Gelukkig is Alireza nog altijd een free agent.quote:Op maandag 2 september 2024 08:54 schreef Caland het volgende:
Als er geen rechtsbuiten komt word ik woedend.
Zo.
Osman vindt dit geen leuke opmerking.quote:Op maandag 2 september 2024 08:54 schreef Caland het volgende:
Zo.
Ik hoop vooral dat we Zerrouki zelden meer gaan zien. Hopelijk pakt Zechiël die positie goed op.quote:Op maandag 2 september 2024 08:54 schreef Caland het volgende:
Zo.
Waarom zijn jullie ineens zo geobserveerd door Zerrouki?quote:Op maandag 2 september 2024 09:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat we Zerrouki zelden meer gaan zien. Hopelijk pakt Zechiël die positie goed op.
Opeens? Geobserveerd?quote:Op maandag 2 september 2024 09:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom zijn jullie ineens zo geobserveerd door Zerrouki?
Sorry het was een flauw grapje naar aanleiding van die post van klaas.quote:Op maandag 2 september 2024 09:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Opeens? Geobserveerd?
Vanaf het moment dat hij kwam vond ik het al niks. Was juist blij dat het in eerste instantie niet door ging. En op die 2 gouden pik potjes na vond ik het keer op keer heel matig en heb ik me er aan zitten storen. En na die domme rode kaart wel klaar mee.
Ja godver de godver.quote:Op maandag 2 september 2024 09:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Sorry het was een flauw grapje naar aanleiding van die post van klaas.
Het feit dat Priske zo hard drukte op die Bidstrup en überhaupt zijn reactie na die rode kaart doet mij hopen dat intern diezelfde conclusie wordt getrokken.quote:Op maandag 2 september 2024 09:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Opeens? Geobserveerd?
Vanaf het moment dat hij kwam vond ik het al niks. Was juist blij dat het in eerste instantie niet door ging. En op die 2 gouden pik potjes na (goed, vast ook nog wel een handvol ‘oké’ potjes) vond ik het keer op keer maar matig en heb ik me er aan zitten storen. En na die domme rode kaart wel klaar mee.
Een helikopter vol nieuwe aankopen verwacht, waarom noem je het dan zo?quote:
@fetX heeft vast inside-info en weet wie er in die helikopter zitten.quote:Op maandag 2 september 2024 09:45 schreef H.FR het volgende:
[..]
Een helikopter vol nieuwe aankopen verwacht, waarom noem je het dan zo?
quote:Op maandag 2 september 2024 09:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:fetx heeft vast inside-info en weet wie er in die helikopter zitten.
Die Zwitser ook wel. Het Deentje misschien. En wellicht dat Alireza zich nog stiekem verstopt in de helikopter.quote:
Wellicht tot middernacht en verder dus niet onbegrijpelijk.quote:
Ik verwacht er eigenlijk maar 1 vandaag (Olsen) en daarnaast zie ik het niet zo snel gebeuren maar laat me graag verrassenquote:Op maandag 2 september 2024 09:45 schreef H.FR het volgende:
[..]
Een helikopter vol nieuwe aankopen verwacht, waarom noem je het dan zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |