SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet per definitie, krijg je straks weer een heel volgebouwd blok wedstrijden.quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:12 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wat gebeurde er vorig jaar in die frituurpan ook alweer?
Hij is heel druk bezig met hengelen afgelopen dagen, laat hem nou.quote:
Zal wel aan Southampton liggenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:14 schreef trein2000 het volgende:
Lol. De totaal niet blessuregevoelige Bijlow is medisch afgekeurd
Zeker niet door de keuring gekomen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:02 schreef Slobeend het volgende:
Bijlow blijft volgens z'n insta. Stengs tranfer revisited.
https://www.instagram.com/p/C_LXTBsCNr4/
Heel vaag, maar goed. Snel Wellenreuther die iedere wedstrijd blundert wisselen, die kan je vervolgens wel afschrijven overigens.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:17 schreef Ali_boo het volgende:
Je drukt teveel op de begroting, ik ben hier niet blij mee
[ afbeelding ]
Is ook weer zo, sneu figuur is het.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[..]
Hij is heel druk bezig met hengelen afgelopen dagen, laat hem nou.
Of minder lol, je beste keeper ziet de rest van zijn carrière nu de stront in kieperen en moet genoegen nemen met tweede keeper spelen vanaf de bank in plaats van het lichtpuntje dat hij had, actief spelen in de PL om het stigma van zich af te kunnen spelen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:14 schreef trein2000 het volgende:
Lol. De totaal niet blessuregevoelige Bijlow is medisch afgekeurd
Je hebt gelijk.quote:
Als het door was gegaan en duidelijk was geworden dat die politie-inzet afgelopen wedstrijd een totaal doorgeslagen uitgave was, had Abou natuurlijk gigantisch voor joker gestaan. Dat mag niet gebeuren, nee.quote:
Let Dennis cookquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heel vaag, maar goed. Snel Wellenreuther die iedere wedstrijd blundert wisselen, die kan je vervolgens wel afschrijven overigens.
En voor Bijlow ga je ook nooit meer een goed bedrag krijgen zo.
Wel een rampzalige transferwindow is dit aan het worden zeg
Topkeeper Bijlow (die al 3 toernooien in Oranje had gemotten!!!) blijkt straks überhaupt nooit meer een wedstrijd te kunnen spelen.quote:
Maar het is een JONGEN VAN ZUIDquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:28 schreef Tomatenboer het volgende:
Lekker weer 2,5 miljoen salaris op de balans voor een arbeidsongeschikte keeper.
Jij vond de deal toch zo slecht? Wat zeur je nou?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Topkeeper Bijlow (die al 3 toernooien in Oranje had gemotten!!!) blijkt straks überhaupt nooit meer een wedstrijd te kunnen spelen.
Wat een grap is dat de laatste jaren geweest zeg.
Waarom denk je dat ik de deal slecht vond? Omdat je met 20 wedstrijden als voorwaarde er nog steeds niet vanaf bent natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Jij vond de deal toch zo slecht? Wat zeur je nou?
Was vergeten het gas aan te zetten en de oven was ook nog niet voorverwarmdquote:
Het is pietje.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Jij vond de deal toch zo slecht? Wat zeur je nou?
@fetX ontwijkt een vliegende tackle van GGMM maar struikelt over een fladderende Pietje.quote:
Ach welnee man. Dat wordt zo ontzettend overdreven.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:35 schreef Maver24 het volgende:
En daar gaan alle transfers. Nu kunnen we niks.
Dat verhaal over salarisbudgetten is wel een beetje een eigen leven gaan leiden heb ik het idee.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:35 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vind het op zich nog niet zo erg dat Bijlow terugkeert, want ik vind hem wel een prima keeper, maar ten eerste gaat dit in de weg staan van ons salarisbudget voor potentiële versterkingen en ten tweede raken we Bijlow nu nooit meer kwijt natuurlijk (en Stengs misschien evenmin).
Het verhaal was toch deze hele transferperiode dat Feyenoord zolang wachtte met nieuwe aankopen omdat ze tegen de grenzen van het salarisbudget aanliepen en eerst de nodige spelers moesten lozen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat verhaal over salarisbudgetten is wel een beetje een eigen leven gaan leiden heb ik het idee.
Verhaal van wiequote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het verhaal was toch deze hele transferperiode dat Feyenoord zolang wachtte met nieuwe aankopen omdat ze tegen de grenzen van het salarisbudget aanliepen en eerst de nodige spelers moesten lozen?
Vertel. Wat is jou inzichtquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Ach welnee man. Dat wordt zo ontzettend overdreven.
Dat heb ik echt nergens gelezen behalve hier. Misschien in de comments van 1908?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het verhaal was toch deze hele transferperiode dat Feyenoord zolang wachtte met nieuwe aankopen omdat ze tegen de grenzen van het salarisbudget aanliepen en eerst de nodige spelers moesten lozen?
Er is vandaag nog een Uruguayaan ingevlogen die ongetwijfeld een leuk salaris verdient. Dat hing echt niet allemaal af van de Bijlow transferquote:
Bueno speelt hier anders voor een fooitje!quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is vandaag nog een Uruguayaan ingevlogen die ongetwijfeld een leuk salaris verdient. Dat hing echt niet allemaal af van de Bijlow transfer
En Feyenoord sleept bij elke sluimerende interesse een voorcontract concreet van de grond af!quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Bueno speelt hier anders voor een fooitje!
Nee joh. Ondertussen verkopen we Geert al voor 40+ miljoen aan Villa, aldus een of ander vaag Engels voetbalwebsiteje.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:35 schreef Maver24 het volgende:
En daar gaan alle transfers. Nu kunnen we niks.
Ja true maar we moeten een 6 hebben. Dat is nr1 prio in mijn ogenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is vandaag nog een Uruguayaan ingevlogen die ongetwijfeld een leuk salaris verdient. Dat hing echt niet allemaal af van de Bijlow transfer
Dat wel, maar het lijkt mij wel een beetje duidelijk dat Bijlow wegens zijn hoge salaris naar de uitgang gedreven werd. Dat je door een blunder van de medische staf nu zonder poen zit en twee keepers waarvan één iedere week blundert en de ander eigenlijk al zijn verkooppotentie kwijt is is niet ideaal.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Ach welnee man. Dat wordt zo ontzettend overdreven.
Maar niet alleen bij Feyenoord, bij PSV gebeurt ook weinig.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Het lijkt echt nergens op deze transferzomer, makker.
Genoeg aanleiding om de beste keeper van Nederland weer in het doel te zetten bij de onvermijdelijke volgende ketser van Wellenreuther dus.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat wel, maar het lijkt mij wel een beetje duidelijk dat Bijlow wegens zijn hoge salaris naar de uitgang gedreven werd. Dat je door een blunder van de medische staf nu zonder poen zit en twee keepers waarvan één iedere week blundert en de ander eigenlijk al zijn verkooppotentie kwijt is is niet ideaal.
Bijlow wil gewoon keepen en kreeg die kans in het walhalla dat de PL heet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat wel, maar het lijkt mij wel een beetje duidelijk dat Bijlow wegens zijn hoge salaris naar de uitgang gedreven werd. Dat je door een blunder van de medische staf nu zonder poen zit en twee keepers waarvan één iedere week blundert en de ander eigenlijk al zijn verkooppotentie kwijt is is niet ideaal.
Tuurlijk niet, maar als je het over meerdere aankopen hebt kan een tegenvaller van 2,5 miljoen wel doorwerken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Een blunder van de medische staf? Wat?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, er gebeurt eigenlijk nergens echt veel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar niet alleen bij Feyenoord, bij PSV gebeurt ook weinig.
Loopt wel los, Dennis is gewoon lekker aan het wachten op zaterdag. Kan hij het hele weekend alle overbodige toppers uit de PL voor nop ophalenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar als je het over meerdere aankopen hebt kan een tegenvaller van 2,5 miljoen wel net even too much zijn.
Maar verwacht alsnog wel een middenvelder (en dus die Gonzalez).
De Premier League is ook een dooie boel deze zomer, doordat ze creatiever moeten boekhouden. LaLiga smijt al helemaal niet meer met geld. Dan druppelt het ook bijna niet naar benee.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, er gebeurt eigenlijk nergens echt veel.
Het is schandalig dat ze een eigen programma hebben geschreven voor Calvin, Justin en Gernot.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:47 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Een blunder van de medische staf? Wat?
Ik ben tot dusver geen fan van (de werkwijze) van Priske maar op deze manier kun je hem nauwelijks verantwoordelijk houden als prestaties uitblijven.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Het lijkt echt nergens op deze transferzomer, makker.
Mwa, een beetje kijken naar wat je hebt aan spelers ipv van wat je niet hebt is best handig.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben tot dusver geen fan van (de werkwijze) van Priske maar op deze manier kun je hem nauwelijks verantwoordelijk houden als prestaties uitblijven.
Vergeet je eigen club niet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar niet alleen bij Feyenoord, bij PSV gebeurt ook weinig.
Ik ben eigenlijk vooral benieuwd waarom er zoveel wordt verhuurd / gehuurd en we nog geen ‘aankopen’ hebben voor posities waarvan we al maandenlang weten dat we die moeten versterken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben tot dusver geen fan van (de werkwijze) van Priske maar op deze manier kun je hem nauwelijks verantwoordelijk houden als prestaties uitblijven.
Maar die kunnen helemaal niet kopen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vergeet je eigen club niet.
Ja, want we hebben echt een verschrikkelijk waardeloze selectie natuurlijk. Er zijn slechts 2 basisspelers weg, de rest kan er opeens niks meer van!quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee maar dat was wel te verwachten, van PSV en Feyenoord had ik wel iets meer daadkracht verwacht, mede door het CL geld.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vergeet je eigen club niet.
Slechts drie waaronder de motor van je middenveld en de enige buitenspeler die met regelmaat een man voorbijkwam. Lijkt me redelijk wat eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:55 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ja, want we hebben echt een verschrikkelijk waardeloze selectie natuurlijk. Er zijn slechts 2 basisspelers weg, de rest kan er opeens niks meer van!
Doordat het een beetje vast zit ga je ook niet zomaar akkoord met minder dan wat je eigenlijk wilde hebben, lijkt me nou juist wel verstandig beleid.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee maar dat was wel te verwachten, van PSV en Feyenoord had ik wel iets meer daadkracht verwacht, mede door het CL geld.
Je praat tegen de user die vond dat Tsjonkie en Plug prima opvolgers waren voor Hancko.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Slechts drie waaronder de motor van je middenveld en de enige buitenspeler die met regelmaat een man voorbijkwam. Lijkt me redelijk wat eigenlijk.
Oja, hoe kon ik dat vergetenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je praat tegen de user die vond dat Tsjonkie en Plug prima opvolgers waren voor Hancko.
Ik vind de kritiek op Priske (behoudens het meteen willen implementeren van 343) niet helemaal terecht en zou hem graag nog een maand of 2-3 willen geven voordat ik daar echt een oordeel over ga vellen. Dennis is op weg naar een tweede matige transferzomer op rij.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kolere wat vielen die door de mand tegen Monaco. Dat was wel duidelijk dat zij er nog lang niet klaar voor zijn.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je praat tegen de user die vond dat Tsjonkie en Plug prima opvolgers waren voor Hancko.
Misschien worden Mitchel, Osman, Bueno en Carranza wel een gigantisch succes.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind de kritiek op Priske (behoudens het meteen willen implementeren van 343) niet helemaal terecht en zou hem graag nog een maand of 2-3 willen geven voordat ik daar echt een oordeel over ga vellen. Dennis is op weg naar een tweede matige transferzomer op rij.
Beleid, om dat te zien heb je meer jaren nodig, dit is maar een momentopname, plus dat we niet weten wat er allemaal nog gaande is, er is nog een week.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Doordat het een beetje vast zit ga je ook niet zomaar akkoord met minder dan wat je eigenlijk wilde hebben, lijkt me nou juist wel verstandig beleid.
Breed gedragen compleet totaaldebiel volgens alle betrokken partijen 🥇quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, dat roep je nu al drie jaar dat het allemaal toeval isquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beleid, om dat te zien heb je meer jaren nodig, dit is maar een momentopname, plus dat we niet weten wat er allemaal nog gaande is, er is nog een week.
Waar roep ik dat?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat roep je nu al drie jaar dat het allemaal toeval is
We hebben een fantastische eerste keeper erbij die beter is dan Wellenreutherquote:
Dat ik geen fan van de werkwijze ben staan niet gelijk aan dat ik het gelijk een slechte/ongeschikte trainer vind. Van Bosz ben ik ook geen fan en die doet het op zich prima bij PSVquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind de kritiek op Priske (behoudens het meteen willen implementeren van 343) niet helemaal terecht en zou hem graag nog een maand of 2-3 willen geven voordat ik daar echt een oordeel over ga vellen. Dennis is op weg naar een tweede matige transferzomer op rij.
Van deze constructie kan Dennis dan wel weer wat van opsteken.quote:Wanneer González in vijftig procent van de wedstrijden inzetbaar is voor Feyenoord, wordt de optie van zes miljoen euro geactiveerd.
Behalve voor Bijlow danquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Van deze constructie kan Dennis dan wel weer wat van opsteken.
Bedankt voor deze objectieve samenvattingquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:10 schreef Caland het volgende:
[..]
We hebben een fantastische eerste keeper erbij die beter is dan Wellenreuther
De klassieker wordt een avondwedstrijd
Het Uruguayaanse slagertje is as we speak in het Maasgebouw
Alleen maar topnieuws vandaag
Stel je niet aan dramaqueen. Hij is niet afgekeurd voor de rest van zn leven he, lezen is lastigquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Topkeeper Bijlow (die al 3 toernooien in Oranje had gemotten!!!) blijkt straks überhaupt nooit meer een wedstrijd te kunnen spelen.
Wat een grap is dat de laatste jaren geweest zeg.
Ik denk dat ze een beetje overvallen zijn dat Ueda en Zerrouki er nog altijd echt helemaal niks van kunnen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk vooral benieuwd waarom er zoveel wordt verhuurd / gehuurd en we nog geen ‘aankopen’ hebben voor posities waarvan we al maandenlang weten dat we die moeten versterken.
Benieuwd of Dennis daar zondag een uitermate goed verhaal voor heeft
Of het loopt uit de hand en Abou is de lul. Dat laatste lijkt me waarschijnlijker.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als het door was gegaan en duidelijk was geworden dat die politie-inzet afgelopen wedstrijd een totaal doorgeslagen uitgave was, had Abou natuurlijk gigantisch voor joker gestaan. Dat mag niet gebeuren, nee.
Ik vind de meeste politie inzet ook overdreven met wedstrijd. Maar ik snap het wel bij de klassieker. Niet in de mate van hoeveelheid maar wel dat er extra inzet is. Als hij de wedstrijd door het laten gaan waren er vast wel weer genoeg totaal doorgesnoven idioten geweest die de spelersbus hadden bekogeld of opgewacht oid. omdat ze nu de kans schoon zagenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als het door was gegaan en duidelijk was geworden dat die politie-inzet afgelopen wedstrijd een totaal doorgeslagen uitgave was, had Abou natuurlijk gigantisch voor joker gestaan. Dat mag niet gebeuren, nee.
Dat wordt ook maar een beetje lukraak geroepen. Feyenoord is verantwoordelijk voor wat er binnen het stadion gebeurt en tijdens de Klassieker is het rondom het stadion eigenlijk altijd vrij rustig. Geen uitsupporters dus er kan weinig mis gaan, behalve de spelersbus wat met een beetje logistiek nadenken echt wel zonder problemen kan gaan. Die bus rijdt echt niet binnen met een gigantisch Ajax-logo en het hoofd van Berghuis op de busquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Of het loopt uit de hand en Abou is de lul. Dat laatste lijkt me waarschijnlijker.
En vergeet @ZKA niet die zijn journalistieke hoogtepunt heeft bereikt en iets fantastisch in de voetbalwereld gaat doenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:10 schreef Caland het volgende:
[..]
We hebben een fantastische eerste keeper erbij die beter is dan Wellenreuther
De klassieker wordt een avondwedstrijd
Het Uruguayaanse slagertje is as we speak in het Maasgebouw
Alleen maar topnieuws vandaag
ik denk dat hij gezonder is dan de meeste mensenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:37 schreef LordVoldermort het volgende:
Sneu voor die jongen. Wat een kut lichaam.
Slot haalde er veel meer uit dan de gemiddelde coach gaat doen. Moet jij weten als Slot fan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:55 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ja, want we hebben echt een verschrikkelijk waardeloze selectie natuurlijk. Er zijn slechts 2 basisspelers weg, de rest kan er opeens niks meer van!
Wel bijzonder dat hij zo weinig zelfkennis heeft dat hij niet wist dat hij afgekeurd zou worden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:37 schreef LordVoldermort het volgende:
Sneu voor die jongen. Wat een kut lichaam.
Dit neem je terugquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:51 schreef fetX het volgende:
@:ggmm probeert weer eens wat. De @:rambodirk van het Feyenoordtopic.
Alsnog makkelijk tweede.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:40 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Slot haalde er veel meer uit dan de gemiddelde coach gaat doen. Moet jij weten als Slot fan.
uiteindelijk gaan ze hun doel wel bereikenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:54 schreef Vis1980 het volgende:
Geef de politie gewoon wat ze willen, dan is het gestaak niet eens nodig.
Dan gaan die luie flikkers binnen een jaar weer het voetbal gebruiken om hun zin te krijgen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:54 schreef Vis1980 het volgende:
In china zou er nu een politie wagen richting jouw huis rijden....quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan gaan die luie flikkers binnen een jaar weer het voetbal gebruiken om hun zin te krijgen.
ROVERHEID DOET WEER EENS NIETSquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:54 schreef Vis1980 het volgende:
is gewoon blauwquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:00 schreef GGMM het volgende:
Nog één dingetje over Bijlow en dan hou ik er over op hoor
[ afbeelding ]
Waarom zou je kiezen voor witte tekst op een witte achtergrond? Echt megairritant
Ik bedoelde de wolk Hansquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
is gewoon blauw
[ afbeelding ]
dat is geeen achtergrond maar een wolkquote:
Hier heb je me tukquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dat is geeen achtergrond maar een wolk
We kunnen iedere jut en jul wel een luxe vroegpensioenregeling geven, maar wie gaat dat betalen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:54 schreef Vis1980 het volgende:
Club Brugge en Shaktar graag.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
dit gaat echt hele mooie loting worden
Aivd ingelicht!quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:12 schreef Flitsbezorger het volgende:
Ben in de Golf 4 met 200+ km/u onderweg om het Maasgebouw in de fik te steken @:Bezsen
Liverpool.......quote:
Nog even een keer van Slot genieten lijkt me ook prima ja.quote:
Fikbezorgerquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:12 schreef Flitsbezorger het volgende:
Ben in de Golf 4 met 200+ km/u onderweg om het Maasgebouw in de fik te steken @:Bezsen
Uit de losse pols loot je die met een kleinere kans dan de teams uit de grote competities. Helaas.quote:
Valt best wel mee hoor. Die verrotte Stengs scoorde en gaf meteen twee assists af een paar dagen na dat afketsen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:38 schreef Scorpie het volgende:
Jullie hebben dus letterlijk een halve verrotte selectie rondlopen.
Wat een soap.
Gelukkig gaat Abou daar straks niet meer over, en de enige opties zijn andere wedstrijden uitstellen of voetballen tussen kerst en O&N, maar vanuit menselijke waardigheid lijkt me dat ook weer niet verstandig.quote:
Het zal wel een wedstrijdje ruilen worden. Als ze het maar laten om dat dan in mijn vakantie te doen!quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Gelukkig gaat Abou daar straks niet meer over, en de enige opties zijn andere wedstrijden uitstellen of voetballen tussen kerst en O&N, maar vanuit menselijke waardigheid lijkt me dat ook weer niet verstandig.
Jij bent niet uitgenodigd voor zijn afscheidsreceptiequote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:50 schreef Bezsen het volgende:
Kennen we die Aboutaleb niet gewoon met PEK en VEREN het stadhuis uit bonjouren
Ik weet van niks, vriendquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Jij bent niet uitgenodigd voor zijn afscheidsreceptie?
Lekker club jongens als Bijlow en Geertruida naar buiten werken en voor Feyenoord top spelers als Giminez en Stengs ik weet niet of dit helemaal de manier is zo financieel is het allemaal goed uit te leggen natuurlijk maar met een markt die verder behoorlijk op slot zit heb je straks een elftal waar Nieuwkoop En Ueda je basisspelers zijn.quote:Deze info ligt gewoon "op straat" heh. Een maand geleden wilde Geertruida gewoon bijtekenen, maar nu "ineens" wil hij weg. Heel de entourage van die jongen is sowieso alleen maar uit op geld. Maar, om het zo te zeggen, ik hoor soms nog wel eens wat, ik vind dit net zo kut om te horen als jij, ik heb al 25 jaar een seizoenkaart, ik heb er totaal geen belang bij om hier dingen te gaan delen die niet waar zijn.
Wat ook niet meewerkt: Feyenoord heeft allang een akkoord met Nottingham Forest over Gimenez, maar Gimenez vindt de club "te klein" en wordt toch gedwongen om erover na te denken, want de deal is gewoon goed (bijna 33 mio vast). Gimenez is daardoor niet blij. En ook dat laat hij merken.
Is dit weer gelul van de Jannesbode?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lekker club jongens als Bijlow en Geertruida naar buiten werken en voor Feyenoord top spelers als Giminez en Stengs ik weet niet of dit helemaal de manier is zo financieel is het allemaal goed uit te leggen natuurlijk maar met een markt die verder behoorlijk op slot zit heb je straks een elftal waar Nieuwkoop En Ueda je basisspelers zijn.
Ik vraag me wel af waarom, er is toch geen uitpubliek.quote:
Ik hoor soms nog wel eens wat.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Is dit weer gelul van de Jannesbode?
Het blijft een kuthagenees.quote:
Dat laten we gewoon betalen door Mexico ofzo, ik had wel zin in die klassieker.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:06 schreef H.FR het volgende:
[..]
We kunnen iedere jut en jul wel een luxe vroegpensioenregeling geven, maar wie gaat dat betalen?
Ruilen ligt wel het meest voor de hand ja.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zal wel een wedstrijdje ruilen worden. Als ze het maar laten om dat dan in mijn vakantie te doen!
Ik ga op 22 september op vakantie om het flutpotje Feyenoord-NAC te missen nadat ik afgelopen seizoen de klassieker al aan me voorbij moest laten gaan. Ik ben als de dood dat ze zo gaan schuiven dat het dan ingehaald wordtquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het blijft een kuthagenees.
Maar ik vlieg zondagmiddag pas terug uit Mallorca en zou de klassieker missen.
Abougod
11 zaterdag 2 november 2024 Feyenoord -AZ 16:30quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zal wel een wedstrijdje ruilen worden. Als ze het maar laten om dat dan in mijn vakantie te doen!
quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Feyenoord en Ajax 1 september al tegen over elkaar. Genot
KNVB, driehoek Rotterdam, Ajax en Feyenoord moeten overeenkomen. 100% zeker dat het een dag wordt die he-le-maal niemand wil.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga op 22 september op vakantie om het flutpotje Feyenoord-NAC te missen nadat ik afgelopen seizoen de klassieker al aan me voorbij moest laten gaan. Ik ben als de dood dat ze zo gaan schuiven dat het dan ingehaald wordt
Abou gaat CL voetbal ook verbiedenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Oh nee, dan is het al AARDEDONKER om 18:15. Dat wil Abou niet.
Als Abou ziet dat Feyenoord Rode Ster-thuis loot, krijgt hij een hartverzakking denk ik.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Abou gaat CL voetbal ook verbieden
Onee. Dan lopen er duizenden uitsupporters gewoon in het centrum van Rotterdam en kan het opeens wel.
Een maandagmorgen vanaf 12 uur.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
KNVB, driehoek Rotterdam, Ajax en Feyenoord moeten overeenkomen. 100% zeker dat het een dag wordt die he-le-maal niemand wil.
@ZKA voor de zoveelste keer in de mudquote:De hulp uit Duitsland is nooit besproken en een optie geweest. ''Nee, politie van buitenaf is niet bevoegd om hier op te treden. Je kunt materiaal lenen uit het buitenland. Dat doen we wel eens. Een waterkanon uit België laten komen. Maar andere politiemensen zijn niet bevoegd om in Nederland op te treden. Dan had je ook het leger of de Koninklijke Marechaussee kunnen inroepen. Of via een helikopter mensen in het stadion laten landen. Dat heet heel formeel het breken van een staking. Een staking is een grondwettelijk recht.''
Als Abou zou kunnen had hij de club opgeheven.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als Abou ziet dat Feyenoord Rode Ster-thuis loot, krijgt hij een hartverzakking denk ik.
Of moffen, of turken, of engelsen,of willekeurig welk oostblok land.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als Abou ziet dat Feyenoord Rode Ster-thuis loot, krijgt hij een hartverzakking denk ik.
Het hep op feesboek gestaan dus is het waarquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lekker club jongens als Bijlow en Geertruida naar buiten werken en voor Feyenoord top spelers als Giminez en Stengs ik weet niet of dit helemaal de manier is zo financieel is het allemaal goed uit te leggen natuurlijk maar met een markt die verder behoorlijk op slot zit heb je straks een elftal waar Nieuwkoop En Ueda je basisspelers zijn.
Ik weet niet wie Jannes is, maar ik gun hem pijn in z'n grote teen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:10 schreef alopio het volgende:
[..]
Het hep op feesboek gestaan dus is het waar
(Of Jannes heeft weer uit zn dikke duim gezogen om te stoken)
Het is best wel onredelijk wat de politie wil. Zij vragen meer geld voor een vroegpensioen terwijl het aanbod is om meer vrije dagen (duurzame inzetbaarheid) te krijgen waardoor het vroegpensioen niet nodig is. Dat is een heel redelijk aanbod in mijn ogen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:54 schreef Vis1980 het volgende:
Geen excuses aanbieden. Dit was een rake opmerking en @GGMM mag hier even goed over nadenken.quote:
Kom je in een oneindige loop terecht. Nú kan de wedstrijd weer doorgaan omdat de bijeenkomst niet doorgaat, enz…quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:03 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
De staking gaat niet door omdat de wedstrijd niet doorgaat. Wat een treurig gedoe
Mooi, dan kan Abou de wedstrijd door laten gaan zodra ze een andere pot hebben uitgekozen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:03 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
De staking gaat niet door omdat de wedstrijd niet doorgaat. Wat een treurig gedoe
En zo kan men bij de volgende wedstrijd weer hetzelfde trucje doen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Kom je in een oneindige loop terecht. Nú kan de wedstrijd weer doorgaan omdat de bijeenkomst niet doorgaat, enz…
Vond hem in de altijd betrouwbare compilaties al wel wat log overkomen ja, vooral als er iemand op snelheid op hem afkomt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:14 schreef H.FR het volgende:
https://www.vi.nl/pro/ana(...)fensieve-groeiruimte
Samenvatting: goede opbouwer en passer, intelligent, traag, draaicirkel van een vrachtwagen.
VI heeft denk ik dezelfde compilaties bekeken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond hem in de altijd betrouwbare compilaties al wel wat log overkomen ja, vooral als er iemand op snelheid op hem afkomt.
Ik blijf het bijzonder vinden. Iedereen heeft het recht om te staken, maar het is treurig dat er altijd het voetbal voor wordt uitgekozen. Gemakkelijk en ook sneu. Staak dan tijdens de F1, of de vierdaagse, of prinsjesdag. Ook daar is inzet nodig. Of ga gewoon op een dinsdag op het malieveld staan. Dit soort stakingen, waar je iets anders voor misbruikt en gijzelt, is net zo kansloos als met je trekker de snelweg blokkeren.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:03 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Klinkt als Gernotquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:14 schreef H.FR het volgende:
https://www.vi.nl/pro/ana(...)fensieve-groeiruimte
Samenvatting: goede opbouwer en passer, intelligent, traag, draaicirkel van een vrachtwagen.
De politie heeft negatieve publiciteit, Aboutaleb heeft het precedent geschept dat je 200-300 agenten nodig hebt om een bus van A naar B te krijgen (quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:03 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Kunnen die ploegen die dan hun wedstrijd zien verschuiven naar doordeweeks dat niet weigeren? Zou leuk zijn als niemand wil schuiven en ze alsnog bij een avond uitkomen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:54 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ruilen ligt wel het meest voor de hand ja.
Vergeet Jannes niet die overtuigd was dat de Duitser kwamen helpen, weer in the mud. En dat allemaal door de politiequote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De politie heeft negatieve publiciteit, Aboutaleb heeft het precedent geschept dat je 200-300 agenten nodig hebt om een bus van A naar B te krijgen (), de KNVB loopt in de knel met de planning, Zerrouki is nu niet geschorst tegen Ajax en @:bezsen heeft voor niks vliegtickets naar Rotterdam.
Deze actie heeft enkel verliezers.
Dan gaan ze hem gewoon zonder publiek spelen. Want dat durft Abou nietquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kunnen die ploegen die dan hun wedstrijd zien verschuiven naar doordeweeks dat niet weigeren? Zou leuk zijn als niemand wil schuiven en ze alsnog bij een avond uitkomen.
Laden vol met geld.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:39 schreef Maver24 het volgende:
Gebeurt er nog iets op de markt. Laden vol met geld en je haalt niemand. Het ruikt naar onraad. We moeten nog steeds een 6 hebben en een rechtsbuiten
Als we ze loten in de beker is het toch ook 's avonds? Wat een onzinquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:03 schreef alopio het volgende:
[..]
Dan gaan ze hem gewoon zonder publiek spelen. Want dat durft Abou niet
Wat is dit nou weer voor zolderkamergelulquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lekker club jongens als Bijlow en Geertruida naar buiten werken en voor Feyenoord top spelers als Giminez en Stengs ik weet niet of dit helemaal de manier is zo financieel is het allemaal goed uit te leggen natuurlijk maar met een markt die verder behoorlijk op slot zit heb je straks een elftal waar Nieuwkoop En Ueda je basissterspelers zijn.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als we ze loten in de beker is het toch ook 's avonds? Wat een onzin
Als we lang genoeg wachten is Abou ook al weg.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:03 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
De DEI targets zijn behaald, Dennis heeft z’n bonus binnen en kan op vakantie.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:39 schreef Maver24 het volgende:
Gebeurt er nog iets op de markt. Laden vol met geld en je haalt niemand. Het ruikt naar onraad. We moeten nog steeds een 6 hebben en een rechtsbuiten
Het mag van Abou alleen doorgaan als de wedstrijd op zijn verjaardag georganiseerd wordt terwijl hij zelf de wedstrijd mag kijken vanaf zijn gouden troon, en er 200/300 agenten hem beveiligen als hij met een limousine naar het stadion gebracht wordt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:24 schreef De_Pel het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat gaan we vaker zien.
Ben benieuwd of we die pot dit jaar nog gaan spelen.
Dit inderdaad. Hoezo heeft werkelijk hier niemand dit door verdomme!quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:37 schreef Maver24 het volgende:
Wat echt enorm knaagt is dat we gewoon geen vervanger voor wieffer en minteh hebben vooralsnog. Wieffer is al een tijdje weg, daar 30m+ voor gehad. Minteh wist je dat hij weg zou gaan. Dit reken ik te kloese zwaar aan.
Ze hebben intern gewoon Zerrouki overschat.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:43 schreef CR7 het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Hoezo heeft werkelijk hier niemand dit door verdomme!
Voor Minteh is er al een tijdje een vervanger. Alleen is die nog niet speelgerechtigd. Het goede nieuws is, dat hij dat na de interlands ongetwijfeld wel is. Dan kan Stengs gewoon weer op 10 en staan er 2 echte buitenspelers.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:37 schreef Maver24 het volgende:
Wat echt enorm knaagt is dat we gewoon geen vervanger voor wieffer en minteh hebben vooralsnog. Wieffer is al een tijdje weg, daar 30m+ voor gehad. Minteh wist je dat hij weg zou gaan. Dit reken ik te kloese zwaar aan.
Als je die 3 potjes hebt zien spelen vorig jaar is dat toch niet mogelijk zou je zeggen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ze hebben intern gewoon Zerrouki overschat.
Die zien ze niet als vervanger van Mintehquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:53 schreef H.FR het volgende:
[..]
Voor Minteh is er al een tijdje een vervanger. Alleen is die nog niet speelgerechtigd. Het goede nieuws is, dat hij dat na de interlands ongetwijfeld wel is. Dan kan Stengs gewoon weer op 10 en staan er 2 echte buitenspelers.
Oh ja, het was vooral een buitenkansje.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Die zien ze niet als vervanger van Minteh
En wat als Ajax en Feyenoord (of de knvb) hadden besloten om een commerciële partij in te huren om de spelersbus te beveiligen, valt dat ook onder "het breken van een staking"?quote:Dan had je ook het leger of de Koninklijke Marechaussee kunnen inroepen. Of via een helikopter mensen in het stadion laten landen. Dat heet heel formeel het breken van een staking. Een staking is een grondwettelijk recht.'
Zo, na jullie geweldige seizoen van vorig jaar hebben jullie tot nu toe al een geweldige Europese campagne achter de rug. De uitslagen tegen gerenommeerde toppers zoals Jagiellonia Białystok, Panathinaikos en FK Vojvodina spraken boekdelen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:21 schreef Tjacka het volgende:
We hadden jullie echt opgevreten. Wat komen jullie goed weg.
We komen steeds beter in vorm inderdaad. Een uitglijder tegen NAC maar dat kan gebeuren. Jullie trainer kan er gewoon helemaal niks vanquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:13 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Zo, na jullie geweldige seizoen van vorig jaar hebben jullie tot nu toe al een geweldige Europese campagne achter de rug. De uitslagen tegen gerenommeerde toppers zoals Jagiellonia Białystok, Panathinaikos en FK Vojvodina spraken boekdelen.
Doe niet zo tof, je weet dondersgoed dat het ouderwets nagelbijten zou zijn geweest als Ajax een potje zou zijn komen meetikken a.s. zondag.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:13 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Zo, na jullie geweldige seizoen van vorig jaar hebben jullie tot nu toe al een geweldige Europese campagne achter de rug. De uitslagen tegen gerenommeerde toppers zoals Jagiellonia Białystok, Panathinaikos en FK Vojvodina spraken boekdelen.
1 uit 3 winnen tegen Willem 2, pec en Spartaquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:13 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Eens, waardeloos voetbal in België.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
We komen steeds beter in vorm inderdaad. Een uitglijder tegen NAC maar dat kan gebeuren. Jullie trainer kan er gewoon helemaal niks van
2 elftallen die dit seizoen geen kloot hebben geraakt, het kan vriezen of het kan dooien. We zijn in andere jaren meer de underdog geweest dan nu.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:19 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Doe niet zo tof, je weet dondersgoed dat het ouderwets nagelbijten zou zijn geweest als Ajax een potje zou zijn komen meetikken a.s. zondag.
En alsnog boven Ajax staanquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:19 schreef Adames het volgende:
[..]
1 uit 3 winnen tegen Willem 2, pec en Sparta
Chapeau
Het had misschien geen 6-0 geweest als vorig seizoen inderdaad, maar een 3-1 had er best ingezeten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:19 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Doe niet zo tof, je weet dondersgoed dat het ouderwets nagelbijten zou zijn geweest als Ajax een potje zou zijn komen meetikken a.s. zondag.
Zit je hier nou Feyenoord, met de op Wieffer na beste selectie in vijfentwintig jaar, in een underdog positie te manoeuvreren tegen een bijna bankroet Ajax. Dat vijf miezerige miljoenen in drieëndertig termijnen moet afbetalen voor een spits die al enkele seizoenen niet meer mee doet?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:21 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
2 elftallen die dit seizoen geen kloot hebben geraakt, het kan vriezen of het kan dooien. We zijn in andere jaren meer de underdog geweest dan nu.
Op volle oorlogssterkte gaat het van een 3-1 opeens weer naar een mogelijke 6-0quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:24 schreef GGMM het volgende:
Eerst het zweet van je voorhoofd vegen dat het niet doorgaat en nu een grote bek hebben
Typisch.
Wout gaat jullie "verdediging" slopenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Op volle oorlogssterkte gaat het van een 3-1 opeens weer naar een mogelijke 6-0
Ga slapen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Het had misschien geen 6-0 geweest als vorig seizoen inderdaad, maar een 3-1 had er best ingezeten.
Klopt, op dit moment valt het nog wel mee met het irritante wappie gehalte bij Ajax. Met Weghorst er bij is dat totaal anders.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:30 schreef Elan het volgende:
Ajax met of zonder Weghorst is nogal een wereld van verschil.
Pure competitievervalasing.
ACAB
Een oplossing voor Ueda.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens Krabby in de podcast wordt die Traoré van de Wolves een lastig verhaal in verband met de koopoptie waar ze maar geen overeenstemming over bereiken, en probeert Feyenoord een oplossing te vinden voor Ueda (ik interpreteer dat als naar de uitgang werken).
Een basisplaats?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een oplossing voor Ueda.
Ik heb nog wel een paar ideetjes.
Doei hequote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Prima dat het niet doorgaat zondag, wat een drama seizoen tot nu toe.
Ben er al helemaal klaar mee
Wat een vermoeiende act ben jij zeg. Hard op weg de Klaas van het Ajax topic te worden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:23 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zit je hier nou Feyenoord, met de op Wieffer na beste selectie in vijfentwintig jaar, in een underdog positie te manoeuvreren tegen een bijna bankroet Ajax. Dat vijf miezerige miljoenen in drieëndertig termijnen moet afbetalen voor een spits die al enkele seizoenen niet meer mee doet?
Tussen 2005 en 2015 was je er niet bij?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Prima dat het niet doorgaat zondag, wat een drama seizoen tot nu toe.
Ben er al helemaal klaar mee
Leuk seizoen hè vorig jaar. Vanaf het begin in niemandsland.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:20 schreef onlogisch het volgende:
Wat een jankerds allemaal in dit topic zeg.
Het lukte zelfs de bewierookte Arend Martijn niet de eerste 3 competitiewedstrijden te winnen mét Wieffer en Minteh. Min of meer hetzelfde gebeurt nu met de heer Priske en de club staat in brand?
Ik wacht nog even rustig de transferperiode af voordat we met verhuisdozen richting het dwaasgebouw gaan
Dat duurt dan nog wel even makker, het volgende thuispotje is pas een keer eind september en dan ben ik godverdomme nog op vakantie ook.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:20 schreef onlogisch het volgende:
Het lukte zelfs de bewierookte Arend Martijn niet de eerste 3 competitiewedstrijden te winnen mét Wieffer en Minteh. Min of meer hetzelfde gebeurt nu met de heer Priske en de club staat in brand?
Ik wacht nog even rustig de transferperiode af voordat we met verhuisdozen richting het dwaasgebouw gaan
Daar is in het geval van Bijlow niet zoveel voor nodig.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wout gaat jullie "verdediging" slopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar is in het geval van Bijlow niet zoveel voor nodig.Denk dat het uiteindelijk voor Feyenoord best goed kan uitpakken want Bijlow gaat die plek wel weer overnemen vermoed ik, beetje jammer alleen dat je nu twee relatief dure keepers op de loonlijst hebt staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Stukje copium.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat het uiteindelijk voor Feyenoord best goed kan uitpakken want Bijlow gaat die plek wel weer overnemen vermoed ik, beetje jammer alleen dat je nu twee relatief dure keepers op de loonlijst hebt staan.
Voor alle partijen was dit uiteindelijk wel het beste ja, vooral sneu voor hem.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stukje copium.
Nee voor Feyenoord zelf is het sportief geen ramp inderdaad, alleen je gaat lijkt mij niet snel meer een leuk bedrag krijgen voor Bijlow. Al denk ik dat Priske eigenwijs genoeg is om geruime tijd vast te houden aan Wellenreuther. Voor die jongen zelf wel enorm sneu natuurlijk, dit was toch wel een mooie kans.
Te Kloese laat zich niet piepelen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor alle partijen was dit uiteindelijk wel het beste ja, vooral sneu voor hem.
Maar zowel die Amerikaantjes als die Engelsen lijken een beetje dezelfde tactiek toe te passen als die Turk die je schade-auto wil kopen. Alle gebreken zijn bekend maar er dan nog een paar meier vanaf proberen te lullen. Snap wel dat ze daar dan geen zin in hebben.
In deze gevallen lijken het vooral de spelers zelf die wel een sterke mening hebben en zeggen krijg dan de tering maar. Spreekt ook wel voor ze.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Te Kloese laat zich niet piepelen.
Je gaat geen stuiver meer krijgen voor Bijlow. Er is er gewoon één net op tijd wakker geworden bij saushemton die wél naar zijn trackrecord heeft gekeken. Het is de nagel aan de doodskist voor Bijlow mbt überhaupt nog een transfer naar een club van naam.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stukje copium.
Nee voor Feyenoord zelf is het sportief geen ramp inderdaad, alleen je gaat lijkt mij niet snel meer een leuk bedrag krijgen voor Bijlow. Al denk ik dat Priske eigenwijs genoeg is om geruime tijd vast te houden aan Wellenreuther. Voor die jongen zelf wel enorm sneu natuurlijk, dit was toch wel een mooie kans.
Ja, dat wisten ze vast niet.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je gaat geen stuiver meer krijgen voor Bijlow. Er is er gewoon één net op tijd wakker geworden bij saushemton die wél naar zijn trackrecord heeft gekeken. Het is de nagel aan de doodskist voor Bijlow mbt überhaupt nog een transfer naar een club van naam.
Feyenoord is een warme club vol met lieve jongensquote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:32 schreef Caland het volgende:
[..]
In deze gevallen lijken het vooral de spelers zelf die wel een sterke mening hebben en zeggen krijg dan de tering maar. Spreekt ook wel voor ze.
Ik vraag het me oprecht af. Hoe haal je het anders in je hoofd zo'n speler op je shortlist te krijgen.quote:
Ajax is toch ook ooit gekomen voor Gaaei, Sosa en Sutalo? Of tikt 35 miljoen af voor Bergwijn. Met andere woorden er zijn gekkere dingen gebeurd hoor.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vraag het me oprecht af. Hoe haal je het anders in je hoofd zo'n speler op je shortlist te krijgen.
De voetballerij is een rare wereld makker. We zitten momenteel in een tijd waar een vaccinweigerende wap die een holistische school wil beginnen als de verlosser in Amsterdam wordt binnengehaald.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vraag het me oprecht af. Hoe haal je het anders in je hoofd zo'n speler op je shortlist te krijgen.
Bijzonder idd. Bij hun hele selectie kan je die vraag wel stellen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:38 schreef Caland het volgende:
[..]
De voetballerij is een rare wereld makker. We zitten momenteel in een tijd waar een vaccinweigerende wap die een holistische school wil beginnen als de verlosser in Amsterdam wordt binnengehaald.
Ze hadden al een gunstige deal hè. Heel weinig risico voor hun.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Echt niemand denkt dit trouwens, voordat dit weer een vermoeiend eigen leven gaat leiden.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:38 schreef Caland het volgende:
[..]
De voetballerij is een rare wereld makker. We zitten momenteel in een tijd waar een vaccinweigerende wap die een holistische school wil beginnen als de verlosser in Amsterdam wordt binnengehaald.
Ik neem maar gewoon even aan dat wappie Wout het shirtjesrecord van Henderson gaat verbreken maat.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Echt niemand denkt dit trouwens, voordat dit weer een vermoeiend eigen leven gaat leiden.
Als hij wel 20 wedstrijden had gekeept had je er voor best weinig geld een prima keeper bij gehad. En hun 1e keeper is geblesseerd dus ze willen ook geen dure 1e keeper erbij halen denk ik.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Assumption is the mother of all fuckupsquote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik neem maar gewoon even aan dat wappie Wout het shirtjesrecord van Henderson gaat verbreken maat.
8 miljoen voor één van de beste keepers van Nederland is best een gratis gok ja. Helemaal gezien ze dat niet af hoefden te tikken als hij weer eens au kreeg. Maar dat snapt @onlogisch niet zo goed.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als hij wel 20 wedstrijden had gekeept had je er voor best weinig geld een prima keeper bij gehad. En hun 1e keeper is geblesseerd dus ze willen ook geen dure 1e keeper erbij halen denk ik.
Fijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:11 schreef Document1 het volgende:
[..]
Wat een vermoeiende act ben jij zeg. Hard op weg de Klaas van het Ajax topic te worden.
Was dat niet speciaal voor Oranje? Misschien zet hij nu wel een keppeltje op.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Assumption is the mother of all fuckups
Al heb ik best zin in die theatrale tijgerjuich bij een winnend doelpunt.
Wout gaat het "moreel" van jullie "selectie" slopenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Martijn Krabbendam is eigenlijk nog de enige waarvan ik in deze tijden pushmeldingen heb aanstaan. De tijden zijn aan het veranderen, bedankt he Jannes.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:01 schreef onlogisch het volgende:
Het wordt tijd dat we @:krabby naar FOK! halen en dat hij hier zijn scoops met ons kan delen
Ik hoop dat Dennis snel klaar is, want de tijd begint toch wel te dringen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:01 schreef onlogisch het volgende:
Het wordt tijd dat we @:krabby naar FOK! halen en dat hij hier zijn scoops met ons kan delen
De wouten staken toch?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die beroerde start heeft ons de titelrace op een vroeg stadium gekost dus toen waren we ook terecht ZIEDEND. En daarna wonnen we met 6-1, 1-5, 6-1 en 0-4 van Almere, Utrecht, Heerenveen en Ajax dus dat leek meer een incident. We hebben de rest van de competitie nog maar twee keer niet gewonnen tegen clubs buiten de top 3quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:20 schreef onlogisch het volgende:
En Dennis vorig jaar alleen maar miskopen (Ivanusec , Ueda, Suzuki ) heeft gehaald, en tot nu toe niks gehaald heeft wat boeiend is.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die beroerde start heeft ons de titelrace op een vroeg stadium gekost dus toen waren we ook terecht ZIEDEND. En daarna wonnen we met 6-1, 1-5, 6-1 en 0-4 van Almere, Utrecht, Heerenveen en Ajax dus dat leek meer een incident. We hebben de rest van de competitie nog maar twee keer niet gewonnen tegen clubs buiten de top 3
Ik vind het nu wel iets zorgelijker, ook omdat Dennis een moeizame transferwindow heeft.
Neem aan dat Arne Slot ook een flinke vinger in de pap heeft gehad kwa aankopen?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En Dennis vorig jaar alleen maar miskopen (Ivanusec , Ueda, Suzuki ) heeft gehaald, en tot nu toe niks gehaald heeft wat boeiend is.
Beelen en Stengs kwamen ook vorig jaar Hans. En de huurdeal van Minteh was ook een gouden greep.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En Dennis vorig jaar alleen maar miskopen (Ivanusec , Ueda, Suzuki ) heeft gehaald, en tot nu toe niks gehaald heeft wat boeiend is.
"Bij de medische keuring is gebleken dat Southampton een andere visie heeft dan Feyenoord over de behandelwijze van een oude blessure", schrijft Bijlow op Instagram. "Ik ben volledig fit en ik word hierdoor niet belemmerd, maar ik respecteer de visie van de medische staf van Southampton."quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Onze medische afdeling was top level onder Slot, als die het niet op konden lossen kan niemand het.
Ik zou dan toch eerder de medische staf van Feyenoord en Oranje geloven dat faalclub Saussempten.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:02 schreef VoMy het volgende:
[..]
"Bij de medische keuring is gebleken dat Southampton een andere visie heeft dan Feyenoord over de behandelwijze van een oude blessure", schrijft Bijlow op Instagram. "Ik ben volledig fit en ik word hierdoor niet belemmerd, maar ik respecteer de visie van de medische staf van Southampton."
De medische staf van Southampton ziet dingen toch anders dan die van Feyenoord. Misschien doen ze toch iets aparts met die jongen.
Nou ik heb die Nadje zien invallen zondag. Zag er allemaal INDRUKKEND, GROOT, STERK en ZWART uit maar hij verloor in een half uur de tijd wel 8 keer de bal.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:05 schreef Pistolero het volgende:
Hadj Moussa, Smal, Carranza, Nadje en Mitchell zijn stuk voor stuk uitstekende transfers. En dat voor een miljoentje of 8 in totaal.
Dan nog 2 DIRECTE VERSTERKINGEN voor een prikkie gehuurd uit de PL.
En dan is de verbeterde, jongere en fittere versie Trauner as we speak ook zijn contract aan het tekenen de Kuip.
KloeseGod heeft al een hele sterrenmaaltijd op tafel gezet.
Waarom zeg je dit zonder enkele spoor van twijfel?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:05 schreef Pistolero het volgende:
Hadj Moussa, Smal, Carranza, Nadje en Mitchell zijn stuk voor stuk uitstekende transfers. En dat voor een miljoentje of 8 in totaal.
Omdat ik een werkend paar ogen heb?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom zeg je dit zonder enkele spoor van twijfel?
FOK! account van Dennisquote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom zeg je dit zonder enkele spoor van twijfel?
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:14 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Omdat ik een werkend paar ogen heb?
Het is echt niet zo moeilijk om een goede inschatting van de kwaliteiten van een speler te maken op basis van de voorbereiding en oude beelden hoor.
Het is ook niet zo moeilijk om een goede coach te herkennen maar daar heb je toch bijzonder veel moeite mee.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:14 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Omdat ik een werkend paar ogen heb?
Het is echt niet zo moeilijk om een goede inschatting van de kwaliteiten van een speler te maken op basis van de voorbereiding en oude beelden hoor.
Ik kan Priske inmiddels niet meer los zien van zijn bijbaan als inspirerende influencer.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het is ook niet zo moeilijk om een goede coach te herkennen maar daar heb je toch bijzonder veel moeite mee.
Fantastische transfers. Er zal er niet 1 in de basis spelen dit seizoen. Met deze trainer en deze selectie kom je in de eredivisie al niet verder dan plek 2 of 3. In de champions league heb je helemaal niets te zoeken.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:05 schreef Pistolero het volgende:
En dan is de verbeterde, jongere en fittere versie van Trauner as we speak ook zijn contract aan het tekenen de Kuip.
Gewoon wat toppers kopen. Bizar dat ze daar niet aan denken.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:21 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Fantastische transfers. Er zal er niet 1 in de basis spelen dit seizoen. Met deze trainer en deze selectie kom je in de eredivisie al niet verder dan plek 2 of 3. In de champions league heb je helemaal niets te zoeken.
Waarom huren ze zoveel en met rare constructies. Die Lingr hadden ze normaal niet de koopoptie gelicht maar nu ben je er 4 miljoen aan kwijt en mocht hij niet eens meer invallen.
En vervolgens huren ze weer iemand uit de serie B met een verplichte koopoptie die je altijd haalt, tenzij je Trauner of Bijlow bent en niet aan de 50% beschikbaarheid komt, heel slecht onderhandeld dit.
En waarom zitten ze zo op de centen. Er is genoeg binnengekomen maar de selectie is kut, ze komen met slechte huurdeals i.p.v. dat ze gewoon wat toppers kopen. Investeer het in toppertjes zodat de komende jaren ook nog goede transfers kunnen komen.
Ja, het is echt een enorm succesverhaal het worden.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:05 schreef Pistolero het volgende:
En dan is de verbeterde, jongere en fittere versie van Trauner as we speak ook zijn contract aan het tekenen de Kuip.
Hadj Moussa kan er geen kut vanquote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:05 schreef Pistolero het volgende:
Misschien even je ogen opendoen en kijken hoe de transfer wereld deze zomer in elkaar steekt. Die zit namelijk helemaal vast. Wij zijn niet de enige die er last van hebben. PSV heeft nog geen verdediger kunnen aantrekken. En jonge talenten worden voor te veel geld gekocht door PM clubs.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:21 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Fantastische transfers. Er zal er niet 1 in de basis spelen dit seizoen. Met deze trainer en deze selectie kom je in de eredivisie al niet verder dan plek 2 of 3. In de champions league heb je helemaal niets te zoeken.
Waarom huren ze zoveel en met rare constructies. Die Lingr hadden ze normaal niet de koopoptie gelicht maar nu ben je er 4 miljoen aan kwijt en mocht hij niet eens meer invallen.
En vervolgens huren ze weer iemand uit de serie B met een verplichte koopoptie die je altijd haalt, tenzij je Trauner of Bijlow bent en niet aan de 50% beschikbaarheid komt, heel slecht onderhandeld dit.
En waarom zitten ze zo op de centen. Er is genoeg binnengekomen maar de selectie is kut, ze komen met slechte huurdeals i.p.v. dat ze gewoon wat toppers kopen. Investeer het in toppertjes zodat de komende jaren ook nog goede transfers kunnen komen.
Feyenoord moet nu al bezig zijn met spelers voor het volgend seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Alexander Buttner). De Eredivisie is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat ze gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en ze kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:21 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:05 schreef Pistolero het volgende:
En wie niet springt, en wie niet springt die is een Woutquote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:01 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
WOUT staakt nooit, die gaat er altijd VOL voor. Stukje draufgänger.
Het liefste zo goedkoop mogelijk, jong, en dat je ze minimaal voor het dubbele kan doorverkopen. Maar wel echt gelijk voor de basis. En dan ook nog Nederlandstalig en vriendelijk.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon wat toppers kopen. Bizar dat ze daar niet aan denken.
klinkt als sem steijn....quote:Op woensdag 28 augustus 2024 11:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het liefste zo goedkoop mogelijk, jong, en dat je ze minimaal voor het dubbele kan doorverkopen. Maar wel echt gelijk voor de basis. En dan ook nog Nederlandstalig en vriendelijk.
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 11:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
klinkt als sem steijn....
Zijn er spelers die jij niet goed vindt?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:05 schreef Pistolero het volgende:
Oké. Denk dat de concurrentie van Feyenoord hoopt dat dit ook daadwerkelijk gaat gebeuren.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 11:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Klaas heeft ineens een obsessie met de mindere versie van Toornstra, die hij haatte.
Walemark, Tsjonkie, Sebaoui, Plug, Zerrouki, Ueda, Kasanwirjo, Ivanusec, Lopez?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 11:42 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Zijn er spelers die jij niet goed vindt?
Arne Slotquote:Op woensdag 28 augustus 2024 11:42 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Zijn er spelers die jij niet goed vindt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |