Van deze constructie kan Dennis dan wel weer wat van opsteken.quote:Wanneer González in vijftig procent van de wedstrijden inzetbaar is voor Feyenoord, wordt de optie van zes miljoen euro geactiveerd.
Behalve voor Bijlow danquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Van deze constructie kan Dennis dan wel weer wat van opsteken.
Bedankt voor deze objectieve samenvattingquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:10 schreef Caland het volgende:
[..]
We hebben een fantastische eerste keeper erbij die beter is dan Wellenreuther
De klassieker wordt een avondwedstrijd
Het Uruguayaanse slagertje is as we speak in het Maasgebouw
Alleen maar topnieuws vandaag
Stel je niet aan dramaqueen. Hij is niet afgekeurd voor de rest van zn leven he, lezen is lastigquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Topkeeper Bijlow (die al 3 toernooien in Oranje had gemotten!!!) blijkt straks überhaupt nooit meer een wedstrijd te kunnen spelen.
Wat een grap is dat de laatste jaren geweest zeg.
Ik denk dat ze een beetje overvallen zijn dat Ueda en Zerrouki er nog altijd echt helemaal niks van kunnen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk vooral benieuwd waarom er zoveel wordt verhuurd / gehuurd en we nog geen ‘aankopen’ hebben voor posities waarvan we al maandenlang weten dat we die moeten versterken.
Benieuwd of Dennis daar zondag een uitermate goed verhaal voor heeft
Of het loopt uit de hand en Abou is de lul. Dat laatste lijkt me waarschijnlijker.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als het door was gegaan en duidelijk was geworden dat die politie-inzet afgelopen wedstrijd een totaal doorgeslagen uitgave was, had Abou natuurlijk gigantisch voor joker gestaan. Dat mag niet gebeuren, nee.
Ik vind de meeste politie inzet ook overdreven met wedstrijd. Maar ik snap het wel bij de klassieker. Niet in de mate van hoeveelheid maar wel dat er extra inzet is. Als hij de wedstrijd door het laten gaan waren er vast wel weer genoeg totaal doorgesnoven idioten geweest die de spelersbus hadden bekogeld of opgewacht oid. omdat ze nu de kans schoon zagenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als het door was gegaan en duidelijk was geworden dat die politie-inzet afgelopen wedstrijd een totaal doorgeslagen uitgave was, had Abou natuurlijk gigantisch voor joker gestaan. Dat mag niet gebeuren, nee.
Dat wordt ook maar een beetje lukraak geroepen. Feyenoord is verantwoordelijk voor wat er binnen het stadion gebeurt en tijdens de Klassieker is het rondom het stadion eigenlijk altijd vrij rustig. Geen uitsupporters dus er kan weinig mis gaan, behalve de spelersbus wat met een beetje logistiek nadenken echt wel zonder problemen kan gaan. Die bus rijdt echt niet binnen met een gigantisch Ajax-logo en het hoofd van Berghuis op de busquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Of het loopt uit de hand en Abou is de lul. Dat laatste lijkt me waarschijnlijker.
En vergeet @ZKA niet die zijn journalistieke hoogtepunt heeft bereikt en iets fantastisch in de voetbalwereld gaat doenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:10 schreef Caland het volgende:
[..]
We hebben een fantastische eerste keeper erbij die beter is dan Wellenreuther
De klassieker wordt een avondwedstrijd
Het Uruguayaanse slagertje is as we speak in het Maasgebouw
Alleen maar topnieuws vandaag
ik denk dat hij gezonder is dan de meeste mensenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:37 schreef LordVoldermort het volgende:
Sneu voor die jongen. Wat een kut lichaam.
Slot haalde er veel meer uit dan de gemiddelde coach gaat doen. Moet jij weten als Slot fan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:55 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ja, want we hebben echt een verschrikkelijk waardeloze selectie natuurlijk. Er zijn slechts 2 basisspelers weg, de rest kan er opeens niks meer van!
Wel bijzonder dat hij zo weinig zelfkennis heeft dat hij niet wist dat hij afgekeurd zou worden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:37 schreef LordVoldermort het volgende:
Sneu voor die jongen. Wat een kut lichaam.
Dit neem je terugquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:51 schreef fetX het volgende:
@:ggmm probeert weer eens wat. De @:rambodirk van het Feyenoordtopic.
Alsnog makkelijk tweede.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:40 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Slot haalde er veel meer uit dan de gemiddelde coach gaat doen. Moet jij weten als Slot fan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |