Wout gaat jullie "verdediging" slopenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Op volle oorlogssterkte gaat het van een 3-1 opeens weer naar een mogelijke 6-0
Ga slapen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Het had misschien geen 6-0 geweest als vorig seizoen inderdaad, maar een 3-1 had er best ingezeten.
Klopt, op dit moment valt het nog wel mee met het irritante wappie gehalte bij Ajax. Met Weghorst er bij is dat totaal anders.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:30 schreef Elan het volgende:
Ajax met of zonder Weghorst is nogal een wereld van verschil.
Pure competitievervalasing.
ACAB
Een oplossing voor Ueda.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens Krabby in de podcast wordt die Traoré van de Wolves een lastig verhaal in verband met de koopoptie waar ze maar geen overeenstemming over bereiken, en probeert Feyenoord een oplossing te vinden voor Ueda (ik interpreteer dat als naar de uitgang werken).
Een basisplaats?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een oplossing voor Ueda.
Ik heb nog wel een paar ideetjes.
Doei hequote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Prima dat het niet doorgaat zondag, wat een drama seizoen tot nu toe.
Ben er al helemaal klaar mee
Wat een vermoeiende act ben jij zeg. Hard op weg de Klaas van het Ajax topic te worden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:23 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zit je hier nou Feyenoord, met de op Wieffer na beste selectie in vijfentwintig jaar, in een underdog positie te manoeuvreren tegen een bijna bankroet Ajax. Dat vijf miezerige miljoenen in drieëndertig termijnen moet afbetalen voor een spits die al enkele seizoenen niet meer mee doet?
Tussen 2005 en 2015 was je er niet bij?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Prima dat het niet doorgaat zondag, wat een drama seizoen tot nu toe.
Ben er al helemaal klaar mee
Leuk seizoen hè vorig jaar. Vanaf het begin in niemandsland.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:20 schreef onlogisch het volgende:
Wat een jankerds allemaal in dit topic zeg.
Het lukte zelfs de bewierookte Arend Martijn niet de eerste 3 competitiewedstrijden te winnen mét Wieffer en Minteh. Min of meer hetzelfde gebeurt nu met de heer Priske en de club staat in brand?
Ik wacht nog even rustig de transferperiode af voordat we met verhuisdozen richting het dwaasgebouw gaan
Dat duurt dan nog wel even makker, het volgende thuispotje is pas een keer eind september en dan ben ik godverdomme nog op vakantie ook.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:20 schreef onlogisch het volgende:
Wat een jankerds allemaal in dit topic zeg.
Het lukte zelfs de bewierookte Arend Martijn niet de eerste 3 competitiewedstrijden te winnen mét Wieffer en Minteh. Min of meer hetzelfde gebeurt nu met de heer Priske en de club staat in brand?
Ik wacht nog even rustig de transferperiode af voordat we met verhuisdozen richting het dwaasgebouw gaan
Daar is in het geval van Bijlow niet zoveel voor nodig.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wout gaat jullie "verdediging" slopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar is in het geval van Bijlow niet zoveel voor nodig.Denk dat het uiteindelijk voor Feyenoord best goed kan uitpakken want Bijlow gaat die plek wel weer overnemen vermoed ik, beetje jammer alleen dat je nu twee relatief dure keepers op de loonlijst hebt staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Stukje copium.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat het uiteindelijk voor Feyenoord best goed kan uitpakken want Bijlow gaat die plek wel weer overnemen vermoed ik, beetje jammer alleen dat je nu twee relatief dure keepers op de loonlijst hebt staan.
Voor alle partijen was dit uiteindelijk wel het beste ja, vooral sneu voor hem.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stukje copium.
Nee voor Feyenoord zelf is het sportief geen ramp inderdaad, alleen je gaat lijkt mij niet snel meer een leuk bedrag krijgen voor Bijlow. Al denk ik dat Priske eigenwijs genoeg is om geruime tijd vast te houden aan Wellenreuther. Voor die jongen zelf wel enorm sneu natuurlijk, dit was toch wel een mooie kans.
Te Kloese laat zich niet piepelen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor alle partijen was dit uiteindelijk wel het beste ja, vooral sneu voor hem.
Maar zowel die Amerikaantjes als die Engelsen lijken een beetje dezelfde tactiek toe te passen als die Turk die je schade-auto wil kopen. Alle gebreken zijn bekend maar er dan nog een paar meier vanaf proberen te lullen. Snap wel dat ze daar dan geen zin in hebben.
In deze gevallen lijken het vooral de spelers zelf die wel een sterke mening hebben en zeggen krijg dan de tering maar. Spreekt ook wel voor ze.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Te Kloese laat zich niet piepelen.
Je gaat geen stuiver meer krijgen voor Bijlow. Er is er gewoon één net op tijd wakker geworden bij saushemton die wél naar zijn trackrecord heeft gekeken. Het is de nagel aan de doodskist voor Bijlow mbt überhaupt nog een transfer naar een club van naam.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stukje copium.
Nee voor Feyenoord zelf is het sportief geen ramp inderdaad, alleen je gaat lijkt mij niet snel meer een leuk bedrag krijgen voor Bijlow. Al denk ik dat Priske eigenwijs genoeg is om geruime tijd vast te houden aan Wellenreuther. Voor die jongen zelf wel enorm sneu natuurlijk, dit was toch wel een mooie kans.
Ja, dat wisten ze vast niet.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je gaat geen stuiver meer krijgen voor Bijlow. Er is er gewoon één net op tijd wakker geworden bij saushemton die wél naar zijn trackrecord heeft gekeken. Het is de nagel aan de doodskist voor Bijlow mbt überhaupt nog een transfer naar een club van naam.
Feyenoord is een warme club vol met lieve jongensquote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:32 schreef Caland het volgende:
[..]
In deze gevallen lijken het vooral de spelers zelf die wel een sterke mening hebben en zeggen krijg dan de tering maar. Spreekt ook wel voor ze.
Ik vraag het me oprecht af. Hoe haal je het anders in je hoofd zo'n speler op je shortlist te krijgen.quote:
Ajax is toch ook ooit gekomen voor Gaaei, Sosa en Sutalo? Of tikt 35 miljoen af voor Bergwijn. Met andere woorden er zijn gekkere dingen gebeurd hoor.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vraag het me oprecht af. Hoe haal je het anders in je hoofd zo'n speler op je shortlist te krijgen.
De voetballerij is een rare wereld makker. We zitten momenteel in een tijd waar een vaccinweigerende wap die een holistische school wil beginnen als de verlosser in Amsterdam wordt binnengehaald.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vraag het me oprecht af. Hoe haal je het anders in je hoofd zo'n speler op je shortlist te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |