Ahum.quote:
Souryquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:25 schreef Soury het volgende:
Het heeft wel wat die enorme buien, en ik kan gewoon buiten op balkon zitten.
Gaat rap deze sc
Behalve op de eilanden dan.quote:
Dat is wel lekker dan.Geen gedonder en flitsen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:25 schreef Soury het volgende:
Het heeft wel wat die enorme buien, en ik kan gewoon buiten op balkon zitten.
Gaat rap deze sc
Koen!quote:
Jawel net even.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is wel lekker dan.Geen gedonder en flitsen?
Nou, @Aoibhin en ik kwamen vorig jaar helemaal doorweekt terug van de boekenmarkt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier aardig buitje nu ja.
Heel bijzonder hoe je steeds hoort dat allerlei gebieden in Nederland finaal wegspoelen maar hier in Deventer ontspringen we steeds de dans.
Ja t IJsseltje was aan de hoge kant in januari maar uiteindelijk is er gewoon niks gebeurd
Ja regenen doet het hier ook weleens ja.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nou, @:Aoibhin en ik kwamen vorig jaar helemaal doorweekt terug van de boekenmarkt.
Goed gezien.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat moet jij met de Panamese vlag?
Carrièrequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Goed gezien.
Mijn FOK-carrière begon met het Panamatopic.
Je grijpt er alweer naastquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hier net een buitje... maar weer niet de volle mep die beloofd was
Er gaan vele uren in zitten hoorquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |