Slome!quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bah.. net te laat om te kapen
Ik ook vrij veel.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:14 schreef Lovely het volgende:
Vroeger veel over/door de heide gelopen
ik niet, ik was meer een zee- en duintype.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:14 schreef Lovely het volgende:
Vroeger veel over/door de heide gelopen
Ik hoorde iets op de radio over dat er koopvaardijschepen op de biljetten staan en daar willen ze vanaf.Weet niet welk land.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet niet precies waar je op doelt? Zimbabwe ja, voor de zoveelste kansloze keer. eSwatini ook.
Oh dat zegt me niks. Hou me op de hoogte als je daar meer over hoort?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik hoorde iets op de radio over dat er koopvaardijschepen op de biljetten staan en daar willen ze vanaf.Weet niet welk land.
Meer gefietst.Bij Dwingeloo in de buurt.quote:
Ah ik woon niet zo dicht bij zeequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik niet, ik was meer een zee- en duintype.
Je timing was aardig scherp dan.quote:
Die laatstequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Die comments..![]()
[ afbeelding ]
Omdat ik het las op buienradarquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je timing was aardig scherp dan.
Scherp als een mes uit Solingenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je timing was aardig scherp dan.
Ahum.quote:
Souryquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:25 schreef Soury het volgende:
Het heeft wel wat die enorme buien, en ik kan gewoon buiten op balkon zitten.
Gaat rap deze sc
Dat is wel lekker dan.Geen gedonder en flitsen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:25 schreef Soury het volgende:
Het heeft wel wat die enorme buien, en ik kan gewoon buiten op balkon zitten.
Gaat rap deze sc
Jawel net even.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is wel lekker dan.Geen gedonder en flitsen?
Nou, @Aoibhin en ik kwamen vorig jaar helemaal doorweekt terug van de boekenmarkt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier aardig buitje nu ja.
Heel bijzonder hoe je steeds hoort dat allerlei gebieden in Nederland finaal wegspoelen maar hier in Deventer ontspringen we steeds de dans.
Ja t IJsseltje was aan de hoge kant in januari maar uiteindelijk is er gewoon niks gebeurd
Ja regenen doet het hier ook weleens ja.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nou, @:Aoibhin en ik kwamen vorig jaar helemaal doorweekt terug van de boekenmarkt.
Goed gezien.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat moet jij met de Panamese vlag?
Carrièrequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Goed gezien.
Mijn FOK-carrière begon met het Panamatopic.
Je grijpt er alweer naastquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hier net een buitje... maar weer niet de volle mep die beloofd was
Er gaan vele uren in zitten hoorquote:
Voordat de bom valt.quote:
En er dan nu bijna 9 maand zitten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:41 schreef Koen66 het volgende:
Je zou toch een weekje naar het ISS gaan
Weer eens wat anders als ingesneeuwdquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:41 schreef Koen66 het volgende:
Je zou toch een weekje naar het ISS gaan
Wat moet hij bij ISISquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:41 schreef Koen66 het volgende:
Je zou toch een weekje naar het ISIS gaan
Stratego.quote:
Je moet wel aan de gestelde eisen voldoenquote:
Als kind deden we weleens levend stratego ergens in de "wildernis" was geweldig leuk !quote:
Binnenblijvenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:37 schreef Koen66 het volgende:
Iemand nog leuke plannen voor vanavond?
Staat me ook iets van bij.Dan moest je een vlag veroveren.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als kind deden we weleens levend stratego ergens in de "wildernis" was geweldig leuk !
Oh dat vond ik ook altijd zo fantastischquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als kind deden we weleens levend stratego ergens in de "wildernis" was geweldig leuk !
Elkaar lekker bespringenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Iedereen kreeg een kaartje met zijn/haar rang... en als je dan iemand aantikte, moest je dat laten zien.. den dan was je of dood.. of je kon door naar de vlag. Maar die moest je ook zien te vinden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Staat me ook iets van bij.Dan moest je een vlag veroveren.
Wij gingen op de lagere school ook gewoon 6 dagen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dat vond ik ook altijd zo fantastischEen van de leukste dingen aan op kamp gaan vond ik de buitenspellen. En bij het kampvuur zitten en liedjes zingen
Dat deed ik pas op de middelbare.quote:
Wij mochten zelfs terug twee dagen laterquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij gingen op de lagere school ook gewoon 6 dagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wij mochten zelfs terug twee dagen later
Boefje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ja echt heerlijkquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij gingen op de lagere school ook gewoon 6 dagen.
Fok Kampquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja echt heerlijk![]()
Ik zou nog wel eens een keer op kamp willen eigenlijk
Ik zou nog wel eens een vakantie willen alsof ik 20 wasquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja echt heerlijk![]()
Ik zou nog wel eens een keer op kamp willen eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |