Nee, hij wil alleen maar ballen trappen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Voelt dat een beetje fijn, zo'n Seedorf tussen je lakens?
How much wood would a woodchucker chuck if a woodchucker could chuck wood?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens probeert het algoritme mij een houtbewerkingscursus aan te praten.
Ach, ieder zo z'n fetisj he!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, hij wil alleen maar ballen trappen.
Alt + F4quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:36 schreef ToT het volgende:
Waar zat de edit functie ook al weer???
Kenniet Winneston Bijdo Mannenistions bij het kogelstoten voor vrouwenquote:
Nou, de afgelopen 8 weken in het tuinhuisje kon ze er anders geen genoeg van krijgenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:38 schreef ToT het volgende:
Ik lees in de ticker trouwens dat Amalia niet aan bukkake doet?
Ow is ze dan toch een cum guzzling queen?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou, de afgelopen 8 weken in het tuinhuisje kon ze er anders geen genoeg van krijgen
3 speciaalbiertjes, bok op, jij!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens mij hebben jullie teveel gezopen
Ik zie haar ster niet?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:45 schreef aeque het volgende:
Ah ik heb de sportster in kwestie gevonden.
[ afbeelding ]
Je gaat lekker vanavond?quote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou, de afgelopen 8 weken in het tuinhuisje kon ze er anders geen genoeg van krijgen
Over de AIVD hoef je je geen zorgen te maken. Vrijwel de volledige ploeg was aan de beurt na het ministerie van Financiën en de Belastingdienst klaar warenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow is ze dan toch een cum guzzling queen?
Nou ja; crown princess dan?Ja godver AIVD, mijn oprechte nederige excuses aan onze toekomstige vorstin!
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow, je had me moeten horen met het voorlezen van Woezel en Pip man!
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Over de AIVD hoef je je geen zorgen te maken. Vrijwel de volledige ploeg was aan de beurt na het ministerie van Financiën en de Belastingdienst klaar waren
Goed, ik las weer eens Poezel en Wip.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow, je had me moeten horen met het voorlezen van Woezel en Pip man!
Ja poezen wippen is weer een les voor hem voor over een jaartje of 10 - 12!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Goed, ik las weer eens Poezel en Wip.
We wachten nog steeds op je voorbeeld.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Krijg je niet, want het was een grapjequote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:57 schreef aeque het volgende:
[..]
We wachten nog steeds op je voorbeeld.
Toch maar een leesvizier aanschaffenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Uhu uhuquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Krijg je niet, want het was een grapje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |