SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet per definitie, krijg je straks weer een heel volgebouwd blok wedstrijden.quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:12 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wat gebeurde er vorig jaar in die frituurpan ook alweer?
Hij is heel druk bezig met hengelen afgelopen dagen, laat hem nou.quote:
Zal wel aan Southampton liggenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:14 schreef trein2000 het volgende:
Lol. De totaal niet blessuregevoelige Bijlow is medisch afgekeurd
Zeker niet door de keuring gekomen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:02 schreef Slobeend het volgende:
Bijlow blijft volgens z'n insta. Stengs tranfer revisited.
https://www.instagram.com/p/C_LXTBsCNr4/
Heel vaag, maar goed. Snel Wellenreuther die iedere wedstrijd blundert wisselen, die kan je vervolgens wel afschrijven overigens.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:17 schreef Ali_boo het volgende:
Je drukt teveel op de begroting, ik ben hier niet blij mee
[ afbeelding ]
Is ook weer zo, sneu figuur is het.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[..]
Hij is heel druk bezig met hengelen afgelopen dagen, laat hem nou.
Of minder lol, je beste keeper ziet de rest van zijn carrière nu de stront in kieperen en moet genoegen nemen met tweede keeper spelen vanaf de bank in plaats van het lichtpuntje dat hij had, actief spelen in de PL om het stigma van zich af te kunnen spelen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:14 schreef trein2000 het volgende:
Lol. De totaal niet blessuregevoelige Bijlow is medisch afgekeurd
Je hebt gelijk.quote:
Als het door was gegaan en duidelijk was geworden dat die politie-inzet afgelopen wedstrijd een totaal doorgeslagen uitgave was, had Abou natuurlijk gigantisch voor joker gestaan. Dat mag niet gebeuren, nee.quote:
Let Dennis cookquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heel vaag, maar goed. Snel Wellenreuther die iedere wedstrijd blundert wisselen, die kan je vervolgens wel afschrijven overigens.
En voor Bijlow ga je ook nooit meer een goed bedrag krijgen zo.
Wel een rampzalige transferwindow is dit aan het worden zeg
Topkeeper Bijlow (die al 3 toernooien in Oranje had gemotten!!!) blijkt straks überhaupt nooit meer een wedstrijd te kunnen spelen.quote:
Maar het is een JONGEN VAN ZUIDquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:28 schreef Tomatenboer het volgende:
Lekker weer 2,5 miljoen salaris op de balans voor een arbeidsongeschikte keeper.
Jij vond de deal toch zo slecht? Wat zeur je nou?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Topkeeper Bijlow (die al 3 toernooien in Oranje had gemotten!!!) blijkt straks überhaupt nooit meer een wedstrijd te kunnen spelen.
Wat een grap is dat de laatste jaren geweest zeg.
Waarom denk je dat ik de deal slecht vond? Omdat je met 20 wedstrijden als voorwaarde er nog steeds niet vanaf bent natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Jij vond de deal toch zo slecht? Wat zeur je nou?
Was vergeten het gas aan te zetten en de oven was ook nog niet voorverwarmdquote:
Het is pietje.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Jij vond de deal toch zo slecht? Wat zeur je nou?
@fetX ontwijkt een vliegende tackle van GGMM maar struikelt over een fladderende Pietje.quote:
Ach welnee man. Dat wordt zo ontzettend overdreven.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:35 schreef Maver24 het volgende:
En daar gaan alle transfers. Nu kunnen we niks.
Dat verhaal over salarisbudgetten is wel een beetje een eigen leven gaan leiden heb ik het idee.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:35 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vind het op zich nog niet zo erg dat Bijlow terugkeert, want ik vind hem wel een prima keeper, maar ten eerste gaat dit in de weg staan van ons salarisbudget voor potentiële versterkingen en ten tweede raken we Bijlow nu nooit meer kwijt natuurlijk (en Stengs misschien evenmin).
Het verhaal was toch deze hele transferperiode dat Feyenoord zolang wachtte met nieuwe aankopen omdat ze tegen de grenzen van het salarisbudget aanliepen en eerst de nodige spelers moesten lozen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat verhaal over salarisbudgetten is wel een beetje een eigen leven gaan leiden heb ik het idee.
Verhaal van wiequote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het verhaal was toch deze hele transferperiode dat Feyenoord zolang wachtte met nieuwe aankopen omdat ze tegen de grenzen van het salarisbudget aanliepen en eerst de nodige spelers moesten lozen?
Vertel. Wat is jou inzichtquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Ach welnee man. Dat wordt zo ontzettend overdreven.
Dat heb ik echt nergens gelezen behalve hier. Misschien in de comments van 1908?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het verhaal was toch deze hele transferperiode dat Feyenoord zolang wachtte met nieuwe aankopen omdat ze tegen de grenzen van het salarisbudget aanliepen en eerst de nodige spelers moesten lozen?
Er is vandaag nog een Uruguayaan ingevlogen die ongetwijfeld een leuk salaris verdient. Dat hing echt niet allemaal af van de Bijlow transferquote:
Bueno speelt hier anders voor een fooitje!quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is vandaag nog een Uruguayaan ingevlogen die ongetwijfeld een leuk salaris verdient. Dat hing echt niet allemaal af van de Bijlow transfer
En Feyenoord sleept bij elke sluimerende interesse een voorcontract concreet van de grond af!quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Bueno speelt hier anders voor een fooitje!
Nee joh. Ondertussen verkopen we Geert al voor 40+ miljoen aan Villa, aldus een of ander vaag Engels voetbalwebsiteje.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:35 schreef Maver24 het volgende:
En daar gaan alle transfers. Nu kunnen we niks.
Ja true maar we moeten een 6 hebben. Dat is nr1 prio in mijn ogenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is vandaag nog een Uruguayaan ingevlogen die ongetwijfeld een leuk salaris verdient. Dat hing echt niet allemaal af van de Bijlow transfer
Dat wel, maar het lijkt mij wel een beetje duidelijk dat Bijlow wegens zijn hoge salaris naar de uitgang gedreven werd. Dat je door een blunder van de medische staf nu zonder poen zit en twee keepers waarvan één iedere week blundert en de ander eigenlijk al zijn verkooppotentie kwijt is is niet ideaal.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Ach welnee man. Dat wordt zo ontzettend overdreven.
Maar niet alleen bij Feyenoord, bij PSV gebeurt ook weinig.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Het lijkt echt nergens op deze transferzomer, makker.
Genoeg aanleiding om de beste keeper van Nederland weer in het doel te zetten bij de onvermijdelijke volgende ketser van Wellenreuther dus.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat wel, maar het lijkt mij wel een beetje duidelijk dat Bijlow wegens zijn hoge salaris naar de uitgang gedreven werd. Dat je door een blunder van de medische staf nu zonder poen zit en twee keepers waarvan één iedere week blundert en de ander eigenlijk al zijn verkooppotentie kwijt is is niet ideaal.
Bijlow wil gewoon keepen en kreeg die kans in het walhalla dat de PL heet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat wel, maar het lijkt mij wel een beetje duidelijk dat Bijlow wegens zijn hoge salaris naar de uitgang gedreven werd. Dat je door een blunder van de medische staf nu zonder poen zit en twee keepers waarvan één iedere week blundert en de ander eigenlijk al zijn verkooppotentie kwijt is is niet ideaal.
Tuurlijk niet, maar als je het over meerdere aankopen hebt kan een tegenvaller van 2,5 miljoen wel doorwerken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Een blunder van de medische staf? Wat?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, er gebeurt eigenlijk nergens echt veel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar niet alleen bij Feyenoord, bij PSV gebeurt ook weinig.
Loopt wel los, Dennis is gewoon lekker aan het wachten op zaterdag. Kan hij het hele weekend alle overbodige toppers uit de PL voor nop ophalenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar als je het over meerdere aankopen hebt kan een tegenvaller van 2,5 miljoen wel net even too much zijn.
Maar verwacht alsnog wel een middenvelder (en dus die Gonzalez).
De Premier League is ook een dooie boel deze zomer, doordat ze creatiever moeten boekhouden. LaLiga smijt al helemaal niet meer met geld. Dan druppelt het ook bijna niet naar benee.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, er gebeurt eigenlijk nergens echt veel.
Het is schandalig dat ze een eigen programma hebben geschreven voor Calvin, Justin en Gernot.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:47 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Een blunder van de medische staf? Wat?
Ik ben tot dusver geen fan van (de werkwijze) van Priske maar op deze manier kun je hem nauwelijks verantwoordelijk houden als prestaties uitblijven.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Het lijkt echt nergens op deze transferzomer, makker.
Mwa, een beetje kijken naar wat je hebt aan spelers ipv van wat je niet hebt is best handig.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben tot dusver geen fan van (de werkwijze) van Priske maar op deze manier kun je hem nauwelijks verantwoordelijk houden als prestaties uitblijven.
Vergeet je eigen club niet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar niet alleen bij Feyenoord, bij PSV gebeurt ook weinig.
Ik ben eigenlijk vooral benieuwd waarom er zoveel wordt verhuurd / gehuurd en we nog geen ‘aankopen’ hebben voor posities waarvan we al maandenlang weten dat we die moeten versterken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben tot dusver geen fan van (de werkwijze) van Priske maar op deze manier kun je hem nauwelijks verantwoordelijk houden als prestaties uitblijven.
Maar die kunnen helemaal niet kopen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vergeet je eigen club niet.
Ja, want we hebben echt een verschrikkelijk waardeloze selectie natuurlijk. Er zijn slechts 2 basisspelers weg, de rest kan er opeens niks meer van!quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee maar dat was wel te verwachten, van PSV en Feyenoord had ik wel iets meer daadkracht verwacht, mede door het CL geld.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vergeet je eigen club niet.
Slechts drie waaronder de motor van je middenveld en de enige buitenspeler die met regelmaat een man voorbijkwam. Lijkt me redelijk wat eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:55 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ja, want we hebben echt een verschrikkelijk waardeloze selectie natuurlijk. Er zijn slechts 2 basisspelers weg, de rest kan er opeens niks meer van!
Doordat het een beetje vast zit ga je ook niet zomaar akkoord met minder dan wat je eigenlijk wilde hebben, lijkt me nou juist wel verstandig beleid.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee maar dat was wel te verwachten, van PSV en Feyenoord had ik wel iets meer daadkracht verwacht, mede door het CL geld.
Je praat tegen de user die vond dat Tsjonkie en Plug prima opvolgers waren voor Hancko.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Slechts drie waaronder de motor van je middenveld en de enige buitenspeler die met regelmaat een man voorbijkwam. Lijkt me redelijk wat eigenlijk.
Oja, hoe kon ik dat vergetenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je praat tegen de user die vond dat Tsjonkie en Plug prima opvolgers waren voor Hancko.
Ik vind de kritiek op Priske (behoudens het meteen willen implementeren van 343) niet helemaal terecht en zou hem graag nog een maand of 2-3 willen geven voordat ik daar echt een oordeel over ga vellen. Dennis is op weg naar een tweede matige transferzomer op rij.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kolere wat vielen die door de mand tegen Monaco. Dat was wel duidelijk dat zij er nog lang niet klaar voor zijn.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je praat tegen de user die vond dat Tsjonkie en Plug prima opvolgers waren voor Hancko.
Misschien worden Mitchel, Osman, Bueno en Carranza wel een gigantisch succes.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind de kritiek op Priske (behoudens het meteen willen implementeren van 343) niet helemaal terecht en zou hem graag nog een maand of 2-3 willen geven voordat ik daar echt een oordeel over ga vellen. Dennis is op weg naar een tweede matige transferzomer op rij.
Beleid, om dat te zien heb je meer jaren nodig, dit is maar een momentopname, plus dat we niet weten wat er allemaal nog gaande is, er is nog een week.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Doordat het een beetje vast zit ga je ook niet zomaar akkoord met minder dan wat je eigenlijk wilde hebben, lijkt me nou juist wel verstandig beleid.
Breed gedragen compleet totaaldebiel volgens alle betrokken partijen 🥇quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, dat roep je nu al drie jaar dat het allemaal toeval isquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beleid, om dat te zien heb je meer jaren nodig, dit is maar een momentopname, plus dat we niet weten wat er allemaal nog gaande is, er is nog een week.
Waar roep ik dat?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat roep je nu al drie jaar dat het allemaal toeval is
We hebben een fantastische eerste keeper erbij die beter is dan Wellenreutherquote:
Dat ik geen fan van de werkwijze ben staan niet gelijk aan dat ik het gelijk een slechte/ongeschikte trainer vind. Van Bosz ben ik ook geen fan en die doet het op zich prima bij PSVquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind de kritiek op Priske (behoudens het meteen willen implementeren van 343) niet helemaal terecht en zou hem graag nog een maand of 2-3 willen geven voordat ik daar echt een oordeel over ga vellen. Dennis is op weg naar een tweede matige transferzomer op rij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |