?quote:Op donderdag 5 september 2024 20:07 schreef Dotteke het volgende:
O dat
[..]
eerste is minder. Hier ook wel drukke dag gehad. Eerst op luna gepast tot 15.30 uur. Toen vroeg dochterlief of ik mee wilde naar de kermis. En dan een pizza eten. Heb het gedaan voor de kleintjes. Ik en kermis ppff niks aan Hier in de stad heb je op de markt allemaal van die kinderkopjes. Je wordt helemaal door elkaar geschud op de scootmobiel. Maar goed tsnden op elkaar en gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |