We halen alleen nog maar schijtventjes binnen als we de verhalen moeten geloven. Nu konden we Alireza nog beter gebruiken.quote:Op maandag 2 september 2024 10:20 schreef zoekeenleven het volgende:
Deentje schijnt een beetje een schijtventje te zijn
Waarom gaan ze schaken als ze spelers moeten halenquote:Op maandag 2 september 2024 10:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Weer een gigantisch hoogwaardig stukje uit de Krabbybode.
[ x ]
Feyenoord schaakt op meerdere borden.
Dit waarschijnlijk wel ja.quote:Op maandag 2 september 2024 10:18 schreef Caland het volgende:
[..]
We weten toch allemaal hoe dit gaat aflopen, Deentje blijkt te duur en vervolgens gaan we een speler uit de PL huren.
Daar is ook helemaal niks van terecht gekomen héquote:Op maandag 2 september 2024 10:53 schreef H.FR het volgende:
Kongolo naar NAC. Dat hadden we niet verwacht toen hij bij ons weg ging.
Veel fysieke problemen volgens mij. Bij ons vond ik hem erg goed.quote:Op maandag 2 september 2024 10:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar is ook helemaal niks van terecht gekomen hé
Blessures toch?quote:Op maandag 2 september 2024 10:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar is ook helemaal niks van terecht gekomen hé
Kan de kampioenswedstrijd nog herinneren, toen schoot het er ook weer in bij hem.quote:Op maandag 2 september 2024 10:57 schreef H.FR het volgende:
[..]
Veel fysieke problemen volgens mij. Bij ons vond ik hem erg goed.
Monaco was ook de verkeerde keuze in eerste instantie. Daarna kwam ie mede door blessures in het moeras van de Championship terecht inderdaad.quote:Op maandag 2 september 2024 10:57 schreef H.FR het volgende:
[..]
Veel fysieke problemen volgens mij. Bij ons vond ik hem erg goed.
Kongolo komt uit de jeugdopleiding van Feyenoord en verkaste in 2017 voor vijftien miljoen euro naar Huddersfield Town. En jaar later legde AS Monaco twintig miljoen voor hem op tafel. Hij heeft tevens vier interlands voor het Nederlands elftal achter zijn naam staan.quote:Op maandag 2 september 2024 11:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Monaco was ook de verkeerde keuze in eerste instantie. Daarna kwam ie mede door blessures in het moeras van de Championship terecht inderdaad.
Idd andersom, eerst Monaco daarna Huddersfield.quote:Op maandag 2 september 2024 11:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kongolo komt uit de jeugdopleiding van Feyenoord en verkaste in 2017 voor vijftien miljoen euro naar Huddersfield Town. En jaar later legde AS Monaco twintig miljoen voor hem op tafel. Hij heeft tevens vier interlands voor het Nederlands elftal achter zijn naam staan.
Dit klopt dus niet? (ik twijfelde er namelijk aan)
Nee hier klopt helemaal niets vanquote:Op maandag 2 september 2024 11:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kongolo komt uit de jeugdopleiding van Feyenoord en verkaste in 2017 voor vijftien miljoen euro naar Huddersfield Town. En jaar later legde AS Monaco twintig miljoen voor hem op tafel. Hij heeft tevens vier interlands voor het Nederlands elftal achter zijn naam staan.
Dit klopt dus niet? (ik twijfelde er namelijk aan)
Schaken is leuk.quote:Op maandag 2 september 2024 10:42 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Waarom gaan ze schaken als ze spelers moeten halen![]()
![]()
Ruben Schakenquote:Op maandag 2 september 2024 10:42 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Waarom gaan ze schaken als ze spelers moeten halen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |