Slome!quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bah.. net te laat om te kapen
Ik ook vrij veel.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:14 schreef Lovely het volgende:
Vroeger veel over/door de heide gelopen
ik niet, ik was meer een zee- en duintype.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:14 schreef Lovely het volgende:
Vroeger veel over/door de heide gelopen
Ik hoorde iets op de radio over dat er koopvaardijschepen op de biljetten staan en daar willen ze vanaf.Weet niet welk land.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet niet precies waar je op doelt? Zimbabwe ja, voor de zoveelste kansloze keer. eSwatini ook.
Oh dat zegt me niks. Hou me op de hoogte als je daar meer over hoort?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik hoorde iets op de radio over dat er koopvaardijschepen op de biljetten staan en daar willen ze vanaf.Weet niet welk land.
Meer gefietst.Bij Dwingeloo in de buurt.quote:
Ah ik woon niet zo dicht bij zeequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik niet, ik was meer een zee- en duintype.
Je timing was aardig scherp dan.quote:
Die laatstequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Die comments..![]()
[ afbeelding ]
Omdat ik het las op buienradarquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je timing was aardig scherp dan.
Scherp als een mes uit Solingenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je timing was aardig scherp dan.
Ahum.quote:
Souryquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:25 schreef Soury het volgende:
Het heeft wel wat die enorme buien, en ik kan gewoon buiten op balkon zitten.
Gaat rap deze sc
Dat is wel lekker dan.Geen gedonder en flitsen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:25 schreef Soury het volgende:
Het heeft wel wat die enorme buien, en ik kan gewoon buiten op balkon zitten.
Gaat rap deze sc
Jawel net even.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is wel lekker dan.Geen gedonder en flitsen?
Nou, @Aoibhin en ik kwamen vorig jaar helemaal doorweekt terug van de boekenmarkt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier aardig buitje nu ja.
Heel bijzonder hoe je steeds hoort dat allerlei gebieden in Nederland finaal wegspoelen maar hier in Deventer ontspringen we steeds de dans.
Ja t IJsseltje was aan de hoge kant in januari maar uiteindelijk is er gewoon niks gebeurd
Ja regenen doet het hier ook weleens ja.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nou, @:Aoibhin en ik kwamen vorig jaar helemaal doorweekt terug van de boekenmarkt.
Goed gezien.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat moet jij met de Panamese vlag?
Carrièrequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Goed gezien.
Mijn FOK-carrière begon met het Panamatopic.
Je grijpt er alweer naastquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hier net een buitje... maar weer niet de volle mep die beloofd was
Er gaan vele uren in zitten hoorquote:
Voordat de bom valt.quote:
En er dan nu bijna 9 maand zitten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:41 schreef Koen66 het volgende:
Je zou toch een weekje naar het ISS gaan
Weer eens wat anders als ingesneeuwdquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:41 schreef Koen66 het volgende:
Je zou toch een weekje naar het ISS gaan
Wat moet hij bij ISISquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:41 schreef Koen66 het volgende:
Je zou toch een weekje naar het ISIS gaan
Stratego.quote:
Je moet wel aan de gestelde eisen voldoenquote:
Als kind deden we weleens levend stratego ergens in de "wildernis" was geweldig leuk !quote:
Binnenblijvenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:37 schreef Koen66 het volgende:
Iemand nog leuke plannen voor vanavond?
Staat me ook iets van bij.Dan moest je een vlag veroveren.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als kind deden we weleens levend stratego ergens in de "wildernis" was geweldig leuk !
Oh dat vond ik ook altijd zo fantastischquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als kind deden we weleens levend stratego ergens in de "wildernis" was geweldig leuk !
Elkaar lekker bespringenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Iedereen kreeg een kaartje met zijn/haar rang... en als je dan iemand aantikte, moest je dat laten zien.. den dan was je of dood.. of je kon door naar de vlag. Maar die moest je ook zien te vinden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Staat me ook iets van bij.Dan moest je een vlag veroveren.
Wij gingen op de lagere school ook gewoon 6 dagen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dat vond ik ook altijd zo fantastischEen van de leukste dingen aan op kamp gaan vond ik de buitenspellen. En bij het kampvuur zitten en liedjes zingen
Dat deed ik pas op de middelbare.quote:
Wij mochten zelfs terug twee dagen laterquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij gingen op de lagere school ook gewoon 6 dagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wij mochten zelfs terug twee dagen later
Boefje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ja echt heerlijkquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij gingen op de lagere school ook gewoon 6 dagen.
Fok Kampquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja echt heerlijk![]()
Ik zou nog wel eens een keer op kamp willen eigenlijk
Ik zou nog wel eens een vakantie willen alsof ik 20 wasquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja echt heerlijk![]()
Ik zou nog wel eens een keer op kamp willen eigenlijk
Eeuh.. ik snap die dingen nooit.. wat is het? Kleuren Sodoku?quote:
het woord moet je raden en groen dan heb je alles goedquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eeuh.. ik snap die dingen nooit.. wat is het? Kleuren Sodoku?
20? Alsof? Age is just a numberquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zou nog wel eens een vakantie willen alsof ik 20 was![]()
Ooh.. en wat jij hier dan post is het resultaat van een spelletje ergens anders?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:01 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
het woord moet je raden en groen dan heb je alles goed
Goed ideequote:
Dat word een puinhoopquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Goed idee![]()
En dan gaan we teams maken die de hele week tegen elkaar moeten strijden
Dat lees ik ook wel eens, leukquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Pullup is nog steeds druk met de Travelsnacks
Alcoholspelletjesquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Goed idee![]()
En dan gaan we teams maken die de hele week tegen elkaar moeten strijden
Mjwah ik kan wel net doen alsof ik 20 ben maar daar werkt de rest van de wereld niet aan meequote:
Gezellige puinhopen zijn het leukstquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat word een puinhoop![]()
Maar wel een gezellige puinhoop
En je lijf waarschijnlijk ook nietquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mjwah ik kan wel net doen alsof ik 20 ben maar daar werkt de rest van de wereld niet aan mee
Oh jeequote:
Fuck de rest van de wereldquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mjwah ik kan wel net doen alsof ik 20 ben maar daar werkt de rest van de wereld niet aan mee
Ik heb dat topic netjes gebookmarked en ga er zeker nog wel eens rustig naar kijkenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Pullup is nog steeds druk met de Travelsnacks
Ohohquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh jeeDaar gaat iemand verdwaalt raken in het bos
NAAR OMAAA!!!quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:47 schreef mario390 het volgende:
in orf lopt deze week de
filmserie maxima maar nog niet gekijkt
Bijzondere combi, eet smakelijk!quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:22 schreef Domnivoor het volgende:
Bruine bonen met andijvie, beenham en appelmoes
Ja het loopt niet weg of zoquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb dat topic netjes gebookmarked en ga er zeker nog wel eens rustig naar kijken
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dankje. Ik experimenteer graag.
Vangen:quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:43 schreef Aoibhin het volgende:
Hier heb ik een zakje gebruikt voor een aardappelschotel uit de oven. Ik kook zelden tot nooit met zakjes, maar deze zat toevallig bij de gratis boodschappen van de AH, en dan maken we het het liefst snel op zodat die niet nog een jaar in de kast blijven staan
Mooi filmpjequote:
Ben ergens in de vorige eeuw nog wel eens naar de bios geweest in HC. Fijn gebied toen welquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mooi filmpje![]()
Het oude station en de stationswijk waren zo mooi, voordat Hoog Catharijne zo nodig moest worden gebouwd. Achteraf moest er natuurlijk op een gegeven moment wel een groter station komen, maar dat eerste Hoog Catharijne wat ernaast werd gebouwd was gewoon een gedrocht pur sang. En vreselijk dat een deel van de singel ervoor is gedempt.
Die patatstraat ook. Ik zie dat filmpje nu en ruik de geur alweerErgens wel leuke nostalgie om zo te zien, maar blij dat het weg is.
Heel blij het met nieuwe station en winkelcentrumDat hebben ze heel slim gebouwd allemaal. Het is mooier, frisser, ruimer en overzichtelijker.
Naast de FRS.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben ergens in de vorige eeuw nog wel eens naar de bios geweest in HC. Fijn gebied toen wel
Zou zomaar kunnen ja. Heb behalve dat het er niet veilig was niet heel veel 'opgenomen' verderquote:
Ik ben nooit in die bios geweest. HC was wel een walhalla voor zwervers, maar dat was vooral in de avonduren.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen ja. Heb behalve dat het er niet veilig was niet heel veel 'opgenomen' verder
Wij waren er ook in de avondquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben nooit in die bios geweest. HC was wel een walhalla voor zwervers, maar dat was vooral in de avonduren.
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mooi filmpje![]()
Het oude station en de stationswijk waren zo mooi, voordat Hoog Catharijne zo nodig moest worden gebouwd. Achteraf moest er natuurlijk op een gegeven moment wel een groter station komen, maar dat eerste Hoog Catharijne wat ernaast werd gebouwd was gewoon een gedrocht pur sang. En vreselijk dat een deel van de singel ervoor is gedempt.
Die patatstraat ook. Ik zie dat filmpje nu en ruik de geur alweerErgens wel leuke nostalgie om zo te zien, maar blij dat het weg is.
Heel blij het met nieuwe station en winkelcentrumDat hebben ze heel slim gebouwd allemaal. Het is mooier, frisser, ruimer en overzichtelijker.
Kan ook wel. Je had daarnaast ook een ingang maar dat zou ook naar de kantoren kunnen zijn.quote:
lekker ite.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:22 schreef Domnivoor het volgende:
Bruine bonen met andijvie, beenham en appelmoes
quote:
Ik bid nie veur brune bonen.quote:
Ik was geen walhalla v zwerversquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben nooit in die bios geweest. HC was wel een walhalla voor zwervers, maar dat was vooral in de avonduren.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik was geen walhalla v zwervers
Oh ja, dat bleef zelfs na het douchen er nog op zitten toch?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hier sluit ik me bij aan.
Ik heb een tijdje in die patatstraat gewerkt (bij Smullers) dus die geur kan ik me ook goed herinneren
Leg het haar even uit.quote:
HC had na de patatstraat wel een aantal gleuven.quote:
Ik heb het ook niet over jou.quote:
Ze gaan wel ruw met je om hequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over jou.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over jou.
Ik heb er geen woorden voor.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze gaan wel ruw met je om he
https://www.ad.nl/binnenl(...)en-gepropt~a3ed9a5d/
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze gaan wel ruw met je om he
https://www.ad.nl/binnenl(...)en-gepropt~a3ed9a5d/
Tijd voor parkietenprotestquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb er geen woorden voor.
De vwa moet gewoonweg hard ingrijpen.quote:
Gewoon de Eenden Brigade er keihard op in laten klappen!quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De vwa moet gewoonweg hard ingrijpen.
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon de Eenden Brigade er keihard op in laten klappen!
En niet alleen bij eenden, maar ook van veel andere dieren zie en hoor je genoeg mishandelingen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat sowieso.![]()
Veel van dit soort filmpjes komen ook van buiten Nederland.
vwa?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De vwa moet gewoonweg hard ingrijpen.
Voedsel en waren autoriteit.quote:
Ah. Dat heette vroeger anders, toch?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voedsel en waren autoriteit.
Keuringsdienst van warenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah. Dat heette vroeger anders, toch?
NVWAquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah. Dat heette vroeger anders, toch?
Die zit al klaar met een kettingzaagquote:
Ja echt veel beterquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mooi filmpje![]()
Die kent hier zo ongeveer niemand meer vrees ikquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:59 schreef mario390 het volgende:
tv duitsland terugblik show met rudi carell
123 show.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Die kent hier zo ongeveer niemand meer vrees ik
Nou ja hij was eigenlijk altijd al wel bekender in Duitsland dan hierquote:
Sylvie Meis ook.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou ja hij was eigenlijk altijd al wel bekender in Duitsland dan hier
quote:
Trustenquote:
Ik had vroeger ook al Duitse tv ..quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Die kent hier zo ongeveer niemand meer vrees ik
Wij hadden een Japansequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had vroeger ook al Duitse tv ..
Zie ons eens hip wezenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Die waren er toen nog niet of nauwelijks
Een generatie later wel, maar toen woonde ik al uit huis en gad ik zo'n klein draagbaar Jappannertje iddquote:
Je bent niet hip...quote:
En dun is de mode.quote:
Ach maak je niet dik...quote:
Ah nu je het zegtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah nu je het zegtHet duurde even.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Tja hier kan ik op ingaan maar ik heb visite.quote:
We hadden ook een Japanse autoquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Een generatie later wel, maar toen woonde ik al uit huis en gad ik zo'n klein draagbaar Jappannertje idd
Hiquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja hier kan ik op ingaan maar ik heb visite.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja mn pa zei ok Honda... zelf ook nog een paar jaartjes in gereden .. speciaal bakkie wel
Je bent niet knap...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2024 01:47 schreef chufi het volgende:
Dotteke ! Van harte gefeli![]()
![]()
Dank jullie wel 😘SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Hopelijk zit dat er nog in. Ben al gedoucht en aangekleed beneden Voor jou een paar uurtjes slaapquote:
Welke serie ?quote:Op zondag 25 augustus 2024 02:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk zit dat er nog in. Ben al gedoucht en aangekleed beneden Voor jou een paar uurtjes slaap
Hoop ik? Ik ga zo serie kijken.
Een kinderserie, vrije teugels. Op Videoland.quote:
Dank je wel Woxxel 😘quote:
Ok... ik ga zo wel slapenquote:Op zondag 25 augustus 2024 02:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een kinderserie, vrije teugels. Op Videoland.![]()
Gaat over een paard.
Dank je welquote:Op zondag 25 augustus 2024 08:10 schreef Deisyy het volgende:
Gefeliciteerd @:Dotteke en ik hoop dat je een hele fijne en gezellige dag hebt met je kinderen en kleinkinderen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van harte........quote:
Je bent al welkomquote:Op zondag 25 augustus 2024 09:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik moet nog 7 jaar wachten om hier te mogen posten
Ja spijtigquote:Op zondag 25 augustus 2024 09:18 schreef Prisha het volgende:
Laatste dag van de vakantie....morgen gaat de wekker weer om 5:00![]()
Het werken vind ik niet zo erg maar die wekker wordt steeds meer een dingetje.
Ach ja, nu even genieten van deze mooie zonovergoten dag
Dan zitten we alweer in September. Heb je nu nog wel vrij dan?quote:Op zondag 25 augustus 2024 09:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja spijtigIk heb het nog een weekje wat rustiger en dan ook weer vol aan de bak
Ja weinig coachen deze maand maar wel overleggen, plannen etc etc. Ook wel bezig maar voelt wat minder fysiek aanquote:Op zondag 25 augustus 2024 09:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dan zitten we alweer in September. Heb je nu nog wel vrij dan?
Gek..ik heb het gevoel dat het helemaal nog geen zomer is geweest.
ah zo ja.quote:Op zondag 25 augustus 2024 09:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja weinig coachen deze maand maar wel overleggen, plannen etc etc. Ook wel bezig maar voelt wat minder fysiek aan
Ja kan helpen als je ergens last van krijgt bij het fietsen maar ik vind dat vaak best prijzig, 2 uur bezig klinkt al bij voorbaat als veel geld kostend.quote:Op zondag 25 augustus 2024 09:27 schreef Prisha het volgende:
Vandaag stukje fietsen denk ik maar.
@:pullup ik heb de tip gekregen bij een bike fitter langs te gaan? Die zijn dan 2 uur met je bezig maar dan is de fiets helemaal afgesteld op jou en je houding etc.
Ken je dat?
Mijn zadel is sowieso te hoog, daar moet iets aan gedaan worden.
nee zadel zit op het allerlaagst, dat is het probleem dus.quote:Op zondag 25 augustus 2024 09:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja kan helpen als je ergens last van krijgt bij het fietsen maar ik vind dat vaak best prijzig, 2 uur bezig klinkt al bij voorbaat als veel geld kostend.
Kan het zadel omlaag nog, want dat is ongeveer 20 seconden werk?
quote:Op zondag 25 augustus 2024 09:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee zadel zit op het allerlaagst, dat is het probleem dus.
Ga ik zeker doen, al zie ik er wel tegen op met mijn lijf. Maar we gaan er het best van makenquote:Op zondag 25 augustus 2024 09:43 schreef Bally-b het volgende:
Gefeliciteerd @:dotteke maak er een mooie dag van
Tegen het frame dus..quote:Op zondag 25 augustus 2024 09:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee zadel zit op het allerlaagst, dat is het probleem dus.
Van harte gefeliciteerd! Fijne dag!quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga ik zeker doen, al zie ik er wel tegen op met mijn lijf. Maar we gaan er het best van maken
Dank jequote:Op zondag 25 augustus 2024 10:16 schreef D. het volgende:
Gefeliciteerd Dotteke
En, mooie leeftijd ook![]()
Zo is dat! Geniet ervan!quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je![]()
Prachtige leeftijd, moet je van genieten want die komt nooit meer terug
40-minners zijn hier ook welkomquote:Op zondag 25 augustus 2024 09:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik moet nog 7 jaar wachten om hier te mogen posten
Nog maar lekker even van vandaag genieten danquote:Op zondag 25 augustus 2024 09:18 schreef Prisha het volgende:
Laatste dag van de vakantie....morgen gaat de wekker weer om 5:00![]()
Het werken vind ik niet zo erg maar die wekker wordt steeds meer een dingetje.
Ach ja, nu even genieten van deze mooie zonovergoten dag
En ook nog zondag. Een rustdagquote:Op zondag 25 augustus 2024 10:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Zonnig, windstil, niet warm niet benauwd. Nu is het echt perfect weer
En nog wel zo'n woeste nachtquote:Op zondag 25 augustus 2024 10:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En ook nog zondag. Een rustdag
Nou inderdaad, het ging aardig tekeer gisteravond en ook vannacht...quote:
Ja was engquote:Op zondag 25 augustus 2024 10:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou inderdaad, het ging aardig tekeer gisteravond en ook vannacht...
Had jij een woeste nacht ja?quote:
thnx Drakinquote:Op zondag 25 augustus 2024 10:36 schreef drakin het volgende:
Alweer een nieuw topic. Gaat snel hier.
Geen heideroosjes meer maar een jarige job
Gefeliciteerd Dotteke![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik las dat eerst ook.quote:
Nu snap ik het.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik las dat eerst ook.Maar toen dacht ik oh ze bedoelt die regen
Wow. kassa!quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:07 schreef FreshFruit het volgende:
Ondertussen in Zandvoort.
[ afbeelding ]
Dit is echt absurd. En als bezoeker heb je geen keus dus... Helemaal erg.quote:
Rekenen ook afgeschaft op de lagere school?quote:
Zie het nu ook,beetje slordig wel.Scherp van jou.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rekenen ook afgeschaft op de lagere school?
Ach, je HOEFT er niet heen. Niemand dwingt jequote:Op zondag 25 augustus 2024 11:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dit is echt absurd. En als bezoeker heb je geen keus dus... Helemaal erg.
Wat een mongolendingquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:21 schreef pullup het volgende:
[ x ]
Ok dat ziet er wel uit als het juiste vervoermiddel voor die toeristen
Bierprijs valt dan nog meequote:
Preciesquote:
Ben je al overladen met cadeaus?quote:
Dat klopt, maar ja, dit is toch wel van de zotte. Lekker even uitmelken, zo'n weekend. Mensen betalen toch wel.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach, je HOEFT er niet heen. Niemand dwingt je
Ik zou niet eens dat kunnen halen, er staat alleen contactloos.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:22 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben ook wel eens naar evenementen geweest waar je niet eens een flesje water mee mocht nemen. Ze gingen zelfs tassen controleren. Op de een of andere manier hadden ze mijn waterflesje gemist, dus daar had ik geluk meeMaar bezoekers moesten persé water kopen daar en dat tikt dan enorm aan.
Ik trek net drie roomboter stroopwafels onder de grill uitquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:12 schreef Aoibhin het volgende:
Hier gaan zo triple chocolate muffins de oven in
Met Heineken als hoofdsponsor zou het bier gratissss moeten zijnquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach, je HOEFT er niet heen. Niemand dwingt je
Tsja, dat is natuurlijk zo.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ja, dit is toch wel van de zotte. Lekker even uitmelken, zo'n weekend. Mensen betalen toch wel.
Deze man.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Met Heineken als hoofdsponsor zou het bier gratissss moeten zijn
Gratis alcohol op een autosportevenement. Wat een geweldig ideequote:Op zondag 25 augustus 2024 11:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Met Heineken als hoofdsponsor zou het bier gratissss moeten zijn
Darwin Awardsquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gratis alcohol op een autosportevenement. Wat een geweldig idee
Wat kan er nu helemaal misgaan?quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Spektakel alomquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja ze zijn er geschift genoeg voor. Het had gekund.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:38 schreef FreshFruit het volgende:
Mensen denken dus dat dit echt is.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:38 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Nou.. toen ik gelegerd lag in Garderen ... waren letterlijk de pin-automaten op zondag uit.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:38 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Op zondag worden daar geen boetes uitgedeeldquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:38 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Oehquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik trek net drie roomboter stroopwafels onder de grill uit
Iets minder werk... maar mjom mjom mjom
Als de meerderheid van de inwoners dat wil.. heb ik daar wel respect voorquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Staphorst wil ook heel graag een station. NS wil er ook heel graag stoppen. Ook op zondag. En dus heeft Staphorst geen station.
Oeh.. dan heb je wel een kort weekend... als jongerequote:Op zondag 25 augustus 2024 11:50 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ben ook vrij streng religieus opgevoed.Mocht op zondag bijv. niet op stap of naar een kermis.
Yep,de luxe kamer.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oeh.. dan heb je wel een kort weekend... als jongere
Hier niet, maar weet nog wel dat we als kind een keer aanbelden bij een boerderij om op de hooizolder te spelen. Dat deden we vaker daar, maar toen we een keer op zondag aanbelden... waren ze erg verbaasd.
Die mensen hadden ook een zondagse kamer, daar zaten ze alleen in op zondag .
Weer eens wat anders dan een golfkarretjequote:
Die gaat alweer wat harderquote:
Maar in die tunnel is het ook heel druk met voetgangers die niet weten waar ze mogen lopen.quote:
Straks moet je nog een helm op en een kenteken voor je koffer.quote:
Dat is al superlang een mooie langdurige oorlog tussen fietsers en toeristen, pas daar welquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar in die tunnel is het ook heel druk met voetgangers die niet weten waar ze mogen lopen.
Er komen nu weer andere tegels.quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is al superlang een mooie langdurige oorlog tussen fietsers en toeristen, pas daar wel
Er zaten altijd van die tegels met fietsjes erop op het fietspad en die waren ineens foetsie ergens vorige maand.quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is al superlang een mooie langdurige oorlog tussen fietsers en toeristen, pas daar wel
Oh je had dat al gevondenquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Er zaten altijd van die tegels met fietsjes erop op het fietspad en die waren ineens foetsie ergens vorige maand.
De gemeente beweert doodleuk dat ze er niks van weten wie ze heeft weggehaald en er is natuurlijk nu discussie of ze moeten terugkomen
Het word tijd dat ambtenaren eens wat makkelijker gestraft worden voor al hun onkunde en andere ellende.quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er komen nu weer andere tegels.
[ x ]
in juni worden er tegels verwijderd, en op een zaterdagmiddag eind augustus "wordt bekend dat dit een misverstand was". Ra ra wat klopt hier niet.quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er komen nu weer andere tegels.
[ x ]
Die knuppels hebben ook lang gedaan alsof ze er niets vanaf wistenquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
in juni worden er tegels verwijderd, en op een zaterdagmiddag eind augustus "wordt bekend dat dit een misverstand was". Ra ra wat klopt hier niet.
Denken ze dat de hele wereld achterlijk is of zo.quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Die knuppels hebben ook lang gedaan alsof ze er niets vanaf wisten
Er was ooit een programma wat over dit soort blunders ging."Over de balk."quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het word tijd dat ambtenaren eens wat makkelijker gestraft worden voor al hun onkunde en andere ellende.
In Duitsland heb je Realer Irrsinnquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er was ooit een programma wat over dit blunders ging."Over de balk."
Daar staat me vaag iets van bij ja...quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er was ooit een programma wat over dit soort blunders ging."Over de balk."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |