Stukje 1908.quote:Tot vanavond 23:59 uur heeft Feyenoord nog de tijd om deals te sluiten, maar het wordt momenteel als onrealistisch ingeschat dat de Rotterdammers naast de aanstaande komst van Jordan Lotomba en In-beom Hwang nog meer aanwinsten zullen verwelkomen.
Die zitten er al de hele zomer naast.quote:Op maandag 2 september 2024 13:19 schreef fetX het volgende:
Deentjes deals van de baan. Komt waarschijnlijk niks meer.
Dat zou zeer matig zijn.
Dat valt ook wel weer mee, maar ze hebben zeker niet alles goed nee.quote:Op maandag 2 september 2024 13:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Die zitten er al de hele zomer naast.
Als dit het blijft zou ik het nog een lager cijfer geven.quote:
Announce Berghuis (lol)quote:Op maandag 2 september 2024 13:34 schreef Caland het volgende:
Ik ga alvast popcorn inslaan voor een Charisteas-achtige move rond 22u
Santi behouden is toch niet per se iets positiefs? Als Ueda geen miskoop was gebleken was Santi gewoon verkocht denk ik.quote:Op maandag 2 september 2024 13:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hancko en Santi behouden is alleen al minimaal een 6 waard.
Geen vervangers voor Minteh en Wieffer, we hebben maar twee maanden de tijd gehad. Amateurisme.quote:Op maandag 2 september 2024 13:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Als dit het blijft zou ik het nog een lager cijfer geven.
Maar ik kan me bijna niet voorstellen dat ze niet kunnen doorschakelen. Dat zou echt amateurisme ten top zijn
Echt ongekend, indien dat zo is dan. Je weet nooit wat er nog gebeurt de komende uren.quote:Op maandag 2 september 2024 13:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geen vervangers voor Minteh en Wieffer, we hebben maar twee maanden de tijd gehad. Amateurisme.
Alle transfers komen laat op gang, in heel europa is het een voorzichtige zomer. En je betaald geen 50% extra dat zuig je weer uit je hysterische dikke duim.quote:Op maandag 2 september 2024 13:46 schreef yvette1982 het volgende:
Wat een waardeloze transferzomer op deze manier. Blijkbaar is er genoeg geld. Je wist al heel lang dat je een vervanger van Wieffer moest halen en minimaal 1 rechtsbuiten. Hoezo lieten ze het op de laatste dag aankomen, op de laatste dag betaal je voor elke speler 50% extra en daardoor zijn ze nu de lul.
Vooral benieuwd naar Priske, die zat na een wedstrijd al te zeiken dat Minteh en Wieffer nog steeds niet vervangen zijn en dat hem wel is toegezegd.quote:Op maandag 2 september 2024 13:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Echt ongekend, indien dat zo is dan. Je weet nooit wat er nog gebeurt de komende uren.
Intern zal men hier ook niet tevreden mee zijn kan ik me zo indenken.
Wie zegt dat de Koreaan geen vervanger voor Wieffer is? Wieffer zelf was volgens de stats ook geen vervanger voor Aursnes. En bleek dat toch te zijn.quote:Op maandag 2 september 2024 13:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geen vervangers voor Minteh en Wieffer, we hebben maar twee maanden de tijd gehad. Amateurisme.
Het lijkt er een beetje op dat Priske na vorig weekend acuut genoeg had gezien van Zerrouki/de rechterkant en dat ie toen echt is gaan stampvoeten en dat men eerder iets had dat het wel losliep met die noodzaak om meer te versterken.quote:Op maandag 2 september 2024 13:46 schreef yvette1982 het volgende:
Wat een waardeloze transferzomer op deze manier. Blijkbaar is er genoeg geld. Je wist al heel lang dat je een vervanger van Wieffer moest halen en minimaal 1 rechtsbuiten. Hoezo lieten ze het op de laatste dag aankomen, op de laatste dag betaal je voor elke speler 50% extra en daardoor zijn ze nu de lul.
Gelijk heeft hij. Die twee moet je altijd (willen) vervangen natuurlijk.quote:Op maandag 2 september 2024 13:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral benieuwd naar Priske, die zat na een wedstrijd al te zeiken dat Minteh en Wieffer nog steeds niet vervangen zijn en dat hem wel is toegezegd.
Ik vind het ook heel slecht, voor een rechtsbuiten zijn we in principe al sinds januari bezig. Nu moet je maar hopen dat op die positie Moussa of Osman een plots succes blijkt.quote:Op maandag 2 september 2024 13:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Echt ongekend, indien dat zo is dan. Je weet nooit wat er nog gebeurt de komende uren.
Intern zal men hier ook niet tevreden mee zijn kan ik me zo indenken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |