Ik had vroeger ook al Duitse tv ..quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Die kent hier zo ongeveer niemand meer vrees ik
Wij hadden een Japansequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had vroeger ook al Duitse tv ..
Zie ons eens hip wezenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Die waren er toen nog niet of nauwelijks
Een generatie later wel, maar toen woonde ik al uit huis en gad ik zo'n klein draagbaar Jappannertje iddquote:
Je bent niet hip...quote:
En dun is de mode.quote:
Ach maak je niet dik...quote:
Ah nu je het zegtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah nu je het zegtHet duurde even.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Tja hier kan ik op ingaan maar ik heb visite.quote:
We hadden ook een Japanse autoquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Een generatie later wel, maar toen woonde ik al uit huis en gad ik zo'n klein draagbaar Jappannertje idd
Hiquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja hier kan ik op ingaan maar ik heb visite.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja mn pa zei ok Honda... zelf ook nog een paar jaartjes in gereden .. speciaal bakkie wel
Je bent niet knap...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2024 01:47 schreef chufi het volgende:
Dotteke ! Van harte gefeli![]()
![]()
Dank jullie wel 😘SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Hopelijk zit dat er nog in. Ben al gedoucht en aangekleed beneden Voor jou een paar uurtjes slaapquote:
Welke serie ?quote:Op zondag 25 augustus 2024 02:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk zit dat er nog in. Ben al gedoucht en aangekleed beneden Voor jou een paar uurtjes slaap
Hoop ik? Ik ga zo serie kijken.
Een kinderserie, vrije teugels. Op Videoland.quote:
Dank je wel Woxxel 😘quote:
Ok... ik ga zo wel slapenquote:Op zondag 25 augustus 2024 02:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een kinderserie, vrije teugels. Op Videoland.![]()
Gaat over een paard.
Dank je welquote:Op zondag 25 augustus 2024 08:10 schreef Deisyy het volgende:
Gefeliciteerd @:Dotteke en ik hoop dat je een hele fijne en gezellige dag hebt met je kinderen en kleinkinderen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van harte........quote:
Je bent al welkomquote:Op zondag 25 augustus 2024 09:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik moet nog 7 jaar wachten om hier te mogen posten
Ja spijtigquote:Op zondag 25 augustus 2024 09:18 schreef Prisha het volgende:
Laatste dag van de vakantie....morgen gaat de wekker weer om 5:00![]()
Het werken vind ik niet zo erg maar die wekker wordt steeds meer een dingetje.
Ach ja, nu even genieten van deze mooie zonovergoten dag
Dan zitten we alweer in September. Heb je nu nog wel vrij dan?quote:Op zondag 25 augustus 2024 09:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja spijtigIk heb het nog een weekje wat rustiger en dan ook weer vol aan de bak
Ja weinig coachen deze maand maar wel overleggen, plannen etc etc. Ook wel bezig maar voelt wat minder fysiek aanquote:Op zondag 25 augustus 2024 09:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dan zitten we alweer in September. Heb je nu nog wel vrij dan?
Gek..ik heb het gevoel dat het helemaal nog geen zomer is geweest.
ah zo ja.quote:Op zondag 25 augustus 2024 09:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja weinig coachen deze maand maar wel overleggen, plannen etc etc. Ook wel bezig maar voelt wat minder fysiek aan
Ja kan helpen als je ergens last van krijgt bij het fietsen maar ik vind dat vaak best prijzig, 2 uur bezig klinkt al bij voorbaat als veel geld kostend.quote:Op zondag 25 augustus 2024 09:27 schreef Prisha het volgende:
Vandaag stukje fietsen denk ik maar.
@:pullup ik heb de tip gekregen bij een bike fitter langs te gaan? Die zijn dan 2 uur met je bezig maar dan is de fiets helemaal afgesteld op jou en je houding etc.
Ken je dat?
Mijn zadel is sowieso te hoog, daar moet iets aan gedaan worden.
nee zadel zit op het allerlaagst, dat is het probleem dus.quote:Op zondag 25 augustus 2024 09:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja kan helpen als je ergens last van krijgt bij het fietsen maar ik vind dat vaak best prijzig, 2 uur bezig klinkt al bij voorbaat als veel geld kostend.
Kan het zadel omlaag nog, want dat is ongeveer 20 seconden werk?
quote:Op zondag 25 augustus 2024 09:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee zadel zit op het allerlaagst, dat is het probleem dus.
Ga ik zeker doen, al zie ik er wel tegen op met mijn lijf. Maar we gaan er het best van makenquote:Op zondag 25 augustus 2024 09:43 schreef Bally-b het volgende:
Gefeliciteerd @:dotteke maak er een mooie dag van
Tegen het frame dus..quote:Op zondag 25 augustus 2024 09:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee zadel zit op het allerlaagst, dat is het probleem dus.
Van harte gefeliciteerd! Fijne dag!quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga ik zeker doen, al zie ik er wel tegen op met mijn lijf. Maar we gaan er het best van maken
Dank jequote:Op zondag 25 augustus 2024 10:16 schreef D. het volgende:
Gefeliciteerd Dotteke
En, mooie leeftijd ook![]()
Zo is dat! Geniet ervan!quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je![]()
Prachtige leeftijd, moet je van genieten want die komt nooit meer terug
40-minners zijn hier ook welkomquote:Op zondag 25 augustus 2024 09:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik moet nog 7 jaar wachten om hier te mogen posten
Nog maar lekker even van vandaag genieten danquote:Op zondag 25 augustus 2024 09:18 schreef Prisha het volgende:
Laatste dag van de vakantie....morgen gaat de wekker weer om 5:00![]()
Het werken vind ik niet zo erg maar die wekker wordt steeds meer een dingetje.
Ach ja, nu even genieten van deze mooie zonovergoten dag
En ook nog zondag. Een rustdagquote:Op zondag 25 augustus 2024 10:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Zonnig, windstil, niet warm niet benauwd. Nu is het echt perfect weer
En nog wel zo'n woeste nachtquote:Op zondag 25 augustus 2024 10:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En ook nog zondag. Een rustdag
Ja was engquote:Op zondag 25 augustus 2024 10:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou inderdaad, het ging aardig tekeer gisteravond en ook vannacht...
Had jij een woeste nacht ja?quote:
thnx Drakinquote:Op zondag 25 augustus 2024 10:36 schreef drakin het volgende:
Alweer een nieuw topic. Gaat snel hier.
Geen heideroosjes meer maar een jarige job
Gefeliciteerd Dotteke![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu snap ik het.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik las dat eerst ook.Maar toen dacht ik oh ze bedoelt die regen
Wow. kassa!quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:07 schreef FreshFruit het volgende:
Ondertussen in Zandvoort.
[ afbeelding ]
Rekenen ook afgeschaft op de lagere school?quote:
Zie het nu ook,beetje slordig wel.Scherp van jou.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rekenen ook afgeschaft op de lagere school?
Ach, je HOEFT er niet heen. Niemand dwingt jequote:Op zondag 25 augustus 2024 11:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dit is echt absurd. En als bezoeker heb je geen keus dus... Helemaal erg.
Wat een mongolendingquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:21 schreef pullup het volgende:
[ x ]
Ok dat ziet er wel uit als het juiste vervoermiddel voor die toeristen
Bierprijs valt dan nog meequote:
Ben je al overladen met cadeaus?quote:
Dat klopt, maar ja, dit is toch wel van de zotte. Lekker even uitmelken, zo'n weekend. Mensen betalen toch wel.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach, je HOEFT er niet heen. Niemand dwingt je
Ik zou niet eens dat kunnen halen, er staat alleen contactloos.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:22 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben ook wel eens naar evenementen geweest waar je niet eens een flesje water mee mocht nemen. Ze gingen zelfs tassen controleren. Op de een of andere manier hadden ze mijn waterflesje gemist, dus daar had ik geluk meeMaar bezoekers moesten persé water kopen daar en dat tikt dan enorm aan.
Ik trek net drie roomboter stroopwafels onder de grill uitquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:12 schreef Aoibhin het volgende:
Hier gaan zo triple chocolate muffins de oven in
Met Heineken als hoofdsponsor zou het bier gratissss moeten zijnquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach, je HOEFT er niet heen. Niemand dwingt je
Tsja, dat is natuurlijk zo.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ja, dit is toch wel van de zotte. Lekker even uitmelken, zo'n weekend. Mensen betalen toch wel.
Deze man.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Met Heineken als hoofdsponsor zou het bier gratissss moeten zijn
Gratis alcohol op een autosportevenement. Wat een geweldig ideequote:Op zondag 25 augustus 2024 11:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Met Heineken als hoofdsponsor zou het bier gratissss moeten zijn
Darwin Awardsquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gratis alcohol op een autosportevenement. Wat een geweldig idee
Wat kan er nu helemaal misgaan?quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Spektakel alomquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja ze zijn er geschift genoeg voor. Het had gekund.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:38 schreef FreshFruit het volgende:
Mensen denken dus dat dit echt is.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:38 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Nou.. toen ik gelegerd lag in Garderen ... waren letterlijk de pin-automaten op zondag uit.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:38 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Op zondag worden daar geen boetes uitgedeeldquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:38 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Oehquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik trek net drie roomboter stroopwafels onder de grill uit
Iets minder werk... maar mjom mjom mjom
Als de meerderheid van de inwoners dat wil.. heb ik daar wel respect voorquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Staphorst wil ook heel graag een station. NS wil er ook heel graag stoppen. Ook op zondag. En dus heeft Staphorst geen station.
Oeh.. dan heb je wel een kort weekend... als jongerequote:Op zondag 25 augustus 2024 11:50 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ben ook vrij streng religieus opgevoed.Mocht op zondag bijv. niet op stap of naar een kermis.
Yep,de luxe kamer.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oeh.. dan heb je wel een kort weekend... als jongere
Hier niet, maar weet nog wel dat we als kind een keer aanbelden bij een boerderij om op de hooizolder te spelen. Dat deden we vaker daar, maar toen we een keer op zondag aanbelden... waren ze erg verbaasd.
Die mensen hadden ook een zondagse kamer, daar zaten ze alleen in op zondag .
Weer eens wat anders dan een golfkarretjequote:
Die gaat alweer wat harderquote:
Maar in die tunnel is het ook heel druk met voetgangers die niet weten waar ze mogen lopen.quote:
Straks moet je nog een helm op en een kenteken voor je koffer.quote:
Dat is al superlang een mooie langdurige oorlog tussen fietsers en toeristen, pas daar welquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar in die tunnel is het ook heel druk met voetgangers die niet weten waar ze mogen lopen.
Er komen nu weer andere tegels.quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is al superlang een mooie langdurige oorlog tussen fietsers en toeristen, pas daar wel
Er zaten altijd van die tegels met fietsjes erop op het fietspad en die waren ineens foetsie ergens vorige maand.quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is al superlang een mooie langdurige oorlog tussen fietsers en toeristen, pas daar wel
Oh je had dat al gevondenquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Er zaten altijd van die tegels met fietsjes erop op het fietspad en die waren ineens foetsie ergens vorige maand.
De gemeente beweert doodleuk dat ze er niks van weten wie ze heeft weggehaald en er is natuurlijk nu discussie of ze moeten terugkomen
Het word tijd dat ambtenaren eens wat makkelijker gestraft worden voor al hun onkunde en andere ellende.quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er komen nu weer andere tegels.
[ x ]
in juni worden er tegels verwijderd, en op een zaterdagmiddag eind augustus "wordt bekend dat dit een misverstand was". Ra ra wat klopt hier niet.quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er komen nu weer andere tegels.
[ x ]
Die knuppels hebben ook lang gedaan alsof ze er niets vanaf wistenquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
in juni worden er tegels verwijderd, en op een zaterdagmiddag eind augustus "wordt bekend dat dit een misverstand was". Ra ra wat klopt hier niet.
Denken ze dat de hele wereld achterlijk is of zo.quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Die knuppels hebben ook lang gedaan alsof ze er niets vanaf wisten
Er was ooit een programma wat over dit soort blunders ging."Over de balk."quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het word tijd dat ambtenaren eens wat makkelijker gestraft worden voor al hun onkunde en andere ellende.
In Duitsland heb je Realer Irrsinnquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er was ooit een programma wat over dit blunders ging."Over de balk."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |