Leg het haar even uit.quote:
HC had na de patatstraat wel een aantal gleuven.quote:
Ik heb het ook niet over jou.quote:
Ze gaan wel ruw met je om hequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over jou.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over jou.
Ik heb er geen woorden voor.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze gaan wel ruw met je om he
https://www.ad.nl/binnenl(...)en-gepropt~a3ed9a5d/
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze gaan wel ruw met je om he
https://www.ad.nl/binnenl(...)en-gepropt~a3ed9a5d/
Tijd voor parkietenprotestquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb er geen woorden voor.
De vwa moet gewoonweg hard ingrijpen.quote:
Gewoon de Eenden Brigade er keihard op in laten klappen!quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De vwa moet gewoonweg hard ingrijpen.
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon de Eenden Brigade er keihard op in laten klappen!
En niet alleen bij eenden, maar ook van veel andere dieren zie en hoor je genoeg mishandelingen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat sowieso.![]()
Veel van dit soort filmpjes komen ook van buiten Nederland.
vwa?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De vwa moet gewoonweg hard ingrijpen.
Voedsel en waren autoriteit.quote:
Ah. Dat heette vroeger anders, toch?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voedsel en waren autoriteit.
Keuringsdienst van warenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah. Dat heette vroeger anders, toch?
NVWAquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah. Dat heette vroeger anders, toch?
Die zit al klaar met een kettingzaagquote:
Ja echt veel beterquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mooi filmpje![]()
Het oude station en de stationswijk waren zo mooi, voordat Hoog Catharijne zo nodig moest worden gebouwd. Achteraf moest er natuurlijk op een gegeven moment wel een groter station komen, maar dat eerste Hoog Catharijne wat ernaast werd gebouwd was gewoon een gedrocht pur sang. En vreselijk dat een deel van de singel ervoor is gedempt.
Die patatstraat ook. Ik zie dat filmpje nu en ruik de geur alweerErgens wel leuke nostalgie om zo te zien, maar blij dat het weg is.
Heel blij het met nieuwe station en winkelcentrumDat hebben ze heel slim gebouwd allemaal. Het is mooier, frisser, ruimer en overzichtelijker.
Die kent hier zo ongeveer niemand meer vrees ikquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:59 schreef mario390 het volgende:
tv duitsland terugblik show met rudi carell
123 show.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Die kent hier zo ongeveer niemand meer vrees ik
Nou ja hij was eigenlijk altijd al wel bekender in Duitsland dan hierquote:
Sylvie Meis ook.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou ja hij was eigenlijk altijd al wel bekender in Duitsland dan hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |