Dan was je moeder een transvrouw en je moeder niet en je vader je vader niet want geen baarmoeder waarin jij kon ontstaan.quote:Op donderdag 5 september 2024 18:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als als als... als m'n moeder een lul had, dan was het m'n vader geweest
Denk je niet dat Justin hier is voor de gezelligheid?quote:Op donderdag 5 september 2024 18:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Uhu, omdat je wint.Als Dot nog zou mee doen en jij niet zou winnen was je allang weggeweest hier.
[..]
Gelukkig jij ook niet.
We zitten in ONZ hequote:Op donderdag 5 september 2024 18:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan was je moeder een transvrouw en je moeder niet en je vader je vader niet want geen baarmoeder waarin jij kon ontstaan.
Mag ik je ook een Tikkie sturen?quote:Op donderdag 5 september 2024 18:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee, stuur maar een Tikkie, das makkelijker
Jij altijdquote:Op donderdag 5 september 2024 18:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mag ik je ook een Tikkie sturen?
Ik eet vanavond broccoli en wortels. Twijfel of ik er nog een speklap bij doe...
Ben ik gelukkig ook nietquote:Op donderdag 5 september 2024 18:34 schreef SoS87 het volgende:
DTS winnen is niet iets om trots op te zijn
Ja, ik weet dat je het wel eens had genoemd, als tip voor HC toen ze om Indiase kookinspiratie vroeg. Maar ken het zelf niet. Ik stel me een heel mild gerecht er bij voor, maar het zal wel weer heel pittig zijn.quote:
Nee Butter Chicken is niet een heel pittig gerecht. Dan moet je Chicken Vindaloo nemenquote:Op donderdag 5 september 2024 18:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat je het wel eens had genoemd, als tip voor HC toen ze om Indiase kookinspiratie vroeg. Maar ken het zelf niet. Ik stel me een heel mild gerecht er bij voor, maar het zal wel weer heel pittig zijn.
als het echt pittig was had ik het niet genomenquote:Op donderdag 5 september 2024 18:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat je het wel eens had genoemd, als tip voor HC toen ze om Indiase kookinspiratie vroeg. Maar ken het zelf niet. Ik stel me een heel mild gerecht er bij voor, maar het zal wel weer heel pittig zijn.
Iemand moet die zware last op zich nemen. We mogen @JustinK dankbaar zijn dat hij zich afgelopen maanden heeft opgeofferdquote:Op donderdag 5 september 2024 18:34 schreef SoS87 het volgende:
DTS winnen is niet iets om trots op te zijn
Ik doe het uiteraard allemaal voor julliequote:Op donderdag 5 september 2024 18:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Iemand moet die zware last op zich nemen. We mogen @:JustinK dankbaar zijn dat hij zich afgelopen maanden heeft opgeofferd
Nee, ik hou niet zo van pittig gekruid etenquote:Op donderdag 5 september 2024 18:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee Butter Chicken is niet een heel pittig gerecht. Dan moet je Chicken Vindaloo nemen
Dat weet ikquote:Op donderdag 5 september 2024 18:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, ik hou niet zo van pittig gekruid eten
Oh, ik dacht dat jij altijd juist van die pittige maaltijden eet, waar je een dag later weer plezier van hebtquote:Op donderdag 5 september 2024 18:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
als het echt pittig was had ik het niet genomen
ja soms, maar dan wel net pittig genoeg dat ik het de volgende dag ook voel maar dat ik bij het eten niet kapot ga en dat het niet de anders smaken gaat overheersenquote:Op donderdag 5 september 2024 18:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij altijd juist van die pittige maaltijden eet, waar je een dag later weer plezier van hebt
Ja rooster bedoel ik, en nee: gewoon eentje uit de diepvries!quote:Op donderdag 5 september 2024 18:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Had je de pizza zelfgemaakt?
Maar euhm volgende keer misschien op een rooster of bakplaat leggen ipv gelijk op de grill?
Ik zit in een warm badquote:Op donderdag 5 september 2024 18:48 schreef Lovely het volgende:
Ik zou wel in een koudbad willen liggen
Ook lekker, alleen heb ik het al warmquote:
Beeld kan wat grijs zijnquote:
Dat zou raarrrr zijn.quote:
quote:Op donderdag 5 september 2024 18:52 schreef greysbones het volgende:
Waarom hebben we geen badderemoji
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |