Normale afzuiging kan de hoeveelheid methaan zeker niet afvoeren?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 00:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee. Om daar een industriële afzuiging aan te leggen was ruim 3 ton duurder
Zekerquote:
Met al die junkfood is er natuurlijk ook veel om van te houden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 00:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeker![]()
Scheelt enorm op de stook kosten![]()
![]()
En natuurlijk alle liefde die ze te bieden heeft, al moet ik dit totaal niet onder dwang met een geladen pistool op mijn hoofd van haar zeggen![]()
Met het hele Rusland gedoe en het gezeik met het gas uit Groningen.....quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 00:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Normale afzuiging kan de hoeveelheid methaan zeker niet afvoeren?
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 00:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met het hele Rusland gedoe en het gezeik met het gas uit Groningen.....
Als ik een nachtje geen methaan terug lever aan het net zit half Nederland weer een week zonder verwarming
Eet muis ooit junkfood?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 00:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met het hele Rusland gedoe en het gezeik met het gas uit Groningen.....
Als ik een nachtje geen methaan terug lever aan het net zit half Nederland weer een week zonder verwarming
Ze besteld altijd een salade en voor mij een 800 gram mixed grill schotel met friet, een drie dubbele portie mayo en een halve liter knoflook saus, zoals het echte lieflijke meisje dat ze is. Om daarna alleen de feta uit haar salade te eten en het mij te gunnen om twee happen van mijn bestelling te eten om daarna 'mijn' hele bestelling in record tijd naar binnen te proppen.quote:
Niet piepen volgende keer eet je gezond een salade meequote:Op vrijdag 23 augustus 2024 00:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze besteld altijd een salade en voor mij een 800 gram mixed grill schotel met friet, een drie dubbele portie mayo en een halve liter knoflook saus, zoals het echte lieflijke meisje dat ze is. Om daarna alleen de feta uit haar salade te eten en het mij te gunnen om twee happen van mijn bestelling te eten om daarna 'mijn' hele bestelling in record tijd naar binnen te proppen.
En twee dagen laten te zeiken dat ze maar niet af valt ondanks het feit dat zij enkel salades besteld
Ja maar die eet ik ook, want zij eet die hele mix grill plus friet en sausen op voor ik er erg in heb dus er blijft niks anders over héquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 00:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Niet piepen volgende keer eet je gezond een salade mee![]()
Ik zou haar feedenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 00:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja maar die eet ik ook, want zij eet die hele mix grill plus friet en sausen op voor ik er erg in heb dus er blijft niks anders over hé
Haar opetenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 00:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja maar die eet ik ook, want zij eet die hele mix grill plus friet en sausen op voor ik er erg in heb dus er blijft niks anders over hé
Ah, je hebt nog een paar kilo kebab en shoarma waar je vanaf moet en een gasrekening die je wil betalen met een terug levering aan het net!quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 00:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik zou haar feeden
hoe laat komt muis dit weekend hierheen? heb genoeg klusjes voor haar
Ik heb een volle gft bakquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 00:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah, je hebt nog een paar kilo kebab en shoarma waar je vanaf moet en een gasrekening die je wil betalen met een terug levering aan het net!
Daar is zij de geschikte persoon voor!
Hoe laat hebben ze de afzuiging geïnstalleerd? Dan breng ik haar wel langs!quote:
So happy you are happyquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 00:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeker![]()
Scheelt enorm op de stook kosten![]()
![]()
En natuurlijk alle liefde die ze te bieden heeft, al moet ik dit totaal niet onder dwang met een geladen pistool op mijn hoofd van haar zeggen![]()
ja ik ben lichtjes euforisch, was aan het stressen of ik deadline ging halen voor project, maar iet sgevonden waardoor ik het makkelijk haalquote:
Nice ! Dat is mooi meegenomen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 01:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja ik ben lichtjes euforisch, was aan het stressen of ik deadline ging halen voor project, maar iet sgevonden waardoor ik het makkelijk haal
fijn dat je eindelijk een passende woning kan vindenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 01:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb vandaag huurcontract getekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |