Als je je kaarten goed speeltquote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat de vrouwen die tegen me zeggen: "als er iets is mag je me appen hoor" eigenlijk allemaal een piemel hebben?
Nou dan mag je ze hebben hoor.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je je kaarten goed speelt
Dat is wat jij zei.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:38 schreef DerRabbit het volgende:
Of bedoelde je dat die 'vrouwen' een dick hebben die jij kunt berijden als je bij ze gaat huilen
Boah, laat maar. Ik heb al een eigen aangeschaft wijf thuis zittenquote:
Real doll?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Boah, laat maar. Ik heb al een eigen aangeschaft wijf thuis zitten
Was de techniek maar zo ver gevorderd, dan had ik er wel eentje aangeschaft met betere specsquote:
Ah je hebt de 'classy' mod niet geïnstalleerd zie ik.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was de techniek maar zo ver gevorderd, dan had ik er wel eentje aangeschaft met betere specs![]()
De mijne vreet mijn halve salaris op aan junkfood en chocola, zeikt constant of nietszeggende dingen en ruft alsof haar leven er vanaf hangt
Heb je een linkje naar een goede mod?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Ah je hebt de 'classy' mod niet geïnstalleerd zie ik.
Wat heeft 3 letters, soms maar 4 letters, altijd 6 letters en nooit 5 letters.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:40 schreef Homijn het volgende:
Wat heeft drie letters, soms vier en nooit vijf
Ik weet de goede sites niet meer. Al langere tijd niet nodig.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar een goede mod?
Ik probeer haar al dik 7 jaar te debuggen, maar ik ben geen steek verder gekomen
Wel nog tips om een vrouw eindelijk de afwas, de was te laten doen en eens per week te laten stofzuigen?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik weet de goede sites niet meer. Al langere tijd niet nodig.
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel nog tips om een vrouw eindelijk de afwas, de was te laten doen en eens per week te laten stofzuigen?
Een vrouw nog meer voer geven om haar af te leren teveel voer tot zich te nemenquote:
Eerst een weekje geheelonthouding. Moet je d'r wel even in het tuinhuisje opsluiten gok ik.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een vrouw nog meer voer geven om haar af te leren teveel voer tot zich te nemen![]()
Dat is toch hetzelfde als vechten tegen oorlog en neuken voor maagdelijkheid
Ik leg haar wel aan de ketting in de kelderquote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Eerst een weekje geheelonthouding. Moet je d'r wel even in het tuinhuisje opsluiten gok ik.
Doe je dat niet elke avond al dan?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik leg haar wel aan de ketting in de kelder
Nee. Om daar een industriële afzuiging aan te leggen was ruim 3 ton duurderquote:
And you luuuuuuv herquote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was de techniek maar zo ver gevorderd, dan had ik er wel eentje aangeschaft met betere specs![]()
De mijne vreet mijn halve salaris op aan junkfood en chocola, zeikt constant of nietszeggende dingen en ruft alsof haar leven er vanaf hangt
Normale afzuiging kan de hoeveelheid methaan zeker niet afvoeren?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 00:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee. Om daar een industriële afzuiging aan te leggen was ruim 3 ton duurder
Zekerquote:
Met al die junkfood is er natuurlijk ook veel om van te houden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 00:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeker![]()
Scheelt enorm op de stook kosten![]()
![]()
En natuurlijk alle liefde die ze te bieden heeft, al moet ik dit totaal niet onder dwang met een geladen pistool op mijn hoofd van haar zeggen![]()
Met het hele Rusland gedoe en het gezeik met het gas uit Groningen.....quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 00:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Normale afzuiging kan de hoeveelheid methaan zeker niet afvoeren?
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 00:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met het hele Rusland gedoe en het gezeik met het gas uit Groningen.....
Als ik een nachtje geen methaan terug lever aan het net zit half Nederland weer een week zonder verwarming
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |