quote:Op donderdag 5 september 2024 19:54 schreef ToT het volgende:
Er zouden regels moeten zijn dat je geen 2x achter elkaar kunt winnen!
En als een topic te lang gesloten is, dat de nummer 2 wint, verdulleme!
Het is hopeloosquote:Op donderdag 5 september 2024 19:54 schreef ToT het volgende:
[..]
En het is zo zonde dat hij aan DTS verloren is geraakt ook!
Miste je al. Ben je druk drukkiesquote:
quote:Op donderdag 5 september 2024 19:54 schreef ToT het volgende:
Er zouden regels moeten zijn dat je geen 2x achter elkaar kunt winnen!
En als een topic te lang gesloten is, dat de nummer 2 wint, verdulleme!
Heb er geen moeite mee hoor. Of het nu druk of rustig hij gaat er voor.quote:Op donderdag 5 september 2024 19:54 schreef ToT het volgende:
[..]
En het is zo zonde dat hij aan DTS verloren is geraakt ook!
Vanmorgen had ik veel hoofdpijn en wel wat dingen gedaan vanmiddag.quote:Op donderdag 5 september 2024 19:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Miste je al. Ben je druk drukkies
Ow mijn imitaties zijn dus iets te overtuigend!quote:Op donderdag 5 september 2024 20:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb er geen moeite mee hoor. Of het nu druk of rustig hij gaat er voor.
Ik dacht al: ik ruik kaas!quote:Op donderdag 5 september 2024 20:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo eerst maar eens douchen want ik stink
Klopt, loopt tot eind september dat men iets mag bedenkenquote:Op donderdag 5 september 2024 19:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als je een goede UI voor @:loveyoulongtime maakt, kun je een abo winnen geloof ik
eerste is minder. Hier ook wel drukke dag gehad. Eerst op luna gepast tot 15.30 uur. Toen vroeg dochterlief of ik mee wilde naar de kermis. En dan een pizza eten. Heb het gedaan voor de kleintjes. Ik en kermis ppff niks aan Hier in de stad heb je op de markt allemaal van die kinderkopjes. Je wordt helemaal door elkaar geschud op de scootmobiel. Maar goed tsnden op elkaar en gaan.quote:Op donderdag 5 september 2024 20:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Vanmorgen had ik veel hoofdpijn en wel wat dingen gedaan vanmiddag.
Heb je geen offroader?quote:Op donderdag 5 september 2024 20:07 schreef Dotteke het volgende:
O dat
[..]
eerste is minder. Hier ook wel drukke dag gehad. Eerst op luna gepast tot 15.30 uur. Toen vroeg dochterlief of ik mee wilde naar de kermis. En dan een pizza eten. Heb het gedaan voor de kleintjes. Ik en kermis ppff niks aan Hier in de stad heb je op de markt allemaal van die kinderkopjes. Je wordt helemaal door elkaar geschud op de scootmobiel. Maar goed tsnden op elkaar en gaan.
quote:
Een wat?quote:
Off-road scootmobiel.quote:
Oh die!quote:Op donderdag 5 september 2024 20:20 schreef Lovely het volgende:
Nieuwe serie aan t kijken op Netflix
Eens zien of het wat is
In geval van sommige casual bezoekers die topickaaps doen staat het voor Diep Trieste Sekreet.quote:Op donderdag 5 september 2024 20:20 schreef Abid-Meher het volgende:
DTS staat niet voor Doritos + salsa?
Nee niet diequote:
Welke?quote:Op donderdag 5 september 2024 20:20 schreef Lovely het volgende:
Nieuwe serie aan t kijken op Netflix
Eens zien of het wat is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |