SPOILER: LET OP! Dit is vooral géén DTS - ajb. Want:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Eén groot toxisch wespennest. Zeker als je er niet middenin zit en het van buitenaf bekijkt. Ongezond en onwenselijk.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
Lovely is lovelyquote:
Wow is t zo'n lange TTquote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die past niet in het invoerveld
Gelukt met mensen regelen die je kunnen helpen?quote:
Een geluksbrenger van hier, en een buurman.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gelukt met mensen regelen die je kunnen helpen?
Dank je voor het aanbod, maar er zijn al te veel devzero TTs geweest. Toch aardig dat je aan me dachtquote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die past niet in het invoerveld
Ah toppie..quote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Een geluksbrenger van hier, en een buurman.
Zo'n steekwagen is idd wel een uitkomst.. anders moet je het tillen op zich qua gewicht wil het wel, maar weinig houvast en dat maakt het weer lastig om te tillenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:38 schreef ToT het volgende:
De koelkast en wasmachine staan al buiten; doordat ik het afgelopen half jaar intens getraind heb, was het deze keer allemaal een stuk minder moeilijk te dragen.
Ik heb een steekwagentje en het busje heeft een lift dus het moet allemaal wel goed komen.
Veel spul ligt al klaar in de schuur in dozen, andere dingen moeten nog in huis aangepakt worden, maar dat komt vast wel goed!
A L L E S!!!!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zo'n steekwagen is idd wel een uitkomst.. anders moet je het tillen op zich qua gewicht wil het wel, maar weinig houvast en dat maakt het weer lastig om te tillen
Wil je alles spullen verhuizen of meer grote/zware dingen enz
Klein spul kan idd ook een dag later, mocht het idd niet lukken qua tijdquote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:42 schreef ToT het volgende:
[..]
A L L E S!!!!
Nou ja, zo veel mogelijk.
Goed bezig ToTquote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:38 schreef ToT het volgende:
De koelkast en wasmachine staan al buiten; doordat ik het afgelopen half jaar intens getraind heb, was het deze keer allemaal een stuk minder moeilijk te dragen.
Ik heb een steekwagentje en het busje heeft een lift dus het moet allemaal wel goed komen.
Veel spul ligt al klaar in de schuur in dozen, andere dingen moeten nog in huis aangepakt worden, maar dat komt vast wel goed!
En daarna? Verkopen of huur je nu?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:42 schreef ToT het volgende:
[..]
A L L E S!!!!
Nou ja, zo veel mogelijk.
Ik ga van koop naar goedkoop!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:45 schreef devzero het volgende:
[..]
En daarna? Verkopen of huur je nu?
Omdat je zo'n strakke deadline heb, vroeg ik me af wat de reden was. Bv omdat je al een bod hebt gekregen of de huur eind van de maand aflooptquote:
De strakke deadline is omdat we zo snel mogelijk uit elkaar willen zijn!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat je zo'n strakke deadline heb, vroeg ik me af wat de reden was. Bv omdat je al een bod hebt gekregen of de huur eind van de maand afloopt
Ah okquote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:52 schreef ToT het volgende:
[..]
De strakke deadline is omdat we zo snel mogelijk uit elkaar willen zijn!
Nope.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Ah okMaar je ex is toch al uitgetrokken?
Hopelijk krijg je niet te veel gezeur met verhuizen van spullen waarvan zij vindt dat die van haar zijnquote:
Veel daarvan hebben we al gehad.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je niet te veel gezeur met verhuizen van spullen waarvan zij vindt dat die van haar zijn
Sommige dingen zijn het niet waard om over te vechten. Je kunt je energie beter in je toekomst stoppen dan over een materieel iets.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Veel daarvan hebben we al gehad.
Ik ben zo dom ongevraagd nog wat toe te geven zo op de laatste avond, maar whatever.
De laatste tijd ook nog?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:55 schreef ToT het volgende:
Nou ik heb d'r wel regelmatig snoeihard uit elkaar liggen trekken natuurlijk, maar dat is vast niet wat je bedoelt.
Eruit schoppen!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:55 schreef ToT het volgende:
Nou ik heb d'r wel regelmatig snoeihard uit elkaar liggen trekken natuurlijk, maar dat is vast niet wat je bedoelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:22 schreef ToT het volgende:
En om het te vieren ga ik zo een Kwakje doorslikken.Geniet ervan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En morgenavond groot feest dus?
It could have been much worse, but it should have been better 🎶
Met drank, drugs en bitchezzzzz!!!!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geniet ervan!
En morgenavond groot feest dus?
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:22 schreef ToT het volgende:
En om het te vieren ga ik zo een Kwakje doorslikken.Autofelatio schijnt erg populair te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lees dit als alcohol, paracetamol en de harem van miniToTquote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Met drank, drugs en bitchezzzzz!!!!
Maar dan zonder de illegale substanties of de dames van plezier.
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik lees dit als alcohol, paracetamol en de harem van miniToT
Wel in een kwakglas he!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:30 schreef ToT het volgende:
Heb het Kwakje ingeschonken: " Papa? Is dat prik? Met veel te veel suiker?"Ja jongen, dat klopt!
1 of beide anderen drink ik wel nadat hij naar bed is gegaan.
Volgens mij is het een goffer, maar de url klopt niet helemaal.quote:
Moet ik altijd nog een keer kopen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wel in een kwakglas he!
Goffer, domme!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgens mij is het een goffer, maar de url klopt niet helemaal.
BLASPHEMY. HERESY.quote:
Wilde em niet makenquote:
Ik ben de grootmeester van de inkoppers!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wilde em niet maken
Ik dacht eerst dat het een capybara wasquote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgens mij is het een goffer, maar de url klopt niet helemaal.
Ook je ww vergeten...?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:48 schreef ToT het volgende:
KUT!!!! MET!!!! PEREN!!!!![]()
![]()
Ik bedenk me ineens dat ik geen toegang meer heb tot mijn > 500 paintjes op imgur!
Ik kop wel wat anders inquote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben de grootmeester van de inkoppers!
Watch and learn, young grasshopper!
Zijn die met de scheiding naar je ex gegaan?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:48 schreef ToT het volgende:
KUT!!!! MET!!!! PEREN!!!!![]()
![]()
Ik bedenk me ineens dat ik geen toegang meer heb tot mijn > 500 paintjes op imgur!
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zijn die met de scheiding naar je ex gegaan?
Amy toch!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dit keer wilde ik hem niet maken.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Daar is toch ook wel een functie 'WW vergeten?"quote:
Jullie zijn gemaakt voor elkaarquote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Dit keer wilde ik hem niet maken.
Mutskequote:
Maar het UWV is voor de rest van de avond dicht...quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Daar is toch ook wel een functie 'WW vergeten?"
Dan probeer je toch wat?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:18 schreef ToT het volgende:
En @ painttjes: heb geen idee onder welk account ze opgeslagen zijn!
Met het daarbij behorende mailadres!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan probeer je toch wat?
Ik ken imgur niet, maar mss kan je ook zeggen "accountnaam vergeten"?
Dan probeer je het 3xquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Met het daarbij behorende mailadres!Ik heb er 3.
Maar idd het proberen waard!
true.datquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan probeer je het 3xHet is niet dat je 200 accounts heb
Ik heb ook 3 mailadressen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan probeer je het 3xHet is niet dat je 200 accounts heb
Ik heb er ook drie, komt wel dichtbij zoquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik heb ook 3 mailadressen.
Dus in het geval dat mij dit overkomt bij eender welke app of website, dan probeer ik gewoon alle 3 ja![]()
Werkt er altijd wel 1...
inb4 Bert Visscherquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zwarte Dino jij wou Nina die met Roco was verloofd.
Voor ieder account op FOK! een apart email address?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik heb ook 3 mailadressen.
Dus in het geval dat mij dit overkomt bij eender welke app of website, dan probeer ik gewoon alle 3 ja![]()
Werkt er altijd wel 1...
"VERTEL VERTEL VERTEL!!!"quote:
DE HELM!!!!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
VERTEL VERTEL VERTEL!!!
Paul de leeuw toch.quote:
"Soms komt het bloemschikken niet goed uit!"quote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:33 schreef maily het volgende:
[..]
https://imgur.com/gallery/helmet-envy-1WYyaUj
![]()
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Voor ieder account op FOK! een apart email address?
Waarom doen mensen soms zo gepikeerd over kloons. Maakt toch niets uit of je er wel of geen hebt?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik heb geen kloons op FOK!
Ooit een 2e account (inlog vergeten), omdat ik ergens aan mee wilde doen onder een andere naam. En nee, niets geheimzinnigs.
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom doen mensen soms zo gepikeerd over kloons. Maakt toch niets uit of je er wel of geen hebt?
Ohw. Nu ja, daar doen andere mensen (dan jij) moeilijk over dan...quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom doen mensen soms zo gepikeerd over kloons. Maakt toch niets uit of je er wel of geen hebt?
Maar dat is alleen relevant als je je wachtwoord vergeet denk ik.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja. Maar het email account wat er aan vast zat bestaat sinds 2007 niet meer
Ow, dan moet ik nog even doorsparenquote:
FOK! was ooit gehackt en toen moest iedereen zijn wachtwoord wijzigen. Ik kan natuurlijk wel een FA aanschieten, maar dan is een nieuwe aanmaken een stuk snellerquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar dat is alleen relevant als je je wachtwoord vergeet denk ik.
Ik heb momenteel maar 1 kloontje, maar weet niet meer waar ik het wachtwoord heb opgeschrevenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ow, dan moet ik nog even doorsparen
Engelse woorden worden toch standaard vervoegd met 'ed' ?quote:
In het Engels wel, maar Engelse woorden in het Nederlands worden geloof ik altijd vervoegd met -t(en)quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Engelse woorden worden toch standaard vervoegd met 'ed' ?
Dat was 2009 of 2010 toch?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:53 schreef devzero het volgende:
[..]
FOK! was ooit gehackt en toen moest iedereen zijn wachtwoord wijzigen. Ik kan natuurlijk wel een FA aanschieten, maar dan is een nieuwe aanmaken een stuk sneller
Behalve als het geldt onder het FOK!schaap:quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Engelse woorden worden toch standaard vervoegd met 'ed' ?
Ow, ik vervoeg Engelse woorden altijd met 'ed'quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
In het Engels wel, maar Engelse woorden in het Nederlands worden geloof ik altijd vervoegd met -t(en)
Thanks voor de verduidelijkingquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Behalve als het geldt onder het FOK!schaap:
Geüpdatet is het juiste voltooid deelwoord van Updaten.
Mijn laatste lessen Nederlands waren al over 20 jaar geleden.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, ik vervoeg Engelse woorden altijd met 'ed'![]()
In my defence, mijn laatste lessen Nederlands zijn alweer bijna 10 jaar geleden
Toen we nog allemaal jonge 12 jarige zolderkamer autisten warenquote:
Jij als konijn hebt daar minder moeite meequote:
Valt ook wel mee, ik ben pas op mijn 24ste aan een vervolg opleiding na de middelbare begonnenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mijn laatste lessen Nederlands waren al over 20 jaar geleden.
Nu voel ik me oud
En dan heb ik het alleen nog over FOK!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij als konijn hebt daar minder moeite mee
Nu ga ik twijfelen. Want hacken en douchen valt ook ondet t fokschaap.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Niet te verwarren met fokschaap DIG / [Stampede][DPC]Fokschaap gaat voor nummer 1!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow ja, mijn vervolgopleidingen bevatten geen Nederlandse les, dus alleen de lessen op het gymnasium gehad.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Valt ook wel mee, ik ben pas op mijn 24ste aan een vervolg opleiding na de middelbare begonnen
Mijn bachelor was het pret pakket 'communicatie wetenschappen' dus wel wat Nederlands gehad daar.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ow ja, mijn vervolgopleidingen bevatten geen Nederlandse les, dus alleen de lessen op het gymnasium gehad.
Stom. Want gehackt en gehakt zijn toch 2 totaal verschillende dingenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:04 schreef MizzezAmy het volgende:
I stand corrected, leenwoorden worden gewoon volgens de Nederlandse regels vervoegd.
Streamen heeft streamde en gestreamd!
https://www.onzetaal.nl/t(...)streamd%2C%20gemixt)
Pfiew, gelukkig ben je toch nog goed terecht gekomen na zo'n bachelorquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn bachelor was het pret pakket 'communicatie wetenschappen' dus wel wat Nederlands gehad daar.
Bij mijn master en mijn huidige baan waren en zijn Engels en computer talen de voertalen
Er is een FA die ik wel kan afschieten!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:53 schreef devzero het volgende:
[..]
FOK! was ooit gehackt en toen moest iedereen zijn wachtwoord wijzigen. Ik kan natuurlijk wel een FA aanschieten, maar dan is een nieuwe aanmaken een stuk sneller
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, ik vervoeg Engelse woorden altijd met 'ed'![]()
In my defence, mijn laatste lessen Nederlands zijn alweer bijna 10 jaar geleden
Achteraf gezien de op een na grootste fout die ik in mijn leven heb gemaakt. Nu had ik liever een bachelor in de ICT of techniek gedaan.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Pfiew, gelukkig ben je toch nog goed terecht gekomen na zo'n bachelor
Maar jij kan dus heel goed communiceren?
Scheren? Dat is toch zo'n sprookje wat je alleen in films zietquote:
Moet ik Erdogan weer van stal halen?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet te verwarren met fokschaap DIG / [Stampede][DPC]Fokschaap gaat voor nummer 1!
[ afbeelding ]
Of hij gaat in KLB gehakt maken van een TSquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Kon je nu maar een gehaktbal plaatje posten
De een is vegan en de ander is moord!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Stom. Want gehackt en gehakt zijn toch 2 totaal verschillende dingen
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Kon je nu maar een gehaktbal plaatje posten
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:13 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aanschouw en huiver, sterveling!!!!
Downloaden en Uploaden?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nu ga ik twijfelen. Want hacken en douchen valt ook ondet t fokschaap.
* MizzezAmy denkt na over een leenwoord wat niet onder het fokschaap valt
Meneer Lecter heeft een paar uur geleden ook nog een heerlijke burger gegeten! Yquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:15 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb een paar uur geleden nog een heerlijke hamburger gegeten
Ik had dus net ook de wat lastiger leenwoorden met een D: Downloaden en Uploaden.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:04 schreef MizzezAmy het volgende:
I stand corrected, leenwoorden worden gewoon volgens de Nederlandse regels vervoegd.
Streamen heeft streamde en gestreamd!
https://www.onzetaal.nl/t(...)streamd%2C%20gemixt)
Die is wel kut.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:14 schreef ToT het volgende:
Photoshop ben ik overigens ook kwijt...
Dagelijks wel zoiets gehad van: "Morgen ga ik dit in orde maken!"quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Die is wel kut.
Niet je inlog ooit naar jezelf gemaild, dus...
De 23e kan het gebeuren!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Dagelijks wel zoiets gehad van: " Morgen ga ik dit in orde maken!"
Ja.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Dagelijks wel zoiets gehad van: "Morgen ga ik dit in orde maken!"
Nee, de 21e gebeurde *het*quote:
Mailen is er ook 1!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Die is wel kut.
Niet je inlog ooit naar jezelf gemaild, dus...
Ik las Maily is er ook 1quote:
Heb jarenlang in de penarie gezeten.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja.
Totdat.
Je dus zo in de penarie komt...
Ook dat is zowel correct alsmede juistquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik las Maily is er ook 1
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik las Maily is er ook 1
Hello Claricequote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Meneer Lecter heeft een paar uur geleden ook nog een heerlijke burger gegeten! Y
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik las Maily is er ook 1
[..]
Ik las Maily is er ook 1
Dat zijn er al tweequote:
Dan zit je nu met de gebakken perenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb jarenlang in de penarie gezeten.
You merely adopted the penary, I was born in it! Molded by it!
Ja kut, zit ik net in een ander topic soortgelijke opmerkingen te maken bij "Jammer maar helaas".quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan zit je nu met de gebakken peren
(wel lekker, gebakken peertjes, trouwens)
Hello Clarence dan?quote:
Nee, tegenwoordig kan je met een leuter als vrouw meedoen aan de Olympische Spelen.quote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hello Clarence dan?
Moretown!quote:
Lekker meatspinnen in de kleedkamers!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, tegenwoordig kan je met een leuter als vrouw meedoen aan de Olympische Spelen.
Kut met perenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja kut, zit ik net in een ander topic soortgelijke opmerkingen te maken bij "Jammer maar helaas".
Clarice!!!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hello Clarence dan?
Heb je een voorbeeld?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, tegenwoordig kan je met een leuter als vrouw meedoen aan de Olympische Spelen.
SLSLSLSLSLSLSLSLSLSLSLSSSSS!quote:
Nee, hij wil alleen maar ballen trappen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Voelt dat een beetje fijn, zo'n Seedorf tussen je lakens?
How much wood would a woodchucker chuck if a woodchucker could chuck wood?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens probeert het algoritme mij een houtbewerkingscursus aan te praten.
Ach, ieder zo z'n fetisj he!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, hij wil alleen maar ballen trappen.
Alt + F4quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:36 schreef ToT het volgende:
Waar zat de edit functie ook al weer???
Kenniet Winneston Bijdo Mannenistions bij het kogelstoten voor vrouwenquote:
Nou, de afgelopen 8 weken in het tuinhuisje kon ze er anders geen genoeg van krijgenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:38 schreef ToT het volgende:
Ik lees in de ticker trouwens dat Amalia niet aan bukkake doet?
Ow is ze dan toch een cum guzzling queen?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou, de afgelopen 8 weken in het tuinhuisje kon ze er anders geen genoeg van krijgen
3 speciaalbiertjes, bok op, jij!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens mij hebben jullie teveel gezopen
Ik zie haar ster niet?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:45 schreef aeque het volgende:
Ah ik heb de sportster in kwestie gevonden.
[ afbeelding ]
Je gaat lekker vanavond?quote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou, de afgelopen 8 weken in het tuinhuisje kon ze er anders geen genoeg van krijgen
Over de AIVD hoef je je geen zorgen te maken. Vrijwel de volledige ploeg was aan de beurt na het ministerie van Financiën en de Belastingdienst klaar warenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow is ze dan toch een cum guzzling queen?
Nou ja; crown princess dan?Ja godver AIVD, mijn oprechte nederige excuses aan onze toekomstige vorstin!
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow, je had me moeten horen met het voorlezen van Woezel en Pip man!
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Over de AIVD hoef je je geen zorgen te maken. Vrijwel de volledige ploeg was aan de beurt na het ministerie van Financiën en de Belastingdienst klaar waren
Goed, ik las weer eens Poezel en Wip.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow, je had me moeten horen met het voorlezen van Woezel en Pip man!
Ja poezen wippen is weer een les voor hem voor over een jaartje of 10 - 12!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Goed, ik las weer eens Poezel en Wip.
We wachten nog steeds op je voorbeeld.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Krijg je niet, want het was een grapjequote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:57 schreef aeque het volgende:
[..]
We wachten nog steeds op je voorbeeld.
Toch maar een leesvizier aanschaffenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Uhu uhuquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Krijg je niet, want het was een grapje
Dotjequote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch maar een leesvizier aanschaffen
En de straat is wakkerquote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:00 schreef ToT het volgende:
Altijd leuk, verhaaltjes aan hem voorlezen: soms fluisterend, dan weer heel sinister, dan motherfucking SCHREEUWEND waarbij je laat merken hoe dom het is wat je aan het voorlezen bent, dan weer heel luguber en dan ineens weer heel lief enz.
JA, TANTE PEEEEERENBOOM RIEP INEENS DAT IEDEREEN BIJ HAAR MOEST KOMEN!!!! TANTE PERENBOOM!!! EEN BOOM MET PEREN DIE EEN TANTE IS!!! ZIE JE HET VOOR JE, JONGEN??? DAT IS TOCH NIET NORMAAL????? HOE DAN OOK, DIE BELACHELIJKE BOOM MRET PEREN DIE EEN TANTE IS VROEG AAN VLINDER OF DIE OOK EEN SCHAT HAD!!!!!!
Moet ik idd in het nieuwe huis niet flikken!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dotje
[..]
En de straat is wakker
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet ik idd in het nieuwe huis niet flikken!
Heb je een appartement?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Men kan daar boven duidelijk horen wat de buren beneden aan het uitvreten zijn!
Daar zijn gagballs voor uitgevonden.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:06 schreef ToT het volgende:
Dus een gewillig hertje d'r roze punani aan mijn paarsgepunte lans rijgen zal er vanaf morgen niet meer in zitten.
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Daar zijn gagballs voor uitgevonden.
Of je gaat je huis gewoon goed isoleren.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:06 schreef ToT het volgende:
Althans niet zonder een buurtschandaal op te starten!
De huizen zijn al zo smal.....quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Of je gaat je huis gewoon goed isoleren.
Alleen maar missionaris dus.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar het mokerharde gestoot tegen d'r roze billetjes dan?Dat kletst ook wel aardig weg.
Of geluid isolerende matten op alle muren van de gag cave plakkenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Daar zijn gagballs voor uitgevonden.
Isofix, of toch wat van betere kwaliteit?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of geluid isolerende matten op alle muren van de gag cave plakken
Oh er zijn alweer trouwplannen?quote:
Waarom zitten de handvaten van de bovenste lade meer naar binnen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:16 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
" Antieke commode"......right, 5 jaar oud van Leenbakker?
Dat maakt het antiekquote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Waarom zitten de handvaten van de bovenste lade meer naar binnen.
Middeleeuws design, jonguh!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Waarom zitten de handvaten van de bovenste lade meer naar binnen.
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Middeleeuws design, jonguh!Je moest toentertijd toch wel een beetje origineel zijn tegenover de polderjonker!
Zie, dus toch antiek.quote:
FHF?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet eerst een mokkel zien te vinden!
Je had hem ook al eerder moeten openen toen ik het zei.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar kan ik niet eens verhuiskrachten vinden, dus neuk die poep daar!
Of gewoon je buren alvast laten wennen aan de geluide die over een paar jaar van Mini-ToT zijn kamer het hele weekend afkomenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Isofix, of toch wat van betere kwaliteit?
Stuur hem even een DM met je bestelling, dan krijg je morgen je noten en zaden aan huis geleverdquote:
Een paar jaar? Ze beginnen steeds vroeger.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of gewoon je buren alvast laten wennen aan de geluide die over een paar jaar van Mini-ToT zijn kamer het hele weekend afkomen
Ik wilde nog positief blijven voor ToT, want hij moet je gewillige jonge 18 jarige hertjes natuurlijk wel persoonlijk keuren voor Miniquote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Een paar jaar? Ze beginnen steeds vroeger.
Eventje inrijden.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wilde nog positief blijven voor ToT, want hij moet je gewillige jonge 18 jarige hertjes natuurlijk wel persoonlijk keuren voor Mini
Was maar een garpje héquote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was maar een garpje hé![]()
ToT krijgt enkel de afdankertjes van Mini
A shoulder to cry on is a dick to ride onquote:
Wil je nu zeggen dat de vrouwen die tegen me zeggen: "als er iets is mag je me appen hoor" eigenlijk allemaal een piemel hebben?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
A shoulder to cry on is a dick to ride on
Als je je kaarten goed speeltquote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat de vrouwen die tegen me zeggen: "als er iets is mag je me appen hoor" eigenlijk allemaal een piemel hebben?
Nou dan mag je ze hebben hoor.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je je kaarten goed speelt
Dat is wat jij zei.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:38 schreef DerRabbit het volgende:
Of bedoelde je dat die 'vrouwen' een dick hebben die jij kunt berijden als je bij ze gaat huilen
Boah, laat maar. Ik heb al een eigen aangeschaft wijf thuis zittenquote:
Real doll?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Boah, laat maar. Ik heb al een eigen aangeschaft wijf thuis zitten
Was de techniek maar zo ver gevorderd, dan had ik er wel eentje aangeschaft met betere specsquote:
Ah je hebt de 'classy' mod niet geïnstalleerd zie ik.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was de techniek maar zo ver gevorderd, dan had ik er wel eentje aangeschaft met betere specs![]()
De mijne vreet mijn halve salaris op aan junkfood en chocola, zeikt constant of nietszeggende dingen en ruft alsof haar leven er vanaf hangt
Heb je een linkje naar een goede mod?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Ah je hebt de 'classy' mod niet geïnstalleerd zie ik.
Wat heeft 3 letters, soms maar 4 letters, altijd 6 letters en nooit 5 letters.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:40 schreef Homijn het volgende:
Wat heeft drie letters, soms vier en nooit vijf
Ik weet de goede sites niet meer. Al langere tijd niet nodig.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar een goede mod?
Ik probeer haar al dik 7 jaar te debuggen, maar ik ben geen steek verder gekomen
Wel nog tips om een vrouw eindelijk de afwas, de was te laten doen en eens per week te laten stofzuigen?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik weet de goede sites niet meer. Al langere tijd niet nodig.
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel nog tips om een vrouw eindelijk de afwas, de was te laten doen en eens per week te laten stofzuigen?
Een vrouw nog meer voer geven om haar af te leren teveel voer tot zich te nemenquote:
Eerst een weekje geheelonthouding. Moet je d'r wel even in het tuinhuisje opsluiten gok ik.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een vrouw nog meer voer geven om haar af te leren teveel voer tot zich te nemen![]()
Dat is toch hetzelfde als vechten tegen oorlog en neuken voor maagdelijkheid
Ik leg haar wel aan de ketting in de kelderquote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Eerst een weekje geheelonthouding. Moet je d'r wel even in het tuinhuisje opsluiten gok ik.
Doe je dat niet elke avond al dan?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik leg haar wel aan de ketting in de kelder
Nee. Om daar een industriële afzuiging aan te leggen was ruim 3 ton duurderquote:
And you luuuuuuv herquote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was de techniek maar zo ver gevorderd, dan had ik er wel eentje aangeschaft met betere specs![]()
De mijne vreet mijn halve salaris op aan junkfood en chocola, zeikt constant of nietszeggende dingen en ruft alsof haar leven er vanaf hangt
Normale afzuiging kan de hoeveelheid methaan zeker niet afvoeren?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 00:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee. Om daar een industriële afzuiging aan te leggen was ruim 3 ton duurder
Zekerquote:
Met al die junkfood is er natuurlijk ook veel om van te houden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 00:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeker![]()
Scheelt enorm op de stook kosten![]()
![]()
En natuurlijk alle liefde die ze te bieden heeft, al moet ik dit totaal niet onder dwang met een geladen pistool op mijn hoofd van haar zeggen![]()
Met het hele Rusland gedoe en het gezeik met het gas uit Groningen.....quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 00:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Normale afzuiging kan de hoeveelheid methaan zeker niet afvoeren?
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 00:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met het hele Rusland gedoe en het gezeik met het gas uit Groningen.....
Als ik een nachtje geen methaan terug lever aan het net zit half Nederland weer een week zonder verwarming
Eet muis ooit junkfood?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 00:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met het hele Rusland gedoe en het gezeik met het gas uit Groningen.....
Als ik een nachtje geen methaan terug lever aan het net zit half Nederland weer een week zonder verwarming
Ze besteld altijd een salade en voor mij een 800 gram mixed grill schotel met friet, een drie dubbele portie mayo en een halve liter knoflook saus, zoals het echte lieflijke meisje dat ze is. Om daarna alleen de feta uit haar salade te eten en het mij te gunnen om twee happen van mijn bestelling te eten om daarna 'mijn' hele bestelling in record tijd naar binnen te proppen.quote:
Niet piepen volgende keer eet je gezond een salade meequote:Op vrijdag 23 augustus 2024 00:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze besteld altijd een salade en voor mij een 800 gram mixed grill schotel met friet, een drie dubbele portie mayo en een halve liter knoflook saus, zoals het echte lieflijke meisje dat ze is. Om daarna alleen de feta uit haar salade te eten en het mij te gunnen om twee happen van mijn bestelling te eten om daarna 'mijn' hele bestelling in record tijd naar binnen te proppen.
En twee dagen laten te zeiken dat ze maar niet af valt ondanks het feit dat zij enkel salades besteld
Ja maar die eet ik ook, want zij eet die hele mix grill plus friet en sausen op voor ik er erg in heb dus er blijft niks anders over héquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 00:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Niet piepen volgende keer eet je gezond een salade mee![]()
Ik zou haar feedenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 00:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja maar die eet ik ook, want zij eet die hele mix grill plus friet en sausen op voor ik er erg in heb dus er blijft niks anders over hé
Haar opetenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 00:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja maar die eet ik ook, want zij eet die hele mix grill plus friet en sausen op voor ik er erg in heb dus er blijft niks anders over hé
Ah, je hebt nog een paar kilo kebab en shoarma waar je vanaf moet en een gasrekening die je wil betalen met een terug levering aan het net!quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 00:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik zou haar feeden
hoe laat komt muis dit weekend hierheen? heb genoeg klusjes voor haar
Ik heb een volle gft bakquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 00:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah, je hebt nog een paar kilo kebab en shoarma waar je vanaf moet en een gasrekening die je wil betalen met een terug levering aan het net!
Daar is zij de geschikte persoon voor!
Hoe laat hebben ze de afzuiging geïnstalleerd? Dan breng ik haar wel langs!quote:
So happy you are happyquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 00:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeker![]()
Scheelt enorm op de stook kosten![]()
![]()
En natuurlijk alle liefde die ze te bieden heeft, al moet ik dit totaal niet onder dwang met een geladen pistool op mijn hoofd van haar zeggen![]()
ja ik ben lichtjes euforisch, was aan het stressen of ik deadline ging halen voor project, maar iet sgevonden waardoor ik het makkelijk haalquote:
Nice ! Dat is mooi meegenomen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 01:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja ik ben lichtjes euforisch, was aan het stressen of ik deadline ging halen voor project, maar iet sgevonden waardoor ik het makkelijk haal
fijn dat je eindelijk een passende woning kan vindenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 01:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb vandaag huurcontract getekend.
nog wel, maar voor hoe lang?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 02:06 schreef Sally het volgende:
Nog iemand wakker...?
Ik wacht op een overzet klusje tussen laptop en NAS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |