abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 september 2024 @ 14:07:47 #211
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_214868780
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 13:57 schreef Caland het volgende:

[..]
Ja Nelson en Minteh vond ik erg goede huurtransfers maar daarvan wist je ook dat ze niet langer dan een seizoen bleven. Dat zijn ook wel posities waar je bij uitstek eigenlijk je kapitaal wil hebben staan en daar is nu best de (financiele) mogelijkheid voor.
Is ook gelijk het grote nadeel van die huurtransfers. Je lost je probleem slechts tijdelijk op en verdient geen geld om die vertrekkende speler 1 op 1 te vervangen.
  maandag 2 september 2024 @ 14:09:48 #212
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_214868790
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 13:57 schreef fetX het volgende:

[..]
Hij geeft toch al ruim een maand aan dat hij vervangers wil. En los daarvan vind ik dat je daar als td ook naar moet handelen, uit jezelf. Het is toch volledig logisch dat je je beste speler en beste rechtsbuiten moet vervangen? Ik kan er echt met mijn hoofd niet bij als ze het hierbij laten.
Ik begrijp eigenlijk vooral niet dat er een trainer is gehaald die duidelijk een ander type voetbal wil spelen. Om hem vervolgens niet tegemoet te komen met het type voetbal wat hij wil spelen waardoor hij noodgedwongen terug moet schakelen naar het oude systeem, maar vervolgens vervang je de twee cruciale spelers niet binnen dit systeem. Nu heb je een selectie vol met prima spelers maar wat voor geen enkel type voetbal echt geschikt is.

Dit allemaal had voorkomen geworden als je een trainer had gehaald die door was gegaan op de voet van Slot, want die was gelijk gaan stampvoeten om een 6 en een rechtsbuiten, óf als je direct volledig naar 3-4-3 was overgeschakeld en daar ook spelers voor had gehaald. Niet dit slappe vage gedoe er tussenin. Dit is echt een stukje hapsnap kutbeleid van Dennis.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_214868792
De rechtsback positie is een aankoop voor gedaan, dat was in elk geval 1 positie die je moest versterken. Met Hwang ook een goede optie op het middenveld erbij. Een vervanger voor Wieffer was ideaal geweest maar wie weet kan Hwang dit ook invullen (Wieffer was ook geen pure 6 voor zn komst)

Dan heb je met Hwang, Timber, Stengs een prima middenveld met daarachter nog Milambo (die echt wel dicht tegen basismateriaal aan zit), Zechiel en Zerrouki.

De enige plek die echt minder is is rechtsbuiten. Erg jammer dat je daar geen kwaliteits impuls aan kan geven met die Deen. Het is te hopen dat Osman een soort Minteh 2.0 is en ook op rechts uit de voeten kan, dat zou al veel schelen.

We moeten dus afwachten hoe het allemaal in elkaar valt. Maar die depressieve negativiteit is nergens voor nodig. Realisme mag, maar zelfs met deze selectie, zeker nu de Koreaan en Zwitser erbij zijn, moet je makkelijk 2e kunnen worden.
  maandag 2 september 2024 @ 14:12:38 #214
262211 hhh38
pi_214868813
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 14:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik begrijp eigenlijk vooral niet dat er een trainer is gehaald die duidelijk een ander type voetbal wil spelen. Om hem vervolgens niet tegemoet te komen met het type voetbal wat hij wil spelen waardoor hij noodgedwongen terug moet schakelen naar het oude systeem, maar vervolgens vervang je de twee cruciale spelers niet binnen dit systeem. Nu heb je een selectie vol met prima spelers maar wat voor geen enkel type voetbal echt geschikt is.

Dit allemaal had voorkomen geworden als je een trainer had gehaald die door was gegaan op de voet van Slot, want die was gelijk gaan stampvoeten om een 6 en een rechtsbuiten, óf als je direct volledig naar 3-4-3 was overgeschakeld en daar ook spelers voor had gehaald. Niet dit slappe vage gedoe er tussenin. Dit is echt een stukje hapsnap kutbeleid van Dennis.
Ik zou hier even mee wachten totdat we een aantal weken verder zijn.

Maar deze transferperiode getuigt inderdaad niet van heel veel visie. Terwijl er zo opschepperig werd verteld hoe uitvoerig Priske gescout was, sluit je aankoopbeleid daar dan ook op aan. Ik ben wel benieuwd naar de excuses, er zijn ook vast een hoop dingen waar we geen zicht op hebben.
pi_214868838
ITS HAPPENING!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_214868841
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 14:10 schreef alopio het volgende:
De rechtsback positie is een aankoop voor gedaan, dat was in elk geval 1 positie die je moest versterken. Met Hwang ook een goede optie op het middenveld erbij. Een vervanger voor Wieffer was ideaal geweest maar wie weet kan Hwang dit ook invullen (Wieffer was ook geen pure 6 voor zn komst)

Dan heb je met Hwang, Timber, Stengs een prima middenveld met daarachter nog Milambo (die echt wel dicht tegen basismateriaal aan zit), Zechiel en Zerrouki.

De enige plek die echt minder is is rechtsbuiten. Erg jammer dat je daar geen kwaliteits impuls aan kan geven met die Deen. Het is te hopen dat Osman een soort Minteh 2.0 is en ook op rechts uit de voeten kan, dat zou al veel schelen.

We moeten dus afwachten hoe het allemaal in elkaar valt. Maar die depressieve negativiteit is nergens voor nodig. Realisme mag, maar zelfs met deze selectie, zeker nu de Koreaan en Zwitser erbij zijn, moet je makkelijk 2e kunnen worden.
Dit dus. Zo slecht is het allemaal nu ook weer niet. Ook Hwang zou prima op 6 uit de voeten kunnen, regelmatig gedaan. Dat hij zijn wedstrijden de laatste tijd op 8 speelde (en zijn grafiekjes dus er ook zo uitzien) zegt dus helemaal niks. Alleen over de rechtsbuiten positie mag je klagen, maar aan het einde van de streep heb je daar ook gewoon voldoende opties en ook een Osman moet daar uit de voeten kunnen. En dan kunnen we allemaal vraagtekens zetten of hij dat wel kan, maar dat kan je bij iedere aankoop die je nu nog zou doen met RV op zijn CV ook doen.

Geef die nieuwe gasten gewoon de kans. :)
  maandag 2 september 2024 @ 14:18:08 #217
474254 GurneyIsBestOke
pi_214868854
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 14:10 schreef alopio het volgende:

Ik ben niet gelijk 'depressief negatief' (ik word sowieso een beetje moe van die term) en ook niet in 'paniek', ik sluit ook niet uit dat het allemaal nog prima kan vallen. Wellicht dat onze concurrenten er ook een zooitje van maken en pragmatische Priske later in het seizoen de gouden formule vindt.

Maar ik ben wel een beetje geïrriteerd hoe overdreven moeizaam het is gegaan. Doorgaan op de voet van Slot en uiteindelijk dus vier spelers (waarvan één tijdelijk) vervangen, dat was de klus. Nu heb je een maand geklooid met een systeem wat niet werkte, ben je al vier punten kwijt en heb je twee posities niet vervangen. Dan is er ook nog een hoop gedoe met blessures en mislukte uitgaande transfers maar dat is ook een beetje pech. Imo is er dus een zooitje van gemaakt, en nadat je afgelopen zomer al 30 miljoen stuk hebt geslagen aan middelmaat mag Dennis nu wel zijn conclusies trekken als TD.
pi_214868864
De zoektocht naar een TD duurt wel heel erg lang trouwens.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 2 september 2024 @ 14:19:24 #219
474254 GurneyIsBestOke
pi_214868865
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 14:12 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Ik zou hier even mee wachten totdat we een aantal weken verder zijn.

Maar deze transferperiode getuigt inderdaad niet van heel veel visie. Terwijl er zo opschepperig werd verteld hoe uitvoerig Priske gescout was, sluit je aankoopbeleid daar dan ook op aan. Ik ben wel benieuwd naar de excuses, er zijn ook vast een hoop dingen waar we geen zicht op hebben.
Je hebt gelijk, ik bedoelde 'op het oog'. Ik zie pragmatische Priske er nog best iets uit slijpen. Maar dan heeft hij wel even de tijd nodig en het is maar de vraag in hoeverre hij dat krijgt (en verdient).
  maandag 2 september 2024 @ 14:21:56 #220
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_214868876
De kritiek op DtK -mits dit zo blijft- is toch ook helemaal niet zo gek? Ik word ook een beetje moe van dat constant positief moeten blijven terwijl je dan duidelijk wat steken hebt laten vallen. Dat mag prima benoemd worden. Met in acht nemende dat je vorig jaar 30 miljoen over de balk hebt gesmeten is een gesprek daarover op z’n minst normaal.
  maandag 2 september 2024 @ 14:24:25 #221
268491 fetX
pi_214868888
twitter

Mosterd na de maaltijd analyse.
pi_214868893
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 14:19 schreef TweedeKlum het volgende:
De zoektocht naar een TD duurt wel heel erg lang trouwens.
Er is een technisch manager aangesteld, geen TD, Jelle Goes is zijn naam. Volgens mij zijn er ook geen plannen om dit te veranderen. Je kan natuurlijk discussiëren over hoe ideaal deze situatie is.

https://sportnieuws.nl/vo(...)%2Fwww.google.com%2F
* Verwijderd *
  maandag 2 september 2024 @ 14:25:18 #223
474254 GurneyIsBestOke
pi_214868896
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 14:24 schreef fetX het volgende:
[ x ]

Mosterd na de maaltijd analyse.
Pieter is nu druk bezig met een artikeltje waarom Craig Bellamy een verschilmaker voor ons kan worden.
pi_214868905
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 14:24 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]
Er is een technisch manager aangesteld, geen TD, Jelle Goes is zijn naam. Volgens mij zijn er ook geen plannen om dit te veranderen. Je kan natuurlijk discussiëren over hoe ideaal deze situatie is.

https://sportnieuws.nl/vo(...)%2Fwww.google.com%2F
Na twee totaal verneukte transferzomers lijkt me het bepaald niet ideaal.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
pi_214868910
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 14:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik ben niet gelijk 'depressief negatief' (ik word sowieso een beetje moe van die term) en ook niet in 'paniek', ik sluit ook niet uit dat het allemaal nog prima kan vallen. Wellicht dat onze concurrenten er ook een zooitje van maken en pragmatische Priske later in het seizoen de gouden formule vindt.

Maar ik ben wel een beetje geïrriteerd hoe overdreven moeizaam het is gegaan. Doorgaan op de voet van Slot en uiteindelijk dus vier spelers (waarvan één tijdelijk) vervangen, dat was de klus. Nu heb je een maand geklooid met een systeem wat niet werkte, ben je al vier punten kwijt en heb je twee posities niet vervangen. Dan is er ook nog een hoop gedoe met blessures en mislukte uitgaande transfers maar dat is ook een beetje pech. Imo is er dus een zooitje van gemaakt, en nadat je afgelopen zomer al 30 miljoen stuk hebt geslagen aan middelmaat mag Dennis nu wel zijn conclusies trekken als TD.
Ik doel ook niet op jou hoor, maar ik denk dat je wel weet op welke mensen ik doel hier. Die staan bij wijze al met een doodskist voor het maasgebouw.

Dat het moeizaam is gegaan ben ik trouwens volledig met je eens. Qua transfers ook deels door de markt, andere clubs hebben hetzelfde probleem. PSV heeft ook nog geen linkerverdediger en komt ook op een “martin van geel” transfer als Karsdorp uit. Ook daar wordt moeizaam verkocht net als bij Ajax (maar goed die kunnen er geen kut van). Het is ook echt een lastige transferzomer die laat op gang komt.

Ik oordeel verder pas over een week of 4/6. Dan zien we hoe het spel is en spelers renderen.
pi_214868918
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 14:21 schreef fetX het volgende:
De kritiek op DtK -mits dit zo blijft- is toch ook helemaal niet zo gek? Ik word ook een beetje moe van dat constant positief moeten blijven terwijl je dan duidelijk wat steken hebt laten vallen. Dat mag prima benoemd worden. Met in acht nemende dat je vorig jaar 30 miljoen over de balk hebt gesmeten is een gesprek daarover op z’n minst normaal.
Zegt iemand dat dan? Net zo goed dat mensen die wellicht wat kritischer kijken naar de transferperiode niet meteen bestempeld worden als negatieve paniekzaaiers zijn er ook anderen die niet beweren dat iedereen maar contant positief moeten blijven.

Gewoon, een verschil van inzicht. En dat mag. :)
  maandag 2 september 2024 @ 14:30:39 #227
268491 fetX
pi_214868953
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 14:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Zegt iemand dat dan?
Uh, ja. Vrij regelmatig te lezen hier zelfs.

Verder eens met je post. Verschillen van inzicht, dat kan.
  maandag 2 september 2024 @ 14:31:49 #228
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_214868960
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 13:49 schreef alopio het volgende:

[..]
Alle transfers komen laat op gang, in heel europa is het een voorzichtige zomer. En je betaald geen 50% extra dat zuig je weer uit je hysterische dikke duim.
Wat een slecht excuus met laat op gang. Het is niet dat ze zo afhankelijk zijn van de markt of de voorzichtige zomer. En iedereen weet dat je extra veel moet betalen op de laatste dag.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_214868965
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 14:26 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Na twee totaal verneukte transferzomers lijkt me het bepaald niet ideaal.
Ach het is in elk geval al fijn om te zien dat de lat qua “verneukte transferzomers” een stuk hoger ligt dan vroeger. 70 miljoen verkocht, nog steeds veel waarde op het veld. Er zijn andere tijden geweest.
pi_214868967
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 14:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Een trainer die stampvoetend zoals Slot loopt te zeiken om Zerrouki. En nu vervolgens DtK de volledige schuld geven van die mislukkingen is ook wel een beetje onterecht.
pi_214868979
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 14:32 schreef alopio het volgende:

[..]
Ach het is in elk geval al fijn om te zien dat de lat qua “verneukte transferzomers” een stuk hoger ligt dan vroeger. 70 miljoen verkocht, nog steeds veel waarde op het veld. Er zijn andere tijden geweest.
Jawel maar we hebben aan kwaliteit ingeboet en dat gaat een probleem worden.
  maandag 2 september 2024 @ 14:33:38 #232
262211 hhh38
pi_214868980
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 14:31 schreef yvette1982 het volgende:

[..]
Wat een slecht excuus met laat op gang. Het is niet dat ze zo afhankelijk zijn van de markt of de voorzichtige zomer. En iedereen weet dat je extra veel moet betalen op de laatste dag.
Prijzen kunnen ook juist dalen aan het eind als clubs van een speler af willen.

Maar dat is bij Club Brugge duidelijk niet zo :D
  maandag 2 september 2024 @ 14:33:52 #233
83103 yvette1982
pi_214868981
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 13:49 schreef Caland het volgende:

[..]
Vooral benieuwd naar Priske, die zat na een wedstrijd al te zeiken dat Minteh en Wieffer nog steeds niet vervangen zijn en dat hem wel is toegezegd.
Ik zou niet mijn oren laten hangen naar Priske aangezien die echt nog helemaal niets goed heeft laten zien. Laat hem eerst maar eens wat goed werk doen.
Al helpt het natuurlijk wel als hij wat nog betere spelers heeft, maar wie zegt dat hij dan wel de goede opstelt en in de juiste formatie.
pi_214868990
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 14:31 schreef yvette1982 het volgende:

[..]
Dat is geen excuus maar realiteit. Je staat als club niet bovenaan de voedselketen. Elke club is afhankelijk van de markt. Doe niet zo naïef

En extra betalen op de laatste dag is gewoon pure onzin. Of dacht je dat Club Brugge Skov Olsen in Juli voor 8 miljoen had laten gaan? Die hebben gewoon een vraagprijs.
pi_214868993
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 14:32 schreef CR7 het volgende:

[..]
Een trainer die stampvoetend zoals Slot loopt te zeiken om Zerrouki. En nu vervolgens DtK de volledige schuld geven van die mislukkingen is ook wel een beetje onterecht.
Nou ja, Kloese is de eindverantwoordelijke. Als Kloese daarvoor was gaan liggen dan gebeurd het niet. Dus dat Slot hem persé wilde pleit hem ook niet vrij.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 2 september 2024 @ 14:35:37 #236
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214868995
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 14:21 schreef fetX het volgende:
Je moet ze eerst de kans geven!! Dan kunnen we elke discussie wel stoppen.
pi_214869004
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 14:33 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Jawel maar we hebben aan kwaliteit ingeboet en dat gaat een probleem worden.
Geen idee, Hwang en die Zwitser hebben ook gewoon waarde. Je hebt Milambo, Timber. Je hele defensie met Beelen, Hancko, Hartman. Santi. Dus waarde genoeg. Achteraf is makkelijk praten maar toen Wieffer kwam was er ook niemand die dacht dat je hem 2 jaar later voor 35 miljoen zou verkopen. Dus ik zou zeker qua nieuwe spelers nog maar even wachten met er een waarde aan hangen
pi_214869007
Het is tijd om Alireza terug te halen.
* Verwijderd *
  maandag 2 september 2024 @ 14:39:15 #239
83103 yvette1982
pi_214869015
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 14:34 schreef alopio het volgende:

[..]
Dat is geen excuus maar realiteit. Je staat als club niet bovenaan de voedselketen. Elke club is afhankelijk van de markt. Doe niet zo naïef

En extra betalen op de laatste dag is gewoon pure onzin. Of dacht je dat Club Brugge Skov Olsen in Juli voor 8 miljoen had laten gaan? Die hebben gewoon een vraagprijs.
Wat een onzin joh. Alsof met name die Koreaan en RB van Lille nu pas beschikbaar zijn en niet een maand eerder.
Geen 8 miljoen, maar voor het bod van vandaag had je die Deen waarschijnlijk wel gekregen. En misschien ook wel die middenvelder. Clubs verkopen nu niet meer hun goede spelers omdat ze geen vervanger meer kunnen halen. Dus of je betaalt het dubbele van wat iemand waard is of ze zeggen nee. Dat is de realiteit!
  maandag 2 september 2024 @ 14:40:40 #240
474254 GurneyIsBestOke
pi_214869024
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 14:32 schreef CR7 het volgende:

[..]
Tja, Priske is door Dennis aangesteld. Dus als dat een kuttrainer blijkt, is dat ook weer de verantwoordelijkheid van Dennis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')