Van harte........quote:
Je bent al welkomquote:Op zondag 25 augustus 2024 09:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik moet nog 7 jaar wachten om hier te mogen posten
Ja spijtigquote:Op zondag 25 augustus 2024 09:18 schreef Prisha het volgende:
Laatste dag van de vakantie....morgen gaat de wekker weer om 5:00![]()
Het werken vind ik niet zo erg maar die wekker wordt steeds meer een dingetje.
Ach ja, nu even genieten van deze mooie zonovergoten dag
Dan zitten we alweer in September. Heb je nu nog wel vrij dan?quote:Op zondag 25 augustus 2024 09:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja spijtigIk heb het nog een weekje wat rustiger en dan ook weer vol aan de bak
Ja weinig coachen deze maand maar wel overleggen, plannen etc etc. Ook wel bezig maar voelt wat minder fysiek aanquote:Op zondag 25 augustus 2024 09:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dan zitten we alweer in September. Heb je nu nog wel vrij dan?
Gek..ik heb het gevoel dat het helemaal nog geen zomer is geweest.
ah zo ja.quote:Op zondag 25 augustus 2024 09:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja weinig coachen deze maand maar wel overleggen, plannen etc etc. Ook wel bezig maar voelt wat minder fysiek aan
Ja kan helpen als je ergens last van krijgt bij het fietsen maar ik vind dat vaak best prijzig, 2 uur bezig klinkt al bij voorbaat als veel geld kostend.quote:Op zondag 25 augustus 2024 09:27 schreef Prisha het volgende:
Vandaag stukje fietsen denk ik maar.
@:pullup ik heb de tip gekregen bij een bike fitter langs te gaan? Die zijn dan 2 uur met je bezig maar dan is de fiets helemaal afgesteld op jou en je houding etc.
Ken je dat?
Mijn zadel is sowieso te hoog, daar moet iets aan gedaan worden.
nee zadel zit op het allerlaagst, dat is het probleem dus.quote:Op zondag 25 augustus 2024 09:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja kan helpen als je ergens last van krijgt bij het fietsen maar ik vind dat vaak best prijzig, 2 uur bezig klinkt al bij voorbaat als veel geld kostend.
Kan het zadel omlaag nog, want dat is ongeveer 20 seconden werk?
quote:Op zondag 25 augustus 2024 09:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee zadel zit op het allerlaagst, dat is het probleem dus.
Ga ik zeker doen, al zie ik er wel tegen op met mijn lijf. Maar we gaan er het best van makenquote:Op zondag 25 augustus 2024 09:43 schreef Bally-b het volgende:
Gefeliciteerd @:dotteke maak er een mooie dag van
Tegen het frame dus..quote:Op zondag 25 augustus 2024 09:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee zadel zit op het allerlaagst, dat is het probleem dus.
Van harte gefeliciteerd! Fijne dag!quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga ik zeker doen, al zie ik er wel tegen op met mijn lijf. Maar we gaan er het best van maken
Dank jequote:Op zondag 25 augustus 2024 10:16 schreef D. het volgende:
Gefeliciteerd Dotteke
En, mooie leeftijd ook![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |