Oh er zijn alweer trouwplannen?quote:
Waarom zitten de handvaten van de bovenste lade meer naar binnen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:16 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
" Antieke commode"......right, 5 jaar oud van Leenbakker?
Dat maakt het antiekquote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Waarom zitten de handvaten van de bovenste lade meer naar binnen.
Middeleeuws design, jonguh!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Waarom zitten de handvaten van de bovenste lade meer naar binnen.
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Middeleeuws design, jonguh!Je moest toentertijd toch wel een beetje origineel zijn tegenover de polderjonker!
Zie, dus toch antiek.quote:
FHF?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet eerst een mokkel zien te vinden!
Je had hem ook al eerder moeten openen toen ik het zei.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar kan ik niet eens verhuiskrachten vinden, dus neuk die poep daar!
Of gewoon je buren alvast laten wennen aan de geluide die over een paar jaar van Mini-ToT zijn kamer het hele weekend afkomenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Isofix, of toch wat van betere kwaliteit?
Stuur hem even een DM met je bestelling, dan krijg je morgen je noten en zaden aan huis geleverdquote:
Een paar jaar? Ze beginnen steeds vroeger.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of gewoon je buren alvast laten wennen aan de geluide die over een paar jaar van Mini-ToT zijn kamer het hele weekend afkomen
Ik wilde nog positief blijven voor ToT, want hij moet je gewillige jonge 18 jarige hertjes natuurlijk wel persoonlijk keuren voor Miniquote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Een paar jaar? Ze beginnen steeds vroeger.
Eventje inrijden.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wilde nog positief blijven voor ToT, want hij moet je gewillige jonge 18 jarige hertjes natuurlijk wel persoonlijk keuren voor Mini
Was maar een garpje héquote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was maar een garpje hé![]()
ToT krijgt enkel de afdankertjes van Mini
A shoulder to cry on is a dick to ride onquote:
Wil je nu zeggen dat de vrouwen die tegen me zeggen: "als er iets is mag je me appen hoor" eigenlijk allemaal een piemel hebben?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
A shoulder to cry on is a dick to ride on
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |