Bijzonder idd. Bij hun hele selectie kan je die vraag wel stellen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:38 schreef Caland het volgende:
[..]
De voetballerij is een rare wereld makker. We zitten momenteel in een tijd waar een vaccinweigerende wap die een holistische school wil beginnen als de verlosser in Amsterdam wordt binnengehaald.
Ze hadden al een gunstige deal hè. Heel weinig risico voor hun.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vraag het me oprecht af. Hoe haal je het anders in je hoofd zo'n speler op je shortlist te krijgen.
Echt niemand denkt dit trouwens, voordat dit weer een vermoeiend eigen leven gaat leiden.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:38 schreef Caland het volgende:
[..]
De voetballerij is een rare wereld makker. We zitten momenteel in een tijd waar een vaccinweigerende wap die een holistische school wil beginnen als de verlosser in Amsterdam wordt binnengehaald.
Ik neem maar gewoon even aan dat wappie Wout het shirtjesrecord van Henderson gaat verbreken maat.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Echt niemand denkt dit trouwens, voordat dit weer een vermoeiend eigen leven gaat leiden.
Als hij wel 20 wedstrijden had gekeept had je er voor best weinig geld een prima keeper bij gehad. En hun 1e keeper is geblesseerd dus ze willen ook geen dure 1e keeper erbij halen denk ik.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vraag het me oprecht af. Hoe haal je het anders in je hoofd zo'n speler op je shortlist te krijgen.
Assumption is the mother of all fuckupsquote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik neem maar gewoon even aan dat wappie Wout het shirtjesrecord van Henderson gaat verbreken maat.
8 miljoen voor één van de beste keepers van Nederland is best een gratis gok ja. Helemaal gezien ze dat niet af hoefden te tikken als hij weer eens au kreeg. Maar dat snapt @onlogisch niet zo goed.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als hij wel 20 wedstrijden had gekeept had je er voor best weinig geld een prima keeper bij gehad. En hun 1e keeper is geblesseerd dus ze willen ook geen dure 1e keeper erbij halen denk ik.
Fijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:11 schreef Document1 het volgende:
[..]
Wat een vermoeiende act ben jij zeg. Hard op weg de Klaas van het Ajax topic te worden.
Was dat niet speciaal voor Oranje? Misschien zet hij nu wel een keppeltje op.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Assumption is the mother of all fuckups
Al heb ik best zin in die theatrale tijgerjuich bij een winnend doelpunt.
Wout gaat het "moreel" van jullie "selectie" slopenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wout gaat jullie "verdediging" slopen
Martijn Krabbendam is eigenlijk nog de enige waarvan ik in deze tijden pushmeldingen heb aanstaan. De tijden zijn aan het veranderen, bedankt he Jannes.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:01 schreef onlogisch het volgende:
Het wordt tijd dat we @:krabby naar FOK! halen en dat hij hier zijn scoops met ons kan delen
Ik hoop dat Dennis snel klaar is, want de tijd begint toch wel te dringen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:01 schreef onlogisch het volgende:
Het wordt tijd dat we @:krabby naar FOK! halen en dat hij hier zijn scoops met ons kan delen
De wouten staken toch?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wout gaat jullie "verdediging" slopen
Die beroerde start heeft ons de titelrace op een vroeg stadium gekost dus toen waren we ook terecht ZIEDEND. En daarna wonnen we met 6-1, 1-5, 6-1 en 0-4 van Almere, Utrecht, Heerenveen en Ajax dus dat leek meer een incident. We hebben de rest van de competitie nog maar twee keer niet gewonnen tegen clubs buiten de top 3quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:20 schreef onlogisch het volgende:
Wat een jankerds allemaal in dit topic zeg.
Het lukte zelfs de bewierookte Arend Martijn niet de eerste 3 competitiewedstrijden te winnen mét Wieffer en Minteh. Min of meer hetzelfde gebeurt nu met de heer Priske en de club staat in brand?
Ik wacht nog even rustig de transferperiode af voordat we met verhuisdozen richting het dwaasgebouw gaan
En Dennis vorig jaar alleen maar miskopen (Ivanusec , Ueda, Suzuki ) heeft gehaald, en tot nu toe niks gehaald heeft wat boeiend is.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die beroerde start heeft ons de titelrace op een vroeg stadium gekost dus toen waren we ook terecht ZIEDEND. En daarna wonnen we met 6-1, 1-5, 6-1 en 0-4 van Almere, Utrecht, Heerenveen en Ajax dus dat leek meer een incident. We hebben de rest van de competitie nog maar twee keer niet gewonnen tegen clubs buiten de top 3
Ik vind het nu wel iets zorgelijker, ook omdat Dennis een moeizame transferwindow heeft.
Neem aan dat Arne Slot ook een flinke vinger in de pap heeft gehad kwa aankopen?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En Dennis vorig jaar alleen maar miskopen (Ivanusec , Ueda, Suzuki ) heeft gehaald, en tot nu toe niks gehaald heeft wat boeiend is.
Beelen en Stengs kwamen ook vorig jaar Hans. En de huurdeal van Minteh was ook een gouden greep.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En Dennis vorig jaar alleen maar miskopen (Ivanusec , Ueda, Suzuki ) heeft gehaald, en tot nu toe niks gehaald heeft wat boeiend is.
"Bij de medische keuring is gebleken dat Southampton een andere visie heeft dan Feyenoord over de behandelwijze van een oude blessure", schrijft Bijlow op Instagram. "Ik ben volledig fit en ik word hierdoor niet belemmerd, maar ik respecteer de visie van de medische staf van Southampton."quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Onze medische afdeling was top level onder Slot, als die het niet op konden lossen kan niemand het.
Ik zou dan toch eerder de medische staf van Feyenoord en Oranje geloven dat faalclub Saussempten.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:02 schreef VoMy het volgende:
[..]
"Bij de medische keuring is gebleken dat Southampton een andere visie heeft dan Feyenoord over de behandelwijze van een oude blessure", schrijft Bijlow op Instagram. "Ik ben volledig fit en ik word hierdoor niet belemmerd, maar ik respecteer de visie van de medische staf van Southampton."
De medische staf van Southampton ziet dingen toch anders dan die van Feyenoord. Misschien doen ze toch iets aparts met die jongen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |