FOK! was ooit gehackt en toen moest iedereen zijn wachtwoord wijzigen. Ik kan natuurlijk wel een FA aanschieten, maar dan is een nieuwe aanmaken een stuk snellerquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar dat is alleen relevant als je je wachtwoord vergeet denk ik.
Ik heb momenteel maar 1 kloontje, maar weet niet meer waar ik het wachtwoord heb opgeschrevenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ow, dan moet ik nog even doorsparen
Engelse woorden worden toch standaard vervoegd met 'ed' ?quote:
In het Engels wel, maar Engelse woorden in het Nederlands worden geloof ik altijd vervoegd met -t(en)quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Engelse woorden worden toch standaard vervoegd met 'ed' ?
Dat was 2009 of 2010 toch?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:53 schreef devzero het volgende:
[..]
FOK! was ooit gehackt en toen moest iedereen zijn wachtwoord wijzigen. Ik kan natuurlijk wel een FA aanschieten, maar dan is een nieuwe aanmaken een stuk sneller
Behalve als het geldt onder het FOK!schaap:quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Engelse woorden worden toch standaard vervoegd met 'ed' ?
Ow, ik vervoeg Engelse woorden altijd met 'ed'quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
In het Engels wel, maar Engelse woorden in het Nederlands worden geloof ik altijd vervoegd met -t(en)
Thanks voor de verduidelijkingquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Behalve als het geldt onder het FOK!schaap:
Geüpdatet is het juiste voltooid deelwoord van Updaten.
Mijn laatste lessen Nederlands waren al over 20 jaar geleden.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, ik vervoeg Engelse woorden altijd met 'ed'![]()
In my defence, mijn laatste lessen Nederlands zijn alweer bijna 10 jaar geleden
Toen we nog allemaal jonge 12 jarige zolderkamer autisten warenquote:
Jij als konijn hebt daar minder moeite meequote:
Valt ook wel mee, ik ben pas op mijn 24ste aan een vervolg opleiding na de middelbare begonnenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mijn laatste lessen Nederlands waren al over 20 jaar geleden.
Nu voel ik me oud
En dan heb ik het alleen nog over FOK!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij als konijn hebt daar minder moeite mee
Nu ga ik twijfelen. Want hacken en douchen valt ook ondet t fokschaap.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Niet te verwarren met fokschaap DIG / [Stampede][DPC]Fokschaap gaat voor nummer 1!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow ja, mijn vervolgopleidingen bevatten geen Nederlandse les, dus alleen de lessen op het gymnasium gehad.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Valt ook wel mee, ik ben pas op mijn 24ste aan een vervolg opleiding na de middelbare begonnen
Mijn bachelor was het pret pakket 'communicatie wetenschappen' dus wel wat Nederlands gehad daar.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ow ja, mijn vervolgopleidingen bevatten geen Nederlandse les, dus alleen de lessen op het gymnasium gehad.
Stom. Want gehackt en gehakt zijn toch 2 totaal verschillende dingenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:04 schreef MizzezAmy het volgende:
I stand corrected, leenwoorden worden gewoon volgens de Nederlandse regels vervoegd.
Streamen heeft streamde en gestreamd!
https://www.onzetaal.nl/t(...)streamd%2C%20gemixt)
Pfiew, gelukkig ben je toch nog goed terecht gekomen na zo'n bachelorquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn bachelor was het pret pakket 'communicatie wetenschappen' dus wel wat Nederlands gehad daar.
Bij mijn master en mijn huidige baan waren en zijn Engels en computer talen de voertalen
Er is een FA die ik wel kan afschieten!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:53 schreef devzero het volgende:
[..]
FOK! was ooit gehackt en toen moest iedereen zijn wachtwoord wijzigen. Ik kan natuurlijk wel een FA aanschieten, maar dan is een nieuwe aanmaken een stuk sneller
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, ik vervoeg Engelse woorden altijd met 'ed'![]()
In my defence, mijn laatste lessen Nederlands zijn alweer bijna 10 jaar geleden
Achteraf gezien de op een na grootste fout die ik in mijn leven heb gemaakt. Nu had ik liever een bachelor in de ICT of techniek gedaan.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Pfiew, gelukkig ben je toch nog goed terecht gekomen na zo'n bachelor
Maar jij kan dus heel goed communiceren?
Scheren? Dat is toch zo'n sprookje wat je alleen in films zietquote:
Moet ik Erdogan weer van stal halen?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet te verwarren met fokschaap DIG / [Stampede][DPC]Fokschaap gaat voor nummer 1!
[ afbeelding ]
Of hij gaat in KLB gehakt maken van een TSquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Kon je nu maar een gehaktbal plaatje posten
De een is vegan en de ander is moord!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Stom. Want gehackt en gehakt zijn toch 2 totaal verschillende dingen
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Kon je nu maar een gehaktbal plaatje posten
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:13 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aanschouw en huiver, sterveling!!!!
Downloaden en Uploaden?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nu ga ik twijfelen. Want hacken en douchen valt ook ondet t fokschaap.
* MizzezAmy denkt na over een leenwoord wat niet onder het fokschaap valt
Meneer Lecter heeft een paar uur geleden ook nog een heerlijke burger gegeten! Yquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:15 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb een paar uur geleden nog een heerlijke hamburger gegeten
Ik had dus net ook de wat lastiger leenwoorden met een D: Downloaden en Uploaden.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:04 schreef MizzezAmy het volgende:
I stand corrected, leenwoorden worden gewoon volgens de Nederlandse regels vervoegd.
Streamen heeft streamde en gestreamd!
https://www.onzetaal.nl/t(...)streamd%2C%20gemixt)
Die is wel kut.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:14 schreef ToT het volgende:
Photoshop ben ik overigens ook kwijt...
Dagelijks wel zoiets gehad van: "Morgen ga ik dit in orde maken!"quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Die is wel kut.
Niet je inlog ooit naar jezelf gemaild, dus...
De 23e kan het gebeuren!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Dagelijks wel zoiets gehad van: " Morgen ga ik dit in orde maken!"
Ja.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Dagelijks wel zoiets gehad van: "Morgen ga ik dit in orde maken!"
Nee, de 21e gebeurde *het*quote:
Mailen is er ook 1!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Die is wel kut.
Niet je inlog ooit naar jezelf gemaild, dus...
Ik las Maily is er ook 1quote:
Heb jarenlang in de penarie gezeten.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja.
Totdat.
Je dus zo in de penarie komt...
Ook dat is zowel correct alsmede juistquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik las Maily is er ook 1
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik las Maily is er ook 1
Hello Claricequote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Meneer Lecter heeft een paar uur geleden ook nog een heerlijke burger gegeten! Y
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik las Maily is er ook 1
[..]
Ik las Maily is er ook 1
Dat zijn er al tweequote:
Dan zit je nu met de gebakken perenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb jarenlang in de penarie gezeten.
You merely adopted the penary, I was born in it! Molded by it!
Ja kut, zit ik net in een ander topic soortgelijke opmerkingen te maken bij "Jammer maar helaas".quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan zit je nu met de gebakken peren
(wel lekker, gebakken peertjes, trouwens)
Hello Clarence dan?quote:
Nee, tegenwoordig kan je met een leuter als vrouw meedoen aan de Olympische Spelen.quote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hello Clarence dan?
Moretown!quote:
Lekker meatspinnen in de kleedkamers!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, tegenwoordig kan je met een leuter als vrouw meedoen aan de Olympische Spelen.
Kut met perenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja kut, zit ik net in een ander topic soortgelijke opmerkingen te maken bij "Jammer maar helaas".
Clarice!!!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hello Clarence dan?
Heb je een voorbeeld?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, tegenwoordig kan je met een leuter als vrouw meedoen aan de Olympische Spelen.
SLSLSLSLSLSLSLSLSLSLSLSSSSS!quote:
Nee, hij wil alleen maar ballen trappen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Voelt dat een beetje fijn, zo'n Seedorf tussen je lakens?
How much wood would a woodchucker chuck if a woodchucker could chuck wood?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens probeert het algoritme mij een houtbewerkingscursus aan te praten.
Ach, ieder zo z'n fetisj he!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, hij wil alleen maar ballen trappen.
Alt + F4quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:36 schreef ToT het volgende:
Waar zat de edit functie ook al weer???
Kenniet Winneston Bijdo Mannenistions bij het kogelstoten voor vrouwenquote:
Nou, de afgelopen 8 weken in het tuinhuisje kon ze er anders geen genoeg van krijgenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:38 schreef ToT het volgende:
Ik lees in de ticker trouwens dat Amalia niet aan bukkake doet?
Ow is ze dan toch een cum guzzling queen?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou, de afgelopen 8 weken in het tuinhuisje kon ze er anders geen genoeg van krijgen
3 speciaalbiertjes, bok op, jij!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens mij hebben jullie teveel gezopen
Ik zie haar ster niet?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:45 schreef aeque het volgende:
Ah ik heb de sportster in kwestie gevonden.
[ afbeelding ]
Je gaat lekker vanavond?quote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou, de afgelopen 8 weken in het tuinhuisje kon ze er anders geen genoeg van krijgen
Over de AIVD hoef je je geen zorgen te maken. Vrijwel de volledige ploeg was aan de beurt na het ministerie van Financiën en de Belastingdienst klaar warenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow is ze dan toch een cum guzzling queen?
Nou ja; crown princess dan?Ja godver AIVD, mijn oprechte nederige excuses aan onze toekomstige vorstin!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |