Eeuh.. ik snap die dingen nooit.. wat is het? Kleuren Sodoku?quote:
het woord moet je raden en groen dan heb je alles goedquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eeuh.. ik snap die dingen nooit.. wat is het? Kleuren Sodoku?
20? Alsof? Age is just a numberquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zou nog wel eens een vakantie willen alsof ik 20 was![]()
Ooh.. en wat jij hier dan post is het resultaat van een spelletje ergens anders?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:01 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
het woord moet je raden en groen dan heb je alles goed
Goed ideequote:
Dat word een puinhoopquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Goed idee![]()
En dan gaan we teams maken die de hele week tegen elkaar moeten strijden
Dat lees ik ook wel eens, leukquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Pullup is nog steeds druk met de Travelsnacks
Alcoholspelletjesquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Goed idee![]()
En dan gaan we teams maken die de hele week tegen elkaar moeten strijden
Soury! Heb je een slaapzak? We gaan op kampquote:
Mjwah ik kan wel net doen alsof ik 20 ben maar daar werkt de rest van de wereld niet aan meequote:
Gezellige puinhopen zijn het leukstquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat word een puinhoop![]()
Maar wel een gezellige puinhoop
En je lijf waarschijnlijk ook nietquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mjwah ik kan wel net doen alsof ik 20 ben maar daar werkt de rest van de wereld niet aan mee
Oh jeequote:
Fuck de rest van de wereldquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mjwah ik kan wel net doen alsof ik 20 ben maar daar werkt de rest van de wereld niet aan mee
Ik heb dat topic netjes gebookmarked en ga er zeker nog wel eens rustig naar kijkenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Pullup is nog steeds druk met de Travelsnacks
Ohohquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh jeeDaar gaat iemand verdwaalt raken in het bos
NAAR OMAAA!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |