Zecharia of hoe heet die gozer.quote:Op zondag 1 september 2024 20:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Oeps, daar ga ik.
(Ik bedoelde Zechiël voor iedereen die dat niet door had)
Die doet zelden dommige uitspraken.quote:Op zondag 1 september 2024 20:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als Slot het de afgelopen 3 seizoenen had gedaan had iedereen het prima gevonden.
Als Slot hiermee was begonnen had ik gedacht dat ie een beroerte had.quote:Op zondag 1 september 2024 20:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als Slot het de afgelopen 3 seizoenen had gedaan had iedereen het prima gevonden.
Ik heb deze gast live zien spelenquote:
Harry ging afgelopen week weer de fout in. Intens domme manquote:Op zondag 1 september 2024 20:24 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Zecharia of hoe heet die gozer.
- Harry van der Laan
Ik kan niet zo goed tegen dat soort domme mensen.quote:Op zondag 1 september 2024 20:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Harry ging afgelopen week weer de fout in. Intens domme man
Altijd leuk dat soort potjes. Zo was ik bij Paraguay - Mali op de OS, bij Paraguay was Gatito Fernandez de doelman, die gast die bij Utrecht er helemaal geen reet van bakte een jaar of 12 geleden. Best grappig dat soort dingen.quote:Op zondag 1 september 2024 20:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb deze gast live zien spelen
6 minuten op de OS tegen de Dominicaanse Republiek met 36 graden, dus ik kan me er weinig van herinneren
Ik vond Oezbekistan best leuk verzorgd voetbal spelen. Beetje flegmatiek, maar ze waren bijna allemaal technisch in orde.quote:Op zondag 1 september 2024 20:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Altijd leuk dat soort potjes. Zo was ik bij Paraguay - Mali op de OS, bij Paraguay was Gatito Fernandez de doelman, die gast die bij Utrecht er helemaal geen reet van bakte een jaar of 12 geleden. Best grappig dat soort dingen.
Verder niet echt gescout daar, een club als Twente zou allebei die ploegen met een nulletje of 5 oprollen op een goede dag.
Hij heeft vast gelezen dat een medespeler op dezelfde positie zijn achillespees heeft gescheurd.quote:
We weten natuurlijk niet hoe lang spelers al in beeld zijn. Als het klopt dat eerst het brandhout en Geert weg moesten zijn, dan is er gewoon weinig tijd geweest. Dan klinkt alles als een paniekaankoop.quote:Op zondag 1 september 2024 22:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ah, ook Bold (degenen die als eerste melding maakten van de naakte Deen).
Als dat waar is, sta ik toch wel extra achter mijn eerdere punt. Hapsnap Dennis.
Het een sluit het ander niet uit, maar ik ga ervan uit dat er eerst spelers weg moesten en dat men er al een beetje vanuit ging dat je pas op de laatste dagen kon toeslaan.quote:Op zondag 1 september 2024 22:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We weten natuurlijk niet hoe lang spelers al in beeld zijn. Als het klopt dat eerst het brandhout en Geert weg moesten zijn, dan is er gewoon weinig tijd geweest. Dan klinkt alles als een paniekaankoop.
Jammerquote:Mads Bidstrup van Red Bull Salzburg is geen target meer voor Feyenoord. De Oostenrijkse club van trainer Pepijn Lijnders vraagt naar de zin van Feyenoord te veel voor de middenvelder. De Rotterdammers vinden de kwaliteiten van Bidstrup niet stroken met de vraagprijs.
Maar tegen de 8 miljoen uitgeven aan een 27-jarige speler op een positie waar je al drievoudig bezet bent is sowieso een beetje raar. Zelfs al is het een klasse speler.quote:Op zondag 1 september 2024 22:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We weten natuurlijk niet hoe lang spelers al in beeld zijn. Als het klopt dat eerst het brandhout en Geert weg moesten zijn, dan is er gewoon weinig tijd geweest. Dan klinkt alles als een paniekaankoop.
Op basis van wat ik lees is het echt een geweldige speler en moet je hem sowieso opstellen. Er is vast een manier om het niet ten koste van Timber te laten gaan. Maar als je nu naast een rechtsbuiten of rechtsback grijpt omdat het geld op is snap ik je kritiek.quote:Op zondag 1 september 2024 22:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar tegen de 8 miljoen uitgeven aan een 27-jarige speler op een positie waar je al drievoudig bezet bent is sowieso een beetje raar. Zelfs al is het een klasse speler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |