Moet ik altijd nog een keer kopen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wel in een kwakglas he!
Goffer, domme!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgens mij is het een goffer, maar de url klopt niet helemaal.
BLASPHEMY. HERESY.quote:
Wilde em niet makenquote:
Ik ben de grootmeester van de inkoppers!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wilde em niet maken
Ik dacht eerst dat het een capybara wasquote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgens mij is het een goffer, maar de url klopt niet helemaal.
Ook je ww vergeten...?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:48 schreef ToT het volgende:
KUT!!!! MET!!!! PEREN!!!!![]()
![]()
Ik bedenk me ineens dat ik geen toegang meer heb tot mijn > 500 paintjes op imgur!
Ik kop wel wat anders inquote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben de grootmeester van de inkoppers!
Watch and learn, young grasshopper!
Zijn die met de scheiding naar je ex gegaan?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:48 schreef ToT het volgende:
KUT!!!! MET!!!! PEREN!!!!![]()
![]()
Ik bedenk me ineens dat ik geen toegang meer heb tot mijn > 500 paintjes op imgur!
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zijn die met de scheiding naar je ex gegaan?
Amy toch!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dit keer wilde ik hem niet maken.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Daar is toch ook wel een functie 'WW vergeten?"quote:
Jullie zijn gemaakt voor elkaarquote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Dit keer wilde ik hem niet maken.
Mutskequote:
Maar het UWV is voor de rest van de avond dicht...quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Daar is toch ook wel een functie 'WW vergeten?"
Dan probeer je toch wat?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:18 schreef ToT het volgende:
En @ painttjes: heb geen idee onder welk account ze opgeslagen zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |