quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:47 schreef mario390 het volgende:
in orf lopt deze week de
filmserie maxima maar nog niet gekijkt
Bijzondere combi, eet smakelijk!quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:22 schreef Domnivoor het volgende:
Bruine bonen met andijvie, beenham en appelmoes
Ja het loopt niet weg of zoquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb dat topic netjes gebookmarked en ga er zeker nog wel eens rustig naar kijken
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dankje. Ik experimenteer graag.
Vangen:quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:43 schreef Aoibhin het volgende:
Hier heb ik een zakje gebruikt voor een aardappelschotel uit de oven. Ik kook zelden tot nooit met zakjes, maar deze zat toevallig bij de gratis boodschappen van de AH, en dan maken we het het liefst snel op zodat die niet nog een jaar in de kast blijven staan
Mooi filmpjequote:
Ben ergens in de vorige eeuw nog wel eens naar de bios geweest in HC. Fijn gebied toen welquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mooi filmpje![]()
Het oude station en de stationswijk waren zo mooi, voordat Hoog Catharijne zo nodig moest worden gebouwd. Achteraf moest er natuurlijk op een gegeven moment wel een groter station komen, maar dat eerste Hoog Catharijne wat ernaast werd gebouwd was gewoon een gedrocht pur sang. En vreselijk dat een deel van de singel ervoor is gedempt.
Die patatstraat ook. Ik zie dat filmpje nu en ruik de geur alweerErgens wel leuke nostalgie om zo te zien, maar blij dat het weg is.
Heel blij het met nieuwe station en winkelcentrumDat hebben ze heel slim gebouwd allemaal. Het is mooier, frisser, ruimer en overzichtelijker.
Naast de FRS.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben ergens in de vorige eeuw nog wel eens naar de bios geweest in HC. Fijn gebied toen wel
Zou zomaar kunnen ja. Heb behalve dat het er niet veilig was niet heel veel 'opgenomen' verderquote:
Ik ben nooit in die bios geweest. HC was wel een walhalla voor zwervers, maar dat was vooral in de avonduren.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen ja. Heb behalve dat het er niet veilig was niet heel veel 'opgenomen' verder
Wij waren er ook in de avondquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben nooit in die bios geweest. HC was wel een walhalla voor zwervers, maar dat was vooral in de avonduren.
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mooi filmpje![]()
Het oude station en de stationswijk waren zo mooi, voordat Hoog Catharijne zo nodig moest worden gebouwd. Achteraf moest er natuurlijk op een gegeven moment wel een groter station komen, maar dat eerste Hoog Catharijne wat ernaast werd gebouwd was gewoon een gedrocht pur sang. En vreselijk dat een deel van de singel ervoor is gedempt.
Die patatstraat ook. Ik zie dat filmpje nu en ruik de geur alweerErgens wel leuke nostalgie om zo te zien, maar blij dat het weg is.
Heel blij het met nieuwe station en winkelcentrumDat hebben ze heel slim gebouwd allemaal. Het is mooier, frisser, ruimer en overzichtelijker.
Kan ook wel. Je had daarnaast ook een ingang maar dat zou ook naar de kantoren kunnen zijn.quote:
lekker ite.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:22 schreef Domnivoor het volgende:
Bruine bonen met andijvie, beenham en appelmoes
quote:
Ik bid nie veur brune bonen.quote:
Ik was geen walhalla v zwerversquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben nooit in die bios geweest. HC was wel een walhalla voor zwervers, maar dat was vooral in de avonduren.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik was geen walhalla v zwervers
Oh ja, dat bleef zelfs na het douchen er nog op zitten toch?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hier sluit ik me bij aan.
Ik heb een tijdje in die patatstraat gewerkt (bij Smullers) dus die geur kan ik me ook goed herinneren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |