quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, ik vervoeg Engelse woorden altijd met 'ed'![]()
In my defence, mijn laatste lessen Nederlands zijn alweer bijna 10 jaar geleden
Achteraf gezien de op een na grootste fout die ik in mijn leven heb gemaakt. Nu had ik liever een bachelor in de ICT of techniek gedaan.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Pfiew, gelukkig ben je toch nog goed terecht gekomen na zo'n bachelor
Maar jij kan dus heel goed communiceren?
Scheren? Dat is toch zo'n sprookje wat je alleen in films zietquote:
Moet ik Erdogan weer van stal halen?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet te verwarren met fokschaap DIG / [Stampede][DPC]Fokschaap gaat voor nummer 1!
[ afbeelding ]
Of hij gaat in KLB gehakt maken van een TSquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Kon je nu maar een gehaktbal plaatje posten
De een is vegan en de ander is moord!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Stom. Want gehackt en gehakt zijn toch 2 totaal verschillende dingen
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Kon je nu maar een gehaktbal plaatje posten
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:13 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aanschouw en huiver, sterveling!!!!
Downloaden en Uploaden?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nu ga ik twijfelen. Want hacken en douchen valt ook ondet t fokschaap.
* MizzezAmy denkt na over een leenwoord wat niet onder het fokschaap valt
Meneer Lecter heeft een paar uur geleden ook nog een heerlijke burger gegeten! Yquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:15 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb een paar uur geleden nog een heerlijke hamburger gegeten
Ik had dus net ook de wat lastiger leenwoorden met een D: Downloaden en Uploaden.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:04 schreef MizzezAmy het volgende:
I stand corrected, leenwoorden worden gewoon volgens de Nederlandse regels vervoegd.
Streamen heeft streamde en gestreamd!
https://www.onzetaal.nl/t(...)streamd%2C%20gemixt)
Die is wel kut.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:14 schreef ToT het volgende:
Photoshop ben ik overigens ook kwijt...
Dagelijks wel zoiets gehad van: "Morgen ga ik dit in orde maken!"quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Die is wel kut.
Niet je inlog ooit naar jezelf gemaild, dus...
De 23e kan het gebeuren!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Dagelijks wel zoiets gehad van: " Morgen ga ik dit in orde maken!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |