Pozza is ook nog eens mislukt!quote:Op donderdag 5 september 2024 18:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je mag hier ff lekker uitblazen![]()
Iemand voelt zich aangevallen.quote:Op donderdag 5 september 2024 18:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Sporters die te vaak achter elkaar winnen vind je zeker ook niet leuk?
Oven was niet genoeg voorverwarmd, bodem ging vast zitten aan de grill.quote:
Is ook gewoon überhaupt geen regelquote:Op donderdag 5 september 2024 18:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een rare regel
Domino's dan maar?quote:Op donderdag 5 september 2024 18:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Oven was niet genoeg voorverwarmd, bodem ging vast zitten aan de grill.
Bovenkant leek goed bereid te zijn, maar de bodem smaakte echt als deeg.
Ding stortte ook helemaal in elkaar toen ik hem er uit probeerde te halen!
Paar happen van genomen, de rest staat op het aanrecht om de groene container in te gaan.
Deze wijze vrouw weetquote:Op donderdag 5 september 2024 18:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is ook gewoon überhaupt geen regel
Alles is volledige willekeur
En sowieso heeft @:Aeque hier niets over te zeggen![]()
Alleen ons opperhoofd @:SwJ, want dat is een wijs man
Jij wil ff helemaal naar Drenthe komen met een pizza?quote:Op donderdag 5 september 2024 18:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh ik wilde je net een Domino's pizza aanbieden...
Had je de pizza zelfgemaakt?quote:Op donderdag 5 september 2024 18:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Paar happen van genomen, de rest staat op het aanrecht om de groene container in te gaan.
Uhu, omdat je wint.quote:Op donderdag 5 september 2024 18:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een rare regel
Gelukkig jij ook niet.quote:Op donderdag 5 september 2024 18:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is ook gewoon überhaupt geen regel
Alles is volledige willekeur
En sowieso heeft @:Aeque hier niets over te zeggen![]()
Alleen ons opperhoofd @:SwJ, want dat is een wijs man
Nee, stuur maar een Tikkie, das makkelijkerquote:Op donderdag 5 september 2024 18:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij wil ff helemaal naar Drenthe komen met een pizza?
Als als als... als m'n moeder een lul had, dan was het m'n vader geweestquote:Op donderdag 5 september 2024 18:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Uhu, omdat je wint.Als Dot nog zou mee doen en jij niet zou winnen was je allang weggeweest hier.
[..]
Gelukkig jij ook niet.
Maar.quote:Op donderdag 5 september 2024 18:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan was je moeder een transvrouw en je moeder niet en je vader je vader niet want geen baarmoeder waarin jij kon ontstaan.quote:Op donderdag 5 september 2024 18:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als als als... als m'n moeder een lul had, dan was het m'n vader geweest
Denk je niet dat Justin hier is voor de gezelligheid?quote:Op donderdag 5 september 2024 18:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Uhu, omdat je wint.Als Dot nog zou mee doen en jij niet zou winnen was je allang weggeweest hier.
[..]
Gelukkig jij ook niet.
We zitten in ONZ hequote:Op donderdag 5 september 2024 18:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan was je moeder een transvrouw en je moeder niet en je vader je vader niet want geen baarmoeder waarin jij kon ontstaan.
Mag ik je ook een Tikkie sturen?quote:Op donderdag 5 september 2024 18:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee, stuur maar een Tikkie, das makkelijker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |