abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 september 2024 @ 19:25:21 #276
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_214862692
Recordbedrag op tafel voor Olsen. Take it or leave it, blijkbaar. Nou, denk niet dat het gaat lukken dan als je hem vandaag zag spelen :+
pi_214862702
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2024 19:25 schreef fetX het volgende:
Recordbedrag op tafel voor Olsen. Take it or leave it, blijkbaar. Nou, denk niet dat het gaat lukken dan als je hem vandaag zag spelen :+
Paardenhoofd in bed. @RamboDirk
  Moderator zondag 1 september 2024 @ 19:29:47 #278
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_214862728
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2024 19:14 schreef fetX het volgende:

[..]
Wat is dit nou weer.
Er wordt benadrukt dat die Denen op nadrukkelijke wens van Priske komen, daar ben ik zelf nooit zo fan van. Slot wilde ook zo graag Zerrouki, nou, ben je mooi klaar mee.

Verder is Priske niet echt overtuigend begonnen. Ik hoop natuurlijk dat hij het snel op de rit krijgt, maar met de week nemen de Jaap Stam-vibes wel toe.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  zondag 1 september 2024 @ 19:32:31 #279
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_214862757
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2024 19:20 schreef fetX het volgende:

[..]
Dat snap ik, maar nu al zeggen dat hij er aan het einde van het seizoen uit ligt slaat nergens op.
@Rellende_Rotscholier is altijd een beetje hard met zijn woorden. En ik vind dat Priske ook wel tijd verdient en wellicht ook een aankoop naar eigen keuze.

Maar ik denk wel dat hij gelijk gaat hebben :@
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_214862758
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2024 19:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Er wordt benadrukt dat die Denen op nadrukkelijke wens van Priske komen, daar ben ik zelf nooit zo fan van. Slot wilde ook zo graag Zerrouki, nou, ben je mooi klaar mee.

Verder is Priske niet echt overtuigend begonnen. Ik hoop natuurlijk dat hij het snel op de rit krijgt, maar met de week nemen de Jaap Stam-vibes wel toe.
Idd Jaap Stam vibes. En Gimenez wordt de nieuwe Jorgensen. Timber de nieuwe De Guzman.
pi_214862761
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2024 19:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Als je Priske met totaal debiel Jaap Stam vergelijkt ben je zelf ook echt dom
pi_214862764
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2024 12:35 schreef bbuddybb het volgende:

Hij ken ballen. :{

Neem aan dat de vervanger van Wieffer nog wordt aangetrokken, want deze jongen lijkt mij geen 6.
Lijkt me inderdaad een prima speler, maar geen opvolger voor Wieffer, dus wat we er nou precies mee moeten… :?
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_214862769
quote:
Je gelooft Jannes, daar gaat al iets gruwelijk mis. Maar nog even los daarvan lijkt Bidstrup in alles een uitstekende speler.

quote:
Iemand die in zijn 5 jaar als hoofdtrainer 3x kampioen is geworden, 2 bekers heeft gewonnen, en met zijn ploegen in Europa heeft gespeeld vergelijken met Jaap Stam die van PEC fucking Zwolle kwam. Dit kan écht niet.
  Moderator zondag 1 september 2024 @ 19:36:38 #284
pi_214862799
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2024 19:32 schreef CR7 het volgende:

[..]
Idd Jaap Stam vibes. En Gimenez wordt de nieuwe Jorgensen. Timber de nieuwe De Guzman.
Nee, over Gimenez en Timber maak ik me niet echt zorgen.
  zondag 1 september 2024 @ 19:36:53 #285
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_214862801
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2024 19:25 schreef fetX het volgende:
Ah net als vorig jaar met een record bedrag voor een speler die goed was in de Belgische competitie puik plan.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator zondag 1 september 2024 @ 19:38:05 #286
pi_214862810
quote:
10s.gif Op zondag 1 september 2024 19:33 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Je gelooft Jannes, daar gaat al iets gruwelijk mis. Maar nog even los daarvan lijkt Bidstrup in alles een uitstekende speler.
[..]
Iemand die in zijn 5 jaar als hoofdtrainer 3x kampioen is geworden, 2 bekers heeft gewonnen, en met zijn ploegen in Europa heeft gespeeld vergelijken met Jaap Stam die van PEC fucking Zwolle kwam. Dit kan écht niet.
Volgens jou is Slot zelfs als hij tien keer achter elkaar de Premier League wint nog geen goede trainer, als we die lijn doortrekken zeggen die prijzen van Priske natuurlijk ook niets.
pi_214862826
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2024 19:36 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Ah net als vorig jaar met een record bedrag voor een speler die goed was in de Belgische competitie puik plan.
Jij weet ook niet meer wat je wil he? Laten we dan idd nooit meer gaan scouten in België, Tjechie, Denemarken etc.

Ene keer betaal je een recordbedrag voor Hancko uit de Tsjechische league. Jaar daarop krijg je daarvoor Lingr. Heeft vrij weinig met de competitie te maken.
pi_214862868
twitter

Geld moet rollen.
  zondag 1 september 2024 @ 19:44:06 #289
474254 GurneyIsBestOke
pi_214862873
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2024 19:33 schreef alopio het volgende:

[..]
Als je Priske met totaal debiel Jaap Stam vergelijkt ben je zelf ook echt dom
Ja, vind je? Ik heb er een slecht gevoel bij. We wachten morgen nog even af, maar wat mij betreft mag Priske snel eens gaan bepalen hoe hij nou precies wil spelen, want ik vind hem maar vaag.
pi_214862884
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2024 19:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]

Geld moet rollen.
Potje Uno op het laatst in een keer uitspelen
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_214862906
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2024 19:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ja, vind je? Ik heb er een slecht gevoel bij. We wachten morgen nog even af, maar wat mij betreft mag Priske snel eens gaan bepalen hoe hij nou precies wil spelen, want ik vind hem maar vaag.
Dat kan, maar Jaap Stam is echt de slechtste trainer van de laatste 20 jaar. Zelfs slechter dan Been. Priske is geen Slot maar ook geen debiel zoals Stam. Ook een beetje pech met blessures en aankopen die laat komen.
  zondag 1 september 2024 @ 19:48:39 #292
474254 GurneyIsBestOke
pi_214862919
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2024 19:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]

Geld moet rollen.
Nu lijkt Hwang mij een uitstekende speler, maar ik vind het ook een beetje gek om een 27-jarige voor flink wat miljoenen te halen voor een positie waar je met Timber, Milambo en Zerrouki al drie (potentiële) goudmijntjes voor hebt.
  zondag 1 september 2024 @ 19:49:18 #293
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_214862928
quote:

[..]

Jaap Stam vibes? Nee, dat was echt totaal anders en zo ontzettend veel slechter. Al had ik toen ik naar dat Monaco potje keek wel heel even een beetje dat gevoel moet ik zeggen.
  zondag 1 september 2024 @ 19:51:32 #294
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_214862955
quote:
[ x ]

Geld moet rollen.
Dus de eerste 50 miljoen aan inkomsten konden niet uitgegeven worden en de 25 miljoen daarna maken opeens het verschil.

Denk dan toch dat het aan salaris lag en al het brandhout dat verhuurd is ook een rol speelt
pi_214862958
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2024 15:02 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]

[ x ]

[ x ]

Krijgen we een Timber - Zerrouki - Hwang middenveld met de punt naar achter?
Dit is eigenlijk ook wel een beetje het beeld wat ik had. Desalniettemin lijkt het mee best een aardige speler, dus laten we maar hopen dat ze het passend krijgen op het middenveld.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_214862976
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2024 19:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Nu lijkt Hwang mij een uitstekende speler, maar ik vind het ook een beetje gek om een 27-jarige voor flink wat miljoenen te halen voor een positie waar je met Timber, Milambo en Zerrouki al drie (potentiële) goudmijntjes voor hebt.
Gok zomaar dat deze kan gaan vallen onder de noemer 'buitenkansje'. Maar eerst maar eens zien of die gast van RB Salzburg komt en hoe de middenvelders daadwerkelijk gebruikt gaan worden. Ik sta niet bepaald negatief tegenover een mooi breed bezet middenveld.
  zondag 1 september 2024 @ 19:54:53 #297
474254 GurneyIsBestOke
pi_214862987
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2024 19:47 schreef alopio het volgende:

[..]
Dat kan, maar Jaap Stam is echt de slechtste trainer van de laatste 20 jaar. Zelfs slechter dan Been. Priske is geen Slot maar ook geen debiel zoals Stam. Ook een beetje pech met blessures en aankopen die laat komen.
Teringjaap had ook pech met blessures en aankopen die laat kwamen :P

Ik vind de vergelijking met Jaap ook wel ver gaan. Maar -en dit heb ik al vaker gezegd, dus ik herhaal mijzelf maar niet te veel- tot dusver geeft Priske mij dezelfde kriebels, met zijn vage gedoe.
pi_214862989
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2024 19:51 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Dus de eerste 50 miljoen aan inkomsten konden niet uitgegeven worden en de 25 miljoen daarna maken opeens het verschil.

Denk dan toch dat het aan salaris lag en al het brandhout dat verhuurd is ook een rol speelt
Het levert per benodigde speler die je wil toch een bredere bestedingsruimte op. Anders waren we nooit met deze Denen die 10+ moeten kosten gekomen.
pi_214863016
De info van dat twitter account van Feyenoord Youth Watcher lijkt mij niet erg betrouwbaar.

Zowel VI als de Telegraaf beweren dat het er minder dan 8 miljoen is uitgegeven aan Hwang.
pi_214863021
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2024 19:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Teringjaap had ook pech met blessures en aankopen die laat kwamen :P

Ik vind de vergelijking met Jaap ook wel ver gaan. Maar -en dit heb ik al vaker gezegd, dus ik herhaal mijzelf maar niet te veel- tot dusver geeft Priske mij dezelfde kriebels, met zijn vage gedoe.
Wat doet die dan vaag? Die debiele scrum? Ja dat is gewoon kansloos. Maar verder heeft hij gewoon een prima visie itt Stam en Been die maar wat deden. En gewoon resultaat behaald bij zijn vorige clubs
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')