Ja.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Dagelijks wel zoiets gehad van: "Morgen ga ik dit in orde maken!"
Nee, de 21e gebeurde *het*quote:
Mailen is er ook 1!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Die is wel kut.
Niet je inlog ooit naar jezelf gemaild, dus...
Ik las Maily is er ook 1quote:
Heb jarenlang in de penarie gezeten.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja.
Totdat.
Je dus zo in de penarie komt...
Ook dat is zowel correct alsmede juistquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik las Maily is er ook 1
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik las Maily is er ook 1
Hello Claricequote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Meneer Lecter heeft een paar uur geleden ook nog een heerlijke burger gegeten! Y
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik las Maily is er ook 1
[..]
Ik las Maily is er ook 1
Dat zijn er al tweequote:
Dan zit je nu met de gebakken perenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb jarenlang in de penarie gezeten.
You merely adopted the penary, I was born in it! Molded by it!
Ja kut, zit ik net in een ander topic soortgelijke opmerkingen te maken bij "Jammer maar helaas".quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan zit je nu met de gebakken peren
(wel lekker, gebakken peertjes, trouwens)
Hello Clarence dan?quote:
Nee, tegenwoordig kan je met een leuter als vrouw meedoen aan de Olympische Spelen.quote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hello Clarence dan?
Moretown!quote:
Lekker meatspinnen in de kleedkamers!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, tegenwoordig kan je met een leuter als vrouw meedoen aan de Olympische Spelen.
Kut met perenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja kut, zit ik net in een ander topic soortgelijke opmerkingen te maken bij "Jammer maar helaas".
Clarice!!!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hello Clarence dan?
Heb je een voorbeeld?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, tegenwoordig kan je met een leuter als vrouw meedoen aan de Olympische Spelen.
SLSLSLSLSLSLSLSLSLSLSLSSSSS!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |