Dit neem je terugquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:51 schreef fetX het volgende:
@:ggmm probeert weer eens wat. De @:rambodirk van het Feyenoordtopic.
Alsnog makkelijk tweede.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:40 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Slot haalde er veel meer uit dan de gemiddelde coach gaat doen. Moet jij weten als Slot fan.
uiteindelijk gaan ze hun doel wel bereikenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:54 schreef Vis1980 het volgende:
Geef de politie gewoon wat ze willen, dan is het gestaak niet eens nodig.
Dan gaan die luie flikkers binnen een jaar weer het voetbal gebruiken om hun zin te krijgen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:54 schreef Vis1980 het volgende:
In china zou er nu een politie wagen richting jouw huis rijden....quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan gaan die luie flikkers binnen een jaar weer het voetbal gebruiken om hun zin te krijgen.
ROVERHEID DOET WEER EENS NIETSquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:54 schreef Vis1980 het volgende:
is gewoon blauwquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:00 schreef GGMM het volgende:
Nog één dingetje over Bijlow en dan hou ik er over op hoor
[ afbeelding ]
Waarom zou je kiezen voor witte tekst op een witte achtergrond? Echt megairritant
Ik bedoelde de wolk Hansquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
is gewoon blauw
[ afbeelding ]
dat is geeen achtergrond maar een wolkquote:
Hier heb je me tukquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dat is geeen achtergrond maar een wolk
We kunnen iedere jut en jul wel een luxe vroegpensioenregeling geven, maar wie gaat dat betalen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:54 schreef Vis1980 het volgende:
Club Brugge en Shaktar graag.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
dit gaat echt hele mooie loting worden
Aivd ingelicht!quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:12 schreef Flitsbezorger het volgende:
Ben in de Golf 4 met 200+ km/u onderweg om het Maasgebouw in de fik te steken @:Bezsen
Liverpool.......quote:
Nog even een keer van Slot genieten lijkt me ook prima ja.quote:
Fikbezorgerquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:12 schreef Flitsbezorger het volgende:
Ben in de Golf 4 met 200+ km/u onderweg om het Maasgebouw in de fik te steken @:Bezsen
Uit de losse pols loot je die met een kleinere kans dan de teams uit de grote competities. Helaas.quote:
Valt best wel mee hoor. Die verrotte Stengs scoorde en gaf meteen twee assists af een paar dagen na dat afketsen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:38 schreef Scorpie het volgende:
Jullie hebben dus letterlijk een halve verrotte selectie rondlopen.
Wat een soap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |