quote:
Oja, Zwitsertje ook.quote:Op maandag 2 september 2024 09:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die Zwitser ook wel. Het Deentje misschien. En wellicht dat Alireza zich nog stiekem verstopt in de helikopter.
Rechtsbuiten lijkt me een stuk noodzakelijker dan nog een aanvallende middenvelder.quote:Op maandag 2 september 2024 09:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..]
Oja, Zwitsertje ook.
Maar verder niets. Deentje gaat te duur zijn, ander Deentje ook.
Dus Koreaantje en Zwitsertje.
Geen Oezbeekje?quote:Op maandag 2 september 2024 09:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..]
Oja, Zwitsertje ook.
Maar verder niets. Deentje gaat te duur zijn, ander Deentje ook.
Dus Koreaantje en Zwitsertje.
Berghuis terughalen?quote:Op maandag 2 september 2024 09:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik hoop op een knotsgekke dag met drie spelers, waarvan één een totale black-out gaat veroorzaken (zoals met Cyriel Dessers destijds).
Ik bid tot God dat dit het geval is @Harryquote:Op maandag 2 september 2024 09:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het feit dat Priske zo hard drukte op die Bidstrup en überhaupt zijn reactie na die rode kaart doet mij hopen dat intern diezelfde conclusie wordt getrokken.
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 2 september 2024 09:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij kan weer herstellen, de Klassieker is niet door gegaan.
@ZKA in the mudquote:Op maandag 2 september 2024 10:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
[ x ]
It happened
Berghuis gaat op een gegeven moment natuurlijk naar de club zonder identiteit in Brabantquote:Op maandag 2 september 2024 10:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
[ x ]
It happened
quote:09:30 • Nog geen schot in de zaak Skov Olsen. En zo wel, vertelt Feyenoord dat de auto gepakt wordt.
We weten toch allemaal hoe dit gaat aflopen, Deentje blijkt te duur en vervolgens gaan we een speler uit de PL huren.quote:Op maandag 2 september 2024 10:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het privé vliegtuig kan dus gewassen worden.
Oh, ik ging eigenlijk uit van het scenario dat we een Kitolano of een Proper op het fietsje zetten naar Rotterdam.quote:Op maandag 2 september 2024 10:18 schreef Caland het volgende:
[..]
We weten toch allemaal hoe dit gaat aflopen, Deentje blijkt te duur en vervolgens gaan we een speler uit de PL huren.
hoe danquote:Op maandag 2 september 2024 09:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Rechtsbuiten lijkt me een stuk noodzakelijker dan nog een aanvallende middenvelder.
Die heeft zijn werkvergunning al binnen.quote:Op maandag 2 september 2024 10:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hoe dan
je heb laatst nog een rechtsbuiten uit engeland gehuurd die op zijn werkvergunning zit te wachten....
En is geen rechtsbuiten.quote:Op maandag 2 september 2024 10:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Die heeft zijn werkvergunning al binnen.
Vanuit de Belgjes die ik ken hoor ik dat het veruit de beste buitenspeler van hun competitie is en ze zijn eigenlijk vooral WOEST dat de stap van België naar Nederland als stap vooruit wordt gezien.quote:Op maandag 2 september 2024 10:20 schreef zoekeenleven het volgende:
Deentje schijnt een beetje een schijtventje te zijn
Klinkt een beetje als die nep Marokkaan van PSV. Snap wel dat Brugge 2 van deze persoonlijkheden te veel vond in hun selectie.quote:Op maandag 2 september 2024 10:30 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Vanuit de Belgjes die ik ken hoor ik dat het veruit de beste buitenspeler van hun competitie is en ze zijn eigenlijk vooral WOEST dat de stap van België naar Nederland als stap vooruit wordt gezien.
Maar ook dat hij er wel zin in moet hebben anders is het helemaal niks.
Ik kan ook niet zo goed tegen die demagogenberichten en het is geen Arne Slot maar je moet hem wel even de kans geven.quote:Op maandag 2 september 2024 10:20 schreef zoekeenleven het volgende:
We halen alleen nog maar schijtventjes binnen als we de verhalen moeten geloven. Nu konden we Alireza nog beter gebruiken.quote:Op maandag 2 september 2024 10:20 schreef zoekeenleven het volgende:
Waarom gaan ze schaken als ze spelers moeten halenquote:Op maandag 2 september 2024 10:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Weer een gigantisch hoogwaardig stukje uit de Krabbybode.
[ x ]
Feyenoord schaakt op meerdere borden.
Dit waarschijnlijk wel ja.quote:Op maandag 2 september 2024 10:18 schreef Caland het volgende:
[..]
We weten toch allemaal hoe dit gaat aflopen, Deentje blijkt te duur en vervolgens gaan we een speler uit de PL huren.
Daar is ook helemaal niks van terecht gekomen héquote:Op maandag 2 september 2024 10:53 schreef H.FR het volgende:
Kongolo naar NAC. Dat hadden we niet verwacht toen hij bij ons weg ging.
Veel fysieke problemen volgens mij. Bij ons vond ik hem erg goed.quote:Op maandag 2 september 2024 10:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar is ook helemaal niks van terecht gekomen hé
Blessures toch?quote:Op maandag 2 september 2024 10:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar is ook helemaal niks van terecht gekomen hé
Kan de kampioenswedstrijd nog herinneren, toen schoot het er ook weer in bij hem.quote:Op maandag 2 september 2024 10:57 schreef H.FR het volgende:
[..]
Veel fysieke problemen volgens mij. Bij ons vond ik hem erg goed.
Monaco was ook de verkeerde keuze in eerste instantie. Daarna kwam ie mede door blessures in het moeras van de Championship terecht inderdaad.quote:Op maandag 2 september 2024 10:57 schreef H.FR het volgende:
[..]
Veel fysieke problemen volgens mij. Bij ons vond ik hem erg goed.
Kongolo komt uit de jeugdopleiding van Feyenoord en verkaste in 2017 voor vijftien miljoen euro naar Huddersfield Town. En jaar later legde AS Monaco twintig miljoen voor hem op tafel. Hij heeft tevens vier interlands voor het Nederlands elftal achter zijn naam staan.quote:Op maandag 2 september 2024 11:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Monaco was ook de verkeerde keuze in eerste instantie. Daarna kwam ie mede door blessures in het moeras van de Championship terecht inderdaad.
Idd andersom, eerst Monaco daarna Huddersfield.quote:Op maandag 2 september 2024 11:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kongolo komt uit de jeugdopleiding van Feyenoord en verkaste in 2017 voor vijftien miljoen euro naar Huddersfield Town. En jaar later legde AS Monaco twintig miljoen voor hem op tafel. Hij heeft tevens vier interlands voor het Nederlands elftal achter zijn naam staan.
Dit klopt dus niet? (ik twijfelde er namelijk aan)
Nee hier klopt helemaal niets vanquote:Op maandag 2 september 2024 11:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kongolo komt uit de jeugdopleiding van Feyenoord en verkaste in 2017 voor vijftien miljoen euro naar Huddersfield Town. En jaar later legde AS Monaco twintig miljoen voor hem op tafel. Hij heeft tevens vier interlands voor het Nederlands elftal achter zijn naam staan.
Dit klopt dus niet? (ik twijfelde er namelijk aan)
Schaken is leuk.quote:Op maandag 2 september 2024 10:42 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Waarom gaan ze schaken als ze spelers moeten halen![]()
![]()
Ruben Schakenquote:Op maandag 2 september 2024 10:42 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Waarom gaan ze schaken als ze spelers moeten halen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |