het zou mij niks verbazen hoor, tis sowieso al raar met statushouders als je het mij vraagt en hoe makkelijk die voorrang krijgen terwijl "eigen" mensen zowat dood moeten zwerven op straat voor ze eens voorrang krijgen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij hebt wel vaker rare verhalen.
Mailyquote:
Uhuhquote:Op zondag 18 augustus 2024 19:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow kud, daar is de speling copper weer......
Ik denk dat ze in Den Haag of Brussel er geen ene neuk om geven wat jij wel of niet goed vind.quote:
Eerder een grote muur.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in Den Haag of Brussel er geen ene neuk om geven wat jij wel of niet goed vind.![]()
De politiek is ons verlengstuk
Inderdaadquote:Op zondag 18 augustus 2024 19:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in Den Haag of Brussel er geen ene neuk om geven wat jij wel of niet goed vind.![]()
Geen zorgen kree,we hebben nu Frau Faber.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:33 schreef kree het volgende:
dit alles trouwens met dank aan EU? regels van we moeten zoveel huisvesten.
Ja leuk en aardig, maar omdat NL zo in de reet van EU zit doen we er nog aan mee ook.
Rest moet maar ff wachten? op straat in dure particuliere woningen ofzo omdat we eerst de EU richtlijnen moeten halen met huisvesten asielzoekers. dikke lul ik ben het er niet mee eens.
Het kost een paar belastingcenten dat hele Brussel, maar daar krijgen we ook veel voor terugquote:Op zondag 18 augustus 2024 19:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eerder een grote muur.
Gisteren een Nederlandse film uit 2002 gezienquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:53 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik ging ff kijken welk jaar. 2003
Tijd gaat snel
Fapje gemachtquote:Op zondag 18 augustus 2024 19:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geen zorgen kree,we hebben nu Frau Faber.
[ afbeelding ]
Volle maan?quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gisteren een Nederlandse film uit 2002 gezien
ja dat weet ik wel zeker. Maar daarom is het voor mensen die niet in die situatie zitten ook altijd makkelijk praten.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
De politiek is ons verlengstuk
Heeft ze een zuur snoepje in d'r mond?quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Yupquote:
Nee zo kijkt ze altijd naar hoofddoekjes.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heeft ze een zuur snoepje in d'r mond?
Ik begrijp je frustratie erover heel goed hoor, maar het punt is gewoon. Ze geven geen neuk om je, die zitten er voor hun eigen plezier en bankrekening. Ik ben er ook geen fan van.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:39 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat weet ik wel zeker. Maar daarom is het voor mensen die niet in die situatie zitten ook altijd makkelijk praten.
En die hebben vaak de grootste mond erover van we moeten ze wel huisvesten enzo.
Maar maak het maar zelf mee eens zou ik zeggen, naar beneden geplaatst worden op wachtlijsten terwijl je je groen en geel betaald enzo aan huur. particulier. Terwijl je de ene na andere op je voor ziet gaan.
Dat maakt het minder leuk. nu heb ik eindelijk wat gewoon met sociale woningbouw, maar was wel na 10 jaar wachten enzo en had ik nog mazzel.
Die zijn wel ideaal na de blowjob om je pener aan af te vegenquote:Op zondag 18 augustus 2024 19:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee zo kijkt ze altijd naar hoofddoekjes.
Een PVV Asiel minister is toch ideaal als ik lees wat je hier schrijft?quote:
Theo Maassenquote:Op zondag 18 augustus 2024 19:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die zijn wel ideaal na de blowjob om je pener aan af te vegen![]()
Note incumming.
nou meer is ze zijn zover weg van de realiteit dat ze niet meer de juiste beslissingen maken.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik begrijp je frustratie erover heel goed hoor, maar het punt is gewoon. Ze geven geen neuk om je, die zitten er voor hun eigen plezier en bankrekening. Ik ben er ook geen fan van.
Samequote:Op zondag 18 augustus 2024 19:07 schreef kree het volgende:
[..]
ga niet kijken want word daar pissen off over.
mwah er mag wat meer kritisch naar gekeken worden wmb. niet alleen uit belang van EU en wat hun willen maar ook wat meer vanuit NL zelf. maargoed die lijkt te verdwijnen altijd enzo in de rompslomp Europaquote:Op zondag 18 augustus 2024 19:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een PVV Asiel minister is toch ideaal als ik lees wat je hier schrijft?
Nou, doei dan hé. Niemand zal je missenquote:
Ik zag vandaag op tiktok zo een bootje in Tenerife aankomen uit Senegal vol met van die graaiers die komen gewoon aan tussen de badgasten. En er stonden geen soldaten om ze weg te jagenquote:Op zondag 18 augustus 2024 19:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een PVV Asiel minister is toch ideaal als ik lees wat je hier schrijft?
Alle badgasten bewapenen ALLEMAALquote:Op zondag 18 augustus 2024 19:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zag vandaag op tiktok zo een bootje in Tenerife aankomen uit Senegal vol met van die graaiers die komen gewoon aan tussen de badgasten. En er stonden geen soldaten om ze weg te jagen
Graaiers zeg ik niet,maar dat was best bizar.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zag vandaag op tiktok zo een bootje in Tenerife aankomen uit Senegal vol met van die graaiers die komen gewoon aan tussen de badgasten. En er stonden geen soldaten om ze weg te jagen
https://vm.tiktok.com/ZIJWJHKFt/quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Alle badgasten bewapenen ALLEMAAL
Dan ben ik weg.quote:
Moeje niet doen, denk aan fijne dingen. Het zonnetje dat schijnt elke dag. Het water wat uit je kraan komt. Als het nodig is verwarming die werkt. Ons leven is zo kut nog niet.quote:
Zo zijn er ook al een paar keer aanslagen geweest.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Flikt de belasting ieder jaar weer bij mijquote:Op zondag 18 augustus 2024 19:48 schreef maily het volgende:
[..]
Zo zijn er ook al een paar keer aanslagen geweest.
quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Flikt de belasting ieder jaar weer bij mij
Een ideetje dat je daar met een machinegeweer gaat staan? Prima vakantiebaantje tochquote:Op zondag 18 augustus 2024 19:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een ideetje dat je daar met een machinegeweer gaat staan? Prima vakantiebaantje toch
Altijd weer die blauwe.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Flikt de belasting ieder jaar weer bij mij
Er zijn teveel partijen die de huidige asielzoekerssituatie prima uitkomt.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee, een bord met dat we hier varkensvlees eten en homo's hebben.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een ideetje dat je daar met een machinegeweer gaat staan? Prima vakantiebaantje toch
John Cleesequote:
lol ik zit dat te kijken en dankte de hemel op aarde dat ik eindelijk een huisje kreeg.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, doei dan hé. Niemand zal je missen
Er zijn ook moslim homo's hoorquote:Op zondag 18 augustus 2024 19:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, een bord met dat we hier varkensvlees eten en homo's hebben.
Zie onderschrift..quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Moeje niet doen, denk aan fijne dingen. Het zonnetje dat schijnt elke dag. Het water wat uit je kraan komt. Als het nodig is verwarming die werkt. Ons leven is zo kut nog niet.
ik denk dat ik pizza maar doequote:Op zondag 18 augustus 2024 19:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zie onderschrift..
Slechte nieuwsberichten helpen niet..
Ik ga zo maar eens pannenkoeken bakken
Honger ook
Als een Syriër ja?quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:56 schreef kree het volgende:
[..]
lol ik zit dat te kijken en dankte de hemel op aarde dat ik eindelijk een huisje kreeg.
zag er hetzelfde uit toen trouwens
Owww, ja kut dan. Maar wel smakelijk dan voor dalijk, met poedersuiker ipv stroop toch wel?quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zie onderschrift..
Slechte nieuwsberichten helpen niet..
Ik ga zo maar eens pannenkoeken bakken
Honger ook
Met appel en rozijntjesquote:Op zondag 18 augustus 2024 19:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Owww, ja kut dan. Maar wel smakelijk dan voor dalijk, met poedersuiker ipv stroop toch wel?
Neehee, als een transgender moslima met piemel, die varkens eet, worst lust en bier drinkt.quote:
Ik ben echt een jankerd, ik lust pannenkoeken alleen met poedersuikerquote:
Nu heb ik tenminste beeld.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Neehee, als een transgender moslima met piemel, die varkens eet, worst lust en bier drinkt.
Je zegt t zelf gelukkig al..quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ben echt een jankerd, ik lust pannenkoeken alleen met poedersuiker
nee zoals het huisje eruit zag toen ik er kwam.quote:
Ja.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Er bestaat zoiets als een inrichting krediet.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:00 schreef kree het volgende:
[..]
nee zoals het huisje eruit zag toen ik er kwam.
tis ff wat moeite om alles op te knappen. maargoed en het is beetje denk gechargeerd dat filmpje.
Maar zo moet iedereen wss zijn woningbouw woning opknappen.
of was er verwacht dat het ook nog eens helemaal ingericht zou zijn of groter. gvd de ondankbaarheid denk ik dan.
kaas en spek erop ben ik nog wel fan van?quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je weet wie het post.quote:
Ben zelf ook meer van de gebakken eieren met kaas en ui eropquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:02 schreef kree het volgende:
[..]
kaas en spek erop ben ik nog wel fan van?
hoewel niet echt pannenkoeken fan ook
tuurlijk wel, waar het om gaat is, ik ben ook Nederlander of noem het statushouder? we hebben beide dus zelfde rechten enzo?quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er bestaat zoiets als een inrichting krediet.
Kun je dan niet beter voor je bijna thuis bent ff een pozza oppikken?quote:
Pinnenmutske is Vlaamsequote:Op zondag 18 augustus 2024 17:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, ik moet er ook niet aan denken hoor
Ik kwam ooit eens terug van een paar weken vakantie en kwam er achter dat ik de achterdeur vergeten was op slot te doenMaar er was niets weg, dus ik denk dat ik geluk heb in deze buurt. Niet dat ik nu altijd mijn achterdeur open laat
Whut?!quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:23 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan nog waren ze niet echt tevreden he!
ja beetje hartig ben ik ook meer fan van als alle zoete zooi.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben zelf ook meer van de gebakken eieren met kaas en ui eropAls ik dan toch snel wat wil eten.
Ik heb nog een ander leuke.Check even op Powned Achterblijvers en dan die gozer met "Detentieschade."quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:04 schreef kree het volgende:
[..]
tuurlijk wel, waar het om gaat is, ik ben ook Nederlander of noem het statushouder? we hebben beide dus zelfde rechten enzo?
Qua werk qua uitkering qua alles.
Ok de NL moet wachten en alles voor laten gaan incl weet ik hoeveel subsidie dingen er zijn voor immigranten.
En dan mogen ze nog voor ook.
Kan er met mijn pet niet bij dat als je vlucht dus, zou je denken je mag allang al blij zijn dat je veilig bent en dankbaar dat een land je opvangt.
En dan nog mekken over dat je voor op iedereen woning niet goed genoeg is? en of je uitkering.?
Fucking hellll. ja sorry hoor.
hoop maar beetje dat dit dan een minderheid is, maargoed ze weten NL wel te vinden, goh hoe komt dat?
Ik zat vroeger in een studentenhuis en die eigenaar wilde ons er ook uit sodemieteren.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:20 schreef kree het volgende:
[..]
precies, ze kunnen je niet zomaar op straat zetten.
Volgens mij is dat zo onwettig als ik weet niet wat.
Waar ging het mis met jou?quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zat vroeger in een studentenhuis en die eigenaar wilde ons er ook uit sodemieteren.
Ehhh.....wij waren HBO-studenten, en dat heeft hij gemerkt!
Hersenbeschadiging door een hartstilstand!quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Waar ging het mis met jou?
nouja ze weten meer van het hele recht systeem en zoals het hier gaat en wat ze kunnen maken enzo als de gemiddelde Nederlander zelf. Dat is het probleem.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb nog een ander leuke.Check even op Powned Achterblijvers en dan die gozer met "Detentieschade."
Weet hij niet,Korsakoff.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Hersenbeschadiging door een hartstilstand!
Hadden we dit niet een tijdje geleden ook al besproken?
Dat wilde ik dus niet aanhalen... Maar meer je gladiatorenquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Hersenbeschadiging door een hartstilstand!
Hadden we dit niet een tijdje geleden ook al besproken?
precies je rechten kennen is ook nog een ding. ik weet het niet precies en denk heel veel niet.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zat vroeger in een studentenhuis en die eigenaar wilde ons er ook uit sodemieteren.
Ehhh.....wij waren HBO-studenten, en dat heeft hij gemerkt!
ik begrijp je emotiequote:Op zondag 18 augustus 2024 20:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
De contradictus in terminum bij het zeggen van mini Magnum
Hen noemt mij altijd Domme Fries.quote:
sowwwquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hen noemt mij altijd Domme Fries.
Nu uh, das alleen als je dom doet.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hen noemt mij altijd Domme Fries.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |