Misschien dat ze daar wel eens tegen puntverlies aanlopen, maar alles daaronder winnen ze met overmacht. Dan kom je op zijn minst dicht in de buurt bij het puntenaantal van vorig seizoen.quote:Op maandag 2 september 2024 15:31 schreef alopio het volgende:
[..]
De standaard uitwedstrijden, Utrecht uit, Twente, AZ, dat soort teams. Defensief is het echt matig. Linksback is een lachertje daar, dat ze daar niemand voor hebben aangetrokken snap ik niet.
Die man heet Timber.quote:Op maandag 2 september 2024 15:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klinkt als de perfecte man voor Zerrouki.
Qua hoofdlettergebruik en interpunctie kom je al aardig in de buurt.quote:Op maandag 2 september 2024 16:16 schreef Epistaxiophobia het volgende:
oh nvm zag hem over hoofd somehow ondanks dat hij altijd post in een sinterklaasgedicht opmaak
Osman?quote:Op maandag 2 september 2024 16:23 schreef Kerftminister het volgende:
Je kan écht niet dit seizoen gaan spelen zonder een nieuwe rechtsbuiten erbij. Hadj Moussa is een type Idrissi, maar dan 2 klasses lager. Dribbelen en mannetjes uitkappen kan die wel, maar voor de rest heeft die echt helemaal niks. Dat kan gewoon niet je enige optie zijn.
En Paixao. En Stengs.quote:
Nieuwkoop kun je er ook zetten!quote:Op maandag 2 september 2024 16:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
En Paixao. En Stengs.
Echt hoor, meer dan genoeg opties voorin. Maar iedereen lult elkaar maar na dat Osman niet op rechtsbuiten zou kunnen.
Als de onfeilbare Grote Leider hem daar neerzette moet het wel een goed idee zijn.quote:
quote:Op maandag 2 september 2024 16:12 schreef Epistaxiophobia het volgende:
waar is Klaas? Heeft hij echt een ban of wat lol
Vleugelflitser Steijn!quote:Op maandag 2 september 2024 16:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ x ]
Ik heb wat gesprekken gevoerd in de kuip.....
@:domboolifantje1
Feyenoordbest4quote:Op maandag 2 september 2024 16:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ x ]
Ik heb wat gesprekken gevoerd in de kuip.....
@:domboolifantje1
Aangezien Priske wil squashen wordt die padelbaan omgebouwd.quote:Op maandag 2 september 2024 16:52 schreef CR7 het volgende:
[..]
Vleugelflitser Steijn!
Ik heb juist begrepen dat Feyenoord na het mislopen van Skov Olsen een nieuwe keeper wil.
Je moet het eerst een kans geven voordat je hem afschrijftquote:Op maandag 2 september 2024 16:35 schreef Kerftminister het volgende:
Hancko kan ook op rechtsbuiten, niks aan de hand!
Dennis ook nietquote:Op maandag 2 september 2024 16:57 schreef Haringkop het volgende:
Ik snap eigenlijk niks van deze transferwindow.
Jan Plug is al bijna net zo goed als Wiefferquote:Op maandag 2 september 2024 16:58 schreef H.FR het volgende:
Spelers zat. Er is nog een heel o21 team met profvoetballers. Ik snap niet dat iemand zich druk maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |