Ik heb nog steeds een stukje kots van die periode waarin Timber en Kökcü samen speeldenquote:
In een 343 zie ik het wel voor mequote:Op zondag 1 september 2024 22:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een stukje kots van die periode waarin Timber en Kökcü samen speelden
Ben heel benieuwd of je Timber en Hwang kan samen laten spelen met Stengs, Milambo of Zechiël.
Misschien kan de feyenoord advocaat nog in beroep gaan voor 7 wedstrijden schorsing?quote:Op zondag 1 september 2024 22:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In een 343 zie ik het wel voor me
Milambo en Zechiël zijn ook nog zo jong dat ze zich wellicht kunnen ontwikkelen in een nieuwe rol. Maar ik vrees dat we Zerrouki eerst nog vaker gaan zien. Misschien helpt het als iemand anders de voorwaartse passing moet verzorgen.
31 zou ik zeggen.quote:Op zondag 1 september 2024 23:15 schreef snabbi het volgende:
[..]
Misschien kan de feyenoord advocaat nog in beroep gaan voor 7 wedstrijden schorsing?
Tja, we hebben ook pas 56 dagen de tijd gehad sinds onze vorige goede 6 voor 30+ miljoen verkochten, ik snap de uitdaging…quote:Op zondag 1 september 2024 23:51 schreef bbuddybb het volgende:
Gaan we het seizoen dus in zonder een goede 6.
Vreemde gang van zaken.
Laatst geweest. Super vet land idd, al is het eten wel ontzettend veel vettig vlees, pondjes komen snel erbij daar.quote:Op zondag 1 september 2024 20:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als Dennis mij een DM stuurt wil ik best voor hem scouten in dat land
Lijkt mij echt een topbestemming
Wieffers statistieken bij Excelsior leken ook een stuk meer op die van Kokcu dan die van Aursnes. En Wieffer speelde bij Excelsior ook in een 4-4-2, en dan vaak niet eens als achterste middenvelder.quote:Op maandag 2 september 2024 07:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We praten weer heel erg veel in 6, 8 en 10. Terwijl het eerst nog maar eens moet blijken hoe de 3 middenvelders zich aan elkaar complementeren op het veld.
De laatste keer dat we 'geen 6' hadden was het plots Wieffer die die rol kon invullen terwijl zijn prestaties/stats in de voorgaande seizoenen totaal niet in de buurt kwamen van Aursnes.
Gelukkig is Alireza nog altijd een free agent.quote:Op maandag 2 september 2024 08:54 schreef Caland het volgende:
Als er geen rechtsbuiten komt word ik woedend.
Zo.
Osman vindt dit geen leuke opmerking.quote:Op maandag 2 september 2024 08:54 schreef Caland het volgende:
Zo.
Ik hoop vooral dat we Zerrouki zelden meer gaan zien. Hopelijk pakt Zechiël die positie goed op.quote:Op maandag 2 september 2024 08:54 schreef Caland het volgende:
Zo.
Waarom zijn jullie ineens zo geobserveerd door Zerrouki?quote:Op maandag 2 september 2024 09:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat we Zerrouki zelden meer gaan zien. Hopelijk pakt Zechiël die positie goed op.
Opeens? Geobserveerd?quote:Op maandag 2 september 2024 09:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom zijn jullie ineens zo geobserveerd door Zerrouki?
Sorry het was een flauw grapje naar aanleiding van die post van klaas.quote:Op maandag 2 september 2024 09:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Opeens? Geobserveerd?
Vanaf het moment dat hij kwam vond ik het al niks. Was juist blij dat het in eerste instantie niet door ging. En op die 2 gouden pik potjes na vond ik het keer op keer heel matig en heb ik me er aan zitten storen. En na die domme rode kaart wel klaar mee.
Ja godver de godver.quote:Op maandag 2 september 2024 09:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Sorry het was een flauw grapje naar aanleiding van die post van klaas.
Het feit dat Priske zo hard drukte op die Bidstrup en überhaupt zijn reactie na die rode kaart doet mij hopen dat intern diezelfde conclusie wordt getrokken.quote:Op maandag 2 september 2024 09:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Opeens? Geobserveerd?
Vanaf het moment dat hij kwam vond ik het al niks. Was juist blij dat het in eerste instantie niet door ging. En op die 2 gouden pik potjes na (goed, vast ook nog wel een handvol ‘oké’ potjes) vond ik het keer op keer maar matig en heb ik me er aan zitten storen. En na die domme rode kaart wel klaar mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |