SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gehaat op die scrum vind ik samen met dat gehaat op zijn Insta-posts toch wel echt next-level debiel hoor. Kom op zeg.quote:Op zondag 1 september 2024 19:59 schreef alopio het volgende:
[..]
Wat doet die dan vaag? Die debiele scrum? Ja dat is gewoon kansloos. Maar verder heeft hij gewoon een prima visie itt Stam en Been die maar wat deden. En gewoon resultaat behaald bij zijn vorige clubs
Gehaat valt wel mee, vind het vooral behoorlijk kansloos en lachwekkend tegelijkertijd.quote:Op zondag 1 september 2024 20:02 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat gehaat op die scrum vind ik samen met dat gehaat op zijn Insta-posts toch wel echt next-level debiel hoor. Kom op zeg.
Niet zo debiel als jouw "ik doe net alsof ik alles geweldig vind" act.quote:Op zondag 1 september 2024 20:02 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat gehaat op die scrum vind ik samen met dat gehaat op zijn Insta-posts toch wel echt next-level debiel hoor. Kom op zeg.
Wat is zijn visie dan precies? Ik hoor enkel ‘ik ben pragmatisch’ (om vervolgens 3-4-3 met Lopez en Nieuwkoop als wingbacks te spelen) en ‘mijn filosofie is dominant voetbal maar het systeem is vloeibaar’, en dat soort vaag geneuzel. En wijzen naar de xG waar ik sowieso ZIEDEND van word. Om nog te zwijgen over die Instagram-meuk.quote:Op zondag 1 september 2024 19:59 schreef alopio het volgende:
[..]
Wat doet die dan vaag? Die debiele scrum? Ja dat is gewoon kansloos. Maar verder heeft hij gewoon een prima visie itt Stam en Been die maar wat deden. En gewoon resultaat behaald bij zijn vorige clubs
Als Dennis mij een DM stuurt wil ik best voor hem scouten in dat landquote:Op zondag 1 september 2024 20:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Een Oezbeek, die hadden we nog niet.
Dan neem ik de Balkan wel op me, liggen ook nog wel wat bingokansen.quote:Op zondag 1 september 2024 20:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als Dennis mij een DM stuurt wil ik best voor hem scouten in dat land
Lijkt mij echt een topbestemming
Daar kom je bedrogen uit, ieder Balkan-talentje met een beetje potentie krijgt een Kroatisch paspoort cadeau en dan betaal je gelijk de hoofdprijsquote:Op zondag 1 september 2024 20:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan neem ik de Balkan wel op me, liggen ook nog wel wat bingokansen.
Het is typisch iets wat mensen voor lief nemen als je wint en een mikpunt van spot is als je punten verspeelt.quote:Op zondag 1 september 2024 20:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Gehaat valt wel mee, vind het vooral behoorlijk kansloos en lachwekkend tegelijkertijd.
Nee hoor, van die de kracht van het team is het team uitspraken vind ik eigenlijk altijd gewoon lachwekkend.quote:Op zondag 1 september 2024 20:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is typisch iets wat mensen voor lief nemen als je wint en een mikpunt van spot is als je punten verspeelt.
We doen het samen.quote:Op zondag 1 september 2024 20:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee hoor, van die de kracht van het team is het team uitspraken vind ik eigenlijk altijd gewoon lachwekkend.
HancGod natuurlijkquote:Op zondag 1 september 2024 20:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Om even bij te komen van alle transferhectiek, even wat anders.
Wie moet met het vertrek van Geert ( en de altijd stukke Gernot) onze nieuwe aanvoerder worden?
Hancko uiteraardquote:Op zondag 1 september 2024 20:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wie moet met het vertrek van Geert ( en de altijd stukke Gernot) onze nieuwe aanvoerder worden?
Ik vind het een beetje teksten waar zwakbegaafden hun lijf mee vol tatoeërenquote:Op zondag 1 september 2024 20:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is typisch iets wat mensen voor lief nemen als je wint en een mikpunt van spot is als je punten verspeelt.
Timbert.quote:Op zondag 1 september 2024 20:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hancko of Timber, iedere andere suggestie slaan we af.quote:Op zondag 1 september 2024 20:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hancko.quote:Op zondag 1 september 2024 20:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Och och och Gurley Gurley Gurley toch……quote:Op zondag 1 september 2024 19:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nu lijkt Hwang mij een uitstekende speler, maar ik vind het ook een beetje gek om een 27-jarige voor flink wat miljoenen te halen voor een positie waar je met Timber, Milambo en Zerrouki al drie (potentiële) goudmijntjes voor hebt.
Las ergens dat Timber een goeie keuze zou zijn om hem verantwoordelijk te maken ipv constant commentaar te leveren. Dat zie ik wel zitten, maar misschien is Priske wel bang dat ie hem dan weg laat stemmen door de selectie zoals Vlaar deed bij Been.quote:Op zondag 1 september 2024 20:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hancko of Timber, iedere andere suggestie slaan we af.
Oeps, daar ga ik.quote:Op zondag 1 september 2024 20:22 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Och och och Gurley Gurley Gurley toch……
Als Slot het de afgelopen 3 seizoenen had gedaan had iedereen het prima gevonden.quote:Op zondag 1 september 2024 20:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee hoor, van die de kracht van het team is het team uitspraken vind ik eigenlijk altijd gewoon lachwekkend.
Zecharia of hoe heet die gozer.quote:Op zondag 1 september 2024 20:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Oeps, daar ga ik.
(Ik bedoelde Zechiël voor iedereen die dat niet door had)
Die doet zelden dommige uitspraken.quote:Op zondag 1 september 2024 20:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als Slot het de afgelopen 3 seizoenen had gedaan had iedereen het prima gevonden.
Als Slot hiermee was begonnen had ik gedacht dat ie een beroerte had.quote:Op zondag 1 september 2024 20:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als Slot het de afgelopen 3 seizoenen had gedaan had iedereen het prima gevonden.
Ik heb deze gast live zien spelenquote:
Harry ging afgelopen week weer de fout in. Intens domme manquote:Op zondag 1 september 2024 20:24 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Zecharia of hoe heet die gozer.
- Harry van der Laan
Ik kan niet zo goed tegen dat soort domme mensen.quote:Op zondag 1 september 2024 20:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Harry ging afgelopen week weer de fout in. Intens domme man
Altijd leuk dat soort potjes. Zo was ik bij Paraguay - Mali op de OS, bij Paraguay was Gatito Fernandez de doelman, die gast die bij Utrecht er helemaal geen reet van bakte een jaar of 12 geleden. Best grappig dat soort dingen.quote:Op zondag 1 september 2024 20:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb deze gast live zien spelen
6 minuten op de OS tegen de Dominicaanse Republiek met 36 graden, dus ik kan me er weinig van herinneren
Ik vond Oezbekistan best leuk verzorgd voetbal spelen. Beetje flegmatiek, maar ze waren bijna allemaal technisch in orde.quote:Op zondag 1 september 2024 20:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Altijd leuk dat soort potjes. Zo was ik bij Paraguay - Mali op de OS, bij Paraguay was Gatito Fernandez de doelman, die gast die bij Utrecht er helemaal geen reet van bakte een jaar of 12 geleden. Best grappig dat soort dingen.
Verder niet echt gescout daar, een club als Twente zou allebei die ploegen met een nulletje of 5 oprollen op een goede dag.
Hij heeft vast gelezen dat een medespeler op dezelfde positie zijn achillespees heeft gescheurd.quote:
We weten natuurlijk niet hoe lang spelers al in beeld zijn. Als het klopt dat eerst het brandhout en Geert weg moesten zijn, dan is er gewoon weinig tijd geweest. Dan klinkt alles als een paniekaankoop.quote:Op zondag 1 september 2024 22:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ah, ook Bold (degenen die als eerste melding maakten van de naakte Deen).
Als dat waar is, sta ik toch wel extra achter mijn eerdere punt. Hapsnap Dennis.
Het een sluit het ander niet uit, maar ik ga ervan uit dat er eerst spelers weg moesten en dat men er al een beetje vanuit ging dat je pas op de laatste dagen kon toeslaan.quote:Op zondag 1 september 2024 22:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We weten natuurlijk niet hoe lang spelers al in beeld zijn. Als het klopt dat eerst het brandhout en Geert weg moesten zijn, dan is er gewoon weinig tijd geweest. Dan klinkt alles als een paniekaankoop.
Jammerquote:Mads Bidstrup van Red Bull Salzburg is geen target meer voor Feyenoord. De Oostenrijkse club van trainer Pepijn Lijnders vraagt naar de zin van Feyenoord te veel voor de middenvelder. De Rotterdammers vinden de kwaliteiten van Bidstrup niet stroken met de vraagprijs.
Maar tegen de 8 miljoen uitgeven aan een 27-jarige speler op een positie waar je al drievoudig bezet bent is sowieso een beetje raar. Zelfs al is het een klasse speler.quote:Op zondag 1 september 2024 22:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We weten natuurlijk niet hoe lang spelers al in beeld zijn. Als het klopt dat eerst het brandhout en Geert weg moesten zijn, dan is er gewoon weinig tijd geweest. Dan klinkt alles als een paniekaankoop.
Op basis van wat ik lees is het echt een geweldige speler en moet je hem sowieso opstellen. Er is vast een manier om het niet ten koste van Timber te laten gaan. Maar als je nu naast een rechtsbuiten of rechtsback grijpt omdat het geld op is snap ik je kritiek.quote:Op zondag 1 september 2024 22:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar tegen de 8 miljoen uitgeven aan een 27-jarige speler op een positie waar je al drievoudig bezet bent is sowieso een beetje raar. Zelfs al is het een klasse speler.
1 van deze dingen klopt (bijna)!quote:Op zondag 1 september 2024 22:38 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik ben terug van vakantie, ik verwacht dat het volgende gebeurt is:
Gimenez verkocht voor 40 miljoen
Geertruida verkocht voor 30 miljoen
Hancko verkocht voor 45 miljoen
Nieuwe 6 gekocht
Vervanger voor Geertruida
Nieuwe rechtsbuiten
Een beugel voor Ueda
Klaas met een permaban
Laten we hopen dat Hwang in een controlerende rol gaat werken, anders heb je zojuist een hele hoop geld uitgegeven aan een speler die op de positie speelt van één van onze beste spelers. Dat is hoe dan ook kapitaalvernietiging.quote:Op zondag 1 september 2024 22:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Op basis van wat ik lees is het echt een geweldige speler en moet je hem sowieso opstellen. Er is vast een manier om het niet ten koste van Timber te laten gaan. Maar als je nu naast een rechtsbuiten of rechtsback grijpt omdat het geld op is snap ik je kritiek.
Hwang is geen 6.quote:Op zondag 1 september 2024 22:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Laten we hopen dat Hwang in een controlerende rol gaat werken, anders heb je zojuist een hele hoop geld uitgegeven aan een speler die op de positie speelt van één van onze beste spelers. Dat is hoe dan ook kapitaalvernietiging.
Je kan met 2 8en spelen.quote:Op zondag 1 september 2024 22:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan heb je vier spelers voor dezelfde positie. Tja.
Serieus?quote:Op zondag 1 september 2024 22:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die Olsen is trouwens geblesseerd geraakt bij Brugge
Ik zei het toch @:fetx
Ik heb nog steeds een stukje kots van die periode waarin Timber en Kökcü samen speeldenquote:
In een 343 zie ik het wel voor mequote:Op zondag 1 september 2024 22:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een stukje kots van die periode waarin Timber en Kökcü samen speelden
Ben heel benieuwd of je Timber en Hwang kan samen laten spelen met Stengs, Milambo of Zechiël.
Misschien kan de feyenoord advocaat nog in beroep gaan voor 7 wedstrijden schorsing?quote:Op zondag 1 september 2024 22:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In een 343 zie ik het wel voor me
Milambo en Zechiël zijn ook nog zo jong dat ze zich wellicht kunnen ontwikkelen in een nieuwe rol. Maar ik vrees dat we Zerrouki eerst nog vaker gaan zien. Misschien helpt het als iemand anders de voorwaartse passing moet verzorgen.
31 zou ik zeggen.quote:Op zondag 1 september 2024 23:15 schreef snabbi het volgende:
[..]
Misschien kan de feyenoord advocaat nog in beroep gaan voor 7 wedstrijden schorsing?
Tja, we hebben ook pas 56 dagen de tijd gehad sinds onze vorige goede 6 voor 30+ miljoen verkochten, ik snap de uitdaging…quote:Op zondag 1 september 2024 23:51 schreef bbuddybb het volgende:
Gaan we het seizoen dus in zonder een goede 6.
Vreemde gang van zaken.
Laatst geweest. Super vet land idd, al is het eten wel ontzettend veel vettig vlees, pondjes komen snel erbij daar.quote:Op zondag 1 september 2024 20:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als Dennis mij een DM stuurt wil ik best voor hem scouten in dat land
Lijkt mij echt een topbestemming
Wieffers statistieken bij Excelsior leken ook een stuk meer op die van Kokcu dan die van Aursnes. En Wieffer speelde bij Excelsior ook in een 4-4-2, en dan vaak niet eens als achterste middenvelder.quote:Op maandag 2 september 2024 07:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We praten weer heel erg veel in 6, 8 en 10. Terwijl het eerst nog maar eens moet blijken hoe de 3 middenvelders zich aan elkaar complementeren op het veld.
De laatste keer dat we 'geen 6' hadden was het plots Wieffer die die rol kon invullen terwijl zijn prestaties/stats in de voorgaande seizoenen totaal niet in de buurt kwamen van Aursnes.
Gelukkig is Alireza nog altijd een free agent.quote:Op maandag 2 september 2024 08:54 schreef Caland het volgende:
Als er geen rechtsbuiten komt word ik woedend.
Zo.
Osman vindt dit geen leuke opmerking.quote:Op maandag 2 september 2024 08:54 schreef Caland het volgende:
Zo.
Ik hoop vooral dat we Zerrouki zelden meer gaan zien. Hopelijk pakt Zechiël die positie goed op.quote:Op maandag 2 september 2024 08:54 schreef Caland het volgende:
Zo.
Waarom zijn jullie ineens zo geobserveerd door Zerrouki?quote:Op maandag 2 september 2024 09:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat we Zerrouki zelden meer gaan zien. Hopelijk pakt Zechiël die positie goed op.
Opeens? Geobserveerd?quote:Op maandag 2 september 2024 09:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom zijn jullie ineens zo geobserveerd door Zerrouki?
Sorry het was een flauw grapje naar aanleiding van die post van klaas.quote:Op maandag 2 september 2024 09:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Opeens? Geobserveerd?
Vanaf het moment dat hij kwam vond ik het al niks. Was juist blij dat het in eerste instantie niet door ging. En op die 2 gouden pik potjes na vond ik het keer op keer heel matig en heb ik me er aan zitten storen. En na die domme rode kaart wel klaar mee.
Ja godver de godver.quote:Op maandag 2 september 2024 09:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Sorry het was een flauw grapje naar aanleiding van die post van klaas.
Het feit dat Priske zo hard drukte op die Bidstrup en überhaupt zijn reactie na die rode kaart doet mij hopen dat intern diezelfde conclusie wordt getrokken.quote:Op maandag 2 september 2024 09:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Opeens? Geobserveerd?
Vanaf het moment dat hij kwam vond ik het al niks. Was juist blij dat het in eerste instantie niet door ging. En op die 2 gouden pik potjes na (goed, vast ook nog wel een handvol ‘oké’ potjes) vond ik het keer op keer maar matig en heb ik me er aan zitten storen. En na die domme rode kaart wel klaar mee.
Een helikopter vol nieuwe aankopen verwacht, waarom noem je het dan zo?quote:
@fetX heeft vast inside-info en weet wie er in die helikopter zitten.quote:Op maandag 2 september 2024 09:45 schreef H.FR het volgende:
[..]
Een helikopter vol nieuwe aankopen verwacht, waarom noem je het dan zo?
quote:Op maandag 2 september 2024 09:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:fetx heeft vast inside-info en weet wie er in die helikopter zitten.
Die Zwitser ook wel. Het Deentje misschien. En wellicht dat Alireza zich nog stiekem verstopt in de helikopter.quote:
Wellicht tot middernacht en verder dus niet onbegrijpelijk.quote:
Ik verwacht er eigenlijk maar 1 vandaag (Olsen) en daarnaast zie ik het niet zo snel gebeuren maar laat me graag verrassenquote:Op maandag 2 september 2024 09:45 schreef H.FR het volgende:
[..]
Een helikopter vol nieuwe aankopen verwacht, waarom noem je het dan zo?
Ik hoop op een knotsgekke dag met drie spelers, waarvan één een totale black-out gaat veroorzaken (zoals met Cyriel Dessers destijds).quote:
quote:
Oja, Zwitsertje ook.quote:Op maandag 2 september 2024 09:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die Zwitser ook wel. Het Deentje misschien. En wellicht dat Alireza zich nog stiekem verstopt in de helikopter.
Rechtsbuiten lijkt me een stuk noodzakelijker dan nog een aanvallende middenvelder.quote:Op maandag 2 september 2024 09:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..]
Oja, Zwitsertje ook.
Maar verder niets. Deentje gaat te duur zijn, ander Deentje ook.
Dus Koreaantje en Zwitsertje.
Geen Oezbeekje?quote:Op maandag 2 september 2024 09:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..]
Oja, Zwitsertje ook.
Maar verder niets. Deentje gaat te duur zijn, ander Deentje ook.
Dus Koreaantje en Zwitsertje.
Berghuis terughalen?quote:Op maandag 2 september 2024 09:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik hoop op een knotsgekke dag met drie spelers, waarvan één een totale black-out gaat veroorzaken (zoals met Cyriel Dessers destijds).
Ik bid tot God dat dit het geval is @Harryquote:Op maandag 2 september 2024 09:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het feit dat Priske zo hard drukte op die Bidstrup en überhaupt zijn reactie na die rode kaart doet mij hopen dat intern diezelfde conclusie wordt getrokken.
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 2 september 2024 09:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij kan weer herstellen, de Klassieker is niet door gegaan.
@ZKA in the mudquote:Op maandag 2 september 2024 10:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
[ x ]
It happened
Berghuis gaat op een gegeven moment natuurlijk naar de club zonder identiteit in Brabantquote:Op maandag 2 september 2024 10:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
[ x ]
It happened
quote:09:30 • Nog geen schot in de zaak Skov Olsen. En zo wel, vertelt Feyenoord dat de auto gepakt wordt.
We weten toch allemaal hoe dit gaat aflopen, Deentje blijkt te duur en vervolgens gaan we een speler uit de PL huren.quote:Op maandag 2 september 2024 10:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het privé vliegtuig kan dus gewassen worden.
Oh, ik ging eigenlijk uit van het scenario dat we een Kitolano of een Proper op het fietsje zetten naar Rotterdam.quote:Op maandag 2 september 2024 10:18 schreef Caland het volgende:
[..]
We weten toch allemaal hoe dit gaat aflopen, Deentje blijkt te duur en vervolgens gaan we een speler uit de PL huren.
hoe danquote:Op maandag 2 september 2024 09:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Rechtsbuiten lijkt me een stuk noodzakelijker dan nog een aanvallende middenvelder.
Die heeft zijn werkvergunning al binnen.quote:Op maandag 2 september 2024 10:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hoe dan
je heb laatst nog een rechtsbuiten uit engeland gehuurd die op zijn werkvergunning zit te wachten....
En is geen rechtsbuiten.quote:Op maandag 2 september 2024 10:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Die heeft zijn werkvergunning al binnen.
Vanuit de Belgjes die ik ken hoor ik dat het veruit de beste buitenspeler van hun competitie is en ze zijn eigenlijk vooral WOEST dat de stap van België naar Nederland als stap vooruit wordt gezien.quote:Op maandag 2 september 2024 10:20 schreef zoekeenleven het volgende:
Deentje schijnt een beetje een schijtventje te zijn
Klinkt een beetje als die nep Marokkaan van PSV. Snap wel dat Brugge 2 van deze persoonlijkheden te veel vond in hun selectie.quote:Op maandag 2 september 2024 10:30 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Vanuit de Belgjes die ik ken hoor ik dat het veruit de beste buitenspeler van hun competitie is en ze zijn eigenlijk vooral WOEST dat de stap van België naar Nederland als stap vooruit wordt gezien.
Maar ook dat hij er wel zin in moet hebben anders is het helemaal niks.
Ik kan ook niet zo goed tegen die demagogenberichten en het is geen Arne Slot maar je moet hem wel even de kans geven.quote:Op maandag 2 september 2024 10:20 schreef zoekeenleven het volgende:
We halen alleen nog maar schijtventjes binnen als we de verhalen moeten geloven. Nu konden we Alireza nog beter gebruiken.quote:Op maandag 2 september 2024 10:20 schreef zoekeenleven het volgende:
Waarom gaan ze schaken als ze spelers moeten halenquote:Op maandag 2 september 2024 10:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Weer een gigantisch hoogwaardig stukje uit de Krabbybode.
[ x ]
Feyenoord schaakt op meerdere borden.
Dit waarschijnlijk wel ja.quote:Op maandag 2 september 2024 10:18 schreef Caland het volgende:
[..]
We weten toch allemaal hoe dit gaat aflopen, Deentje blijkt te duur en vervolgens gaan we een speler uit de PL huren.
Daar is ook helemaal niks van terecht gekomen héquote:Op maandag 2 september 2024 10:53 schreef H.FR het volgende:
Kongolo naar NAC. Dat hadden we niet verwacht toen hij bij ons weg ging.
Veel fysieke problemen volgens mij. Bij ons vond ik hem erg goed.quote:Op maandag 2 september 2024 10:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar is ook helemaal niks van terecht gekomen hé
Blessures toch?quote:Op maandag 2 september 2024 10:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar is ook helemaal niks van terecht gekomen hé
Kan de kampioenswedstrijd nog herinneren, toen schoot het er ook weer in bij hem.quote:Op maandag 2 september 2024 10:57 schreef H.FR het volgende:
[..]
Veel fysieke problemen volgens mij. Bij ons vond ik hem erg goed.
Monaco was ook de verkeerde keuze in eerste instantie. Daarna kwam ie mede door blessures in het moeras van de Championship terecht inderdaad.quote:Op maandag 2 september 2024 10:57 schreef H.FR het volgende:
[..]
Veel fysieke problemen volgens mij. Bij ons vond ik hem erg goed.
Kongolo komt uit de jeugdopleiding van Feyenoord en verkaste in 2017 voor vijftien miljoen euro naar Huddersfield Town. En jaar later legde AS Monaco twintig miljoen voor hem op tafel. Hij heeft tevens vier interlands voor het Nederlands elftal achter zijn naam staan.quote:Op maandag 2 september 2024 11:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Monaco was ook de verkeerde keuze in eerste instantie. Daarna kwam ie mede door blessures in het moeras van de Championship terecht inderdaad.
Idd andersom, eerst Monaco daarna Huddersfield.quote:Op maandag 2 september 2024 11:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kongolo komt uit de jeugdopleiding van Feyenoord en verkaste in 2017 voor vijftien miljoen euro naar Huddersfield Town. En jaar later legde AS Monaco twintig miljoen voor hem op tafel. Hij heeft tevens vier interlands voor het Nederlands elftal achter zijn naam staan.
Dit klopt dus niet? (ik twijfelde er namelijk aan)
Nee hier klopt helemaal niets vanquote:Op maandag 2 september 2024 11:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kongolo komt uit de jeugdopleiding van Feyenoord en verkaste in 2017 voor vijftien miljoen euro naar Huddersfield Town. En jaar later legde AS Monaco twintig miljoen voor hem op tafel. Hij heeft tevens vier interlands voor het Nederlands elftal achter zijn naam staan.
Dit klopt dus niet? (ik twijfelde er namelijk aan)
Schaken is leuk.quote:Op maandag 2 september 2024 10:42 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Waarom gaan ze schaken als ze spelers moeten halen![]()
![]()
Ruben Schakenquote:Op maandag 2 september 2024 10:42 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Waarom gaan ze schaken als ze spelers moeten halen![]()
![]()
Het poeder is er in ieder geval net zo wit als in Zuid-Amerika.quote:Op maandag 2 september 2024 12:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hopelijk is het gras groen in Sittard.
Dat maakt de weg vrij voor 3 aankopen!quote:Op maandag 2 september 2024 12:35 schreef Qarrad het volgende:
Yes, Bullaude toch naar Sittard!
Verder wel vrij ruk dat dat de inhoud was van de pushmelding...je hoopt toch even dat er iets goeds gehaald is
Lingr en Bullaude OUT, Hwang in Boom INquote:Op maandag 2 september 2024 12:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat maakt de weg vrij voor 3 aankopen!
Toen werden de medische keuringen nog in het ziekenhuis gedaan.quote:Op maandag 2 september 2024 12:58 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik krijg hier Timmy Simonsvibes van.
@maxi-mus en ik kotsen op dit soort posts.quote:Op maandag 2 september 2024 12:58 schreef H.FR het volgende:
Inmiddels wel wat lekkere trek. Tijd voor een snack.
Gewoon mosselen gaan eten met de Belgjes, dan is het zo voor elkaar.quote:Op maandag 2 september 2024 13:00 schreef Caland het volgende:
Te Kloese flikkert vanavond gewoon zo'n zakje van knorr in de pan.
Eigenlijk ook meer een lunchgerecht.quote:Op maandag 2 september 2024 13:02 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Gewoon mosselen gaan eten met de Belgjes, dan is het zo voor elkaar.
Kan ook prima ja.quote:Op maandag 2 september 2024 13:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk ook meer een lunchgerecht.
Ik heb onbeperkt mosselen gegeten in zuid-frankrijk, wel van die kleintjes helaas...quote:Op maandag 2 september 2024 13:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk ook meer een lunchgerecht.
Die slechte beeldspraak is echt zum kotsen ja.quote:Op maandag 2 september 2024 13:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
@:maxi-mus en ik kotsen op dit soort posts.
Idd, weg met dat gedram.quote:Op maandag 2 september 2024 13:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die slechte beeldspraak is echt zum kotsen ja.![]()
![]()
Gelukkig is het morgen klaar.
Pinda Neal voor je om 16:00quote:Op maandag 2 september 2024 13:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, schattig dat je denkt dat het vanaf morgen klaar gaat zijn.quote:Op maandag 2 september 2024 13:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
![]()
He-le-maal klaar mee, ja.quote:Op maandag 2 september 2024 13:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
![]()
Oh Tsjechië enzo gaan nog langer door. Onleuk.quote:Op maandag 2 september 2024 13:11 schreef Caland het volgende:
Na morgen kan de overbodige troep (lees: Lingr) nog gewoon verkocht worden, dus het gasfornuis blijft op een laag pitje staan.
Turkije nog langer, dus ik zou de hoop op een verhuur van Akpom niet opgeven.quote:Op maandag 2 september 2024 13:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh Tsjechië enzo gaan nog langer door. Onleuk.
Maar dat hoop ik helemaal niet.quote:Op maandag 2 september 2024 13:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Turkije nog langer, dus ik zou de hoop op een verhuur van Akpom niet opgeven.
Stukje 1908.quote:Tot vanavond 23:59 uur heeft Feyenoord nog de tijd om deals te sluiten, maar het wordt momenteel als onrealistisch ingeschat dat de Rotterdammers naast de aanstaande komst van Jordan Lotomba en In-beom Hwang nog meer aanwinsten zullen verwelkomen.
Die zitten er al de hele zomer naast.quote:Op maandag 2 september 2024 13:19 schreef fetX het volgende:
Deentjes deals van de baan. Komt waarschijnlijk niks meer.
Dat zou zeer matig zijn.
Dat valt ook wel weer mee, maar ze hebben zeker niet alles goed nee.quote:Op maandag 2 september 2024 13:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Die zitten er al de hele zomer naast.
Als dit het blijft zou ik het nog een lager cijfer geven.quote:
Announce Berghuis (lol)quote:Op maandag 2 september 2024 13:34 schreef Caland het volgende:
Ik ga alvast popcorn inslaan voor een Charisteas-achtige move rond 22u
Santi behouden is toch niet per se iets positiefs? Als Ueda geen miskoop was gebleken was Santi gewoon verkocht denk ik.quote:Op maandag 2 september 2024 13:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hancko en Santi behouden is alleen al minimaal een 6 waard.
Geen vervangers voor Minteh en Wieffer, we hebben maar twee maanden de tijd gehad. Amateurisme.quote:Op maandag 2 september 2024 13:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Als dit het blijft zou ik het nog een lager cijfer geven.
Maar ik kan me bijna niet voorstellen dat ze niet kunnen doorschakelen. Dat zou echt amateurisme ten top zijn
Echt ongekend, indien dat zo is dan. Je weet nooit wat er nog gebeurt de komende uren.quote:Op maandag 2 september 2024 13:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geen vervangers voor Minteh en Wieffer, we hebben maar twee maanden de tijd gehad. Amateurisme.
Alle transfers komen laat op gang, in heel europa is het een voorzichtige zomer. En je betaald geen 50% extra dat zuig je weer uit je hysterische dikke duim.quote:Op maandag 2 september 2024 13:46 schreef yvette1982 het volgende:
Wat een waardeloze transferzomer op deze manier. Blijkbaar is er genoeg geld. Je wist al heel lang dat je een vervanger van Wieffer moest halen en minimaal 1 rechtsbuiten. Hoezo lieten ze het op de laatste dag aankomen, op de laatste dag betaal je voor elke speler 50% extra en daardoor zijn ze nu de lul.
Vooral benieuwd naar Priske, die zat na een wedstrijd al te zeiken dat Minteh en Wieffer nog steeds niet vervangen zijn en dat hem wel is toegezegd.quote:Op maandag 2 september 2024 13:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Echt ongekend, indien dat zo is dan. Je weet nooit wat er nog gebeurt de komende uren.
Intern zal men hier ook niet tevreden mee zijn kan ik me zo indenken.
Wie zegt dat de Koreaan geen vervanger voor Wieffer is? Wieffer zelf was volgens de stats ook geen vervanger voor Aursnes. En bleek dat toch te zijn.quote:Op maandag 2 september 2024 13:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geen vervangers voor Minteh en Wieffer, we hebben maar twee maanden de tijd gehad. Amateurisme.
Het lijkt er een beetje op dat Priske na vorig weekend acuut genoeg had gezien van Zerrouki/de rechterkant en dat ie toen echt is gaan stampvoeten en dat men eerder iets had dat het wel losliep met die noodzaak om meer te versterken.quote:Op maandag 2 september 2024 13:46 schreef yvette1982 het volgende:
Wat een waardeloze transferzomer op deze manier. Blijkbaar is er genoeg geld. Je wist al heel lang dat je een vervanger van Wieffer moest halen en minimaal 1 rechtsbuiten. Hoezo lieten ze het op de laatste dag aankomen, op de laatste dag betaal je voor elke speler 50% extra en daardoor zijn ze nu de lul.
Gelijk heeft hij. Die twee moet je altijd (willen) vervangen natuurlijk.quote:Op maandag 2 september 2024 13:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral benieuwd naar Priske, die zat na een wedstrijd al te zeiken dat Minteh en Wieffer nog steeds niet vervangen zijn en dat hem wel is toegezegd.
Ik vind het ook heel slecht, voor een rechtsbuiten zijn we in principe al sinds januari bezig. Nu moet je maar hopen dat op die positie Moussa of Osman een plots succes blijkt.quote:Op maandag 2 september 2024 13:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Echt ongekend, indien dat zo is dan. Je weet nooit wat er nog gebeurt de komende uren.
Intern zal men hier ook niet tevreden mee zijn kan ik me zo indenken.
Sinds Berghuis eigenlijk al. Paixao heeft er even gestaan maar die is beter op links. Alireza erg wisselend. Dilrosun, tsja.quote:Op maandag 2 september 2024 13:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel slecht, voor een rechtsbuiten zijn we in principe al sinds januari bezig. Nu moet je maar hopen dat op die positie Moussa of Osman een plots succes blijkt.
Nu is Priske aan de ene kant genaaid vind ik, maar aan de andere kant heeft ie er zelf met zijn onduidelijkheid over HET VLOEIBARE SYSTEEM ook niet aan geholpen want daardoor is het veel te lang onduidelijk gebleven wat voor type speler moest kopen en wie moesten vertrekken.quote:Op maandag 2 september 2024 13:50 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Het lijkt er een beetje op dat Priske na vorig weekend acuut genoeg had gezien van Zerrouki/de rechterkant en dat ie toen echt is gaan stampvoeten en dat men eerder iets had dat het wel losliep met die noodzaak om meer te versterken.
Nelson had twee goede maanden, maar die had ook een halfjaar nodig om aan te haken. En net als zo'n speler gaat leveren is ie alweer weg.quote:Op maandag 2 september 2024 13:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Sinds Berghuis eigenlijk al. Paixao heeft er even gestaan maar die is beter op links. Alireza erg wisselend. Dilrosun, tsja.
Ja Nelson en Minteh vond ik erg goede huurtransfers maar daarvan wist je ook dat ze niet langer dan een seizoen bleven. Dat zijn ook wel posities waar je bij uitstek eigenlijk je kapitaal wil hebben staan en daar is nu best de (financiele) mogelijkheid voor.quote:Op maandag 2 september 2024 13:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nelson had twee goede maanden, maar die had ook een halfjaar nodig om aan te haken. En net als zo'n speler gaat leveren is ie alweer weg.
Daar liep je met Minteh ook tegenaan (alhoewel die beter is) en wellicht met Osman ook weer.
Hij geeft toch al ruim een maand aan dat hij vervangers wil. En los daarvan vind ik dat je daar als td ook naar moet handelen, uit jezelf. Het is toch volledig logisch dat je je beste speler en beste rechtsbuiten moet vervangen? Ik kan er echt met mijn hoofd niet bij als ze het hierbij laten.quote:Op maandag 2 september 2024 13:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nu is Priske aan de ene kant genaaid vind ik, maar aan de andere kant heeft ie er zelf met zijn onduidelijkheid over HET VLOEIBARE SYSTEEM ook niet aan geholpen want daardoor is het veel te lang onduidelijk gebleven wat voor type speler moest kopen en wie moesten vertrekken.
Het lijkt me inderdaad bijzonder onverstandig als je als TD de orders van je trainer gaat afwachten. Maar goed.quote:Op maandag 2 september 2024 13:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij geeft toch al ruim een maand aan dat hij vervangers wil. En los daarvan vind ik dat je daar als td ook naar moet handelen, uit jezelf. Het is toch volledig logisch dat je je beste speler en beste rechtsbuiten moet vervangen? Ik kan er echt met mijn hoofd niet bij als ze het hierbij laten.
Stukje voedselvergiftiging.quote:Op maandag 2 september 2024 13:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
![]()
Is ook gelijk het grote nadeel van die huurtransfers. Je lost je probleem slechts tijdelijk op en verdient geen geld om die vertrekkende speler 1 op 1 te vervangen.quote:Op maandag 2 september 2024 13:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja Nelson en Minteh vond ik erg goede huurtransfers maar daarvan wist je ook dat ze niet langer dan een seizoen bleven. Dat zijn ook wel posities waar je bij uitstek eigenlijk je kapitaal wil hebben staan en daar is nu best de (financiele) mogelijkheid voor.
Ik begrijp eigenlijk vooral niet dat er een trainer is gehaald die duidelijk een ander type voetbal wil spelen. Om hem vervolgens niet tegemoet te komen met het type voetbal wat hij wil spelen waardoor hij noodgedwongen terug moet schakelen naar het oude systeem, maar vervolgens vervang je de twee cruciale spelers niet binnen dit systeem. Nu heb je een selectie vol met prima spelers maar wat voor geen enkel type voetbal echt geschikt is.quote:Op maandag 2 september 2024 13:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij geeft toch al ruim een maand aan dat hij vervangers wil. En los daarvan vind ik dat je daar als td ook naar moet handelen, uit jezelf. Het is toch volledig logisch dat je je beste speler en beste rechtsbuiten moet vervangen? Ik kan er echt met mijn hoofd niet bij als ze het hierbij laten.
Ik zou hier even mee wachten totdat we een aantal weken verder zijn.quote:Op maandag 2 september 2024 14:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik begrijp eigenlijk vooral niet dat er een trainer is gehaald die duidelijk een ander type voetbal wil spelen. Om hem vervolgens niet tegemoet te komen met het type voetbal wat hij wil spelen waardoor hij noodgedwongen terug moet schakelen naar het oude systeem, maar vervolgens vervang je de twee cruciale spelers niet binnen dit systeem. Nu heb je een selectie vol met prima spelers maar wat voor geen enkel type voetbal echt geschikt is.
Dit allemaal had voorkomen geworden als je een trainer had gehaald die door was gegaan op de voet van Slot, want die was gelijk gaan stampvoeten om een 6 en een rechtsbuiten, óf als je direct volledig naar 3-4-3 was overgeschakeld en daar ook spelers voor had gehaald. Niet dit slappe vage gedoe er tussenin. Dit is echt een stukje hapsnap kutbeleid van Dennis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb nog met hem gekoerst"
Dit dus. Zo slecht is het allemaal nu ook weer niet. Ook Hwang zou prima op 6 uit de voeten kunnen, regelmatig gedaan. Dat hij zijn wedstrijden de laatste tijd op 8 speelde (en zijn grafiekjes dus er ook zo uitzien) zegt dus helemaal niks. Alleen over de rechtsbuiten positie mag je klagen, maar aan het einde van de streep heb je daar ook gewoon voldoende opties en ook een Osman moet daar uit de voeten kunnen. En dan kunnen we allemaal vraagtekens zetten of hij dat wel kan, maar dat kan je bij iedere aankoop die je nu nog zou doen met RV op zijn CV ook doen.quote:Op maandag 2 september 2024 14:10 schreef alopio het volgende:
De rechtsback positie is een aankoop voor gedaan, dat was in elk geval 1 positie die je moest versterken. Met Hwang ook een goede optie op het middenveld erbij. Een vervanger voor Wieffer was ideaal geweest maar wie weet kan Hwang dit ook invullen (Wieffer was ook geen pure 6 voor zn komst)
Dan heb je met Hwang, Timber, Stengs een prima middenveld met daarachter nog Milambo (die echt wel dicht tegen basismateriaal aan zit), Zechiel en Zerrouki.
De enige plek die echt minder is is rechtsbuiten. Erg jammer dat je daar geen kwaliteits impuls aan kan geven met die Deen. Het is te hopen dat Osman een soort Minteh 2.0 is en ook op rechts uit de voeten kan, dat zou al veel schelen.
We moeten dus afwachten hoe het allemaal in elkaar valt. Maar die depressieve negativiteit is nergens voor nodig. Realisme mag, maar zelfs met deze selectie, zeker nu de Koreaan en Zwitser erbij zijn, moet je makkelijk 2e kunnen worden.
Ik ben niet gelijk 'depressief negatief' (ik word sowieso een beetje moe van die term) en ook niet in 'paniek', ik sluit ook niet uit dat het allemaal nog prima kan vallen. Wellicht dat onze concurrenten er ook een zooitje van maken en pragmatische Priske later in het seizoen de gouden formule vindt.quote:Op maandag 2 september 2024 14:10 schreef alopio het volgende:
De rechtsback positie is een aankoop voor gedaan, dat was in elk geval 1 positie die je moest versterken. Met Hwang ook een goede optie op het middenveld erbij. Een vervanger voor Wieffer was ideaal geweest maar wie weet kan Hwang dit ook invullen (Wieffer was ook geen pure 6 voor zn komst)
Dan heb je met Hwang, Timber, Stengs een prima middenveld met daarachter nog Milambo (die echt wel dicht tegen basismateriaal aan zit), Zechiel en Zerrouki.
De enige plek die echt minder is is rechtsbuiten. Erg jammer dat je daar geen kwaliteits impuls aan kan geven met die Deen. Het is te hopen dat Osman een soort Minteh 2.0 is en ook op rechts uit de voeten kan, dat zou al veel schelen.
We moeten dus afwachten hoe het allemaal in elkaar valt. Maar die depressieve negativiteit is nergens voor nodig. Realisme mag, maar zelfs met deze selectie, zeker nu de Koreaan en Zwitser erbij zijn, moet je makkelijk 2e kunnen worden.
Je hebt gelijk, ik bedoelde 'op het oog'. Ik zie pragmatische Priske er nog best iets uit slijpen. Maar dan heeft hij wel even de tijd nodig en het is maar de vraag in hoeverre hij dat krijgt (en verdient).quote:Op maandag 2 september 2024 14:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zou hier even mee wachten totdat we een aantal weken verder zijn.
Maar deze transferperiode getuigt inderdaad niet van heel veel visie. Terwijl er zo opschepperig werd verteld hoe uitvoerig Priske gescout was, sluit je aankoopbeleid daar dan ook op aan. Ik ben wel benieuwd naar de excuses, er zijn ook vast een hoop dingen waar we geen zicht op hebben.
Er is een technisch manager aangesteld, geen TD, Jelle Goes is zijn naam. Volgens mij zijn er ook geen plannen om dit te veranderen. Je kan natuurlijk discussiëren over hoe ideaal deze situatie is.quote:Op maandag 2 september 2024 14:19 schreef TweedeKlum het volgende:
De zoektocht naar een TD duurt wel heel erg lang trouwens.
Pieter is nu druk bezig met een artikeltje waarom Craig Bellamy een verschilmaker voor ons kan worden.quote:
Na twee totaal verneukte transferzomers lijkt me het bepaald niet ideaal.quote:Op maandag 2 september 2024 14:24 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Er is een technisch manager aangesteld, geen TD, Jelle Goes is zijn naam. Volgens mij zijn er ook geen plannen om dit te veranderen. Je kan natuurlijk discussiëren over hoe ideaal deze situatie is.
https://sportnieuws.nl/vo(...)%2Fwww.google.com%2F
Ik doel ook niet op jou hoor, maar ik denk dat je wel weet op welke mensen ik doel hier. Die staan bij wijze al met een doodskist voor het maasgebouw.quote:Op maandag 2 september 2024 14:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben niet gelijk 'depressief negatief' (ik word sowieso een beetje moe van die term) en ook niet in 'paniek', ik sluit ook niet uit dat het allemaal nog prima kan vallen. Wellicht dat onze concurrenten er ook een zooitje van maken en pragmatische Priske later in het seizoen de gouden formule vindt.
Maar ik ben wel een beetje geïrriteerd hoe overdreven moeizaam het is gegaan. Doorgaan op de voet van Slot en uiteindelijk dus vier spelers (waarvan één tijdelijk) vervangen, dat was de klus. Nu heb je een maand geklooid met een systeem wat niet werkte, ben je al vier punten kwijt en heb je twee posities niet vervangen. Dan is er ook nog een hoop gedoe met blessures en mislukte uitgaande transfers maar dat is ook een beetje pech. Imo is er dus een zooitje van gemaakt, en nadat je afgelopen zomer al 30 miljoen stuk hebt geslagen aan middelmaat mag Dennis nu wel zijn conclusies trekken als TD.
Zegt iemand dat dan? Net zo goed dat mensen die wellicht wat kritischer kijken naar de transferperiode niet meteen bestempeld worden als negatieve paniekzaaiers zijn er ook anderen die niet beweren dat iedereen maar contant positief moeten blijven.quote:Op maandag 2 september 2024 14:21 schreef fetX het volgende:
De kritiek op DtK -mits dit zo blijft- is toch ook helemaal niet zo gek? Ik word ook een beetje moe van dat constant positief moeten blijven terwijl je dan duidelijk wat steken hebt laten vallen. Dat mag prima benoemd worden. Met in acht nemende dat je vorig jaar 30 miljoen over de balk hebt gesmeten is een gesprek daarover op z’n minst normaal.
Uh, ja. Vrij regelmatig te lezen hier zelfs.quote:
Wat een slecht excuus met laat op gang. Het is niet dat ze zo afhankelijk zijn van de markt of de voorzichtige zomer. En iedereen weet dat je extra veel moet betalen op de laatste dag.quote:Op maandag 2 september 2024 13:49 schreef alopio het volgende:
[..]
Alle transfers komen laat op gang, in heel europa is het een voorzichtige zomer. En je betaald geen 50% extra dat zuig je weer uit je hysterische dikke duim.
Ach het is in elk geval al fijn om te zien dat de lat qua “verneukte transferzomers” een stuk hoger ligt dan vroeger. 70 miljoen verkocht, nog steeds veel waarde op het veld. Er zijn andere tijden geweest.quote:Op maandag 2 september 2024 14:26 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Na twee totaal verneukte transferzomers lijkt me het bepaald niet ideaal.
Een trainer die stampvoetend zoals Slot loopt te zeiken om Zerrouki. En nu vervolgens DtK de volledige schuld geven van die mislukkingen is ook wel een beetje onterecht.quote:Op maandag 2 september 2024 14:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik begrijp eigenlijk vooral niet dat er een trainer is gehaald die duidelijk een ander type voetbal wil spelen. Om hem vervolgens niet tegemoet te komen met het type voetbal wat hij wil spelen waardoor hij noodgedwongen terug moet schakelen naar het oude systeem, maar vervolgens vervang je de twee cruciale spelers niet binnen dit systeem. Nu heb je een selectie vol met prima spelers maar wat voor geen enkel type voetbal echt geschikt is.
Dit allemaal had voorkomen geworden als je een trainer had gehaald die door was gegaan op de voet van Slot, want die was gelijk gaan stampvoeten om een 6 en een rechtsbuiten, óf als je direct volledig naar 3-4-3 was overgeschakeld en daar ook spelers voor had gehaald. Niet dit slappe vage gedoe er tussenin. Dit is echt een stukje hapsnap kutbeleid van Dennis.
Jawel maar we hebben aan kwaliteit ingeboet en dat gaat een probleem worden.quote:Op maandag 2 september 2024 14:32 schreef alopio het volgende:
[..]
Ach het is in elk geval al fijn om te zien dat de lat qua “verneukte transferzomers” een stuk hoger ligt dan vroeger. 70 miljoen verkocht, nog steeds veel waarde op het veld. Er zijn andere tijden geweest.
Prijzen kunnen ook juist dalen aan het eind als clubs van een speler af willen.quote:Op maandag 2 september 2024 14:31 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Wat een slecht excuus met laat op gang. Het is niet dat ze zo afhankelijk zijn van de markt of de voorzichtige zomer. En iedereen weet dat je extra veel moet betalen op de laatste dag.
Ik zou niet mijn oren laten hangen naar Priske aangezien die echt nog helemaal niets goed heeft laten zien. Laat hem eerst maar eens wat goed werk doen.quote:Op maandag 2 september 2024 13:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral benieuwd naar Priske, die zat na een wedstrijd al te zeiken dat Minteh en Wieffer nog steeds niet vervangen zijn en dat hem wel is toegezegd.
Dat is geen excuus maar realiteit. Je staat als club niet bovenaan de voedselketen. Elke club is afhankelijk van de markt. Doe niet zo naïefquote:Op maandag 2 september 2024 14:31 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Wat een slecht excuus met laat op gang. Het is niet dat ze zo afhankelijk zijn van de markt of de voorzichtige zomer. En iedereen weet dat je extra veel moet betalen op de laatste dag.
Nou ja, Kloese is de eindverantwoordelijke. Als Kloese daarvoor was gaan liggen dan gebeurd het niet. Dus dat Slot hem persé wilde pleit hem ook niet vrij.quote:Op maandag 2 september 2024 14:32 schreef CR7 het volgende:
[..]
Een trainer die stampvoetend zoals Slot loopt te zeiken om Zerrouki. En nu vervolgens DtK de volledige schuld geven van die mislukkingen is ook wel een beetje onterecht.
Je moet ze eerst de kans geven!! Dan kunnen we elke discussie wel stoppen.quote:Op maandag 2 september 2024 14:21 schreef fetX het volgende:
De kritiek op DtK -mits dit zo blijft- is toch ook helemaal niet zo gek? Ik word ook een beetje moe van dat constant positief moeten blijven terwijl je dan duidelijk wat steken hebt laten vallen. Dat mag prima benoemd worden. Met in acht nemende dat je vorig jaar 30 miljoen over de balk hebt gesmeten is een gesprek daarover op z’n minst normaal.
Geen idee, Hwang en die Zwitser hebben ook gewoon waarde. Je hebt Milambo, Timber. Je hele defensie met Beelen, Hancko, Hartman. Santi. Dus waarde genoeg. Achteraf is makkelijk praten maar toen Wieffer kwam was er ook niemand die dacht dat je hem 2 jaar later voor 35 miljoen zou verkopen. Dus ik zou zeker qua nieuwe spelers nog maar even wachten met er een waarde aan hangenquote:Op maandag 2 september 2024 14:33 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Jawel maar we hebben aan kwaliteit ingeboet en dat gaat een probleem worden.
Wat een onzin joh. Alsof met name die Koreaan en RB van Lille nu pas beschikbaar zijn en niet een maand eerder.quote:Op maandag 2 september 2024 14:34 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat is geen excuus maar realiteit. Je staat als club niet bovenaan de voedselketen. Elke club is afhankelijk van de markt. Doe niet zo naïef
En extra betalen op de laatste dag is gewoon pure onzin. Of dacht je dat Club Brugge Skov Olsen in Juli voor 8 miljoen had laten gaan? Die hebben gewoon een vraagprijs.
Tja, Priske is door Dennis aangesteld. Dus als dat een kuttrainer blijkt, is dat ook weer de verantwoordelijkheid van Dennis.quote:Op maandag 2 september 2024 14:32 schreef CR7 het volgende:
[..]
Een trainer die stampvoetend zoals Slot loopt te zeiken om Zerrouki. En nu vervolgens DtK de volledige schuld geven van die mislukkingen is ook wel een beetje onterecht.
'Timber had ook even de tijd nodig!' kan je ook ter bescherming voor iedere kutaankoop gebruiken.quote:Op maandag 2 september 2024 14:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je moet ze eerst de kans geven!! Dan kunnen we elke discussie wel stoppen.
Er is nog wel een verschil of er een speler van AZ of Twente wordt gehaald die iedereen hier al kent of een speler van een club waar nooit iemand naar kijkt. Zelfs de uitgebreide analyses van VI zitten er wel eens naast.quote:Op maandag 2 september 2024 14:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Straks blijkt die Hwang de beste 6 die de Eredivisie ooit gekend heeft.quote:Op maandag 2 september 2024 14:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dat absoluut hoor, je zou voor de grap eens die artikelen over de Mislintat aankopen moeten lezen. (lol)quote:Op maandag 2 september 2024 14:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er is nog wel een verschil of er een speler van AZ of Twente wordt gehaald die iedereen hier al kent of een speler van een club waar nooit iemand naar kijkt. Zelfs de uitgebreide analyses van VI zitten er wel eens naast.
Mijn gevoel is ook dat het niet voldoende is als er nu niemand meer komt behalve die Hwang en Lotomba, maar we hebben die 2 en Osman nog geen minuut zien spelen. Het kan ook allemaal op z'n plek gaan vallen binnenkort.
Dat zou zomaar kunnen, ik ken de beste man niet en heb daar dus nog geen mening over.quote:Op maandag 2 september 2024 14:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Straks blijkt die Hwang de beste 6 die de Eredivisie ooit gekend heeft.
Sta je dan.
Het lijkt erop dat PSV weer met het grootste gemak van 11 tot 13 van de 18 ploegen gaat winnen. Maar misschien dat ze het tegen Utrecht, AZ en Twente wel een stuk moeilijker krijgen dan vorig jaar.quote:Op maandag 2 september 2024 14:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dat absoluut hoor, je zou voor de grap eens die artikelen over de Mislintat aankopen moeten lezen. (lol)
Ik denk dat Feyenoord er sowieso minder op is geworden maar dat was ook bijna niet te vermijden. Hancko er nog bij is wel echt een plus. Maar denk je nog steeds dat het een spannende titelstrijd wordt?
Precies, dus laten we die jongen een mooie kans geven. (En dat heeft dus niks van doen met een discussie stoppen)quote:Op maandag 2 september 2024 14:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen, ik ken de beste man niet en heb daar dus nog geen mening over.
Maar het lijkt mij stug dat het de beste ooit wordt, een Koreaantje van bijna 28 jaar die bij Rode Ster voetbalt.
Hij werd de beste buitenlandse voetballer ooit in de Servische competitie genoemd, dat klinkt heel goed maar ik weet eerlijk gezegd niet hoe groot die concurrentie isquote:Op maandag 2 september 2024 14:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen, ik ken de beste man niet en heb daar dus nog geen mening over.
Maar het lijkt mij stug dat het de beste ooit wordt, een Koreaantje van bijna 28 jaar die bij Rode Ster voetbalt.
Volgens mij brandt ook niemand die jongen af maar ging het meer om het grotere plaatje. Enfin, het is nog geen 24:00 uur.quote:Op maandag 2 september 2024 14:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Precies, dus laten we die jongen een mooie kans geven. (En dat heeft dus niks van doen met een discussie stoppen)
Klopt, het was dan ook niet zo bedoeld.quote:Op maandag 2 september 2024 14:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgens mij brandt ook niemand die jongen af maar ging het meer om het grotere plaatje. Enfin, het is nog geen 24:00 uur.
Hopelijk haalt hij zijn beurt gister bij ESPN volgende week in.quote:Op maandag 2 september 2024 14:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klopt, het was dan ook niet zo bedoeld.Neemt niet weg dat we nog altijd daadwerkelijk geen idee hebben wat er echt gebeurd is deze transferperiode. (behalve wat geruchten)
Kijk daarom heel erg uit naar het eerstvolgende interview van Dennis.
Vorig jaar deed ie ook een uitgebreid interview met Feyenoord TV volgens mij. Is natuurlijk wel een beetje de slager die z'n eigen vlees keurt, maar geeft alsnog een kijkje achter de schermen wat ie zelf kwijtwil.quote:Op maandag 2 september 2024 14:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hopelijk haalt hij zijn beurt gister bij ESPN volgende week in.
Ik vind hem bovendien altijd best wel open. Maar natuurlijk vertelt ie dan ook alleen maar wat hij wil vertellen.quote:Op maandag 2 september 2024 15:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vorig jaar deed ie ook een uitgebreid interview met Feyenoord TV volgens mij. Is natuurlijk wel een beetje de slager die z'n eigen vlees keurt, maar geeft alsnog een kijkje achter de schermen wat ie zelf kwijtwil.
Het gaat toch niet om die jongen wel of geen kans te geven maar iemand aan te kopen die een echte vervanger voor Wieffer is? Het feit dat ze ver wilden gaan voor Bistrup zegt dat ze Hwang niet als directe vervanger voor de 6 positie zien. Dan kan het nu wel goed uitpakken maar vantevoren is het raar dat er niet iemand voor Wieffer is gekomen die zijn positie vergelijkbaar zou kunnen invullen.quote:Op maandag 2 september 2024 14:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Precies, dus laten we die jongen een mooie kans geven. (En dat heeft dus niks van doen met een discussie stoppen)
We weten helemaal niet voor welke rol deze jongen gehaald is. Op de een of andere manier is het verhaal in de wereld gekomen dat dit wel een '8' moet zijn omdat hij de laatste potjes daar in Servië gespeeld heeft.quote:Op maandag 2 september 2024 15:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het gaat toch niet om die jongen wel of geen kans te geven maar iemand aan te kopen die een echte vervanger voor Wieffer is? Het feit dat ze ver wilden gaan voor Bistrup zegt dat ze Hwang niet als directe vervanger voor de 6 positie zien. Dan kan het nu wel goed uitpakken maar vantevoren is het raar dat er niet iemand voor Wieffer is gekomen die zijn positie vergelijkbaar zou kunnen invullen.
Maar ze wilden daarnaast dus nog iemand voor het middenveld halen, voor de 6 positie.quote:Op maandag 2 september 2024 15:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We weten helemaal niet voor welke rol deze jongen gehaald is. Op de een of andere manier is het verhaal in de wereld gekomen dat dit wel een '8' moet zijn omdat hij de laatste potjes daar in Servië gespeeld heeft.
Volgens Pietertje is hij veel beter als '8' en had hij altijd een verdedigende middenvelder naast hem die het vuile werk opknapte.quote:Op maandag 2 september 2024 15:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We weten helemaal niet voor welke rol deze jongen gehaald is. Op de een of andere manier is het verhaal in de wereld gekomen dat dit wel een '8' moet zijn omdat hij de laatste potjes daar in Servië gespeeld heeft.
Ik vind hem een goede prater, en ik heb altijd het idee dat hij uitstekend is in goede transfersommen onderhandelen en interessant klinkende namen kan halen.quote:Op maandag 2 september 2024 15:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind hem bovendien altijd best wel open. Maar natuurlijk vertelt ie dan ook alleen maar wat hij wil vertellen.
Waardeloos vind ik dan weer overdreven. Maar voor Feyenoord (op dit moment) niet goed genoeg. Met de kanttekening dat alles zo blijft zoals het is.quote:Op maandag 2 september 2024 15:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik hoop dat die conclusie nu ook getrokken wordt en te Kloese teruggefloten wordt. Prima uithangbord en algemeen directeur, waardeloos technisch directeur.
Hapsnap Dennis dus. Buitenkansjes halen die je niet nodig hebt.quote:Op maandag 2 september 2024 15:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgens Pietertje is hij veel beter als '8' en hij had hij altijd een verdedigende middenvelder naast hem die het vuile werk opknapte.
o.a:
Deze verdedigende tekortkomingen van In-Beom hoeven geen ramp te zijn, indien hij gekoppeld wordt aan een nummer 6 die hem aanvult. Binnen de huidige Feyenoord-selectie is het aantal spelers met dat profiel beperkt. Ramiz Zerrouki is een natuurlijke controleur, maar de Algerijn is niet geweldig aan het seizoen begonnen. Gjivai Zechiël kan in theorie een koppeltje vormen met In-Beom, maar ook deze spelmaker uit de eigen opleiding is het liefst onderweg. Onder Arne Slot is eerder gebleken dat Timber naast een speler als Orkun Kökcü zijn onderscheidende vermogen verliest.
De grote vraag die boven de markt hangt: waar moet In-Beom gaan spelen in het elftal van Priske? Anders dan de tactisch gedisciplineerde Mats Wieffer is de Zuid-Koreaan geen middenvelder die de organisatie bewaakt. Hij is net als Quinten Timber op zijn best als pendelende nummer 8, met een échte controleur naast zich. Dat roept de vraag op hoe Priske een functionerend middenveld gaat samenstellen met zowel Timber als In-Beom.
https://www.vi.nl/pro/ana(...)sser-geen-controleur
Valt me nog mee eigenlijk. Of een beetje zoals verwacht eerder.quote:Verkoop passe-partouts Champions League dinsdag van start
Feyenoord start dinsdag 3 september met de verkoop van passe-partouts voor de thuiswedstrijden in de Champions League van dit seizoen. In dit bericht lees je alle informatie over de kaartverkoop.
- Dinsdag 3 september om 09:00 uur uur tot donderdag 5 september om 23:59 uur
Seizoenkaarthouders en Certificaathouders O kunnen hun eigen plaats terugkopen. In de volgende fase is er de mogelijkheid tot verplaatsen met de verwachting dat er meer beschikbaarheid is op de vakken.
- Vrijdag 6 september om 10:00 uur tot vrijdag 6 september om 12:30 uur
Enkel seizoenkaarthouders die verplicht moeten verplaatsen door bijvoorbeeld vak Z, inrichting Europees uitvak, gezinsvak PP of opgeëiste stoelen door de UEFA kunnen een andere plaats kopen. De verwachting is dat er meer beschikbaarheid is op de vakken.
- Vrijdag 6 september om 13:00 uur tot zaterdag 7 september om 08:30 uur
Alle seizoenkaarthouders die nog geen plaats hebben gekocht, hebben de mogelijkheid om te verplaatsen.
- Zaterdag 7 september 09:00 uur tot maandag 9 september 23:59 uur
Leden van het Legioen en Junior Kameraadjes kunnen per lidmaatschap één passe-partout kopen.
Reguliere vakken
- M, N: ¤ 427,00
- C, O, BB, NN: ¤ 378,50
- P, V, CC, OO: ¤ 340,00
- DD, V V: ¤ 279,50
- Gerard Meijer Tribune: ¤ 234,00*
- E, F, G, H, J, W, Z: ¤ 234,00
- Y: ¤ 199,00
Speciale vakken
- Gezinsvak PP
Volwassene: ¤ 279,50
Jongere 12 t/m 17 jaar**: ¤ 167,70
Kind t/m 11 jaar***: ¤ 111,80
- D, K
Standaard: ¤ 340,00
67****+: ¤ 272,00
- Blindentribune M (incl. begeleider): ¤ 427,00
- Z-MIVA: ¤ 184,50
- Y-MIVA: ¤ 184,50
Slory is echt niet ineens beter dan Moussa. Heb het idee dat daar nu wel heel negatief over gedacht wordt.quote:Op maandag 2 september 2024 15:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben opgelucht dat er geen speler van 17 miljoen uit de Belgische competitie komt zeker niet na het Ueda verhaal. Wat mij betreft haal je Slory nu terug als backup voor Stengs daar als er niet nog iets goedkopers vandaag komt desnoods stuur je die Moussa naar Dordrecht ter compensatie
Mikey wil al vier jaar dat Slory in de basis komt terwijl die overal laat zien dat hij te licht isquote:Op maandag 2 september 2024 15:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Slory is echt niet ineens beter dan Moussa. Heb het idee dat daar nu wel heel negatief over gedacht wordt.
PSV is defensief matig. Daar is hun zwakte. Verder scoren ze nog steeds heel makkelijk dus kampioen gaan ze wel worden met alle waarschijnlijkheid. Niet met dat dikke punten aantal maar dat hoeft ook niet. Maar goed je weet nooit hoe het bij ons valt.quote:Op maandag 2 september 2024 14:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat PSV weer met het grootste gemak van 11 tot 13 van de 18 ploegen gaat winnen. Maar misschien dat ze het tegen Utrecht, AZ en Twente wel een stuk moeilijker krijgen dan vorig jaar.
We zullen sowieso weer meer dan 80 punten nodig hebben, dat lijkt nu al een uitdaging op zich.
Zie dat zo weer gebeuren, eredivisie is zo slecht en zij aanvallend nog steeds oppermachtig, kijk maar weer eens naar het doelsaldoquote:Op maandag 2 september 2024 15:23 schreef alopio het volgende:
[..]
PSV is defensief matig. Daar is hun zwakte. Verder scoren ze nog steeds heel makkelijk dus kampioen gaan ze wel worden met alle waarschijnlijkheid. Niet met dat dikke punten aantal maar dat hoeft ook niet.
Klinkt als de perfecte man voor Zerrouki.quote:Op maandag 2 september 2024 15:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgens Pietertje is hij veel beter als '8' en had hij altijd een verdedigende middenvelder naast hem die het vuile werk opknapte.
o.a:
Deze verdedigende tekortkomingen van In-Beom hoeven geen ramp te zijn, indien hij gekoppeld wordt aan een nummer 6 die hem aanvult. Binnen de huidige Feyenoord-selectie is het aantal spelers met dat profiel beperkt. Ramiz Zerrouki is een natuurlijke controleur, maar de Algerijn is niet geweldig aan het seizoen begonnen. Gjivai Zechiël kan in theorie een koppeltje vormen met In-Beom, maar ook deze spelmaker uit de eigen opleiding is het liefst onderweg. Onder Arne Slot is eerder gebleken dat Timber naast een speler als Orkun Kökcü zijn onderscheidende vermogen verliest.
De grote vraag die boven de markt hangt: waar moet In-Beom gaan spelen in het elftal van Priske? Anders dan de tactisch gedisciplineerde Mats Wieffer is de Zuid-Koreaan geen middenvelder die de organisatie bewaakt. Hij is net als Quinten Timber op zijn best als pendelende nummer 8, met een échte controleur naast zich. Dat roept de vraag op hoe Priske een functionerend middenveld gaat samenstellen met zowel Timber als In-Beom.
https://www.vi.nl/pro/ana(...)sser-geen-controleur
Ik weet niet of ze maanden eerder al beschikbaar waren, jij ook niet.quote:Op maandag 2 september 2024 14:39 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Wat een onzin joh. Alsof met name die Koreaan en RB van Lille nu pas beschikbaar zijn en niet een maand eerder.
Geen 8 miljoen, maar voor het bod van vandaag had je die Deen waarschijnlijk wel gekregen. En misschien ook wel die middenvelder. Clubs verkopen nu niet meer hun goede spelers omdat ze geen vervanger meer kunnen halen. Dus of je betaalt het dubbele van wat iemand waard is of ze zeggen nee. Dat is de realiteit!
Kan zomaar maar ik zie PSV wel tegen zeperds aanlopen hoor. Heracles uit was ook enorm matig. Maar verder zie ik ze wel kampioen worden jaquote:Op maandag 2 september 2024 15:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Zie dat zo weer gebeuren, eredivisie is zo slecht en zij aanvallend nog steeds oppermachtig, kijk maar weer eens naar het doelsaldo
Zou niet echt weten tegen wie.quote:Op maandag 2 september 2024 15:28 schreef alopio het volgende:
[..]
Kan zomaar maar ik zie PSV wel tegen zeperds aanlopen hoor. Heracles uit was ook enorm matig. Maar verder zie ik ze wel kampioen worden ja
De standaard uitwedstrijden, Utrecht uit, Twente, AZ, dat soort teams. Defensief is het echt matig. Linksback is een lachertje daar, dat ze daar niemand voor hebben aangetrokken snap ik niet.quote:
Misschien dat ze daar wel eens tegen puntverlies aanlopen, maar alles daaronder winnen ze met overmacht. Dan kom je op zijn minst dicht in de buurt bij het puntenaantal van vorig seizoen.quote:Op maandag 2 september 2024 15:31 schreef alopio het volgende:
[..]
De standaard uitwedstrijden, Utrecht uit, Twente, AZ, dat soort teams. Defensief is het echt matig. Linksback is een lachertje daar, dat ze daar niemand voor hebben aangetrokken snap ik niet.
Die man heet Timber.quote:Op maandag 2 september 2024 15:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klinkt als de perfecte man voor Zerrouki.
Qua hoofdlettergebruik en interpunctie kom je al aardig in de buurt.quote:Op maandag 2 september 2024 16:16 schreef Epistaxiophobia het volgende:
oh nvm zag hem over hoofd somehow ondanks dat hij altijd post in een sinterklaasgedicht opmaak
Osman?quote:Op maandag 2 september 2024 16:23 schreef Kerftminister het volgende:
Je kan écht niet dit seizoen gaan spelen zonder een nieuwe rechtsbuiten erbij. Hadj Moussa is een type Idrissi, maar dan 2 klasses lager. Dribbelen en mannetjes uitkappen kan die wel, maar voor de rest heeft die echt helemaal niks. Dat kan gewoon niet je enige optie zijn.
En Paixao. En Stengs.quote:
Nieuwkoop kun je er ook zetten!quote:Op maandag 2 september 2024 16:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
En Paixao. En Stengs.
Echt hoor, meer dan genoeg opties voorin. Maar iedereen lult elkaar maar na dat Osman niet op rechtsbuiten zou kunnen.
Als de onfeilbare Grote Leider hem daar neerzette moet het wel een goed idee zijn.quote:
quote:Op maandag 2 september 2024 16:12 schreef Epistaxiophobia het volgende:
waar is Klaas? Heeft hij echt een ban of wat lol
Vleugelflitser Steijn!quote:Op maandag 2 september 2024 16:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ x ]
Ik heb wat gesprekken gevoerd in de kuip.....
@:domboolifantje1
Feyenoordbest4quote:Op maandag 2 september 2024 16:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ x ]
Ik heb wat gesprekken gevoerd in de kuip.....
@:domboolifantje1
Aangezien Priske wil squashen wordt die padelbaan omgebouwd.quote:Op maandag 2 september 2024 16:52 schreef CR7 het volgende:
[..]
Vleugelflitser Steijn!
Ik heb juist begrepen dat Feyenoord na het mislopen van Skov Olsen een nieuwe keeper wil.
Je moet het eerst een kans geven voordat je hem afschrijftquote:Op maandag 2 september 2024 16:35 schreef Kerftminister het volgende:
Hancko kan ook op rechtsbuiten, niks aan de hand!
Dennis ook nietquote:Op maandag 2 september 2024 16:57 schreef Haringkop het volgende:
Ik snap eigenlijk niks van deze transferwindow.
Jan Plug is al bijna net zo goed als Wiefferquote:Op maandag 2 september 2024 16:58 schreef H.FR het volgende:
Spelers zat. Er is nog een heel o21 team met profvoetballers. Ik snap niet dat iemand zich druk maakt.
Het zou wel grappig zijn geweest als we gewoon nog een linksbuiten hadden gehaald ja.quote:Op maandag 2 september 2024 16:59 schreef H.FR het volgende:
Was dit niet een aardige huurspeler geweest? https://www.vi.nl/nieuws/ajax-rond-met-southampton-over-sulemana
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |