Zijn die met de scheiding naar je ex gegaan?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:48 schreef ToT het volgende:
KUT!!!! MET!!!! PEREN!!!!![]()
![]()
Ik bedenk me ineens dat ik geen toegang meer heb tot mijn > 500 paintjes op imgur!
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zijn die met de scheiding naar je ex gegaan?
Amy toch!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dit keer wilde ik hem niet maken.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Daar is toch ook wel een functie 'WW vergeten?"quote:
Jullie zijn gemaakt voor elkaarquote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Dit keer wilde ik hem niet maken.
Mutskequote:
Maar het UWV is voor de rest van de avond dicht...quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Daar is toch ook wel een functie 'WW vergeten?"
Dan probeer je toch wat?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:18 schreef ToT het volgende:
En @ painttjes: heb geen idee onder welk account ze opgeslagen zijn!
Met het daarbij behorende mailadres!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan probeer je toch wat?
Ik ken imgur niet, maar mss kan je ook zeggen "accountnaam vergeten"?
Dan probeer je het 3xquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Met het daarbij behorende mailadres!Ik heb er 3.
Maar idd het proberen waard!
true.datquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan probeer je het 3xHet is niet dat je 200 accounts heb
Ik heb ook 3 mailadressen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan probeer je het 3xHet is niet dat je 200 accounts heb
Ik heb er ook drie, komt wel dichtbij zoquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik heb ook 3 mailadressen.
Dus in het geval dat mij dit overkomt bij eender welke app of website, dan probeer ik gewoon alle 3 ja![]()
Werkt er altijd wel 1...
inb4 Bert Visscherquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zwarte Dino jij wou Nina die met Roco was verloofd.
Voor ieder account op FOK! een apart email address?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik heb ook 3 mailadressen.
Dus in het geval dat mij dit overkomt bij eender welke app of website, dan probeer ik gewoon alle 3 ja![]()
Werkt er altijd wel 1...
"VERTEL VERTEL VERTEL!!!"quote:
DE HELM!!!!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
VERTEL VERTEL VERTEL!!!
Paul de leeuw toch.quote:
"Soms komt het bloemschikken niet goed uit!"quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |