Slome!quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bah.. net te laat om te kapen
Ik ook vrij veel.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:14 schreef Lovely het volgende:
Vroeger veel over/door de heide gelopen
ik niet, ik was meer een zee- en duintype.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:14 schreef Lovely het volgende:
Vroeger veel over/door de heide gelopen
Ik hoorde iets op de radio over dat er koopvaardijschepen op de biljetten staan en daar willen ze vanaf.Weet niet welk land.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet niet precies waar je op doelt? Zimbabwe ja, voor de zoveelste kansloze keer. eSwatini ook.
Oh dat zegt me niks. Hou me op de hoogte als je daar meer over hoort?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik hoorde iets op de radio over dat er koopvaardijschepen op de biljetten staan en daar willen ze vanaf.Weet niet welk land.
Meer gefietst.Bij Dwingeloo in de buurt.quote:
Ah ik woon niet zo dicht bij zeequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik niet, ik was meer een zee- en duintype.
Je timing was aardig scherp dan.quote:
Die laatstequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Die comments..![]()
[ afbeelding ]
Omdat ik het las op buienradarquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je timing was aardig scherp dan.
Scherp als een mes uit Solingenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je timing was aardig scherp dan.
Ahum.quote:
Souryquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:25 schreef Soury het volgende:
Het heeft wel wat die enorme buien, en ik kan gewoon buiten op balkon zitten.
Gaat rap deze sc
Dat is wel lekker dan.Geen gedonder en flitsen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:25 schreef Soury het volgende:
Het heeft wel wat die enorme buien, en ik kan gewoon buiten op balkon zitten.
Gaat rap deze sc
Jawel net even.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is wel lekker dan.Geen gedonder en flitsen?
Nou, @Aoibhin en ik kwamen vorig jaar helemaal doorweekt terug van de boekenmarkt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier aardig buitje nu ja.
Heel bijzonder hoe je steeds hoort dat allerlei gebieden in Nederland finaal wegspoelen maar hier in Deventer ontspringen we steeds de dans.
Ja t IJsseltje was aan de hoge kant in januari maar uiteindelijk is er gewoon niks gebeurd
Ja regenen doet het hier ook weleens ja.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nou, @:Aoibhin en ik kwamen vorig jaar helemaal doorweekt terug van de boekenmarkt.
Goed gezien.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat moet jij met de Panamese vlag?
Carrièrequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Goed gezien.
Mijn FOK-carrière begon met het Panamatopic.
Je grijpt er alweer naastquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hier net een buitje... maar weer niet de volle mep die beloofd was
Er gaan vele uren in zitten hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |