Sylviequote:
Ik had vroeger ook al Duitse tv ..quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Die kent hier zo ongeveer niemand meer vrees ik
Wij hadden een Japansequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had vroeger ook al Duitse tv ..
Zie ons eens hip wezenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Die waren er toen nog niet of nauwelijks
Een generatie later wel, maar toen woonde ik al uit huis en gad ik zo'n klein draagbaar Jappannertje iddquote:
Je bent niet hip...quote:
En dun is de mode.quote:
Ach maak je niet dik...quote:
Ah nu je het zegtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah nu je het zegtHet duurde even.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Tja hier kan ik op ingaan maar ik heb visite.quote:
We hadden ook een Japanse autoquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Een generatie later wel, maar toen woonde ik al uit huis en gad ik zo'n klein draagbaar Jappannertje idd
Hiquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja hier kan ik op ingaan maar ik heb visite.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja mn pa zei ok Honda... zelf ook nog een paar jaartjes in gereden .. speciaal bakkie wel
Je bent niet knap...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |