Klopt, het was dan ook niet zo bedoeld.quote:Op maandag 2 september 2024 14:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgens mij brandt ook niemand die jongen af maar ging het meer om het grotere plaatje. Enfin, het is nog geen 24:00 uur.
Hopelijk haalt hij zijn beurt gister bij ESPN volgende week in.quote:Op maandag 2 september 2024 14:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klopt, het was dan ook niet zo bedoeld.Neemt niet weg dat we nog altijd daadwerkelijk geen idee hebben wat er echt gebeurd is deze transferperiode. (behalve wat geruchten)
Kijk daarom heel erg uit naar het eerstvolgende interview van Dennis.
Vorig jaar deed ie ook een uitgebreid interview met Feyenoord TV volgens mij. Is natuurlijk wel een beetje de slager die z'n eigen vlees keurt, maar geeft alsnog een kijkje achter de schermen wat ie zelf kwijtwil.quote:Op maandag 2 september 2024 14:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hopelijk haalt hij zijn beurt gister bij ESPN volgende week in.
Ik vind hem bovendien altijd best wel open. Maar natuurlijk vertelt ie dan ook alleen maar wat hij wil vertellen.quote:Op maandag 2 september 2024 15:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vorig jaar deed ie ook een uitgebreid interview met Feyenoord TV volgens mij. Is natuurlijk wel een beetje de slager die z'n eigen vlees keurt, maar geeft alsnog een kijkje achter de schermen wat ie zelf kwijtwil.
Het gaat toch niet om die jongen wel of geen kans te geven maar iemand aan te kopen die een echte vervanger voor Wieffer is? Het feit dat ze ver wilden gaan voor Bistrup zegt dat ze Hwang niet als directe vervanger voor de 6 positie zien. Dan kan het nu wel goed uitpakken maar vantevoren is het raar dat er niet iemand voor Wieffer is gekomen die zijn positie vergelijkbaar zou kunnen invullen.quote:Op maandag 2 september 2024 14:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Precies, dus laten we die jongen een mooie kans geven. (En dat heeft dus niks van doen met een discussie stoppen)
We weten helemaal niet voor welke rol deze jongen gehaald is. Op de een of andere manier is het verhaal in de wereld gekomen dat dit wel een '8' moet zijn omdat hij de laatste potjes daar in Servië gespeeld heeft.quote:Op maandag 2 september 2024 15:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het gaat toch niet om die jongen wel of geen kans te geven maar iemand aan te kopen die een echte vervanger voor Wieffer is? Het feit dat ze ver wilden gaan voor Bistrup zegt dat ze Hwang niet als directe vervanger voor de 6 positie zien. Dan kan het nu wel goed uitpakken maar vantevoren is het raar dat er niet iemand voor Wieffer is gekomen die zijn positie vergelijkbaar zou kunnen invullen.
Maar ze wilden daarnaast dus nog iemand voor het middenveld halen, voor de 6 positie.quote:Op maandag 2 september 2024 15:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We weten helemaal niet voor welke rol deze jongen gehaald is. Op de een of andere manier is het verhaal in de wereld gekomen dat dit wel een '8' moet zijn omdat hij de laatste potjes daar in Servië gespeeld heeft.
Volgens Pietertje is hij veel beter als '8' en had hij altijd een verdedigende middenvelder naast hem die het vuile werk opknapte.quote:Op maandag 2 september 2024 15:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We weten helemaal niet voor welke rol deze jongen gehaald is. Op de een of andere manier is het verhaal in de wereld gekomen dat dit wel een '8' moet zijn omdat hij de laatste potjes daar in Servië gespeeld heeft.
Ik vind hem een goede prater, en ik heb altijd het idee dat hij uitstekend is in goede transfersommen onderhandelen en interessant klinkende namen kan halen.quote:Op maandag 2 september 2024 15:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind hem bovendien altijd best wel open. Maar natuurlijk vertelt ie dan ook alleen maar wat hij wil vertellen.
Waardeloos vind ik dan weer overdreven. Maar voor Feyenoord (op dit moment) niet goed genoeg. Met de kanttekening dat alles zo blijft zoals het is.quote:Op maandag 2 september 2024 15:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik hoop dat die conclusie nu ook getrokken wordt en te Kloese teruggefloten wordt. Prima uithangbord en algemeen directeur, waardeloos technisch directeur.
Hapsnap Dennis dus. Buitenkansjes halen die je niet nodig hebt.quote:Op maandag 2 september 2024 15:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgens Pietertje is hij veel beter als '8' en hij had hij altijd een verdedigende middenvelder naast hem die het vuile werk opknapte.
o.a:
Deze verdedigende tekortkomingen van In-Beom hoeven geen ramp te zijn, indien hij gekoppeld wordt aan een nummer 6 die hem aanvult. Binnen de huidige Feyenoord-selectie is het aantal spelers met dat profiel beperkt. Ramiz Zerrouki is een natuurlijke controleur, maar de Algerijn is niet geweldig aan het seizoen begonnen. Gjivai Zechiël kan in theorie een koppeltje vormen met In-Beom, maar ook deze spelmaker uit de eigen opleiding is het liefst onderweg. Onder Arne Slot is eerder gebleken dat Timber naast een speler als Orkun Kökcü zijn onderscheidende vermogen verliest.
De grote vraag die boven de markt hangt: waar moet In-Beom gaan spelen in het elftal van Priske? Anders dan de tactisch gedisciplineerde Mats Wieffer is de Zuid-Koreaan geen middenvelder die de organisatie bewaakt. Hij is net als Quinten Timber op zijn best als pendelende nummer 8, met een échte controleur naast zich. Dat roept de vraag op hoe Priske een functionerend middenveld gaat samenstellen met zowel Timber als In-Beom.
https://www.vi.nl/pro/ana(...)sser-geen-controleur
Valt me nog mee eigenlijk. Of een beetje zoals verwacht eerder.quote:Verkoop passe-partouts Champions League dinsdag van start
Feyenoord start dinsdag 3 september met de verkoop van passe-partouts voor de thuiswedstrijden in de Champions League van dit seizoen. In dit bericht lees je alle informatie over de kaartverkoop.
- Dinsdag 3 september om 09:00 uur uur tot donderdag 5 september om 23:59 uur
Seizoenkaarthouders en Certificaathouders O kunnen hun eigen plaats terugkopen. In de volgende fase is er de mogelijkheid tot verplaatsen met de verwachting dat er meer beschikbaarheid is op de vakken.
- Vrijdag 6 september om 10:00 uur tot vrijdag 6 september om 12:30 uur
Enkel seizoenkaarthouders die verplicht moeten verplaatsen door bijvoorbeeld vak Z, inrichting Europees uitvak, gezinsvak PP of opgeëiste stoelen door de UEFA kunnen een andere plaats kopen. De verwachting is dat er meer beschikbaarheid is op de vakken.
- Vrijdag 6 september om 13:00 uur tot zaterdag 7 september om 08:30 uur
Alle seizoenkaarthouders die nog geen plaats hebben gekocht, hebben de mogelijkheid om te verplaatsen.
- Zaterdag 7 september 09:00 uur tot maandag 9 september 23:59 uur
Leden van het Legioen en Junior Kameraadjes kunnen per lidmaatschap één passe-partout kopen.
Reguliere vakken
- M, N: ¤ 427,00
- C, O, BB, NN: ¤ 378,50
- P, V, CC, OO: ¤ 340,00
- DD, V V: ¤ 279,50
- Gerard Meijer Tribune: ¤ 234,00*
- E, F, G, H, J, W, Z: ¤ 234,00
- Y: ¤ 199,00
Speciale vakken
- Gezinsvak PP
Volwassene: ¤ 279,50
Jongere 12 t/m 17 jaar**: ¤ 167,70
Kind t/m 11 jaar***: ¤ 111,80
- D, K
Standaard: ¤ 340,00
67****+: ¤ 272,00
- Blindentribune M (incl. begeleider): ¤ 427,00
- Z-MIVA: ¤ 184,50
- Y-MIVA: ¤ 184,50
Slory is echt niet ineens beter dan Moussa. Heb het idee dat daar nu wel heel negatief over gedacht wordt.quote:Op maandag 2 september 2024 15:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben opgelucht dat er geen speler van 17 miljoen uit de Belgische competitie komt zeker niet na het Ueda verhaal. Wat mij betreft haal je Slory nu terug als backup voor Stengs daar als er niet nog iets goedkopers vandaag komt desnoods stuur je die Moussa naar Dordrecht ter compensatie
Mikey wil al vier jaar dat Slory in de basis komt terwijl die overal laat zien dat hij te licht isquote:Op maandag 2 september 2024 15:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Slory is echt niet ineens beter dan Moussa. Heb het idee dat daar nu wel heel negatief over gedacht wordt.
PSV is defensief matig. Daar is hun zwakte. Verder scoren ze nog steeds heel makkelijk dus kampioen gaan ze wel worden met alle waarschijnlijkheid. Niet met dat dikke punten aantal maar dat hoeft ook niet. Maar goed je weet nooit hoe het bij ons valt.quote:Op maandag 2 september 2024 14:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat PSV weer met het grootste gemak van 11 tot 13 van de 18 ploegen gaat winnen. Maar misschien dat ze het tegen Utrecht, AZ en Twente wel een stuk moeilijker krijgen dan vorig jaar.
We zullen sowieso weer meer dan 80 punten nodig hebben, dat lijkt nu al een uitdaging op zich.
Zie dat zo weer gebeuren, eredivisie is zo slecht en zij aanvallend nog steeds oppermachtig, kijk maar weer eens naar het doelsaldoquote:Op maandag 2 september 2024 15:23 schreef alopio het volgende:
[..]
PSV is defensief matig. Daar is hun zwakte. Verder scoren ze nog steeds heel makkelijk dus kampioen gaan ze wel worden met alle waarschijnlijkheid. Niet met dat dikke punten aantal maar dat hoeft ook niet.
Klinkt als de perfecte man voor Zerrouki.quote:Op maandag 2 september 2024 15:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgens Pietertje is hij veel beter als '8' en had hij altijd een verdedigende middenvelder naast hem die het vuile werk opknapte.
o.a:
Deze verdedigende tekortkomingen van In-Beom hoeven geen ramp te zijn, indien hij gekoppeld wordt aan een nummer 6 die hem aanvult. Binnen de huidige Feyenoord-selectie is het aantal spelers met dat profiel beperkt. Ramiz Zerrouki is een natuurlijke controleur, maar de Algerijn is niet geweldig aan het seizoen begonnen. Gjivai Zechiël kan in theorie een koppeltje vormen met In-Beom, maar ook deze spelmaker uit de eigen opleiding is het liefst onderweg. Onder Arne Slot is eerder gebleken dat Timber naast een speler als Orkun Kökcü zijn onderscheidende vermogen verliest.
De grote vraag die boven de markt hangt: waar moet In-Beom gaan spelen in het elftal van Priske? Anders dan de tactisch gedisciplineerde Mats Wieffer is de Zuid-Koreaan geen middenvelder die de organisatie bewaakt. Hij is net als Quinten Timber op zijn best als pendelende nummer 8, met een échte controleur naast zich. Dat roept de vraag op hoe Priske een functionerend middenveld gaat samenstellen met zowel Timber als In-Beom.
https://www.vi.nl/pro/ana(...)sser-geen-controleur
Ik weet niet of ze maanden eerder al beschikbaar waren, jij ook niet.quote:Op maandag 2 september 2024 14:39 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Wat een onzin joh. Alsof met name die Koreaan en RB van Lille nu pas beschikbaar zijn en niet een maand eerder.
Geen 8 miljoen, maar voor het bod van vandaag had je die Deen waarschijnlijk wel gekregen. En misschien ook wel die middenvelder. Clubs verkopen nu niet meer hun goede spelers omdat ze geen vervanger meer kunnen halen. Dus of je betaalt het dubbele van wat iemand waard is of ze zeggen nee. Dat is de realiteit!
Kan zomaar maar ik zie PSV wel tegen zeperds aanlopen hoor. Heracles uit was ook enorm matig. Maar verder zie ik ze wel kampioen worden jaquote:Op maandag 2 september 2024 15:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Zie dat zo weer gebeuren, eredivisie is zo slecht en zij aanvallend nog steeds oppermachtig, kijk maar weer eens naar het doelsaldo
Zou niet echt weten tegen wie.quote:Op maandag 2 september 2024 15:28 schreef alopio het volgende:
[..]
Kan zomaar maar ik zie PSV wel tegen zeperds aanlopen hoor. Heracles uit was ook enorm matig. Maar verder zie ik ze wel kampioen worden ja
De standaard uitwedstrijden, Utrecht uit, Twente, AZ, dat soort teams. Defensief is het echt matig. Linksback is een lachertje daar, dat ze daar niemand voor hebben aangetrokken snap ik niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |