Waarom denk je dat ik de deal slecht vond? Omdat je met 20 wedstrijden als voorwaarde er nog steeds niet vanaf bent natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Jij vond de deal toch zo slecht? Wat zeur je nou?
Was vergeten het gas aan te zetten en de oven was ook nog niet voorverwarmdquote:
Het is pietje.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Jij vond de deal toch zo slecht? Wat zeur je nou?
@fetX ontwijkt een vliegende tackle van GGMM maar struikelt over een fladderende Pietje.quote:
Ach welnee man. Dat wordt zo ontzettend overdreven.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:35 schreef Maver24 het volgende:
En daar gaan alle transfers. Nu kunnen we niks.
Dat verhaal over salarisbudgetten is wel een beetje een eigen leven gaan leiden heb ik het idee.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:35 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vind het op zich nog niet zo erg dat Bijlow terugkeert, want ik vind hem wel een prima keeper, maar ten eerste gaat dit in de weg staan van ons salarisbudget voor potentiële versterkingen en ten tweede raken we Bijlow nu nooit meer kwijt natuurlijk (en Stengs misschien evenmin).
Het verhaal was toch deze hele transferperiode dat Feyenoord zolang wachtte met nieuwe aankopen omdat ze tegen de grenzen van het salarisbudget aanliepen en eerst de nodige spelers moesten lozen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat verhaal over salarisbudgetten is wel een beetje een eigen leven gaan leiden heb ik het idee.
Verhaal van wiequote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het verhaal was toch deze hele transferperiode dat Feyenoord zolang wachtte met nieuwe aankopen omdat ze tegen de grenzen van het salarisbudget aanliepen en eerst de nodige spelers moesten lozen?
Vertel. Wat is jou inzichtquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Ach welnee man. Dat wordt zo ontzettend overdreven.
Dat heb ik echt nergens gelezen behalve hier. Misschien in de comments van 1908?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het verhaal was toch deze hele transferperiode dat Feyenoord zolang wachtte met nieuwe aankopen omdat ze tegen de grenzen van het salarisbudget aanliepen en eerst de nodige spelers moesten lozen?
Er is vandaag nog een Uruguayaan ingevlogen die ongetwijfeld een leuk salaris verdient. Dat hing echt niet allemaal af van de Bijlow transferquote:
Bueno speelt hier anders voor een fooitje!quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is vandaag nog een Uruguayaan ingevlogen die ongetwijfeld een leuk salaris verdient. Dat hing echt niet allemaal af van de Bijlow transfer
En Feyenoord sleept bij elke sluimerende interesse een voorcontract concreet van de grond af!quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Bueno speelt hier anders voor een fooitje!
Nee joh. Ondertussen verkopen we Geert al voor 40+ miljoen aan Villa, aldus een of ander vaag Engels voetbalwebsiteje.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:35 schreef Maver24 het volgende:
En daar gaan alle transfers. Nu kunnen we niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |