Ben je al overladen met cadeaus?quote:
Dat klopt, maar ja, dit is toch wel van de zotte. Lekker even uitmelken, zo'n weekend. Mensen betalen toch wel.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach, je HOEFT er niet heen. Niemand dwingt je
Ik zou niet eens dat kunnen halen, er staat alleen contactloos.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:22 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben ook wel eens naar evenementen geweest waar je niet eens een flesje water mee mocht nemen. Ze gingen zelfs tassen controleren. Op de een of andere manier hadden ze mijn waterflesje gemist, dus daar had ik geluk meeMaar bezoekers moesten persé water kopen daar en dat tikt dan enorm aan.
Ik trek net drie roomboter stroopwafels onder de grill uitquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:12 schreef Aoibhin het volgende:
Hier gaan zo triple chocolate muffins de oven in
Met Heineken als hoofdsponsor zou het bier gratissss moeten zijnquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach, je HOEFT er niet heen. Niemand dwingt je
Tsja, dat is natuurlijk zo.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ja, dit is toch wel van de zotte. Lekker even uitmelken, zo'n weekend. Mensen betalen toch wel.
Deze man.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Met Heineken als hoofdsponsor zou het bier gratissss moeten zijn
Gratis alcohol op een autosportevenement. Wat een geweldig ideequote:Op zondag 25 augustus 2024 11:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Met Heineken als hoofdsponsor zou het bier gratissss moeten zijn
Darwin Awardsquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gratis alcohol op een autosportevenement. Wat een geweldig idee
Wat kan er nu helemaal misgaan?quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Spektakel alomquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja ze zijn er geschift genoeg voor. Het had gekund.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:38 schreef FreshFruit het volgende:
Mensen denken dus dat dit echt is.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:38 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Nou.. toen ik gelegerd lag in Garderen ... waren letterlijk de pin-automaten op zondag uit.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:38 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Op zondag worden daar geen boetes uitgedeeldquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:38 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |