SPOILER: LET OP! Dit is vooral géén DTS - ajb. Want:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Eén groot toxisch wespennest. Zeker als je er niet middenin zit en het van buitenaf bekijkt. Ongezond en onwenselijk.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
heb geen videoland dus kan die niet kijken. Maar ken de verhalen wel. Waar het probleem nog meer is is als je eruit wil en gaat. En dat je dan buitengesloten wordt. nou als christelijk kan ik zeggen of althans mijn mening erover. Dat dat nooit de bedoeling is. althans niet vanuit hoe ik geloven zie.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Check deze maar eens.
[ afbeelding ]
Uiteraard top film is dat.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Kennen we die film nog
Met tygo
Van god los
die had ik volgens mij ooit gezien.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Kennen we die film nog
Met tygo
Van god los
Ik ging ff kijken welk jaar. 2003quote:
Vaag.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Kennen we die film nog
Met tygo
Van god los
Je hebt ook de serie maar die komt ui 2011quote:
Ik vind Tygo geweldig.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Kennen we die film nog
Met tygo
Van god los
Hallotjesquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vaag.
Hoi Borrelnootje00
ja denk dat ik die serie heb gezien, maar weet ff niet meer hoe die nu ging.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Je hebt ook de serie maar die komt ui 2011
Samequote:Op zondag 18 augustus 2024 18:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind Tygo geweldig.![]()
[ afbeelding ]
Met dat intro over carnaval.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pieter Kuijpers maakt wel goede films. Was TBS ook niet van hem?quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geweldadige gebeurtenissenquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:54 schreef kree het volgende:
[..]
ja denk dat ik die serie heb gezien, maar weet ff niet meer hoe die nu ging.
Ja,ik moet nog even wennen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik dacht al dat je te traag was @:FreshFruit
Ik las even wat andersquote:
Geen ideequote:Op zondag 18 augustus 2024 18:54 schreef kree het volgende:
[..]
Flink bezorgers hebben ze niet bij jou?
Als de winkels nu al gesloten zijn zal ze vast in zo'n dorpje wonen waar dit soort stedelijke verschijnselen niet aanwezig zijnquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:54 schreef kree het volgende:
[..]
Flink bezorgers hebben ze niet bij jou?
uitkomst vind ik het binnen 20 min je boodschapjes. of het nu onwijs duurder is valt ook nog wel meequote:
Wattanquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik las even wat anders
neeeeee want dat is hier ook, alles dicht,. maar flink bezorgd nog welquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als de winkels nu al gesloten zijn zal ze vast in zo'n dorpje wonen waar dit soort stedelijke verschijnselen niet aanwezig zijn
quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Pieter Kuijpers maakt wel goede films. Was TBS ook niet van hem?
Ja die. In de bios gezien. Erg goede film.quote:
Komt denk ik dat je leiden om de hoek hebtquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:56 schreef kree het volgende:
[..]
neeeeee want dat is hier ook, alles dicht,. maar flink bezorgd nog wel
toch niet want die hub waar ze uit bezorgen zit in Katwijk.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Komt denk ik dat je leiden om de hoek hebt
Neequote:
quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:58 schreef Koen66 het volgende:
Een Oekraïner is helemaal klaar met zijn verblijf in een Rijswijks hotel. In een brief aan de gemeenteraad eist hij daarom een woning. ,,Ik leef al twee jaar zo, als een hond die geen thuis kan vinden.”
Man man man
En dan zit ik net buiten bezorg gebied ook al woon ik in Rotterdamquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:59 schreef kree het volgende:
[..]
toch niet want die hub waar ze uit bezorgen zit in Katwijk.
Denk dat ze niet zo zeer onder regels van winkel vallen maar meer als thuisbezorgd.
Hij kan ook terug.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:58 schreef Koen66 het volgende:
Een Oekraïner is helemaal klaar met zijn verblijf in een Rijswijks hotel. In een brief aan de gemeenteraad eist hij daarom een woning. ,,Ik leef al twee jaar zo, als een hond die geen thuis kan vinden.”
Man man man
Hier gaan op maandag de winkels soms later open.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Is bij jullie ook veel op maandag dicht?
Ik wou ergens eten hier specifiek en dat is dicht op zondag en maandag. Maandag kan ik snappen maar zondag is toch een echte horecadag toch?
echt? ik kan hier via thuisbezorgd toch sowieso wel altijd wat krijgen tot diep in de nacht. maar die komen meer uit leiden iddquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En dan zit ik net buiten bezorg gebied ook al woon ik in Rotterdam
Nee ik bedoel die flink bezorgers, met thuisbezorgd en zo uiteraard genoegquote:Op zondag 18 augustus 2024 19:00 schreef kree het volgende:
[..]
echt? ik kan hier via thuisbezorgd toch sowieso wel altijd wat krijgen tot diep in de nacht. maar die komen meer uit leiden idd
Maar niet dicht dicht?quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier gaan op maandag de winkels soms later open.
Euh ja,hier is ook best veel gesloten.En dat voor een best grote stad.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik wou ergens eten hier specifiek en dat is dicht op zondag en maandag. Maandag kan ik snappen maar zondag is toch een echte horecadag toch?
Dit dus. In Polen komen al die Oekraïners in tentenkampenquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:59 schreef ToT het volgende:
[..]Hij bedoelde "...als een ondankbare hond"!
hier zijn ze maandag dan wel weer open, maar sommige op dinsdagen dan weer nietquote:Op zondag 18 augustus 2024 19:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier gaan op maandag de winkels soms later open.
flink tot 00:00 uur elke dag hier.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee ik bedoel die flink bezorgers, met thuisbezorgd en zo uiteraard genoeg
Hier meestal op maandag of dinsdag dicht. Maar is alleen dat specifieke dicht of ook heel veel andere zaken in je buurt dicht vandaag?quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Als winkels op 1 van de dagen dicht zijn is dat sowieso vaak de maandag. Of koopavond, dat loopt voor geen kont meerquote:
Ik moet steeds weer denken aan die eerste Syrische vluchtelingen hier met hun: "Dit is toch geen leven zo, met geen tv op de kamer!"quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dit dus. In Polen komen al die Oekraïners in tentenkampen
ik weet niet of het specifiek iets Katwijks is trouwens hoor. maar zo is het naampje wel gegevenquote:Op zondag 18 augustus 2024 19:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Katwijkse ziekte? Daar las ik gisteren stomtoevallig wat over.
Welkom in Nederlandquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:58 schreef Koen66 het volgende:
Man man man
Ja schijnt wel iets uit die regio te zijn, maar was ook toevallig hoor. Had er nog nooit eerder van gehoord.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:03 schreef kree het volgende:
[..]
ik weet niet of het specifiek iets Katwijks is trouwens hoor. maar zo is het naampje wel gegeven
Op zondag alleen binnenstad los en restaurants open (primera is dan bijv dicht). Maar veel op maandag dicht vind toch wel raar maarja ook ondernemers hebben soort van weekend. Maar voor een restaurant vind wel vaag dat op zondag dicht zijnquote:Op zondag 18 augustus 2024 19:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hier meestal op maandag of dinsdag dicht. Maar is alleen dat specifieke dicht of ook heel veel andere zaken in je buurt dicht vandaag?
Ja koopavond genot nee dat is idd niet meer het was.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als winkels op 1 van de dagen dicht zijn is dat sowieso vaak de maandag. Of koopavond, dat loopt voor geen kont meer
nou ik wel, en het kan iets zijn uit het verleden wss? met inteelt ofzo om het zo maar te noemen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja schijnt wel iets uit die regio te zijn, maar was ook toevallig hoor. Had er nog nooit eerder van gehoord.
Ik denk dat menig NL-er blij zou zijn met wat die gasten krijgenquote:
Horeca maandag dicht is toch niet raar. Zeker restaurants. Koffietent en lunchzaken zou dan wel wat raar zijn. Maar er is natuurlijk ook personeelstekort waardoor veel ondernemers die voorheen elke dag open zijn minder vaak open te zijnquote:Op zondag 18 augustus 2024 19:04 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Op zondag alleen binnenstad los en restaurants open (primera is dan bijv dicht). Maar veel op maandag dicht vind toch wel raar maarja ook ondernemers hebben soort van weekend. Maar voor een restaurant vind wel vaag dat op zondag dicht zijnkan heel druk worden juist dan.
quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik moet steeds weer denken aan die eerste Syrische vluchtelingen hier met hun: "Dit is toch geen leven zo, met geen tv op de kamer!"
Ieder spoor daarvan is van het internet verwijderd.
Ja.. dat bedoelde ik eigenlijk.. schreeuwend betaalbare huizentekort voor mensen die gewoon fulltime werken.. pff..quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik denk dat menig NL-er blij zou zijn met wat die gasten krijgen
Ik zou wel 1 van die huurwoningen hebben willen krijgen in de straat achter die van ons, maar nee; daar moesten vluchtelingen in komen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik denk dat menig NL-er blij zou zijn met wat die gasten krijgen
Maakt ook verder niet uit, heb wel weer wat geleerd. Enne komende week ga ik je tabak fixen, dan wat meer tijd. Het was allemaal nogal hectisch de afgelopen 2 weken. Maar komt goed.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:05 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik wel, en het kan iets zijn uit het verleden wss? met inteelt ofzo om het zo maar te noemen.
Het zou me niks verbazen. maar dat alles is ver voor mijn tijd.
Denk dat het nu zo gemixd is in Katwijk dat dat niet onwijs meer voorkomt. Maar het is idd een ding wat vaker werd genoemd.
Heb het over zondag niet maandag dat begrijp ik ookquote:Op zondag 18 augustus 2024 19:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Horeca maandag dicht is toch niet raar. Zeker restaurants. Koffietent en lunchzaken zou dan wel wat raar zijn. Maar er is natuurlijk ook personeelstekort waardoor veel ondernemers die voorheen elke dag open zijn minder vaak open te zijn
Is je tuin al gedaan?quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:07 schreef kree het volgende:
[..]
ga niet kijken want word daar pissen off over.
Ja joh, ik weet die hele geschiedenis niet van Katwijkse ziekte, had er wel over gehoord.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maakt ook verder niet uit, heb wel weer wat geleerd. Enne komende week ga ik je tabak fixen, dan wat meer tijd. Het was allemaal nogal hectisch de afgelopen 2 weken. Maar komt goed.
Je had in je vorige post over maandag hequote:Op zondag 18 augustus 2024 19:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Heb het over zondag niet maandag dat begrijp ik ook![]()
Ja en andere kosten die omhoog gegaan zijn.
Ja maar ook over zondag. Sorry voor de verwarringquote:Op zondag 18 augustus 2024 19:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je had in je vorige post over maandag he
Gabber van me kreeg brieffie van de woningbouw dat ie binnen 2 jaar de woning moest verlaten omdat er plaats voor statushouders gemaakt moest worden. Nou heeft ie dus een goeie baan, niet genoeg om te kopen maar wel om duurder te huren dus dat was te doen voor hem. Zijn buren die om hem heen zaten (sociale huur) hebben dezelfde brief gehad maar er is geen woning te vinden die ze kunnen betalen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zou wel 1 van die huurwoningen hebben willen krijgen in de straat achter die van ons, maar nee; daar moesten vluchtelingen in komen.
Gaat wel lukken, hoef komende week niet meer heel hard te werkenquote:Op zondag 18 augustus 2024 19:08 schreef kree het volgende:
tabak als je tijd hebt hoor, als het lukt graag zo niet even goeie vrienden
Deze was ik al weer vergeten!quote:
Ik moet sowieso weer minder van dit soort dingen gaan bekijken.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:07 schreef kree het volgende:
[..]
The fuck??? Is dit legaal???quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gabber van me kreeg brieffie van de woningbouw dat ie binnen 2 jaar de woning moest verlaten omdat er plaats voor statushouders gemaakt moest worden. Nou heeft ie dus een goeie baan, niet genoeg om te kopen maar wel om duurder te huren dus dat was te doen voor hem. Zijn buren die om hem heen zaten (sociale huur) hebben dezelfde brief gehad maar er is geen woning te vinden die ze kunnen betalen.
Zondag is wel wat vaag ja, maar zal wel redenen hebbenquote:Op zondag 18 augustus 2024 19:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja maar ook over zondag. Sorry voor de verwarring
dat is. bizar? ik zit namelijk nu in een zelfde situatie?quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gabber van me kreeg brieffie van de woningbouw dat ie binnen 2 jaar de woning moest verlaten omdat er plaats voor statushouders gemaakt moest worden. Nou heeft ie dus een goeie baan, niet genoeg om te kopen maar wel om duurder te huren dus dat was te doen voor hem. Zijn buren die om hem heen zaten (sociale huur) hebben dezelfde brief gehad maar er is geen woning te vinden die ze kunnen betalen.
hou me op de hoogtequote:Op zondag 18 augustus 2024 19:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gaat wel lukken, hoef komende week niet meer heel hard te werken
Legaal of niet geen idee, in die brief stond dat iedereen binnen 2 jaar weg moest om plaats te maken voor statushouders omdat het anders gesloopt zou worden. Let wel, dit zijn van die appartementblokken 2 hoog en erg klein. Huur betaalde ie ook maar iets van 400 voor 55m² en het is ook oud. Dus sloop had ik eerder begrepen to build back better.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:13 schreef ToT het volgende:
[..]
The fuck??? Is dit legaal???
Dan moeten ze toch voorrang krijgen bij die woonstichting voor een andere woning, in combinatie met een fatsoenlijke oprotpremie?
met huurwoningen via sociaal is het zo, dat ze je inkomen op vragen en dat is allemaal legaal. En als je boven de inkomen norm zit dan (inmiddels) mogen ze de huur met aantal procent verhogen. wat mss logisch is.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:13 schreef ToT het volgende:
[..]
The fuck??? Is dit legaal???
Dan moeten ze toch voorrang krijgen bij die woonstichting voor een andere woning, in combinatie met een fatsoenlijke oprotpremie?
Maar idd; de huur zal wel flink gestegen zijn; van huurwoning naar huurwoning gaan is kut.
Ik heb zomaar het vermoeden dat de opmerking "sloop" het legaal maakt.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:15 schreef kree het volgende:
[..]
dat is. bizar? ik zit namelijk nu in een zelfde situatie?
maar voor zover ik weet hebben ze geen recht om je er uit te zetten?
mss maar zullen ze alternatief moeten geven?quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb zomaar het vermoeden dat de opmerking "sloop" het legaal maakt.
Dat en een verhuisvergoeding.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:19 schreef kree het volgende:
[..]
mss maar zullen ze alternatief moeten geven?
Dat werd niet geboden, die gabber van me was gelukkig snugger genoeg zich overal in te schrijven en werd met heel veel geluk na 4 maanden uitgeloot voor een normaal huis. Maar die anderen? Geen idee, een alternatief werd er niet geboden.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:19 schreef kree het volgende:
[..]
mss maar zullen ze alternatief moeten geven?
precies, ze kunnen je niet zomaar op straat zetten.quote:
Lijkt mij ook, weet ook verder niks meer dan wat ik net schreef aangezien dat maatje van me daar al weg is.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:20 schreef kree het volgende:
[..]
precies, ze kunnen je niet zomaar op straat zetten.
Volgens mij is dat zo onwettig als ik weet niet wat.
geen idee maar volgens mij mag dat niet ook niet met sociale woningbouw. dus of loos dreigement of ze moeten zoeken naar iets anders.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat werd niet geboden, die gabber van me was gelukkig snugger genoeg zich overal in te schrijven en werd met heel veel geluk na 4 maanden uitgeloot voor een normaal huis. Maar die anderen? Geen idee, een alternatief werd er niet geboden.
mss vrijwillig en mee akkoord dan enzo met vergoeding etc. maar dwang eronder je eruit zetten mag volgens mij echt niet.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, weet ook verder niks meer dan wat ik net schreef aangezien dat maatje van me daar al weg is.
Nee, zelden.quote:
Nee. Komt beetje dichtbij huis zo zeg maar.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Katwijkse ziekte? Daar las ik gisteren stomtoevallig wat over.
Ik weet het niet, ik heb alleen die ene brief gezien. En hij is vrij snel verhuisd, verder geen idee. Dat complex stond al wel langer op de nominatie voor sloop, dat dan weer wel.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:22 schreef kree het volgende:
[..]
mss vrijwillig en mee akkoord dan enzo met vergoeding etc. maar dwang eronder je eruit zetten mag volgens mij echt niet.
is hier hele wijk gesloopt en is nieuw voor terug van woningbouw. maar moet je eerlijk zeggen weet niet hoe die regelingen zijn.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik heb alleen die ene brief gezien. En hij is vrij snel verhuisd, verder geen idee. Dat complex stond al wel langer op de nominatie voor sloop, dat dan weer wel.
Dat maakt het weer anders, maar huurrecht en zoquote:Op zondag 18 augustus 2024 19:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik heb alleen die ene brief gezien. En hij is vrij snel verhuisd, verder geen idee. Dat complex stond al wel langer op de nominatie voor sloop, dat dan weer wel.
Daarom zeg ik ook, ik weet niet hoe het verder gaat daar. Heb alleen die ene brief gezien, het zou eerst gesloopt gaan worden maar nu moet er plaats gemaakt worden voor statushouders. Verder weet ik het niet, maar vond het wel een beetje een raar verhaal.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:26 schreef kree het volgende:
[..]
is hier hele wijk gesloopt en is nieuw voor terug van woningbouw. maar moet je eerlijk zeggen weet niet hoe die regelingen zijn.
Maar lijkt me sterk dat ze met je huurcontract kunnen zeggen van ok het stopt nu en zoek het maar uit.
Jij hebt wel vaker rare verhalen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook, ik weet niet hoe het verder gaat daar. Heb alleen die ene brief gezien, het zou eerst gesloopt gaan worden maar nu moet er plaats gemaakt worden voor statushouders. Verder weet ik het niet, maar vond het wel een beetje een raar verhaal.
ik ookquote:Op zondag 18 augustus 2024 19:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook, ik weet niet hoe het verder gaat daar. Heb alleen die ene brief gezien, het zou eerst gesloopt gaan worden maar nu moet er plaats gemaakt worden voor statushouders. Verder weet ik het niet, maar vond het wel een beetje een raar verhaal.
Ja ik leef ook buiten onlinequote:Op zondag 18 augustus 2024 19:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij hebt wel vaker rare verhalen.
Outline!quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja ik leef ook buiten online
het zou mij niks verbazen hoor, tis sowieso al raar met statushouders als je het mij vraagt en hoe makkelijk die voorrang krijgen terwijl "eigen" mensen zowat dood moeten zwerven op straat voor ze eens voorrang krijgen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij hebt wel vaker rare verhalen.
Mailyquote:
Uhuhquote:Op zondag 18 augustus 2024 19:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow kud, daar is de speling copper weer......
Ik denk dat ze in Den Haag of Brussel er geen ene neuk om geven wat jij wel of niet goed vind.quote:
Eerder een grote muur.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in Den Haag of Brussel er geen ene neuk om geven wat jij wel of niet goed vind.![]()
De politiek is ons verlengstuk
Inderdaadquote:Op zondag 18 augustus 2024 19:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in Den Haag of Brussel er geen ene neuk om geven wat jij wel of niet goed vind.![]()
Geen zorgen kree,we hebben nu Frau Faber.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:33 schreef kree het volgende:
dit alles trouwens met dank aan EU? regels van we moeten zoveel huisvesten.
Ja leuk en aardig, maar omdat NL zo in de reet van EU zit doen we er nog aan mee ook.
Rest moet maar ff wachten? op straat in dure particuliere woningen ofzo omdat we eerst de EU richtlijnen moeten halen met huisvesten asielzoekers. dikke lul ik ben het er niet mee eens.
Het kost een paar belastingcenten dat hele Brussel, maar daar krijgen we ook veel voor terugquote:Op zondag 18 augustus 2024 19:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eerder een grote muur.
Gisteren een Nederlandse film uit 2002 gezienquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:53 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik ging ff kijken welk jaar. 2003
Tijd gaat snel
Fapje gemachtquote:Op zondag 18 augustus 2024 19:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geen zorgen kree,we hebben nu Frau Faber.
[ afbeelding ]
Volle maan?quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gisteren een Nederlandse film uit 2002 gezien
ja dat weet ik wel zeker. Maar daarom is het voor mensen die niet in die situatie zitten ook altijd makkelijk praten.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
De politiek is ons verlengstuk
Heeft ze een zuur snoepje in d'r mond?quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Yupquote:
Nee zo kijkt ze altijd naar hoofddoekjes.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heeft ze een zuur snoepje in d'r mond?
Ik begrijp je frustratie erover heel goed hoor, maar het punt is gewoon. Ze geven geen neuk om je, die zitten er voor hun eigen plezier en bankrekening. Ik ben er ook geen fan van.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:39 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat weet ik wel zeker. Maar daarom is het voor mensen die niet in die situatie zitten ook altijd makkelijk praten.
En die hebben vaak de grootste mond erover van we moeten ze wel huisvesten enzo.
Maar maak het maar zelf mee eens zou ik zeggen, naar beneden geplaatst worden op wachtlijsten terwijl je je groen en geel betaald enzo aan huur. particulier. Terwijl je de ene na andere op je voor ziet gaan.
Dat maakt het minder leuk. nu heb ik eindelijk wat gewoon met sociale woningbouw, maar was wel na 10 jaar wachten enzo en had ik nog mazzel.
Die zijn wel ideaal na de blowjob om je pener aan af te vegenquote:Op zondag 18 augustus 2024 19:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee zo kijkt ze altijd naar hoofddoekjes.
Een PVV Asiel minister is toch ideaal als ik lees wat je hier schrijft?quote:
Theo Maassenquote:Op zondag 18 augustus 2024 19:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die zijn wel ideaal na de blowjob om je pener aan af te vegen![]()
Note incumming.
nou meer is ze zijn zover weg van de realiteit dat ze niet meer de juiste beslissingen maken.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik begrijp je frustratie erover heel goed hoor, maar het punt is gewoon. Ze geven geen neuk om je, die zitten er voor hun eigen plezier en bankrekening. Ik ben er ook geen fan van.
Samequote:Op zondag 18 augustus 2024 19:07 schreef kree het volgende:
[..]
mwah er mag wat meer kritisch naar gekeken worden wmb. niet alleen uit belang van EU en wat hun willen maar ook wat meer vanuit NL zelf. maargoed die lijkt te verdwijnen altijd enzo in de rompslomp Europaquote:Op zondag 18 augustus 2024 19:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een PVV Asiel minister is toch ideaal als ik lees wat je hier schrijft?
Nou, doei dan hé. Niemand zal je missenquote:
Ik zag vandaag op tiktok zo een bootje in Tenerife aankomen uit Senegal vol met van die graaiers die komen gewoon aan tussen de badgasten. En er stonden geen soldaten om ze weg te jagenquote:Op zondag 18 augustus 2024 19:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een PVV Asiel minister is toch ideaal als ik lees wat je hier schrijft?
Alle badgasten bewapenen ALLEMAALquote:Op zondag 18 augustus 2024 19:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zag vandaag op tiktok zo een bootje in Tenerife aankomen uit Senegal vol met van die graaiers die komen gewoon aan tussen de badgasten. En er stonden geen soldaten om ze weg te jagen
Graaiers zeg ik niet,maar dat was best bizar.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zag vandaag op tiktok zo een bootje in Tenerife aankomen uit Senegal vol met van die graaiers die komen gewoon aan tussen de badgasten. En er stonden geen soldaten om ze weg te jagen
https://vm.tiktok.com/ZIJWJHKFt/quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Alle badgasten bewapenen ALLEMAAL
Dan ben ik weg.quote:
Moeje niet doen, denk aan fijne dingen. Het zonnetje dat schijnt elke dag. Het water wat uit je kraan komt. Als het nodig is verwarming die werkt. Ons leven is zo kut nog niet.quote:
Zo zijn er ook al een paar keer aanslagen geweest.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Flikt de belasting ieder jaar weer bij mijquote:Op zondag 18 augustus 2024 19:48 schreef maily het volgende:
[..]
Zo zijn er ook al een paar keer aanslagen geweest.
quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Flikt de belasting ieder jaar weer bij mij
Een ideetje dat je daar met een machinegeweer gaat staan? Prima vakantiebaantje tochquote:Op zondag 18 augustus 2024 19:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een ideetje dat je daar met een machinegeweer gaat staan? Prima vakantiebaantje toch
Altijd weer die blauwe.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Flikt de belasting ieder jaar weer bij mij
Er zijn teveel partijen die de huidige asielzoekerssituatie prima uitkomt.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee, een bord met dat we hier varkensvlees eten en homo's hebben.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een ideetje dat je daar met een machinegeweer gaat staan? Prima vakantiebaantje toch
John Cleesequote:
lol ik zit dat te kijken en dankte de hemel op aarde dat ik eindelijk een huisje kreeg.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, doei dan hé. Niemand zal je missen
Er zijn ook moslim homo's hoorquote:Op zondag 18 augustus 2024 19:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, een bord met dat we hier varkensvlees eten en homo's hebben.
Zie onderschrift..quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Moeje niet doen, denk aan fijne dingen. Het zonnetje dat schijnt elke dag. Het water wat uit je kraan komt. Als het nodig is verwarming die werkt. Ons leven is zo kut nog niet.
ik denk dat ik pizza maar doequote:Op zondag 18 augustus 2024 19:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zie onderschrift..
Slechte nieuwsberichten helpen niet..
Ik ga zo maar eens pannenkoeken bakken
Honger ook
Als een Syriër ja?quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:56 schreef kree het volgende:
[..]
lol ik zit dat te kijken en dankte de hemel op aarde dat ik eindelijk een huisje kreeg.
zag er hetzelfde uit toen trouwens
Owww, ja kut dan. Maar wel smakelijk dan voor dalijk, met poedersuiker ipv stroop toch wel?quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zie onderschrift..
Slechte nieuwsberichten helpen niet..
Ik ga zo maar eens pannenkoeken bakken
Honger ook
Met appel en rozijntjesquote:Op zondag 18 augustus 2024 19:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Owww, ja kut dan. Maar wel smakelijk dan voor dalijk, met poedersuiker ipv stroop toch wel?
Neehee, als een transgender moslima met piemel, die varkens eet, worst lust en bier drinkt.quote:
Ik ben echt een jankerd, ik lust pannenkoeken alleen met poedersuikerquote:
Nu heb ik tenminste beeld.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Neehee, als een transgender moslima met piemel, die varkens eet, worst lust en bier drinkt.
Je zegt t zelf gelukkig al..quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ben echt een jankerd, ik lust pannenkoeken alleen met poedersuiker
nee zoals het huisje eruit zag toen ik er kwam.quote:
Ja.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Er bestaat zoiets als een inrichting krediet.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:00 schreef kree het volgende:
[..]
nee zoals het huisje eruit zag toen ik er kwam.
tis ff wat moeite om alles op te knappen. maargoed en het is beetje denk gechargeerd dat filmpje.
Maar zo moet iedereen wss zijn woningbouw woning opknappen.
of was er verwacht dat het ook nog eens helemaal ingericht zou zijn of groter. gvd de ondankbaarheid denk ik dan.
kaas en spek erop ben ik nog wel fan van?quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je weet wie het post.quote:
Ben zelf ook meer van de gebakken eieren met kaas en ui eropquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:02 schreef kree het volgende:
[..]
kaas en spek erop ben ik nog wel fan van?
hoewel niet echt pannenkoeken fan ook
tuurlijk wel, waar het om gaat is, ik ben ook Nederlander of noem het statushouder? we hebben beide dus zelfde rechten enzo?quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er bestaat zoiets als een inrichting krediet.
Kun je dan niet beter voor je bijna thuis bent ff een pozza oppikken?quote:
Pinnenmutske is Vlaamsequote:Op zondag 18 augustus 2024 17:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, ik moet er ook niet aan denken hoor
Ik kwam ooit eens terug van een paar weken vakantie en kwam er achter dat ik de achterdeur vergeten was op slot te doenMaar er was niets weg, dus ik denk dat ik geluk heb in deze buurt. Niet dat ik nu altijd mijn achterdeur open laat
Whut?!quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:23 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan nog waren ze niet echt tevreden he!
ja beetje hartig ben ik ook meer fan van als alle zoete zooi.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben zelf ook meer van de gebakken eieren met kaas en ui eropAls ik dan toch snel wat wil eten.
Ik heb nog een ander leuke.Check even op Powned Achterblijvers en dan die gozer met "Detentieschade."quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:04 schreef kree het volgende:
[..]
tuurlijk wel, waar het om gaat is, ik ben ook Nederlander of noem het statushouder? we hebben beide dus zelfde rechten enzo?
Qua werk qua uitkering qua alles.
Ok de NL moet wachten en alles voor laten gaan incl weet ik hoeveel subsidie dingen er zijn voor immigranten.
En dan mogen ze nog voor ook.
Kan er met mijn pet niet bij dat als je vlucht dus, zou je denken je mag allang al blij zijn dat je veilig bent en dankbaar dat een land je opvangt.
En dan nog mekken over dat je voor op iedereen woning niet goed genoeg is? en of je uitkering.?
Fucking hellll. ja sorry hoor.
hoop maar beetje dat dit dan een minderheid is, maargoed ze weten NL wel te vinden, goh hoe komt dat?
Ik zat vroeger in een studentenhuis en die eigenaar wilde ons er ook uit sodemieteren.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:20 schreef kree het volgende:
[..]
precies, ze kunnen je niet zomaar op straat zetten.
Volgens mij is dat zo onwettig als ik weet niet wat.
Waar ging het mis met jou?quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zat vroeger in een studentenhuis en die eigenaar wilde ons er ook uit sodemieteren.
Ehhh.....wij waren HBO-studenten, en dat heeft hij gemerkt!
Hersenbeschadiging door een hartstilstand!quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Waar ging het mis met jou?
nouja ze weten meer van het hele recht systeem en zoals het hier gaat en wat ze kunnen maken enzo als de gemiddelde Nederlander zelf. Dat is het probleem.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb nog een ander leuke.Check even op Powned Achterblijvers en dan die gozer met "Detentieschade."
Weet hij niet,Korsakoff.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Hersenbeschadiging door een hartstilstand!
Hadden we dit niet een tijdje geleden ook al besproken?
Dat wilde ik dus niet aanhalen... Maar meer je gladiatorenquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Hersenbeschadiging door een hartstilstand!
Hadden we dit niet een tijdje geleden ook al besproken?
precies je rechten kennen is ook nog een ding. ik weet het niet precies en denk heel veel niet.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zat vroeger in een studentenhuis en die eigenaar wilde ons er ook uit sodemieteren.
Ehhh.....wij waren HBO-studenten, en dat heeft hij gemerkt!
ik begrijp je emotiequote:Op zondag 18 augustus 2024 20:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
De contradictus in terminum bij het zeggen van mini Magnum
Hen noemt mij altijd Domme Fries.quote:
sowwwquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hen noemt mij altijd Domme Fries.
Nu uh, das alleen als je dom doet.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hen noemt mij altijd Domme Fries.
En dat is best vaak.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nu uh, das alleen als je dom doet.
Whehe!quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat wilde ik dus niet aanhalen... Maar meer je gladiatoren
Maat, ik zat ook alleen te geinen. Ik weet je kutsituatie, en hoop ook dat je die stress snel kwijt bentquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!Ach en dat valt ook nog wel mee hoor, het is echt niet zo dat ik de hele tijd door zit te tanken hier!_O-
Heb er nu nog geen eentje gehad bijvoorbeeld.En ik heb het afgelopen jaar ook meerdere maanden echt geen druppel gedronken. Het is meer dat ik het nu ff 's avonds nodig heb om mijn hersenen te ontstressen in de huidige situatie, zodat ik kan slapen.
"Korsakoff, ik kies.....ehhhh.....waar ben ik ook al weer?"quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Daar heb ik gisteren nog pokemon mee gespeeld
Dank voor uw coulance.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zie het zelfs vaak door de vingers...
Ja de stress sloeg vandaag weer flink toe, maar nog een maandje volhouden...quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maat, ik zat ook alleen te geinen. Ik weet je kutsituatie, en hoop ook dat je die stress snel kwijt bent
DM me gewoon als je van je af wil schreeuwen maat, maar dat weet je dat je dat kan doen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de stress sloeg vandaag weer flink toe, maar nog een maandje volhouden...
quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de stress sloeg vandaag weer flink toe, maar nog een maandje volhouden...
Appreciated!quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
DM me gewoon als je van je af wil schreeuwen maat, maar dat weet je dat je dat kan doen.
Topper.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
DM me gewoon als je van je af wil schreeuwen maat, maar dat weet je dat je dat kan doen.
Die is wel op zijn plek die coulance, zonder jullie hadden we nu allemaal Fries gesproken. Het is dat jullie niet snugger genoeg waren het hele land te veroveren...quote:
quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]![]()
En nu moet ik weer oppassen met wat ik zeg.
Korsakoff hoorde ik net....quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat deed je anders van de week ook niet
Spot er maar meequote:Op zondag 18 augustus 2024 20:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Korsakoff hoorde ik net....
Ik denk van nietquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heb ik volgens dokter @:FreshFruit
Actieve herinneringen zijn me vreemd.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk van niet
Hooguit geen herinnering aan.. Mark
Wat zijn actieve herinneringenquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Actieve herinneringen zijn me vreemd.
Diagnose gesteldquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Actieve herinneringen zijn me vreemd.
Sow, die kreeg ik eergisteren nog te horen van de makelaar!quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk van niet
Hooguit geen herinnering aan.. Mark
quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow, die kreeg ik eergisteren nog te horen van de makelaar!
"Ik bel u even terug, maar ik weet even niet meer waarover we elkaar gesproken hebben. Ik zit niet in het witte torentje, maar ik heb er even geen actieve herinnering meer aan."
Grijze botjes mevrouwtjesquote:
Koeneloenquote:
Ja ik moest ook al een t-shirt aan doen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:25 schreef greysbones het volgende:
Moet toch zeggen
Tis ietwat frisjes buiten
Ik ga zo denk ik binnen zittenquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik moest ook al een t-shirt aan doen.
Over je halter top ja?quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:26 schreef ToT het volgende:
[..]
heerlijk ik hou onwijs niet van die hete nachten.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:25 schreef greysbones het volgende:
Moet toch zeggen
Tis ietwat frisjes buiten
Ik een lederen string, balletjes begonnen te krimpen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kan muis even bij je langs sturen voor dat soort warme methaan windjesquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ga zo denk ik binnen zitten
Fris windje
( nee kaninchen niet zo’n windje )
Ik ook niet maar tot een uur of 10 buiten kunnen zitten is ook fijnquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:26 schreef kree het volgende:
[..]
heerlijk ik hou onwijs niet van die hete nachten.
die zijn in de regel niet zo fris neequote:Op zondag 18 augustus 2024 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ga zo denk ik binnen zitten
Fris windje
( nee kaninchen niet zo’n windje )
Whehe nee gewone T-shirt. Ik loop in huis altijd in m'n blote pens rond en hier in de straat ook soms ff (zoals wel meerderen hier.)quote:
ja precies tot dan graadje of 23 alles daarna liever onder 18quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ook niet maar tot een uur of 10 buiten kunnen zitten is ook fijn
En maar klagen dat je geen vriendin hebt.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:26 schreef kree het volgende:
[..]
heerlijk ik hou onwijs niet van die hete nachten.
quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik een lederen string, balletjes begonnen te krimpen.
hoho dat is uitzonderingquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:28 schreef ToT het volgende:
[..]
En maar klagen dat je geen vriendin hebt.
Dag buuf,ze hangen er weer vrolijk bij vandaag.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe nee gewone T-shirt. Ik loop in huis altijd in m'n blote pens rond en hier in de straat ook soms ff (zoals wel meerderen hier.)
Ik moet me nu echt even gaan inhoudenquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:28 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij heeft wel mijn opmerking over lederen string gelikedquote:
jawel daarom is het ook een uitzonderingquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar daar wil je dan geen hete nachten mee beleven?
hehehehe ieder zijn ding hequote:Op zondag 18 augustus 2024 20:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft wel mijn opmerking over lederen string geliked
Hé fancies youquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Word bevestigd wat allang met grote zekerheid vermoed werdquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dag buuf,ze hangen er weer vrolijk bij vandaag.
quote:
Ja godverdomme zeg hee!quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Word bevestigd wat allang met grote zekerheid vermoed werd
hoeft niet hoor?quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moet me nu echt even gaan inhouden![]()
Ben dol op aanbidders, iedereen kan zich inschrijven op mijn OnlyFans MissPiggy69 is mijn profielquote:
@Masberum wil graag een date.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Word bevestigd wat allang met grote zekerheid vermoed werd
gehehehequote:Op zondag 18 augustus 2024 20:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben dol op aanbidders, iedereen kan zich inschrijven op mijn OnlyFans MissPiggy69 is mijn profiel
Als ze het eens kunnen worden over een datum door de week en het tuinhuisje schoon achterlaten mogen ze daar best gebruik van makenquote:
kinderen en eten he? zie het bij mijn neefjes, maar gaat onderhand wat beter met eten voor zover ik ziequote:Op zondag 18 augustus 2024 20:32 schreef ToT het volgende:
Hoog tijd dat ik Mini-ToT in bed ga flikkeren zodat ik me ff met nuttigere dingen bezig ga houden, maar hij heeft zijn brood nog niet op!
Dan heeftie niet genoeg trek zou ik denken.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:32 schreef ToT het volgende:
Hoog tijd dat ik Mini-ToT in bed ga flikkeren zodat ik me ff met nuttigere dingen bezig ga houden, maar hij heeft zijn brood nog niet op!
Hij is altijd een enorm trage eter.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:32 schreef maily het volgende:
[..]
Dan heeftie niet genoeg trek zou ik denken.
De rest morgen voor ontbijt.
zo werkt het niet, want wat ik hoorde dan is het naar bed en dan na een paar uur ouders wakker worden van pijn in mn buik enzo. hahahahaquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:32 schreef maily het volgende:
[..]
Dan heeftie niet genoeg trek zou ik denken.
De rest morgen voor ontbijt.
Klokje bijzetten.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij is altijd een enorm trage eter.En hij heeft net de hele tijd gespeeld en niet genoeg gegeten.
quote:
lekker rekkenquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:34 schreef ToT het volgende:
Hij heeft hem net op en wil nog een broodje!
ja dat en timer ook hoelang ze op iPad mogen, het lijkt btw te werken moet ik zeggen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:34 schreef maily het volgende:
[..]
Klokje bijzetten.
Om zo laat moet je naar bed.
Nee, hij is terug van een feestje waar hij te weinig gegeten heeft en enorm veel heeft zitten spelen en dus veel energie heeft opgebruikt.quote:
Dat laat hij na het eten door zijn hofdames doenquote:
Kleding maken en in mijnen werken ook.quote:
Ik was vroeger ook een enorme trage eterquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij is altijd een enorm trage eter.En hij heeft net de hele tijd gespeeld en niet genoeg gegeten.
quote:
Dan is hij er wel erg vroeg bij he!quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat laat hij na het eten door zijn hofdames doen
De luxequote:Op zondag 18 augustus 2024 20:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat laat hij na het eten door zijn hofdames doen
En nu prop je de ene Hemarookworst na de ander in je giechel?quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik was vroeger ook een enorme trage eter
Was er niet iets met iets jong leren en nog ietsquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:37 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Dan is hij er wel erg vroeg bij he!
het mooie is want zie dat gebeuren elke keer weer, helemaal hyper en druk, dan wordt t drama met broertje of zusje en mekken, vervolgens vallen ze half in slaap, totdat ze weer iets zoets krijgen weer hyper en dan gaat ome kree meestal naar huis. Hahahaha.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, hij is terug van een feestje waar hij te weinig gegeten heeft en enorm veel heeft zitten spelen en dus veel energie heeft opgebruikt.
Ja lustte vroeger niks, nu vreet ik bijna alles, misschien dat ik daarom zo klein benquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:38 schreef ToT het volgende:
[..]
En nu prop je de ene Hemarookworst na de ander in je giechel?
Oude fietsen ofzo?quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was er niet iets met iets jong leren en nog iets![]()
Maar niet met twee lekke banden toch?quote:
Hoger bewustzijn denk ik.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:38 schreef maily het volgende:
[..]
jij ziet wel vaker dingen die er niet staan/zijn
is met alle kinderen denk, hoewel ik was zelf nooit zo'n moeilijke eter.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja lustte vroeger niks, nu vreet ik bijna alles, misschien dat ik daarom zo klein ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |