De strakke deadline is omdat we zo snel mogelijk uit elkaar willen zijn!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat je zo'n strakke deadline heb, vroeg ik me af wat de reden was. Bv omdat je al een bod hebt gekregen of de huur eind van de maand afloopt
Ah okquote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:52 schreef ToT het volgende:
[..]
De strakke deadline is omdat we zo snel mogelijk uit elkaar willen zijn!
Nope.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Ah okMaar je ex is toch al uitgetrokken?
Hopelijk krijg je niet te veel gezeur met verhuizen van spullen waarvan zij vindt dat die van haar zijnquote:
Veel daarvan hebben we al gehad.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je niet te veel gezeur met verhuizen van spullen waarvan zij vindt dat die van haar zijn
Sommige dingen zijn het niet waard om over te vechten. Je kunt je energie beter in je toekomst stoppen dan over een materieel iets.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Veel daarvan hebben we al gehad.
Ik ben zo dom ongevraagd nog wat toe te geven zo op de laatste avond, maar whatever.
De laatste tijd ook nog?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:55 schreef ToT het volgende:
Nou ik heb d'r wel regelmatig snoeihard uit elkaar liggen trekken natuurlijk, maar dat is vast niet wat je bedoelt.
Eruit schoppen!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:55 schreef ToT het volgende:
Nou ik heb d'r wel regelmatig snoeihard uit elkaar liggen trekken natuurlijk, maar dat is vast niet wat je bedoelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:22 schreef ToT het volgende:
En om het te vieren ga ik zo een Kwakje doorslikken.Geniet ervan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En morgenavond groot feest dus?
I've heard what they say, but I'm not here for trouble 🎶
Met drank, drugs en bitchezzzzz!!!!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geniet ervan!
En morgenavond groot feest dus?
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:22 schreef ToT het volgende:
En om het te vieren ga ik zo een Kwakje doorslikken.Autofelatio schijnt erg populair te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lees dit als alcohol, paracetamol en de harem van miniToTquote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Met drank, drugs en bitchezzzzz!!!!
Maar dan zonder de illegale substanties of de dames van plezier.
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik lees dit als alcohol, paracetamol en de harem van miniToT
Wel in een kwakglas he!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:30 schreef ToT het volgende:
Heb het Kwakje ingeschonken: " Papa? Is dat prik? Met veel te veel suiker?"Ja jongen, dat klopt!
1 of beide anderen drink ik wel nadat hij naar bed is gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |